Informații dosare ce cuprind 1799/93/2014

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1799/93/2014
Data înregistrării: 23 mai 2014, ora 09:13:00
Data ultimei modificări: 30 iunie 2025, ora 14:55:27
Instanță: Tribunalul Ilfov
Secție: Secţia I civilă
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC GRINDINA SRL - Debitor
SC GRINDINA SRL - PRIN ADMINISTRATOR APOSTOLOIU EMIL - Debitor

Ședințe:
15 ianuarie 2026, ora 10:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

12 iunie 2025, ora 10:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii ?i solu?ionarea definitivă a dosarului aflat pe rolul Cur?ii de Apel Oradea.

16 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi soluţionarea dosarelor asociate.

13 iunie 2024, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea litigiilor debitoarei.

15 februarie 2024, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

14 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii

16 martie 2023, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, amână judecarea cauzei la data de 14.09.2023.

10 noiembrie 2022, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, amana judecarea cauzei la data de 16.03.2023.

16 iunie 2022, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

10 februarie 2022, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi soluţionarea definitivă a dosarului aflat la Tribunalul Bucureşti.

14 octombrie 2021, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi valorificarea bunurilor debitoarei

27 mai 2021, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi soluţionarea dosarelor aflate pe rolul Tribunalului Ilfov.

25 februarie 2021, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

15 octombrie 2020, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi valorificarea bunurilor.

14 mai 2020, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Stare de urgenta
Soluția pe scurt: Suspendat de drept în baza art. 42 alin. 6 din Decretul preşedintelui României nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României şi art. 63 alin. 11 din Decretul Preşedintelui României nr. 240/14.04.2020 privind prelungirea cu 30 de zile a stării de urgenţă pe teritoriul României.

16 ianuarie 2020, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi pentru valorificarea bunurilor.

12 septembrie 2019, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

18 aprilie 2019, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

13 decembrie 2018, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

13 septembrie 2018, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, pentru valorificarea bunurilor debitoarei.

26 aprilie 2018, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.

25 ianuarie 2018, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

12 octombrie 2017, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor.

13 iulie 2017, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor debitoarei.

27 aprilie 2017, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor.

16 februarie 2017, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor.

10 noiembrie 2016, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii

15 septembrie 2016, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii

21 aprilie 2016, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru identificarea imobilului făcând parte din patrimoniul debitoarei de către expertul topografic, pentru complinirea obligaţiilor.

28 ianuarie 2016, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii

5 noiembrie 2015, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, in vederea complinirii obligatiilor puse de catre instanta in sarcina practicianului in insolventa, administratorilor statutari ai debitoarei si celorlalti participanti la proces

19 august 2015, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii

11 iunie 2015, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, in vederea complinirii obligatiilor puse in sarcina practicianului in insolventa de catre instanta de judecata.

2 aprilie 2015, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii

22 ianuarie 2015, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii acorda termen la data de 02.04.2015.

13 noiembrie 2014, ora 16:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea porcedurii.

16 octombrie 2014, ora 14:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se emite adresa catre ANAF pentru a ne comunica ultimele trei bilnaturi si ultimele trei balante ale societatii debitoare. Se citeaza in calitate de martor administratorul statutar al societatii

