Informații dosare ce cuprind 193/302/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 193/302/2024
Data înregistrării: 4 ianuarie 2024, ora 15:52:00
Data ultimei modificări: 28 martie 2025, ora 15:55:57
Instanță: Judecătoria Sector 5 București
Secție: .....
Materie: Civil
Obiect: plata lucrului nedatorat
Stadiu procesual: Fond

Părți:
EUROINS ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA - Petent
PRESTIGE INSURANCE BROKER SRL - Pârât

Ședințe:
8 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: C 29 civil 2023
Tip soluție: Respinge cererea
Soluția pe scurt: Admite excep?ia lipsei calită?ii procesuale pasive. Respinge cererea ca fiind formulată împotriva unei persoane lipsite de calitate procesuala pasivă. Obligă reclamanta la plata către pârâtă a sumei de 1750 lei cheltuieli de judecată reprezentând onorariu avocat. Cu drept de apel în termen de 30 de zile de la comunicare, cerere care se depune la Judecătoria Sectorului 5 Bucureşti. Pronunţată azi, 8.11.2024, ?i pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

13 mai 2024, ora 9:00
Complet: C29 civil Adm
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează primul termen de judecată la data de 08,11.2024, interval orar 10,00-11.00, pe C29 Civil, pentru când se vor cita părţile.

25 martie 2024, ora 9:00
Complet: C29 civil Adm
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: In vederea comunicarii cererii de chemare in judecata şi pentru a se formula intampinare, acorda termen administrativ la 13.05.2024 - fara prezenta partilor.

12 februarie 2024, ora 9:00
Complet: C29 civil Adm
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Regularizare cerere, termenul din 25.03.2024 - termen administrativ, fara prezenta partilor.

8 ianuarie 2024, ora 9:00
Complet: C29 civil Adm
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: PROCES-VERBAL aferent termenului administrativ din data de 08.01.2024 Având în vedere că prin Hotărârea nr.7/14.12.2023 a Adunării Generale a judecătorilor Judecătoriei Sectorului 5 Bucureşti, accesibilă pe site-ul instan?ei, s-a hotărât amânarea tuturor cauzelor (amânarea pronunţării solu?iilor), pe perioadă nedeterminată, Urmează a stabili un nou termen administrativ în acest sens. Cu precizarea că termenul administrativ a fost stabilit pentru asigurarea eviden?ei dosarului în sistemul ECRIS, putând fi modificat ulterior, prin proces-verbal, în cazul prelungirii amânării cauzelor la nivelul instan?ei. Prezentul proces-verbal urmează a fi ataşat la dosarul cauzei cel târziu la momentul reluării activităţii instanţei. Termen administrativ – 12.02.2024, pe C29-administrativ.



Pagina principală