Informații dosare ce cuprind 1965/110/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
1965/110/2023
Data înregistrării:
25 iulie 2023, ora 14:06:00
Data ultimei modificări:
4 septembrie 2025, ora 12:02:13
Instanță:
Tribunalul Bacău
Secție:
Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BACĂU - Creditor
SC TABUCOM CONSTRUCT SRL - Debitor
SC TABUCOM CONSTRUCT SRL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR PROV.SIERRA QUADRANT SPRL - Debitor
ORASUL DARMANESTI - Creditor
GASPECO - Creditor
Ședințe:
15 septembrie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
7 iulie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Repus pe rol
Soluția pe scurt:
În temeiul art. 400 C.pr. civ. repune cauza pe rol în vederea continuării judecăţiiv şi prorogării discutării raportului final.
Fixează termen de judecată la data de 15.09.2025, Completul CF3 2022, ora 12.00, până când se vor cita părţile, conform C.pr.civ, şi prin BPI cu menţiunea că se prorogă discutarea raportului final nr. 1390/26.05.2025, publicat în BPI nr. 11991/27.05.2025, după soluţionarea apelului formulat de către numitul TABUC TOADER, în dosar cu nr. 1965/110/2023/a1, având ca obiect atragerea răspunderii patrimoniale.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispozi?ia părţilor, de către grefa instanţei, azi, 07.07.2025.
23 iunie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 07.07.2025, urmând ca pronunţarea să se realizeze prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.
Pronunţată, azi, 23.06.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.
2 iunie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 23 iunie 2025, ora 12.00, complet CF3 2022, pentru când vor fi citaţi creditorii cf. tabelului definitiv prin BPI cu mentiunile prev. de art. 174 legea insolven?ei, că se solicită de către lichidator închiderea procedurii în acord cu prev. art. 174 alin. 1 Legea 85/2014, să precizeze dacă sunt obiectiuni la acest raport cu cel putin 5 zile anterioare termenului acordat şi dacă îşi exprimă acordul de a avansa sumele necesare continuării procedurii.
3 martie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la data de 02 iunie 2025, ora 12.00, CF3 pentru continuarea procedurii şi în vederea soluţionării dosarului de antrenare a răspunderii patrimoniale.
9 decembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 03 martie 2025, ora 12.00, CF3 2022 pentru continuarea procedurii şi în vederea soluţionării dosarului de antrenare a răspunderii patrimoniale.
30 septembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 09 decembrie 2024, ora 12.00, CF3u 2022 pentru continuarea procedurii.
3 iunie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 30 septembrie 2024, ora 12.00, CF3 2022, în vederea continuării procedurii.
29 martie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către administratorul judiciar SIERRA QUADRANT SPRL.
În temeiul art. 145 alin. 1 din Legea nr.85/2014, dispune începerea procedurii falimentului în procedura generala a debitorului SC T C SRL cu sediul jud. Bacău, înregistrată în Registrul Comerţului cu nr. J CUI .
În temeiul art.145 alin.2 lit.a din Legea nr.85/2014, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al debitorului.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea 85/2014 desemneaza în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe SIERRA QUADRANT SPRL, cu o retribuţie de 7000 lei, care va îndeplini atribuţiile prev. de art. 64 din Legea nr.85/2014 şi orice atribuţii prevăzute de lege sau care vor fi stabilite de judecătorul sindic în interesul procedurii.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 146 alin.1 din Lg.85/2014. Notificarea va cuprinde termenele:
- termenul limită pentru înregistrarea creanţelor născute după data deschiderii procedurii la data de 13.05.2024,
- termen de verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al acestora la data de 11.06.2024,
-termen de întocmire a tabelului definitiv consolidat la data de 11.07.2024.
