Informații dosare ce cuprind 182/1259/2017

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 182/1259/2017
Data înregistrării: 24 aprilie 2024, ora 13:32:00
Data ultimei modificări: 5 iunie 2024, ora 17:31:37
Instanță: Curtea de Apel Pitești
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: închiderea procedurii
Stadiu procesual: Apel

Părți:
SPARTACUS - PAZA PROTECTIE SRL - Intimat Debitor
PROCREDIT BANK SA - Intimat Creditor
DGRFP PLOIEŞTI - ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Apelant Creditor
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PITEŞTI - Intimat Creditor
CEZ VÂNZARE SA - Intimat Creditor
APA CANAL 2000 SA - Intimat Creditor
SALUBRITATE 2000 SA - Intimat Creditor
ASOCIAŢIA REBTECH - Intimat Creditor
TORA SECURITY SYSTEMS SRL - Intimat Creditor
OMV PETROM MARKETING SRL - Intimat Creditor
SECPRAL COM SRL - Intimat Creditor
PROLEX IPURL - Lichidator

Ședințe:
4 iunie 2024, ora 10:00
Complet: APEL 7-
Tip soluție: Nefondat
Soluția pe scurt: Respinge apelul ca nefondat. Definitivă. Pron .cf.art.402 teza finală C.pr.civ.



2. Numărul dosarului: 182/1259/2017
Data înregistrării: 29 mai 2017, ora 12:31:00
Data ultimei modificări: 24 aprilie 2024, ora 13:43:28
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SPARTACUS - PAZA PROTECTIE SRL - Debitor
PROCREDIT BANK SA - Creditor
DGRFP PLOIEŞTI-ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
PRIMĂRIA MUN. PITEŞTI - Creditor
CEZ VÂNZARE SA - Creditor
APA CANAL 2000 SA - Creditor
SALUBRITATE 2000 SA - Creditor
ASOCIAŢIA REBTECH - Creditor
TORA SECURITY SYSTEMS SRL - Creditor
OMV PETROM MARKETING SRL - Creditor
SECPRAL COM SRL - Creditor
G4S SECURE SOLUTIONS SRL - Creditor

Ședințe:
6 martie 2024, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 167 din Legea nr. 85/2014, aprobă raportul final privind pe debitoarea SPARTACUS PAZA PROTECTIE SRL întocmit de lichidatorul judiciar SCP PROLEX IPURL şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 35/03.01.2024. În temeiul art. 175 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă şi radierea din registrul comerţului a debitoarei SPARTACUS PAZA PROTECTIE SRL. În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar SCP PROLEX IPURL de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de garanţii, acţionari sau asociaţi. Constată că onorariul lichidatorului judiciar şi cheltuielile de procedură au fost achitate din sumele încasate în procedură. În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei direcţiei teritoriale a finanţelor publice şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei O.C.P.I. Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii. Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014. Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 06.03.2024.

17 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 17.01.2024 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei, dispune: Dispune: - se stabileşte termen de judecată la data de 06.03.2024– şedinţă publică; - se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii, creditorii cu menţiunea discutării raportului final şi posibilitatea de a formula obiecţiuni la raportul final cu cel puţin 5 zile înainte de data convocării şi cu menţiunea discutării cererii de închidere a procedurii Judecător sindic,

7 septembrie 2023, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 07.09.2023 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SPARTACUS PAZA SI PROTECŢIE S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROLEX IPURL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să depună înscrisuri din care să reiasă casarea bunurilor aflate în averea debitoarei (inclusiv hotărârea adunării creditorilor prin care s-a aprobat casarea) - după efectuarea acestei operaţiuni, să întocmească raportul final şi cerere de închidere a procedurii - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 17.01.2024. Judecător sindic,

10 mai 2023, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 10.05.2023 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SPARTACUS PAZA SI PROTECŢIE S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROLEX IPURL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea celorlalte bunuri ale debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să întocmească raport asupra fondurilor şi plan de distribuire dacă este cazul - dacă valoarea bunurilor rămase în averea debitoarei este mult mai mică decât valoarea cheltuielilor de procedură, să aprecieze dacă se impune formularea unei cereri de închidere a procedurii - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 07.09.2023. Judecător sindic,