2 septembrie 2014, ora 12:30
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea de înlocuire a practicianului în insolvenţă SĂVOIU IULIAN . Desemnează un nou practician în insolvenţă în persoana GAMA INSOLV IPURL . Prezenta minută se comunică cu GAMA INSOLV IPURL, la sediul acesteia, cu menţiunea că are posibilitatea să se prezinte la Arhiva Tribunalului pentru a lua la cunoştinţă de întregul conţinut al dosarului de insolvenţă. Stabileşte termen de maxim 10 zile de la data notificării deschiderii procedurii falimentului de predare a gestiunii averii de la debitor/prin administratorul APOSTOLOIU EMIL ŞI ASOCIATUL GERTRUDE NEUHAUSER către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate până la deschiderea procedurii. În temeiul art. 4 din Legea 85/2006 privind procedura de insolvenţă : Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către lichidatorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 34 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Numeşte un nou lichidator judiciar , respectiv pe GAMA INSOLV IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 24 din lege, cu conducerea integrală a activităţii debitorului şi cu o remuneraţie provizorie de 3.000 lei (exclusiv TVA) din averea debitorului. În temeiul art. 33 alin. 7 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Dispune ca lichidatorul judiciar provizoriu să trimită, notificări, în termen de maxim 15 zile de la intrarea în faliment, în condiţiile art. 61 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii simplificate împotriva debitorului şi ridicarea dreptului de administrare : ? tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 28 alin. 1 lit. c), precum şi a celor rezultaţi a fi creditori ai societăţii după consultarea documentelor/evidenţelor contabile ale societăţii, sau a altor registre publice ; ? debitorului, atât la sediul social, cât şi la domiciliile/reşedinţele asociaţilor şi administratorilor, la care şi instanţa va comunica prezenta hotărâre, adrese ce vor fi regăsite de practicianul în insolvenţă prin consultarea dosarului, în măsura în care comunicările se vor întoarce fără a fi recepţionate de destinatar sau afişate la aceste adrese de pe teritoriul României, urmează ca afişările să se facă prin executor judecătoresc la aceste adrese, sau la alegere, chiar de către practicianul în insolvenţă sau un delegat al cabinetului acestuia, care va întocmi un proces verbal în care să se regăsească informaţii legate de modul de efectuare a comunicării( potrivit disp. art. 163 alin 1, alin 2, alin 3, teza 1, alin 6, alin 7, alin 8, şi art.164 NCPC); comunicarea poate fi făcută şi la alte adrese dacă rezultă că destinatarii pot fi găsiţi; ? oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii ; ? instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul comerţului, în vederea aplicării prevederilor art. 36 din lege; ? tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 36 din lege, precum şi pentru a se comunica lista cu toate conturile pe care societatea le-a deţinut în ultimii 3 ani. Sub sancţiunea prevăzută de lege, în cazul creditorilor persoane juridice care nu vor răspunde acestei notificări în termen de 25 de zile de la data comunicării notificării, vor fi puse la dispoziţia lichidatorului în termen de 45 zile de la data pronunţării prezentei, de către ONRC, certificate constatatoare (sau – „Furnizări de informaţii” ), cuprinzând datele extinse ale creditorilor persoane juridice, din care să rezulte punctele de lucru declarate şi domiciliile declarate la ONRC, ale persoanelor cu funcţii de administratori în cadrul acestora (pentru persoanele domiciliate în străinătate se va emite adresă către ORI, pentru se comunica datele de reşedinţă de actualitate ale acestora, unde vor fi trimise de asemenea notificări.) Sub sancţiunea prevăzută de lege, la aceste noi adrese (puncte de lucru şi domicilii) se va reveni de către lichidator cu notificări urmând că persoanele juridice creditoare să răspundă acestor noi notificări în maxim 25 de zile de la data predării de către lichidator a acestor noi notificări, la poştă (alte servicii de curierat, etc). . Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului, în sarcina lichidatorului judiciar. În temeiul art. 252 din legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale : Pune în vedere lichidatorului judiciar îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. În temeiul art. 59 din legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Pune în vedere lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 59 din lege, asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, sens în care să constate situaţia exactă a activului şi pasivului societăţii, să identifice bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le-a deţinut societatea în ultimii 3 ani-, sau pe care încă le mai deţine societatea , cu o valoare individuală ,aşa cum a figurat înregistrat în contabilitate, superioară sumei de 20000 de lei- şi să indice modul în care au fost înstrăinate în cazul în care nu mai fac parte din patrimoniul acesteia, să prezinte o situaţie la zi a creditorilor şi debitorilor societăţii şi un sold la zi al contului de casă şi de bancă al societăţii, precum şi evoluţia acestora din urmă (rulajul), potrivit ultimilor 3 balanţe întocmite de societate depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC), În vederea îndeplinirii obligaţiilor anterior stabilite, lichidatorul se va adresa şi va solicita date şi înscrisuri şi de la următoarele organisme : Societăţii, prin reprezentanţii săi legali, Adunării Generale a Asociaţiei, Asociaţilor, (pentru punerea la dispoziţie a întregii documentaţii contabile, a tuturor contractelor încheiate, a registrelor, etc,), organelor fiscale competente (pentru comunicarea raportărilor societăţii), Direcţiei de Taxe şi Impozite (pentru comunicarea tuturor bunurilor cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe, şi a debitelor