Informații dosare ce cuprind 188/1259/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
188/1259/2024
Data înregistrării:
3 iulie 2024, ora 12:31:00
Data ultimei modificări:
5 septembrie 2025, ora 17:01:57
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
DIRECTIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
IPA PROIECT-ARGEŞ SRL - Debitor
AGORA IMOBILIARE 2005 SRL - Creditor
CHITEV ALICE GRAŢIELA - Creditor
CONDOR CONSTRUCT SUDMIH SRL - Creditor
SUDITU TRAIAN CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE - Creditor
ZENITH LEASING OPREATIONAL SRL - Creditor
Suditu Mihai-Gabriel - Creditor
Ședințe:
1 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
9 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
3 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
2 aprilie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 188/1259/2024
Termen administrativ: 02.04.2025
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei IPA PROIECT ARGEŞ SRL., perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat a1
- să întocmească tabelul definitiv
- să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul;
- în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare
- în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului.
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Ia act că adunarea generală a asociaţilor a desemnat administrator special pe Mare Alina Maria ( proces verbal al adunării generale a asociaţilor din 13.01.2025)
Acordă un termen administrativ de control la data de 09.09.2025.
Judecator sindic,
12 martie 2025, ora 10:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea.
Dispune îndreptarea erorii materiale strecurată în dispozitivul Sentinţei nr. 621 din 11.02.2024 pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş în dosarul nr. 188/1259/2024, în sensul că se va menţiona debitoarea IPA PROIECT-ARGEŞ SRL, CUI 37514159.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 12.03.2025.
11 decembrie 2024, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: În temeiul art. 70 din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de creditoarea DGRFP PLOIEŞTI – AJFP ARGEŞ, având ca obiect deschiderea procedurii de insolvenţă împotriva debitoarei IPA PROIECT- ARGEŞ SRL.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei IPA PROIECT- ARGEŞ SRL.
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu ANTEUS EXPERT SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu lunar de 1000 lei, exclusiv tva. În lipsa disponibilită?ilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitoarei dreptul de administrare.
În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, debitoarea este obligată să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, respectiv până la data de 10 februarie 2025, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe.
În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune administratorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei.
În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 27 ianuarie 2025;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 17 februarie 2025;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 17 martie 2025;
- prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 24 februarie 2025.
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 03 ianuarie 2025, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 21 ianuarie 2025, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 02 aprilie 2025.
Administratorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 11.12.2024.
30 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de amânare a cauzei formulată de apărătorul debitorului din motive medicale şi acordă termen la 11.12.2024 .
Pronunţată în şedinţa publică din 30.10.2024
18 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de amânare a cauzei şi acordă termen la la 30.10.2024 în vederea angajării unui apărător şi achitării debitului.
Pronunţată în şedinţa publică din 18 Septembrie 2024
Pagina principală