12 ianuarie 2023, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 12.01.2023 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SPARTACUS PAZA SI PROTECŢIE S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROLEX IPURL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea celorlalte bunuri ale debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să întocmească raport asupra fondurilor şi plan de distribuire dacă este cazul - dacă valoarea bunurilor rămase în averea debitoarei este mult mai mică decât valoarea cheltuielilor de procedură, să aprecieze dacă se impune formularea unei cereri de închidere a procedurii - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 10.05.2023. Judecător sindic,

8 septembrie 2022, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 08.09.2022 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SPARTACUS PAZA SI PROTECŢIE S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROLEX IPURL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea celorlalte bunuri ale debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să întocmească raport asupra fondurilor şi plan de distribuire dacă este cazul - dacă valoarea bunurilor rămase în averea debitoarei este mult mai mică decât valoarea cheltuielilor de procedură, să aprecieze dacă se impune formularea unei cereri de închidere a procedurii - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 12.01.2023. Judecător sindic,

11 mai 2022, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 11.05.2022 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SPARTACUS PAZA SI PROTECŢIE S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROLEX IPURL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea celorlalte bunuri ale debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să menţioneze în următorul raport de activitate care este valoarea bunurilor identificate în averea debitoarei (potrivit raportului de evaluare şi ultimului regulament de vânzare) şi dacă acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile administrative (cu precizarea cuantumului acestora până în prezent), sub sancţiunea amenzii; - dacă valoarea bunurilor rămase în averea debitoarei este mult mai mică decât valoarea cheltuielilor de procedură, să aprecieze dacă se impune formularea unei cereri de închidere a procedurii - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 08.09.2022. Judecător sindic,

26 ianuarie 2022, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 26.01.2022 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SPARTACUS PAZA SI PROTECŢIE S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROLEX IPURL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea celorlalte bunuri ale debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să menţioneze în următorul raport de activitate care este valoarea bunurilor identificate în averea debitoarei (potrivit raportului de evaluare şi ultimului regulament de vânzare) şi dacă acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile administrative (cu precizarea cuantumului acestora până în prezent), sub sancţiunea amenzii; - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 11.05.2022. Judecător sindic,

22 septembrie 2021, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 22.09.2021 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SPARTACUS PAZA SI PROTECŢIE S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROLEX IPURL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea celorlalte bunuri ale debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să menţioneze în următorul raport de activitate care este valoarea bunurilor identificate în averea debitoarei (potrivit raportului de evaluare şi ultimului regulament de vânzare) şi dacă acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile administrative (cu precizarea cuantumului acestora până în prezent), sub sancţiunea amenzii; - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 26.01.2022. Judecător sindic,

12 mai 2021, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 12.05.2021 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SPARTACUS PAZA SI PROTECŢIE S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROLEX IPURL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea celorlalte bunuri ale debitorului (autoturisme) şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să menţioneze în următorul raport de activitate care este valoarea bunurilor identificate în averea debitoarei (potrivit raportului de evaluare şi ultimului regulament de vânzare) şi dacă acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile administrative (cu precizarea cuantumului acestora până în prezent); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Ia act că a fost analizată cererea de plată - formulată de DGRFP Ploieşti – AJFP Argeş sub nr. 66474/24.03.2021 Acordă un termen administrativ de control la data de 22.09.2021. Judecător sindic,

13 ianuarie 2021, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 13.01.2021 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SPARTACUS PAZA SI PROTECŢIE S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROLEX IPURL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească raportul asupra fondurilor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului şi planul de distribuire între creditori - să facă demersuri pentru valorificarea celorlalte bunuri ale debitorului (autoturisme) şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să depună la dosar hotărârea adunării creditorilor din 12.11.2020 - să menţioneze în următorul raport de activitate care este valoarea bunurilor identificate în averea debitoarei (potrivit raportului de evaluare) şi dacă acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile administrative (cu precizarea cuantumului acestora până în prezent); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 12.05.2021. Judecător sindic,

23 septembrie 2020, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 23.09.2020 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SPARTACUS PAZA SI PROTECŢIE S.R.L., faliment - procedura generală, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROLEX IPURL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească raportul asupra fondurilor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului şi planul de distribuire între creditori - să facă demersuri pentru valorificarea celorlalte bunuri ale debitorului (autoturisme) şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să menţioneze în următorul raport de activitate care este valoarea bunurilor identificate în averea debitoarei (potrivit raportului de evaluare) şi dacă acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile administrative (cu precizarea cuantumului acestora până în prezent); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 13.01.2021. Judecător sindic,

