Informații dosare ce cuprind 1970/105/2018

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 1970/105/2018
Data înregistrării: 2 mai 2018, ora 10:13:00
Data ultimei modificări: 21 iunie 2023, ora 11:33:17
Instanță: Tribunalul Prahova
Secție: Sectia a II-a civilă, de contencios administrativ si fiscal
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului J29/860/2009 CUI 25554753
Stadiu procesual: Fond

Părți:
PENSIUNEA AKAD SRL - Debitor
INTERCOM MANAGEMENT SPRL - Lichidator
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE PRAHOVA - Creditor
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A - Creditor
AGENŢIA PENTRU FINANŢAREA INVESTIŢIILOR RURALE - Creditor
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE SA PRIN SUCURSALA UNIREA PRIN AV.NEACŞU RADU DRAGOŞ - Creditor
PRIMĂRIA COMUNEI CORNU - Creditor
MAHDI RIA - Creditor
BLACK SEA SUPPLIERS SRL CU SEDIU ALES LA SC STARMAL BUSINESS MANAGEMENT SRL - Creditor

Ședințe:
16 iunie 2023, ora 9:00
Complet: 24 FOND-AP
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: Admite cererea. În temeiul art 175 alin.1 din Legea privind procedura insolvenţei nr. 85/2014. Dispune închiderea procedurii insolvenţei faţă de debitoarea SC PENSIUNEA AKAD SRL cu sediul în comuna Cornu, sat. Cornu de Jos, nr. 1167B, Sos DN1, judeţul Prahova având CUI 25554753 şi J29/860/2009 şi reinserţia acesteia în circuitul economic. În temeiul art.180 din Legea privind procedura insolvenţei, Descarcă pe administratorul judiciar de orice îndatoriri şi responsabilităţi. În temeiul art.179 din Legea privind procedura insolvenţei, Dispune notificarea prezentei sentinţe debitorului, creditorilor, administratorului special, Direcţiei Regionale a Finanţelor Publice, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Prahova, pentru efectuarea menţiunilor, precum şi publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Executorie. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Pronunţată prin punerea la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei astăzi, 16.06.2023.

31 mai 2023, ora 09:45
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: amana pronuntarea la data de 16.06.2023

27 aprilie 2023, ora 09:15
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru a se face dovada publicării in BPI a raportului de închidere

26 ianuarie 2023, ora 09:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru discutarea în Ac a raportului de închidere.

7 octombrie 2022, ora 09:15
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: valorificare bunuri

3 iunie 2022, ora 09:15
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedură

9 martie 2022, ora 09:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: derulare plan de reorganizare

3 decembrie 2021, ora 09:30
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: derulare plan de reorganizare

28 septembrie 2021, ora 09:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: derulare plan de reorganizare

23 iunie 2021, ora 9:00
Complet: 24 FOND-AP
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: Confirmă modificarea planului de reorganizare propus de debitoare PENSIUNEA AKAD SRL cu sediul în comuna Cornu , sat Cornu de Jos, nr. 1167B , sos DN1, jude?ul Prahova având CUI 25554753 ?i J29/860/2009 . Pe parcursul reorganizării societatea debitoare va fi condusă de administratorul special, sub supravegherea administratorului judiciar, în conformitate cu prevederile planului confirmat. Fixează termen de judecată la data de 28.09.2021, pentru când se vor cita părţile prin BPI. Executorie. Cu apel în termen de 30 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 23.06.2021.

7 iunie 2021, ora 09:30
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: amnana pronun?area la data de 23.06.2021.

27 aprilie 2021, ora 09:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru expirare termen contestare proces verbal

27 ianuarie 2021, ora 9:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: derulare plan de reorganizare

28 octombrie 2020, ora 09:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: derulare plan de reorganizare

6 august 2020, ora 9:00
Complet: 24 FOND-AP
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea. Dispune suspendarea executării planului pentru un termen de două luni. Cu apel în 7 zile de la comunicare ce se va depune la Tribunalul Prahova. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 06.08.2020.

21 iulie 2020, ora 10:45
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: amana pronunţarea la data de 06.08.2020

5 mai 2020, ora 9:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Stare de urgenta
Soluția pe scurt: Rezoluţie Conform art.63 alin.11 din Decretul nr.240 din 14.04.2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, se suspendă de drept judecata pe întreaga perioadă a stării de urgenţă. 05.05.2020 PREŞEDINTE DINU BIANCA

18 februarie 2020, ora 9:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: derulare plan de reorganizare

2 decembrie 2019, ora 9:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: derulare plan de reorganizare

24 septembrie 2019, ora 9:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: derulare plan de roeganizare

12 iunie 2019, ora 9:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: derulare plan de reorganizare

22 martie 2019, ora 9:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: derulare plan de reorganizare.

