Informații dosare ce cuprind 188/1259/2020

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 188/1259/2020
Data înregistrării: 16 iulie 2020, ora 11:19:00
Data ultimei modificări: 29 septembrie 2025, ora 12:01:43
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
GLASS-CO INDUSTRIES SRL - Creditor
EUROPRODUCT SRL - Debitor
BANCA DE EXPORT IMPORT A ROMÂNIEI EXIM BANK SA-IN NUME PROPRIU - Creditor
STATUL ROMÂN PRIN MANDATAR BANCA DE EXPORT IMPORT A ROMÂNIEI EXIM BANK SA - Creditor
DGRFP PLOIEŞTI- AJFP ARGEŞ - Creditor
SOCIETATEA ROMÂNĂ DE RADIODIFUZIUNE SRR - Creditor

Ședințe:
6 noiembrie 2025, ora 10:00
Complet: C14-Fond
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

25 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C14-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere că prin Hotărârea nr. 3 din data de 26.08.2025 Adunarea Generală a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Argeş a hotărât suspendarea soluţionării cauzelor începând cu data de 27.08.2025, cu excepţia cauzelor urgente care sunt expres menţionate în cuprinsul hotărârii, prezenta cauză neregăsindu-se între cauzele exceptate, acordă nou termen de judecată. Amână judecarea cauzei la 06.11.2025, pentru când se vor cita părţile prin BPI.

18 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Fa?ă de cererea de închidere a procedurii de insolven?ă a debitoarei, formulată de lichidatorul judiciar, În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, pentru discutarea propunerii de închidere a procedurii insolven?ei, potrivit disp. art. 174 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, Dispune: - menţine termenul de judecată la data de 25.09.2025, ora 10 — ?edin?ă publică şi măsurile dispuse prin rezoluţia din data de 30.07.2025, respectiv citarea prin Buletinul procedurilor de insolven?ă, a lichidatorului judiciar, a debitoarei ?i a creditorilor, creditorii cu men?iunea discutării cererii de închidere a procedurii insolven?ei ?i de a preciza dacă în?eleg să avanseze sumele necesare pentru a acoperi cheltuielile administrative ale procedurii.

22 mai 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei SC Europroduct SRL, procedura de faliment în procedură simplificată, judecătorul sindic: Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va men?iona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sanc?iunea amendării; - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare şi procesele-verbale de licita?ie; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolventei împotriva debitoarei. Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 18.09.2025 pentru continuarea procedurii.

30 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei SC Europroduct SRL, procedura de faliment în procedură simplificată, judecătorul sindic: Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va men?iona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sanc?iunea amendării; - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului conform sentinţei civile nr.618/2022 din data de 20.11.2022 pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş în dosarul nr. 188/1259/2020/a2 şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare şi procesele-verbale de licita?ie; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolventei împotriva debitoarei. Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 22.05.2025 pentru continuarea procedurii.

17 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei SC Europroduct SRL, procedura de faliment în procedură simplificată, judecătorul sindic: Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va men?iona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sanc?iunea amendării; - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului conform sentinţei civile nr.618/2022 din data de 20.11.2022 pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş în dosarul nr. 188/1259/2020/a2 şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare şi procesele-verbale de licita?ie; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolventei împotriva debitoarei. Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 30.01.2025 pentru continuarea procedurii.

20 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei SC Europroduct SRL, procedura de faliment în procedură simplificată, judecătorul sindic: Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va men?iona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sanc?iunea amendării; - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului conform sentinţei civile nr.618/2022 din data de 20.11.2022 pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş în dosarul nr. 188/1259/2020/a2 şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare şi procesele-verbale de licita?ie; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolventei împotriva debitoarei. Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 17.10.2024 pentru continuarea procedurii.

22 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele : Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 20.06.2024 . Măsuri în sarcina lichidatorului judiciar : -Va continua identificarea şi lichidarea bunurilor din averea debitorului în conformitate cu dispoziţiile art.154-168 din acelaşi act normativ, inclusiv desfă?urarea de ac?iuni (activităţi) în vederea recuperării crean?elor pe care debitorul insolvent le de?ine împotriva unor alte persoane. -Va depune la dosarul cauzei răspunsurile la adresele emise de institu?iile publice cu privire la bunurile debitorului.

2 noiembrie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele : Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 22 02 2024 . lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare.

6 iulie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EUROPRODUCT SRL, în faliment - procedura simplificată: Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea creditorilor şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie; -să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă; -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei; Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 02.11.2023 pentru continuarea procedurii.