restante), Autorităţii naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (pentru comunicarea tuturor bunurilor imobile cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe), Arhivei Electronice de Garanţii Mobiliare, -Serviciului de Înmatriculări Auto, Autorităţii Aeronautice Civile Romane, Autorităţii Navale Române (pentru a se comunica dacă Societatea a figurat sau figurează în evidenţe cu autovehicule, ambarcaţiuni sau mijloace de transport aerian), ANAF, prin Administraţiile Financiare în care s-au aflat sediile societăţii în ultimii 3 ani, sau Direcţiei de Specialitate competentă, pentru a ne comunica lista cu toate conturile pe care societatea le-a deţinut; de la orice alte entităţi, pentru date utile soluţionării cauzei. Răspunsurile la aceste solicitări urmează a fi puse la dispoziţia instanţei de către lichidator şi ataşate raportului. De asemenea, ataşat raportului, lichidatorul va prezenta în fotocopii certificate: - ultimele 3 bilanţuri contabile depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC), - ultimele 3 registre inventar anuale întocmite de societate, - un istoric ONRC din care să rezulte toate menţiunile extinse înregistrate în evidenţele ONRC cu privire la debitoare de la înfiinţare până în prezent. - sub formă de anexe, datele solicitate debitorului potrivit celor de mai jos (cele 17 puncte), după ce au fost verificate în evidenţele contabile ale debitorului cu indicarea de către practician a eventualelor neconcordanţe. În cazul în care totuşi raportul este redactat, în lipsa tuturor acestor informaţii (se prezumă că fără culpa practicianului), până la închiderea procedurii, practicianul în insolvenţă va prezenta răspunsurile instituţiilor anterior evocate şi va face referire la acestea în rapoartele ulterioare. În sensul şi scopul celor anterior reţinute, reprezentanţii societăţii, administratorul APOSTOLOIU EMIL ŞI ASOCIATUL GERTRUDE NEUHAUSER (asociaţi, administratori statutari, etc), urmează să prezinte practicianului în insolvenţă toate documentele contabile ale societăţii, în termen de 5 zile de la comunicarea prezentei , dar nu mai târziu de maxim 10 zile de la publicarea prezentei în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI), însoţite şi de datele necesare soluţionării prezentului dosar, inclusiv de cele ce urmează: 1. lista cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. În listă se va regăsi denumirea completă a partenerului comercial, Codul unic de identificare (CNP, CFiscal, etc,), nr. de înregistrare în Registrul Comerţului (alt registru după caz), sediul social complet, suma datorată aflată în sold ; fişa contului furnizor/ fişa partenerului creditor- cuprinzând rulajele şi soldul intermediar după fiecare operaţiune, precum şi soldul final); 2. lista cuprinzând numele şi adresele debitorilor şi toate debitele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. În listă se va regăsi denumirea completă a partenerului comercial, Codul unic de identificare (CNP, CFiscal, etc,), nr. de înregistrare în Registrul Comerţului (alt registru după caz), sediul social complet, suma datorată aflată în sold ; fişa contului client/ fişa partenerului debitor- cuprinzând rulajele şi soldul intermediar după fiecare operaţiune, precum şi soldul final); 3. lista cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, 4. lista cuprinzând totalitatea biletelor la ordin girate către creditori sau de către debitori către societate 5. lista cuprinzând bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le-a deţinut societatea în ultimii 3 ani- sau pe care încă le mai deţine societatea, cu o valoare individuală, aşa cum a figurat înregistrat în contabilitate, superioară sumei de 20000 de lei- şi să indice modul în care au fost înstrăinate în cazul în care nu mai fac parte din patrimoniul acesteia, să prezinte o situaţie la zi a creditorilor şi debitorilor societăţii şi un sold la zi al contului de casă şi de bancă al societăţii, precum şi evoluţia acestora din urmă (rulajul), potrivit ultimelor 3 balanţe întocmite de societate depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC), (situaţia activelor societăţii); 6. lista cuprinzând bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le deţine societatea la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia; 7. lista cuprinzând stocurile pe care le deţine societatea (inventar) la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia, cu indicarea valorii contabile a fiecărei mărfuri în parte; 8. Potrivit art 46 al (2) „Debitorul şi/sau, după caz, administratorul judiciar sunt obligaţi să întocmească şi să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor”, dispune în sarcina debitorului prin reprezentanţii statutari anterior indicaţi să întocmească această listă şi să o reactualizeze permanent şi să o comunice instanţei la data de 25 a fiecărei luni- după ce va fi reactualizată. În cuprinsul acestei liste urmează să se regăsească inclusiv plăţi efectuate de către diverşi debitori către terţi (creditori ai societăţii aflate în insolvenţă. etc), plăţi efectuate în contul unor creanţe, respectiv debite pe care le are societatea aflată în insolvenţă, iar prin această metodă s-ar putea evita supravegherea acestor plăţi de către administratorul/lichidatorul desemnat de către instanţă. 