Informații dosare ce cuprind 187/1259/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 187/1259/2024
Data înregistrării: 3 iulie 2024, ora 12:24:00
Data ultimei modificări: 20 mai 2025, ora 15:01:22
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
DIRECTIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
BRIO IDEAL ADVERTISING SRL - Debitor

Ședințe:
16 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

20 mai 2025, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, de la termenul administrativ din data de 20.05.2025 Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele: Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 16.09.2025. Lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare.

21 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, de la termenul administrativ din data de 21.01.2025 Analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele: Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 20.05.2025. Lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare.

19 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Aprobă concluziile raportului administratorului judiciar privind propunerea de intrare a debitorului în faliment prin procedura simplificată. În temeiul art.92 alin.(5) coroborat cu art.145 alin.(1) lit. D din Legea nr.85/2014, dispune intrarea în faliment prin procedura simplificata a debitorului. În temeiul art.145 alin.(2) din Legea nr.85/2014, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridică dreptul de administrare al debitorului. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu CII Popescu Cristian, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.63-64 din Legea nr.85/2014, cu o retribuţie lunară fixă de 700 lei, exclusiv TVA, fără a depăşi în total 10.000 lei, exclusiv TVA, pentru întreaga procedură în cazul onorariului fix, şi un procent de maximum 1% , exclusiv TVA, din sumele distribuite creditorilor, plătite din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art.39 alin.(4) din Legea nr.85/2014 şi OUG nr.86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. Lichidatorul judiciar provizoriu va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Lege. Dispune lichidatorului judiciar provizoriu să efectueze notificarea intrării în faliment a debitorului prin procedura simplificată, ridicării dreptului de administrare şi dizolvării societăţii, tuturor creditorilor, debitorului dar şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunilor. În cazul în care, până la aprobarea propunerii administratorului judiciar prevăzute la art. 92 alin. (4), debitorul aflat în faliment prin procedură simplificată şi-a continuat activitatea, lichidatorul judiciar va notifica, în termen de 5 zile de la data intrării în faliment, creditorii deţinând asupra debitorului creanţe născute în perioada de observaţie, solicitându-le să înscrie, în termen de 10 zile de la primirea notificării, cereri de admitere a creanţelor însoţite de documente justificative. Notificarea va cuprinde şi: - termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, respectiv 10 zile de la primirea notificării, - termenul de publicare a tabelului preliminar, şi termenul de întocmire a tabelului definitiv. În temeiul art. 151- art. 153 din Legea nr. 85/2014, dispune sigilarea, potrivit legii, şi inventarierea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. În temeiul art. 160 din lege, dispune lichidatorului judiciar, întocmirea, la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, a raportului asupra fondurilor obţinute şi a planului de distribuire care vor fi prezentate comitetului creditorilor sau creditorilor, dacă nu s-a desemnat comitetul creditorilor. Raportul va prevedea şi plata remuneraţiei lichidatorului şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. (1) pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz. În baza art.86 din lege dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acesta fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 902 alin. (2) pct. 16 C.civ., dispune notarea ridicării dreptului de administrare, în cartea funciară deschisă pe numele debitorului. Termen administrativ în vederea continuării procedurii la 21.01.2025. Executorie. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi 19.11.2024 .

8 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea creditorului de deschidere a procedurii insolvenţei . În temeiul art.72 alin.(6) raportat la art.5 pct.29 şi pct.46, cu referire la art.38 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei. În temeiul art.73 din Legea nr.85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe CII Popescu Cristian, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014, cu o retribuţie lunară fixă de 700 lei, exclusiv TVA, fără a depăşi 7000 lei pentru întreaga procedură, şi un onorariu de succes de 1% din sumele distribuite creditorilor în cadrul procedurii, exclusiv TVA, plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art.39 alin.(4) din Legea nr.85/2014 şi OUG nr.86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. Menţine debitorului dreptul de administrare. În temeiul art.99 cu referire la art.100 din Legea nr.85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi va trebui, în acelaşi timp : - trimisă tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii; dacă creditorii cu sediul sau cu domiciliul în străinătate au reprezentanţi în ţară, notificarea va fi trimisă acestora din urmă; - publicată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. În temeiul art.100 din Legea nr.85/2014 notificarea va cuprinde: - termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii – 10 zile de la primirea notificării; - termenul de soluţionare a opoziţiilor - 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; - termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţă – 25.11.2024; declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei, sub sancţiunea anulării; - termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului preliminar de creanţe: 16.12.2024; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în B.P.I.; - termenul de întocmire a tabelului definitiv de creanţe şi soluţionare a contestaţiilor – 09.01.2025. - adresa de e-mail a administratorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 20.12.2024. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 29.12.2024, raportul prev. de art.92 din Legea nr.85/2014, şi până la 18.11.2024, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.(1) din Legea nr.85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să depună lunar raportul prevăzut de art.59 din Legea nr.85/2014 şi să publice un extras al acestuia în BPI. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii insolvenţei, iar conform art.58 alin.(1) lit. p) şi q) din Legea nr.85/2014, evaluarea acestora se va realiza până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor, administratorul judiciar provizoriu urmând a transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să respecte prevederile art.83, 84 şi 96 din Legea nr.85/2014. În temeiul art.77 alin. (3) din Legea nr.85/2014, pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să notifice furnizorilor de servicii deschiderea procedurii insolvenţei. Pune în vedere debitorului să respecte prevederile art.82 şi 84 din Legea nr.85/2014. În temeiul art. 101 alin.(2) din Legea nr.85/2014 raportat la art.902 alin.(2) pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar provizoriu va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art.75. Stabileşte termen administrativ la data de 21.01.2025. Minuta sentinţei privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică de îndată administratorului judiciar numit provizoriu. Executorie. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi 08.10.2024.



Pagina principală