9 martie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EUROPRODUCT SRL, în faliment - procedura simplificată: 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar BUSINESS SUPORT SOLUTIONS SPRL următoarele măsuri: - să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea creditorilor şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie -să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 06.07.2023 pentru continuarea procedurii

3 noiembrie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EUROPRODUCT SRL, în faliment - procedura simplificată: 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar BUSINESS SUPORT SOLUTIONS SPRL următoarele măsuri: - să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea creditorilor şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie -să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 09.03.2023 pentru continuarea procedurii

30 iunie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EUROPRODUCT SRL, în faliment - procedura simplificată: 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar BUSINESS SUPORT SOLUTIONS SPRL următoarele măsuri: - să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea creditorilor şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă -să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 03.11.2022 pentru continuarea procedurii

10 martie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, de la termenul administrativ din data de 10.03.2022 Analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele : ? Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 30.06.2022. Lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare. Măsuri în sarcina lichidatorului judiciar : o Va continua identificarea şi lichidarea bunurilor din averea debitorului în conformitate cu dispoziţiile art.154-168 din acelaşi act normativ, inclusiv desfă?urarea de ac?iuni (activităţi) în vederea recuperării crean?elor pe care debitorul insolvent le de?ine împotriva unor alte persoane.

4 noiembrie 2021, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EUROPRODUCT SRL, în faliment - procedura simplificată: 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar BUSINESS SUPORT SOLUTIONS SPRL următoarele măsuri: - să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea creditorilor şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă -să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 10.03.2022 pentru continuarea procedurii

8 iulie 2021, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EUROPRODUCT SRL, în faliment - procedura simplificată: 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar BUSINESS SUPORT SOLUTIONS SPRL următoarele măsuri: - să emită adrese către unităţile administrativ teritoriale în raza cărora debitoarea are sediul social, şi, eventual, puncte de lucru, dar şi către Serviciul Public Comunitar Regim Permise De Conducere Şi Înmatriculare A Vehiculelor prin care să solicite relaţii privind bunurile debitoarei şi să depună la dosar răspunsul la aceste adrese - să emită adrese către instituţiile bancare în vederea identificării conturilor debitoarei şi să depună la dosar răspunsurile primite -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate - să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor identificate în patrimoniul debitorului (conform procesului- verbal de inventariere din 18.01.2021) şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare, să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014), - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă -să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă -să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 04.11.2021 pentru continuarea procedurii

11 martie 2021, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EUROPRODUCT SRL., în faliment - procedura simplificată: 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar BUSINESS SUPORT SOLUTIONS SPRL următoarele măsuri: -să îndeplinească toate actele de procedură şi să ia toate măsurile dispuse conform sentinţei nr. 838/09.12.2020 prin care s-a dispus intrarea în faliment prin procedura simplificată a debitoarei - să emită adrese către unităţile administrativ teritoriale în raza cărora debitoarea are sediul social, şi, eventual, puncte de lucru, dar şi către Serviciul Public Comunitar Regim Permise De Conducere Şi Înmatriculare A Vehiculelor prin care să solicite relaţii privind bunurile debitoarei şi să depună la dosar răspunsul la aceste adrese - să emită adrese către instituţiile bancare în vederea identificării conturilor debitoarei şi să depună la dosar răspunsurile primite -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate - să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor identificate în patrimoniul debitorului (conform procesului- verbal de inventariere din 18.01.2021) şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare, să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014), - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă -să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă -să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei 2) Ia act că adunarea creditorilor din 08.01.2021 a confirmat lichidatorul judiciar BUSINESS SUPORT SOLUTIONS SPRL numit de instanţă, cu un onorariu fix de 1500 lei/lună plus TVA, şi un onorariu de succes de 3% din sumele distribuite creditorilor (proces verbal adunare creditori nr.158/08.01.2021 - f.117-118 dosar) 3)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 08.07.2021 pentru continuarea procedurii