9. Să indice o listă care este suma totală pe care o are în contul casa, precum şi suma totală pe care o are în conturi la bănci societatea; 10. Să indice actele de transfer cu titlu gratuit, efectuate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii; sunt exceptate sponsorizările în scop umanitar; 11. Să indice operaţiunile comerciale în care prestaţia debitorului depăşeşte vădit pe cea primită, efectuate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii; 12. Să indice actele încheiate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii, cu intenţia tuturor părţilor implicate în acestea de a sustrage bunuri de la urmărirea de către creditori sau de a le leza în orice alt fel drepturile; 13. Să indice actele de transfer de proprietate către un creditor pentru stingerea unei datorii anterioare sau în folosul acestuia, efectuate în cele 120 de zile anterioare deschiderii procedurii, dacă suma pe care creditorul ar putea să o obţină în caz de faliment al debitorului este mai mică decât valoarea actului de transfer; 14. Să indice o listă cu operaţiunile de constituire ori perfectare unei garanţii reale pentru o creanţă care era chirografară, în cele 120 de zile anterioare deschiderii procedurii; 15. Să indice plăţile anticipate ale datoriilor, efectuate în cele 120 de zile anterioare deschiderii procedurii, dacă scadenţa lor fusese stabilită pentru o dată ulterioară deschiderii procedurii; 16. Să indice o listă cu următoarele operaţiuni, încheiate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii cu persoanele aflate în raporturi juridice cu debitorul: a) cu un asociat comanditat sau cu un asociat deţinând cel puţin 20% din capitalul societăţii comerciale ori, după caz, din drepturile de vot în adunarea generală a asociaţilor, atunci când debitorul este respectiva societate în comandită, respectiv o societate agricolă, în nume colectiv sau cu răspundere limitată; b) cu un membru sau administrator, atunci când debitorul este un grup de interes economic c) cu un acţionar deţinând cel puţin 20% din acţiunile debitorului ori, după caz, din drepturile de vot în adunarea generală a acţionarilor, atunci când debitorul este respectiva societate pe acţiuni; d) cu un administrator, director sau un membru al organelor de supraveghere a debitorului, societate cooperativă, societate pe acţiuni cu răspundere limitată sau, după caz, societate agricolă; e) cu orice altă persoană fizică ori juridică, deţinând o poziţie dominantă asupra debitorului sau a activităţii sale; f) cu un coindivizar asupra unui bun comun. 17. Lista cu toate conturile pe care societatea le-a deţinut în ultimii 3 ani Dispune ca reprezentanţii statutari ai societăţii, (administratorul APOSTOLOIU EMIL ŞI ASOCIATUL GERTRUDE NEUHAUSER, asociaţi, administratori statutari, etc), să comunice şi instanţei toate aceste informaţii anterior arătate (fiecare filă va fi certificată pentru conformitate ) cu referire la numărul de dosar al instanţei, cel târziu până la următorul termen de judecată ( lista de la poziţia 8 va fi comunicată lunar, în forma reactualizată). Pentru a complinii aceste obligaţii, lichidatorul se poate adresa oricăror instituţii/destinatar persoană fizică sau juridică , cu solicitări, instituţiile fiind obligate să răspundă lichidatorului întocmai ca instanţei de judecată însăşi, sub sancţiunea sesizării organelor de urmărire penală pentru efectuarea de cercetări sub aspectul săvârşirii infracţiunii de Obstrucţionare a justiţiei. La prezentarea sau predarea de către societatea debitoare (prin reprezentanţi) către lichidator a actelor contabile(sau oricăror alte documente), se vor întocmi de către lichidator procese verbale , semnate de toate părţile. Persoanele prezente vor fi identificate de către lichidator, prin prezentarea actelor de identitate. Procesele verbale întocmite vor fi anexate rapoartelor comunicate instanţei. În acest sens, oricărei solicitări/ notificări efectuate de către practicianul în insolvenţă, îi va ataşa o fotocopie certificată de acesta, după minuta judecătorului sindic pronunţată în prezentul dosar. Fixează instanţa următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării. b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 15.10.2014. c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar de creanţe –26.10.2014. d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor –11.11.2014. e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor –01.11.2014. În temeiul art. 48 alin 1 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al lichidatorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i lichidatorului judiciar. Se pun în vedere părţilor şi dispoziţiile Legii nr. 286 din 17 iulie 2009, privind Codul penal, intrată în vigoare la 1 februarie 2014. Potrivit art 271, (infracţiunea de Obstrucţionare a justiţiei) : (1) Persoana care, fiind avertizată asupra consecinţelor faptei sale: a) împiedică, fără drept, … instanţa să efectueze, în condiţiile legii, un act procedural, b) refuză să pună la dispoziţia instanţei în tot sau în parte, datele, informaţiile, înscrisurile sau bunurile deţinute, care i-au fost solicitate în mod explicit, în condiţiile legii, în vederea soluţionării unei cauze, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă. Potrivit art. 275 , (infracţiunea de Sustragerea sau distrugerea de probe ori de înscrisuri) : (1) Sustragerea, distrugerea, reţinerea, ascunderea ori alterarea de mijloace materiale de probă sau de înscrisuri, în scopul de a împiedica aflarea adevărului într-o procedură judiciară, se pedepseşte cu închisoarea de la 6 luni la 5 ani. (2) Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează împiedicarea, în orice alt mod, ca un înscris necesar soluţionării unei cauze, emis de către un organ judiciar sau adresat acestuia, să ajungă la destinatar. Fixează termen pentru continuarea procedurii la 16.10.2014, F.7., ora 14.00 Executorie. Cu apel în termen de 30 zile de la comunicare prin publicarea sa în BPI. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Ilfov. Prezenta se va comunica lichidatorului, precum şi reprezentanţilor statutari ai societăţii, administratorului APOSTOLOIU EMIL ŞI ASOCIATULUI GERTRUDE NEUHAUSER, acestora din urmă punându-li-se în vedere prin prezenta să se prezinte la următorul termen de judecată, pentru a fi ascultaţi în calitate de martori, potrivit disp. art 309 şi urm. NCPC. Neprezentarea poate fi calificată ca abatere judiciară şi sancţionată ca atare, urmând să fie invitat cu mandat de aducere la un termen ulterior potrivit art 313 Ncpc. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 02.09.2014.