16 ianuarie 2019, ora 9:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: derulare plan de reorganizare

22 octombrie 2018, ora 9:00
Complet: 24 FOND-AP
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare propus de debitoarea SC AKAD SRL cu sediul în sat Cornu de Jos, comuna Cornu, str. Cornu de Jos, nr.1167B, judeţul Prahova având CUI 25554753 şi J29/860/2009 prin administrator judiciar INTERCOM MANAGEMENT cu sediul în Bucureşti, str. Virtuţii, nr.17, bl.G3, sc.1 ap.45, sector 6, Bucureşti şi administrator special Naim Maki. Pe parcursul reorganizării societatea debitoare va fi condusă de administratorul special sub supravegherea administratorului judiciar INTERCOM MANAGEMENT în conformitate cu prevederile planului confirmat. Debitorul prin administratorul judiciar va înregistra la tribunal rapoarte de activitate trimestriale asupra situaţiei financiare şi a cheltuielilor efectuate aprobate de comitetul creditorilor. Fixează termen la data de 16.01 .2019 ora 8.30. Cu drept de apel în termen de 30 de zile de la comunicare, Pronunţată în şedinţă publică, azi, 22.10.2018.

15 octombrie 2018, ora 9:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: amana pronuntarea la data de 22.10.2018

18 iunie 2018, ora 12:00
Complet: 24 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedura

4 mai 2018, ora 9:00
Complet: 24 FOND-CC
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea PENSIUNEA AKAD SRL. În temeiul art. 71 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei PENSIUNEA AKAD SRL, cu sediul în sat Cornu de Jos,comuna Cornu, str. Cornu de Jos, nr. 1167B, soseaua DN1,judeţul Prahova, având cod unic de înregistrare 25554753 şi număr de ordine în Registrul Comerţului J29/860/2009. În temeiul art. 45 alin 1 lit. d şi art. 73 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Desemnează administrator judiciar provizoriu pe INTERCOM MANAGEMENT SPRL, cu sediul în Bucuresti, str. Virtutii, nr. 17, bl. G3, sc.1care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu un onorariu de 2.000 lei. Dispune administratorului judiciar să efectueze notificarea deschiderii procedurii debitoarei, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului pentru efectuarea menţiunii şi prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă şi într-un ziar de largă circulaţie, conform art. 99,100 din lege. Fixează următoarele termene: 1) 24.05.2018, termen pentru depunerea de către administratorul judiciar a raportului privind intrarea în procedura simplificată sau continuarea perioadei de observaţie prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014; 2) 13.06.2018, termen pentru depunerea raportului privind cauzele şi împrejurările care au dus la apariţia insolvenţei, cu menţionarea persoanelor vinovate, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 97 alin. 1 din lege ; 3) 10 zile de la primirea notificării, termen limită de depunere de către creditori a opoziţiilor şi termen de soluţionare a opoziţiilor 10 zile după formularea acestora; 4) 18.06.2018, termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, conform art. 100 alin. 1 lit. b din Legea nr. 85/2014, 5) 06.07.2018, termen limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor, potrivit art. 100 alin.1 lit. c din Legea nr. 85/2014, 6) 31.07.2018, termen limită pentru definitivarea tabelului creanţelor conform art. 100 lit. d din Legea nr. 85/2014, 7) 06.08.2018, data şedinţei adunării creditorilor, ora şi locul urmând a fi stabilite de administratorul judiciar provizoriu, care va convoca toţi creditorii debitoarei, conform art. 100 lit. e din Legea nr. 85/2014, Administratorul judiciar va dispune efectuarea notificărilor prev. de art. 99 din lege către toţi creditorii indicaţi de debitor în lista depusă conform art. 67 alin. 1 din lege. Dispune deschiderea de către debitor a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, conform art. 39 din lege. Pune în vedere administratorului judiciar să comunice prezenta sentinţă tuturor instanţelor în a căror circumscripţie îşi are sediul debitorul, precum şi băncilor la care acesta are deschise conturi bancare, în vederea suspendării tuturor acţiunilor judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor împotriva debitorului sau a bunurilor acestuia. Dispune, în baza disp. art. 71 alin 1 din Legea nr. 85/2014, comunicarea prezentei hotărâri administratorului judiciar. Fixează termen la data de 18.06.2018 şi pune în vedere administratorului judiciar să întocmească un raport lunar cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, conform art. 59 din lege. Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicare. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Prahova. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 04.05.2018



Pagina principală