9 decembrie 2020, ora 10:00
Complet: C10-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Aprobă raportul administratorului judiciar privind propunerea de intrare a debitoarei în faliment prin procedura simplificată. Admite cererea administratorului judiciar privind intrarea în faliment prin procedura simplificată a debitorului EUROPRODUCT SRL. În temeiul art. 92 alin. (5), art. 145 alin. 1 lit. D din lege, dispune intrarea în faliment prin procedura simplificata a debitorului EUROPRODUCT SRL. În temeiul art. 145 alin. (2) din Legea nr. 85/2014, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridică dreptul de administrare al debitorului. În temeiul art. 145 alin.2 din Legea 85/2014, desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu societatea profesională BUSINESS SUPORT SOLUTIONS SPRL,care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu un onorariu de 1000 lei/lună, exclusiv TVA, din sumele distribuite creditorilor, plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare în ceea ce priveşte onorariul fix, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. Dispune lichidatorului judiciar provizoriu să efectueze notificarea intrării în faliment a debitoarei prin procedura simplificată, a ridicării dreptului de administrare şi a dizolvării societăţii, tuturor creditorilor, debitoarei dar şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunilor. În cazul în care, până la aprobarea propunerii administratorului judiciar prevăzute la art. 92 alin. (4), debitorul aflat în faliment prin procedură simplificată şi-a continuat activitatea, lichidatorul judiciar va notifica, în termen de 5 zile de la data intrării în faliment, creditorii deţinând asupra debitorului creanţe născute în perioada de observaţie, solicitându-le să înscrie, în termen de 10 zile de la primirea notificării, cereri de admitere a creanţelor însoţite de documente justificative. Notificarea va cuprinde şi: - termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, respectiv 10 zile de la primirea notificării, - termenul de publicare a tabelului preliminar, şi termenul de întocmire a tabelului definitiv, aşa cum sunt stabilite prin hotărârea prin care s-a deschis procedura insolvenţei. În temeiul art. 151- art. 153 din Legea nr. 85/2014, dispune sigilarea, potrivit legii, şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. În temeiul art. 160 din lege, dispune lichidatorului judiciar, întocmirea, la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, a raportului asupra fondurilor obţinute şi a planului de distribuire care vor fi prezentate comitetului creditorilor sau creditorilor, dacă nu s-a desemnat comitetul creditorilor. Raportul va prevedea şi plata remuneraţie lichidatorului şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. (1) pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz. În baza art.86 din lege dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acesta fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 902 alin. (2) pct. 16 C.civ., dispune notarea ridicării dreptului de administrare, în cartea funciară deschisă pe numele debitoarei. În baza disp. art. 59 alin.3 din Legea 85/2014, stabileşte termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 11.03.2021. Executorie. Cu apel în 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată în conformitate cu dispoziţiile art.396 alin.(2) din Codul de procedură civilă, astăzi, 09.12.2020.

26 noiembrie 2020, ora 10:00
Complet: C10-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având nevoie de timp pentru deliberare, amână pronunţarea cauzei la data de 09.12.2020, pentru când stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Cu cale de atac odată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 26.11.2020, la Tribunalul Specializat Argeş.

28 octombrie 2020, ora 10:00
Complet: C10-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea GLASS-CO INDUSTRIES SRL în contradictoriu cu debitoarea EUROPRODUCT SRL, . Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei EUROPRODUCT SRL. În temeiul art. 73 din lege, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu societatea profesională BUSINESS SUPORT SOLUTIONS SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu un onorariu fix de 1000 lei/lună, exclusiv TVA, plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare în ceea ce priveşte onorariul fix, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. În temeiul art.99 cu referire la art.100 din lege: Dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă tuturor creditorilor, debitorului şi registrului comerţului pentru efectuarea menţiunii. În temeiul art.100 din lege notificarea va cuprinde: - termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţă: 14.12.2020, declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei, sub sancţiunea anulării; - termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului preliminar de creanţe: 05.01.2021; Tabelul preliminar va fi publicat în B.P.I.; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în B.P.I.; - termenul de întocmire a tabelului definitiv de creanţe şi soluţionare a contestaţiilor – 29.01.2021. Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 08.01.2021. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 18.11.2020 raportul prev. de art.92 din lege, şi până la 08.12.2020, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.1 din lege. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să depună lunar raportul prevăzut de art. 59 din Legea nr. 85/2014 şi să publice un extras al acestuia în BPI. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii insolventei, iar conform art.58 lit.p din lege, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, 84 şi 96 din lege. În temeiul art. 77 alin. (3), pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să notifice furnizorilor de servicii deschiderea procedurii insolventei. Pune în vedere debitorului prevederile art. 74, 82, 84 din lege. În temeiul art. 101 alin. 2 din Legea 85/2014 raportat la art.902 alin.2 pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar provizoriu va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75. Stabileşte termen de judecată în şedinţă publică la data de 26.11.2020 în vederea discutării raportului prev. de art.92 din Legea 85/2014, pentru când se citează părţile prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolventei se comunică, de îndată, administratorului judiciar numit provizoriu. Executorie. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată în conformitate cu dispoziţiile art.396 alin.(2) din Codul de procedură civilă, astăzi, 28.10.2020.

15 octombrie 2020, ora 10:00
Complet: C10-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având nevoie de timp pentru deliberare, amână pronunţarea cauzei la data de 28.10.2020, pentru când stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Cu cale de atac odată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 15.10.2020, la Tribunalul Specializat Argeş.



Pagina principală