26 august 2014, ora 11:30
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii insolvenţei. Amână pronunţarea asupra cererii de înlocuire lichidator judiciar la 02.09.2014.

24 iunie 2014, ora 12:30
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitorului SC GRINDINA SRL cu sediul social în judeţul Ilfov, 17039463, J23/763/2009, cerere formulată prin lichidator judiciar CI.I. SĂVOIU IULIAN În temeiul art. 107 alin 2 precum şi în tem art 1 alin 2 lit e din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Deschide procedura simplificată a insolvenţei şi dispune intrarea în faliment a debitorului. Ridică dreptul de administrare al debitorului. În temeiul art. 35 şi 44 din legea 85/2006 privind procedura insolvenţei : Stabileşte termen de maxim 10 zile de la data notificării deschiderii procedurii falimentului de predare a gestiunii averii de la debitor/prin administratorul APOSTOLOIU EMIL ŞI ASOCIATUL GERTRUDE NEUHAUSER către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate până la deschiderea procedurii. În temeiul art. 4 din Legea 85/2006 privind procedura de insolvenţă : Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către lichidatorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 34 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Numeşte lichidator judiciar pe CI.I. SĂVOIU IULIAN, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 24 din lege, cu conducerea integrală a activităţii debitorului şi cu o remuneraţie provizorie de 3.000 lei (exclusiv TVA) din averea debitorului. În temeiul art. 33 alin. 7 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Dispune ca lichidatorul judiciar provizoriu să trimită, notificări, în termen de maxim 15 zile de la intrarea în faliment, în condiţiile art. 61 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii simplificate împotriva debitorului şi ridicarea dreptului de administrare : ? tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 28 alin. 1 lit. c), precum şi a celor rezultaţi a fi creditori ai societăţii după consultarea documentelor/evidenţelor contabile ale societăţii, sau a altor registre publice ; ? debitorului, atât la sediul social, cât şi la domiciliile/reşedinţele asociaţilor şi administratorilor, la care şi instanţa va comunica prezenta hotărâre, adrese ce vor fi regăsite de practicianul în insolvenţă prin consultarea dosarului, în măsura în care comunicările se vor întoarce fără a fi recepţionate de destinatar sau afişate la aceste adrese de pe teritoriul României, urmează ca afişările să se facă prin executor judecătoresc la aceste adrese, sau la alegere, chiar de către practicianul în insolvenţă sau un delegat al cabinetului acestuia, care va întocmi un proces verbal în care să se regăsească informaţii legate de modul de efectuare a comunicării( potrivit disp. art. 163 alin 1, alin 2, alin 3, teza 1, alin 6, alin 7, alin 8, şi art.164 NCPC); comunicarea poate fi făcută şi la alte adrese dacă rezultă că destinatarii pot fi găsiţi; ? oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii ; ? instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul comerţului, în vederea aplicării prevederilor art. 36 din lege; ? tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 36 din lege, precum şi pentru a se comunica lista cu toate conturile pe care societatea le-a deţinut în ultimii 3 ani. Sub sancţiunea prevăzută de lege, în cazul creditorilor persoane juridice care nu vor răspunde acestei notificări în termen de 25 de zile de la data comunicării notificării, vor fi puse la dispoziţia lichidatorului în termen de 45 zile de la data pronunţării prezentei, de către ONRC, certificate constatatoare (sau – „Furnizări de informaţii” ), cuprinzând datele extinse ale creditorilor persoane juridice, din care să rezulte punctele de lucru declarate şi domiciliile declarate la ONRC, ale persoanelor cu funcţii de administratori în cadrul acestora (pentru persoanele domiciliate în străinătate se va emite adresă către ORI, pentru se comunica datele de reşedinţă de actualitate ale acestora, unde vor fi trimise de asemenea notificări.) Sub sancţiunea prevăzută de lege, la aceste noi adrese (puncte de lucru şi domicilii) se va reveni de către lichidator cu notificări urmând că persoanele juridice creditoare să răspundă acestor noi notificări în maxim 25 de zile de la data predării de către lichidator a acestor noi notificări, la poştă (alte servicii de curierat, etc). . Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului, în sarcina lichidatorului judiciar. În temeiul art. 252 din legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale : Pune în vedere lichidatorului judiciar îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. În temeiul art. 59 din legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Pune în vedere lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 59 din lege, asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, sens în care să constate situaţia exactă a activului şi pasivului societăţii, să identifice bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le-a deţinut societatea în ultimii 3 ani-, sau pe care încă le mai deţine societatea , cu o valoare individuală ,aşa cum a figurat înregistrat în contabilitate, superioară sumei de 20000 de lei- şi să indice modul în care au fost înstrăinate în cazul în care nu mai fac parte din patrimoniul acesteia, să prezinte o situaţie la zi a creditorilor şi debitorilor societăţii şi un sold la zi al contului de casă şi de bancă al societăţii, precum şi evoluţia acestora din urmă (rulajul), potrivit ultimilor 3 balanţe întocmite de societate depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC), În vederea îndeplinirii obligaţiilor anterior stabilite, lichidatorul se va adresa şi va solicita date şi înscrisuri şi de la următoarele organisme : Societăţii, prin reprezentanţii săi legali, Adunării Generale a Asociaţiei, Asociaţilor, (pentru punerea la dispoziţie a întregii documentaţii contabile, a tuturor contractelor încheiate, a registrelor, etc,), organelor fiscale competente (pentru comunicarea raportărilor societăţii), Direcţiei de Taxe şi Impozite (pentru comunicarea tuturor bunurilor cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe, şi a debitelor restante), Autorităţii naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (pentru comunicarea tuturor bunurilor imobile cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe), Arhivei Electronice de Garanţii Mobiliare, -Serviciului de Înmatriculări Auto, Autorităţii Aeronautice Civile Romane, Autorităţii Navale Române (pentru a se comunica dacă Societatea a figurat sau figurează în evidenţe cu autovehicule, ambarcaţiuni sau mijloace de transport aerian), ANAF, prin Administraţiile Financiare în care s-au aflat sediile societăţii în ultimii 3 ani, sau Direcţiei de Specialitate competentă, pentru a ne comunica lista cu toate conturile pe care societatea le-a deţinut; de la orice alte entităţi, pentru date utile soluţionării cauzei. Răspunsurile la aceste solicitări urmează a fi puse la dispoziţia instanţei de către lichidator şi ataşate raportului. De asemenea, ataşat raportului, lichidatorul va prezenta în fotocopii certificate: - ultimele 3 bilanţuri contabile depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC), - ultimele 3 registre inventar anuale întocmite de societate, - un istoric ONRC din care să rezulte toate menţiunile extinse înregistrate în evidenţele ONRC cu privire la debitoare de la înfiinţare până în prezent. - sub formă de anexe, datele solicitate debitorului potrivit celor de mai jos (cele 17 puncte), după ce au fost verificate în evidenţele contabile ale debitorului cu indicarea de către practician a eventualelor neconcordanţe. În cazul în care totuşi raportul este redactat, în lipsa tuturor acestor informaţii (se prezumă că fără culpa practicianului), până la închiderea procedurii, practicianul în insolvenţă va prezenta răspunsurile instituţiilor anterior evocate şi va face referire la acestea în rapoartele ulterioare. În sensul şi scopul celor anterior reţinute, reprezentanţii societăţii, administratorul APOSTOLOIU EMIL ŞI ASOCIATUL GERTRUDE NEUHAUSER (asociaţi, administratori statutari, etc), urmează să prezinte practicianului în insolvenţă toate documentele contabile ale societăţii, în termen de 5 zile de la comunicarea prezentei , dar nu mai târziu de maxim 10 zile de la publicarea prezentei în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI), însoţite şi de datele necesare soluţionării prezentului dosar, inclusiv de cele ce urmează: 1. lista cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. În listă se va regăsi denumirea completă a partenerului comercial, Codul unic de identificare (CNP, CFiscal, etc,), nr. de înregistrare în Registrul Comerţului (alt registru după caz), sediul social complet, suma datorată aflată în sold ; fişa contului furnizor/ fişa partenerului creditor- cuprinzând rulajele şi soldul intermediar după fiecare operaţiune, precum şi soldul final); 2. lista cuprinzând numele şi adresele debitorilor şi toate debitele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. În