Informații dosare ce cuprind 182/1259/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 182/1259/2025
Data înregistrării: 5 iunie 2025, ora 12:11:00
Data ultimei modificări: 24 octombrie 2025, ora 15:03:09
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
CALIAS UNISON LOGISTIC S.R.L. - Debitor
DGRFP PLOIESTI - A.J.F.P. ARGEŞ - Creditor
UAT ALBOTA - Creditor
AS24 TANKSERVICE SRL - Creditor
OMV PETROM MARKETING SRL - Creditor
ACCES AUTO TRADING SRL - Creditor

Ședințe:
29 ianuarie 2026, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

23 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C14CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 45 alin. 1 lit. e rap. la art. 57 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, numeşte administrator judiciar definitiv Consorţiul IGF Expert Consult IPURL – Casa de Insolvenţă KSI IPURL SRL, conform hotărârii adunării generale a creditorilor debitoarei Calias Unison Logistic S.R.L(proces-verbal al adunării generale a creditorilor debitoarei din data de 18.08.2025 întocmit de administratorul judiciar provizoriu Enoiu Niculae publicat în BPI nr.183566/18.08.2025), cu un onorariu de 430lei /lună şi un onorariu de succes de 1% din sumele distribuite creditorilor, exclusiv TVA, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014. Dispune comunicarea numirii noului administrator judiciar. Dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar provizoriu Enoiu Niculae, desemnat prin încheierea din data de 16.06.2025 pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş în dosarul nr. 182/1259/2025. Dispune achitarea către administratorul judiciar Enoiu Niculae a onorariului calculat potrivit hotărârii de desemnare, până la acest moment în cuantum de 1.000 lei/lună, exclusiv TVA, la care se adaugă cheltuielile de procedură. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, onorariul ce se va achita din fondul de lichidare ORC Argeş, în conformitate cu dispoziţiile art. 38 alin. 4 şi 5 din OUG nr. 86/2006 va fi stabilit de judecătorul sindic prin hotărârea de închidere a procedurii. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 23.10.2025.

6 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C15 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei, procedura de faliment, judecătorul sindic: 1. Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informa?ii privind respectarea obliga?iilor fiscale, referitoare la ob?inerea sau necesitatea actualizării autorizărilor / autoriza?iilor pentru desfă?urarea activită?ii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească tabelul definitiv - să continue demersurile pentru identificarea bunurilor debitoarei; - să evalueze bunurile din averea debitoarei şi să le valorifice; - să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor ob?inute din lichidare şi din încasarea de crean?e, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolven?ă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz; - să urmărească soluţionarea dosarelor în care debitoarea este parte şi să menţioneze în următorul raport de activitate stadiul acestora; - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societă?i specializate; Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 29.01.2026 pentru continuarea procedurii. 2. În baza disp. art. 45 alin. 1 lit. e rap. la 57 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, pentru confirmarea lichidatorului judiciar desemnat de adunarea creditorilor (proces-verbal al adunării creditorilor din data de 18.08.2025), -se stabileşte termen de judecată la data de 23.10.2025, în camera de consiliu, fără citarea părţilor;

16 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C15CC-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Admite cererea. Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma simplificată a debitorului. Dispune dizolvarea debitorului şi ridicarea dreptului de administrare al acestuia. Desemnează practicianul în insolvenţă C.I.I. Enoiu Niculae în calitate de lichidator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei/lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului. În lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat. Lichidatorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii: a) notifică deschiderea procedurii simplificate de insolven?ă tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor şi oficiului registrului comer?ului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: 1. termenul-limită pentru depunerea de către creditori a opozi?iilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării (opozi?iile se timbrează cu suma de 200 lei); 2. termenul de solu?ionare a opozi?iilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; 3.termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 1 august 2025; cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (cererile se timbrează cu suma de 200 lei); 4. termenul de verificare a crean?elor, de întocmire şi publicarea în BPI a tabelului preliminar de crean?e: cel mult 10 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 12 august 2025; 5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI (contestaţiile se timbrează cu suma de 200 lei); 6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 8 septembrie 2025; 7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor, care va avea loc în cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 18 august 2025; 8. adresa de e-mail a lichidatorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. b) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 28 iulie 2025; c) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate; d) face demersuri pentru identificarea bunurilor debitorului şi depune dovezi în acest sens, respectiv răspunsul la adresele către oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară, primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; e) efectuează în termen de cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 18 august 2025, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Pe măsura desfăşurării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar; f) conduce activitatea debitorului şi urmăreşte încasarea creanţelor, formulează şi susţine acţiunile pentru încasarea creanţelor debitorului; g) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură; h) comunică, de urgenţă, tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi interdicţia de a nu dispune de sume fără ordinul lichidatorului judiciar; i) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune; j) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI. După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi coresponden?a emise cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, men?iunea "în faliment", "in bankruptcy", "en faillite". Debitorul are obligaţia de a pune la dispoziţia lichidatorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Dispune ca suportarea cheltuielilor aferente procedurii să se facă din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti să fie păstrate într-un cont special de depozit bancar. Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. Minuta hotărârii se comunică, de îndată, lichidatorului judiciar provizoriu. Fixează termen administrativ de control la data de 06.10.2025. Executorie. Doar cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Arge?. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 16.06.2025.



Pagina principală