- termen de depunere la tribunal a contestaţiilor la tabelul suplimentar care va fi 7 zile de la publicarea in BPI a tabelului suplimentar
Pune in vedere lichidatorului judiciar necesitatea respectării prevederilor art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
Pune în vedere debitoarei ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar documentele prevăzute de art. 67 din Legea 85/2014, precum şi toate informaţiile şi documentele solicitate de lichidator sub sancţiunea prevăzută de art. 82 din Legea 85/2006. Spre această finalitate lichidatorul judiciar va notifica debitoarea prin administrator special conform art. 42 alin. 1 şi 9 din Legea 85/2014, precum şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, la sediul debitoarei şi al domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art. 59 alin. 1 din lege.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2006.
Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special, conform art. 42 alin.1 şi 9 din Legea 85/2014, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art. 59 alin. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar.
După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului.
După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptăţiţi vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014.
Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin. 1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, precum şi justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, cu menţionarea onorariului încasat şi a modalităţii de calcul a acestuia.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin.1 lit. c) din Lg. 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să publice în BPI toate actele de procedură pe care le va întocmi, în extras sau integral, după caz, ?i să depună la instan?ă dovada publicării acestora.
După rămânerea irevocabilă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996.
Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii la data de: 03.06.2024, ora 12.00.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal.
Pronunţată, azi 29.03.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
25 martie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 29.03.2024, urmând ca pronunţarea să se realizeze prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.
Pronunţată, azi, 25.03.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.
4 martie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 25 martie 2024, ora 12.00, CF3 2022, pentru continuarea procedurii.Se vor cita păr?ile prin BPI, cu mentiunea că se va pune în discuţie intrarea în faliment.
22 ianuarie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată cauza in stare de amânare acordă termen la 04 martie 2024, ora 12, CF3 2022 pentru întocmirea tabelului definitiv de creanţe si depunerea unui plan de reorganizare
11 decembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere că instanţa consideră că această cauză nu are caracter urgent, luând în considerare forma de protest a grefierilor, ia act că, conform Hotărârii Adunării Generale Extraordinare a SNGJ Dicasterial din data de 09.12.2023 prin care personalul auxiliar de specialitate şi conex din instanţe şi parchete a adoptat o formă de protest pe perioadă nedeterminată, iar din imposibilitatea constituirii unui complet legal pentru acest termen de judecată, prin lipsa grefierului, acordă termen de judecată la data de 22.01.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, cu mentiunea că s-au depus mai multe înscrisuri.
Se citează prin BPI, toti creditorii, după ce vor iesi din protest grefierii.
Pune în vedere lichidatorului să depună la dosar celelalte înscrisuri prin care i-au fost puse în vedere să le întocmească prin încheierea de deschidere a procedurii.
Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 11.12.2023.
27 octombrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BACĂU şi în consecinţă:
În temeiul art. 72 alin. 6 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei SC TABUCOM CONSTRUCT SRL pe o durată maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculată de la data deschiderii procedurii conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege.
În baza dispoziţiilor art. 85 din Legea nr. 85/2014, păstrează dreptul de administrare al debitoarei.
Ia act de intenţia de reorganizare a debitoarei în baza unui plan de reorganizare.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d) coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe SIERRA QUADRANT SPRL, care va avea atribuţii de conducere şi supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Lg.85/2014.
Stabileşte provizoriu un onorariu de 7000 lei pe toată durata procedurii.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor.
Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită:
• termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 11.12.2023;
• cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
• termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 03.012024;
• termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 25.01.2024;
• locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 08.01.2024.
În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic, în maxim 20 de zile de la desemnare, un raport prin care va propune fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale.
Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic, în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei.
În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special.
Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi:
- prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 şi 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment;
- în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014
- alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege;
- desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- probleme diverse.
Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei.
Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează.
Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014:
• căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului;
• acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi.
• acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii.
În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor şi administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea
În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996.
În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar
În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta hotărârii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată, de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu desemnat de către judecătorul-sindic.
În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen de judecată pentru analiza stadiului procedurii la data de 11.12.2023, ora 12.00, CF 3 2022.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată astăzi, 27.10.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţii de către grefa instanţei.
16 octombrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 27.10.2023, urmând ca pronunţarea să se realizeze prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.
Pronunţată, azi, 16.10.2023, orele 15.55, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.
Pagina principală