listă se va regăsi denumirea completă a partenerului comercial, Codul unic de identificare (CNP, CFiscal, etc,), nr. de înregistrare în Registrul Comerţului (alt registru după caz), sediul social complet, suma datorată aflată în sold ; fişa contului client/ fişa partenerului debitor- cuprinzând rulajele şi soldul intermediar după fiecare operaţiune, precum şi soldul final); 3. lista cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, 4. lista cuprinzând totalitatea biletelor la ordin girate către creditori sau de către debitori către societate 5. lista cuprinzând bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le-a deţinut societatea în ultimii 3 ani- sau pe care încă le mai deţine societatea, cu o valoare individuală, aşa cum a figurat înregistrat în contabilitate, superioară sumei de 20000 de lei- şi să indice modul în care au fost înstrăinate în cazul în care nu mai fac parte din patrimoniul acesteia, să prezinte o situaţie la zi a creditorilor şi debitorilor societăţii şi un sold la zi al contului de casă şi de bancă al societăţii, precum şi evoluţia acestora din urmă (rulajul), potrivit ultimelor 3 balanţe întocmite de societate depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC), (situaţia activelor societăţii); 6. lista cuprinzând bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le deţine societatea la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia; 7. lista cuprinzând stocurile pe care le deţine societatea (inventar) la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia, cu indicarea valorii contabile a fiecărei mărfuri în parte; 8. Potrivit art 46 al (2) „Debitorul şi/sau, după caz, administratorul judiciar sunt obligaţi să întocmească şi să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor”, dispune în sarcina debitorului prin reprezentanţii statutari anterior indicaţi să întocmească această listă şi să o reactualizeze permanent şi să o comunice instanţei la data de 25 a fiecărei luni- după ce va fi reactualizată. În cuprinsul acestei liste urmează să se regăsească inclusiv plăţi efectuate de către diverşi debitori către terţi (creditori ai societăţii aflate în insolvenţă. etc), plăţi efectuate în contul unor creanţe, respectiv debite pe care le are societatea aflată în insolvenţă, iar prin această metodă s-ar putea evita supravegherea acestor plăţi de către administratorul/lichidatorul desemnat de către instanţă. 9. Să indice o listă care este suma totală pe care o are în contul casa, precum şi suma totală pe care o are în conturi la bănci societatea; 10. Să indice actele de transfer cu titlu gratuit, efectuate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii; sunt exceptate sponsorizările în scop umanitar; 11. Să indice operaţiunile comerciale în care prestaţia debitorului depăşeşte vădit pe cea primită, efectuate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii; 12. Să indice actele încheiate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii, cu intenţia tuturor părţilor implicate în acestea de a sustrage bunuri de la urmărirea de către creditori sau de a le leza în orice alt fel drepturile; 13. Să indice actele de transfer de proprietate către un creditor pentru stingerea unei datorii anterioare sau în folosul acestuia, efectuate în cele 120 de zile anterioare deschiderii procedurii, dacă suma pe care creditorul ar putea să o obţină în caz de faliment al debitorului este mai mică decât valoarea actului de transfer; 14. Să indice o listă cu operaţiunile de constituire ori perfectare unei garanţii reale pentru o creanţă care era chirografară, în cele 120 de zile anterioare deschiderii procedurii; 15. Să indice plăţile anticipate ale datoriilor, efectuate în cele 120 de zile anterioare deschiderii procedurii, dacă scadenţa lor fusese stabilită pentru o dată ulterioară deschiderii procedurii; 16. Să indice o listă cu următoarele operaţiuni, încheiate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii cu persoanele aflate în raporturi juridice cu debitorul: a) cu un asociat comanditat sau cu un asociat deţinând cel puţin 20% din capitalul societăţii comerciale ori, după caz, din drepturile de vot în adunarea generală a asociaţilor, atunci când debitorul este respectiva societate în comandită, respectiv o societate agricolă, în nume colectiv sau cu răspundere limitată; b) cu un membru sau administrator, atunci când debitorul este un grup de interes economic c) cu un acţionar deţinând cel puţin 20% din acţiunile debitorului ori, după caz, din drepturile de vot în adunarea generală a acţionarilor, atunci când debitorul este respectiva societate pe acţiuni; d) cu un administrator, director sau un membru al organelor de supraveghere a debitorului, societate cooperativă, societate pe acţiuni cu răspundere limitată sau, după caz, societate agricolă; e) cu orice altă persoană fizică ori juridică, deţinând o poziţie dominantă asupra debitorului sau a activităţii sale; f) cu un coindivizar asupra unui bun comun. 