20 mai 2020, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Operator de date cu caracter personal 4263 Tribunalul Specializat Argeş Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 20.05.2020 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SPARTACUS - PAZA PROTECTIE SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele: - s-a depus raport de activitate - s-au predat actele spre arhivare la SC Adria Service SRL Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 23.09.2020. Judecător sindic, Roxana Cristina Stan

15 ianuarie 2020, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Operator de date cu caracter personal 4263 Tribunalul Specializat Argeş Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 15.01.2020 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SPARTACUS - PAZA PROTECTIE SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele: - s-a depus raport de activitate - s-au predat actele spre arhivare la SC Adria Service SRL Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 20.05.2020. Judecător sindic, Roxana Cristina Stan

25 septembrie 2019, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Operator de date cu caracter personal 4263 Tribunalul Specializat Argeş Dosar nr. 182/1259/2017 Termen administrativ: 25.09.2019 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SPARTACUS - PAZA PROTECTIE SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele: - s-a depus raport de activitate - s-au predat actele spre arhivare la SC Adria Service SRL Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 15.01.2020.

12 iunie 2019, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SPARTACUS - PAZA PROTECTIE SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele: - s-a depus raport de activitate - s-au predat actele spre arhivare la SC Adria Service SRL - se va concepta creditorul Tora Security Systems SRL la sediul indicat. Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 25.09.2019.

6 februarie 2019, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SPARTACUS - PAZA PROTECTIE SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele: - s-a depus raport de activitate - s-au predat actele spre arhivare la SC Adria Service SRL Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 12.06.2019.

3 octombrie 2018, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SPARTACUS - PAZA PROTECTIE SRL, procedura de faliment, judecătorul sindic constată următoarele: - s-a depus raport de activitate - S-a depus raport evaluare bunuri Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sancţiunea amendării - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar hotărârea adunării creditorilor pentru aprobarea tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014) - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 06.02.2019.

16 mai 2018, ora 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 03.10.2018, pentru evaluarea şi valorificarea bunurilor debitorului. Cale de atac o dată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţa publică de la 16.05.2018

17 ianuarie 2018, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea administratorului judiciar. În temeiul art. 145 alin 1 lit A lit c şi lit B din Legea nr. 85/2014 dispune intrarea în faliment în procedură generală a debitoarei S- P.P. SRL. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu Prolex IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o retribuţie lunară de 245lei şi 0,000001% onorariu de succes din sumele obţinute prin valorificarea bunurilor, exclusiv TVA, plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare. In temeiul art.902 alin.2 pct.16 C.civ. dispune notarea ridicării dreptului de administrare în cartea funciară a debitoarei. Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidatorul judiciar împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii - de 10 zile - şi dispune predarea în termen de 5 zile de la data pronunţării prezentei sentinţe a listei cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii. În temeiul art 146 alin 1 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea privind intrarea în faliment a debitoarei, tuturor creditorilor, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunilor şi publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În temeiul art. 146 alin 2 din Legea nr. 85/2006 fixează: - termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor la 05.03.2018 - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar al acestora la 05.04.2018 - termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului suplimentar - termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat la 07.05.2018. În temeiul art. 151-153 din Legea nr. 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. În temeiul art. 86 din Legea nr. 85/2014, dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi, să nu dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului judiciar. În temeiul art 59 alin 3 din Legea nr. 85/2014, stabileşte termen pentru continuarea procedurii 16.05.2018. În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014, dispune lichidatorului judiciar, întocmirea, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi prezentarea Comitetului creditorilor, a raportului asupra fondurilor obţinute şi a planului de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată în şedinţa publică azi, 17.01.2018.

10 ianuarie 2018, ora 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 17.01.2018.

15 noiembrie 2017, ora 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere administratorului judiciar să analizeze cererea de plată în următorul raport de activitate. Se citează părţile în BPI cu menţiunea discutării cererii de faliment. Reţine spre soluţionare, în camera de consiliu cererea de desemnare a administratorului judiciar. Amână judecarea cauzei la 10.01.2018 Pronunţată în şedinţa publică de la 15 Noiembrie 2017

15 noiembrie 2017, ora 8:30
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei DGRFP Ploieşti – AJFP Argeş privind desemnarea lichidatorului judiciar în procedura de insolvenţă deschisă faţă de debitoarea Spartacus - Paza Protectie SRL. În temeiul art. 45 alin 1 lit e din Legea nr. 85/2014 numeşte administrator judiciar definitiv Prolex IPURL, conform deciziei creditorului majoritar, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o retribuţie lunară de 245lei şi 0,000001% onorariu de succes din sumele obţinute prin valorificarea bunurilor, exclusiv TVA. Dispune comunicarea numirii noului administrator judiciar. În baza art. 57 alin 7 din Legea nr. 85/2014, dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar provizoriu Projuridic IPURL cu sediul în Com. Bradu, sat Geamăna, str. Păpădiei, nr. 3, jud. Argeş, desemnat prin încheierea din 07.06.2017. În conformitate cu art. 145 alin. 2 lit. b) din Legea nr. 85/2014, dispune achitarea către lichidatorul judiciar Projuridic IPURL, a onorariului de 5000 lei, la care se adaugă TVA potrivit legii, plătit din averea debitoarei, cu ocazia întocmirii primului plan de distribuire. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, onorariul care se va achita din fondul de lichidare ORC Argeş, în conformitate cu dispoziţiile art. 38 alin. 4 şi 5 din OUG nr. 86/2006 va fi stabilit de judecătorul sindic prin hotărârea de închidere a procedurii. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată în şedinţa publică azi, 15.11.2017

28 iunie 2017, ora 08:30
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Aprobă raportul întocmit conform art. 92 din L 85/2014, întocmirii tabelului preliminar, a identificării şi evaluării bunurilor aflate în patrimoniul debitorului, identificării conturilor bancare. Ia act că a fost desemnat administrator special, dl. Idoraşi Cornel, domiciliat în Piteşti, str. Mărăşeşti, nr. 9, bl. 7, sc.A, et. 1, ap. 8, jud.Argeş. Pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar adrese de bunuri de la instituţiile statului, primăria de la sediul debitorului şi punctele de lucru, Serviciul Înmatriculări, OCPI, privind bunurile aflate în patrimoniul debitorului la momentul deschiderii procedurii şi în cei trei ani anteriori deschiderii procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar să respecte termenele privind convocarea adunării creditorilor şi întocmirea raportului cauzal prevăzute în încheierea de deschidere a procedurii de insolvenţă. Amână judecarea cauzei la 15.11.2017 Pronunţată în şedinţa publică de la 28 Iunie 2017

7 iunie 2017, ora 12:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza a I raportat la art. 67 al.1 lit. g) din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea Spartacus - Paza Protectie SRL – prin reprezentant legal, Idoraşi Cornel. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală, a debitoarei Spartacus - Paza Protectie SRL. În temeiul art. 73 din lege, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu Projuridic IPURL cu sediul în Com. Bradu, sat Geamăna, str. Păpădiei, nr. 3, jud. Argeş, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o retribuţie lunară de 1000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Menţine debitorului dreptul de administrare. În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75. Pune în vedere debitorului prevederile art. 82 din lege. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, 84 şi 96 din lege, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art.60 al.2 din lege. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art.58 lit.p din lege, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe. În temeiul art. 101 alin. 2 din legea 85/2014 raportat la art.902 alin.2 pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art.99 cu referire la art.100 din lege: Dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă. În temeiul art.100 din lege notificarea va cuprinde: - termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii – 10 zile de la primirea notificării; - termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţă: - 24.07.2017 declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei, sub sancţiunea anulării; - termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului preliminar de creanţe: 14.08.2017; Tabelul preliminar va fi publicat în B.P.I.; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în B.P.I..; - termenul de soluţionare a contestaţiilor şi de întocmire a tabelului definitiv de creanţe – 11.09.2017. Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 21.08.2017. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 27.06.2017, raportul prev de art.92 din lege şi până la 18.07.2017, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.1 din lege. Stabileşte termen de judecată la data de 28.06.2017. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată în şedinţa publică de la 07.06.2017



Pagina principală