17. Lista cu toate conturile pe care societatea le-a deţinut în ultimii 3 ani Dispune ca reprezentanţii statutari ai societăţii, (administratorul APOSTOLOIU EMIL ŞI ASOCIATUL GERTRUDE NEUHAUSER, asociaţi, administratori statutari, etc), să comunice şi instanţei toate aceste informaţii anterior arătate (fiecare filă va fi certificată pentru conformitate ) cu referire la numărul de dosar al instanţei, cel târziu până la următorul termen de judecată ( lista de la poziţia 8 va fi comunicată lunar, în forma reactualizată). Pentru a complinii aceste obligaţii, lichidatorul se poate adresa oricăror instituţii/destinatar persoană fizică sau juridică , cu solicitări, instituţiile fiind obligate să răspundă lichidatorului întocmai ca instanţei de judecată însăşi, sub sancţiunea sesizării organelor de urmărire penală pentru efectuarea de cercetări sub aspectul săvârşirii infracţiunii de Obstrucţionare a justiţiei. La prezentarea sau predarea de către societatea debitoare (prin reprezentanţi) către lichidator a actelor contabile(sau oricăror alte documente), se vor întocmi de către lichidator procese verbale , semnate de toate părţile. Persoanele prezente vor fi identificate de către lichidator, prin prezentarea actelor de identitate. Procesele verbale întocmite vor fi anexate rapoartelor comunicate instanţei. În acest sens, oricărei solicitări/ notificări efectuate de către practicianul în insolvenţă, îi va ataşa o fotocopie certificată de acesta, după minuta judecătorului sindic pronunţată în prezentul dosar. Fixează instanţa următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării. b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 10.09.2014. c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar de creanţe –20.09.2014. d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor –30.09.2014. e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor –25.09.2014. În temeiul art. 48 alin 1 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al lichidatorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i lichidatorului judiciar. Se pun în vedere părţilor şi dispoziţiile Legii nr. 286 din 17 iulie 2009, privind Codul penal, intrată în vigoare la 1 februarie 2014. Potrivit art 271, (infracţiunea de Obstrucţionare a justiţiei) : (1) Persoana care, fiind avertizată asupra consecinţelor faptei sale: a) împiedică, fără drept, … instanţa să efectueze, în condiţiile legii, un act procedural, b) refuză să pună la dispoziţia instanţei în tot sau în parte, datele, informaţiile, înscrisurile sau bunurile deţinute, care i-au fost solicitate în mod explicit, în condiţiile legii, în vederea soluţionării unei cauze, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă. Potrivit art. 275 , (infracţiunea de Sustragerea sau distrugerea de probe ori de înscrisuri) : (1) Sustragerea, distrugerea, reţinerea, ascunderea ori alterarea de mijloace materiale de probă sau de înscrisuri, în scopul de a împiedica aflarea adevărului într-o procedură judiciară, se pedepseşte cu închisoarea de la 6 luni la 5 ani. (2) Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează împiedicarea, în orice alt mod, ca un înscris necesar soluţionării unei cauze, emis de către un organ judiciar sau adresat acestuia, să ajungă la destinatar. Fixează termen pentru continuarea procedurii la 26.08.2014, F.7., ora 11.30 Executorie. Cu apel în termen de 30 zile de la comunicare prin publicarea sa în BPI. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Ilfov. Prezenta se va comunica lichidatorului, precum şi reprezentanţilor statutari ai societăţii, administratorului APOSTOLOIU EMIL ŞI ASOCIATULUI GERTRUDE NEUHAUSER, acestora din urmă punându-li-se în vedere prin prezenta să se prezinte la următorul termen de judecată, pentru a fi ascultaţi în calitate de martori, potrivit disp. art 309 şi urm. NCPC. Neprezentarea poate fi calificată ca abatere judiciară şi sancţionată ca atare, urmând să fie invitat cu mandat de aducere la un termen ulterior potrivit art 313 Ncpc. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 24.06.2014.

19 iunie 2014, ora 12:30
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 24.06.2014.



Pagina principală