Informații dosare ce cuprind 198/1259/2021

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 198/1259/2021
Data înregistrării: 7 februarie 2024, ora 11:50:00
Data ultimei modificări: 3 aprilie 2024, ora 14:52:48
Instanță: Curtea de Apel Pitești
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: închiderea procedurii
Stadiu procesual: Apel

Părți:
AUTO TRUST SRL - Intimat Creditor
CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENTA DUCA ALEXANDRU - Lichidator
AUTOMAR TEOILI IMPORT S.R.L - Intimat Debitor
DGRFP PLOIEŞTI - ADMINISTRAŢIA JUDETEANĂ A FINANTELOR PUBLICE ARGEŞ - Apelant Creditor
MUNICIPIUL PITESTI - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PITESTI - Intimat Creditor
IMPULS LEASING ROMÂNIA SA - Intimat Creditor
UNIX AUTO SRL - Intimat Creditor
INVEST CAPITAL LTD - Intimat Creditor
IDEEA LEASING IFN - Intimat Creditor
Benga Constantin MArius - Intimat Creditor

Ședințe:
27 martie 2024, ora 10:00
Complet: APEL 5-
Tip soluție: Nefondat
Soluția pe scurt: Respinge ca nefondat apelul. Definitivă. Pronunţată în condiţiile art.402 teza finală C.pr.civ.



2. Numărul dosarului: 198/1259/2021
Data înregistrării: 19 iulie 2021, ora 12:05:00
Data ultimei modificări: 7 februarie 2024, ora 11:54:08
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
AUTOMAR TEOILI IMPORT S.R.L - Debitor
DGRFP PLOIEŞTI-AJFP ARGEŞ - Creditor
MUNICIPIUL PITESTI-PRIMĂRIA MUN. PITESTI - Creditor
IMPULS LEASING ROMÂNIA SA - Creditor
UNIX AUTO SRL - Creditor
INVEST CAPITAL LTD - Creditor
IDEEA LEASING IFN - Creditor
Benga Constantin MArius - Creditor

Ședințe:
16 noiembrie 2023, ora 09:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de lichidatorul judiciar CII DUCA ALEXANDRU privind închiderea procedurii insolven?ei debitoarei AUTOMAR TEOILI IMPORT SRL. Dispune închiderea procedurii insolven?ei debitoarei AUTOMAR TEOILI IMPORT SRL şi radierea debitoarei din Registrul comer?ului. Descarcă lichidatorul judiciar de orice îndatoriri sau responsabilită?i cu privire la procedură, debitor şi averea lui, creditori, titulari de drepturi de preferin?ă, ac?ionari sau asocia?i. Dispune notificarea sentin?ei de închidere a procedurii: - DIRECTIEI GENERALE REGIONALE A FINANTELOR PUBLICE PLOIESTI- ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE ARGES, - OFICIULUI REGISTRULUI COMERTULUI, în vederea efectuării men?iunii, - OFICIULUI DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA, în vederea notării, dacă este cazul, a închiderii procedurii, - tuturor creditorilor, prin publicare în BPI. Plata onorariului lichidatorului judiciar în cuantum de 7000 lei, la care se adaugă TVA şi decontarea cheltuielilor de procedură în sumă de 198,20 lei se va face din fondul de lichidare, plă?ile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei şi de insolven?ă, cu dispozi?iile art. 38 alin. (5) din OUG nr. 86/2006 privind organizarea activită?ii practicienilor în insolven?ă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu cele ale art. 115-118 din Hotărârea nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolven?ă şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Na?ionale a Practicienilor în Insolven?ă din România, republicată. Executorie. Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Arge?. Pronun?ată astăzi, 16.11.2023, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.

2 noiembrie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AUTOMAR TEOILI IMPORT SRL, în faliment - procedură simplificată, judecătorul sindic; Având în vedere depunerea cererii de închidere a procedurii, pentru discutarea acesteia, potrivit disp. art. 174 din Legea nr. 85/2014, Dispune: - se stabileşte termen de judecată la data de 16.11.2023 şedinţă publică; - se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii, creditorii cu menţiunea discutării cererii de închidere a procedurii insolvenţei, urmând a preciza dacă înţeleg să avanseze sumele necesare continuării procedurii

6 iulie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AUTOMAR TEOILI IMPORT SRL, în faliment - procedură simplificată, judecătorul sindic; Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII Duca Alexandru următoarele măsuri: -să continue demersurile în vederea clarificării situaţiei patrimoniale a debitoarei şi finalizării operaţiunilor de inventariere - să întocmească procesul - verbal de inventariere bunuri în care să precizeze situaţia creanţelor în sumă de 41.291,06 lei pe care debitoarea le are de încasat de la clienţi conform balanţei de verificare la 30.06.2021; să depună la dosar procesul - verbal de inventariere bunuri - să continue demersurile în vederea recuperării creanţelor în sumă de 41.291,06 lei, pe care debitoarea le are de încasat de la clienţi conform balanţei de verificare la 30.06.2021; să depună la dosar facturile doveditoare pentru creanţele mai sus menţionate -să clarifice situaţia juridică a autoturismelor cu nr. de înmatriculare AG.07.YKA, AG.90.YKA şi AG.38.YBY, radiate în perioada suspectă (09.07.2020, 30.12.2020 şi 11.09.2020), respectiv în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto (f.114 -verso, dosar) -să indice modalitatea concretă în care autoturismele cu nr. de înmatriculare AG.07.YKA, AG.90.YKA şi AG.38.YBY au ieşit la datele de 09.07.2020, 30.12.2020 şi 11.09.2020 din patrimoniul debitoarei, (radierile din evidenţele fiscale şi din circulaţie fiind ulterioare înstrăinării), cu depunerea de înscrisuri doveditoare în acest sens (respectiv acte de înstrăinare care au precedat radierea: factură, contract de vânzare - cumpărare etc) -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei; -să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate; Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 02.11.2023 pentru continuarea procedurii.

9 martie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AUTOMAR TEOILI IMPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII Duca Alexandru următoarele măsuri: -să continue demersurile în vederea clarificării situaţiei patrimoniale a debitoarei şi finalizării operaţiunilor de inventariere - să întocmească procesul - verbal de inventariere bunuri în care să precizeze situaţia creanţelor în sumă de 41.291,06 lei pe care debitoarea le are de încasat de la clienţi conform balanţei de verificare la 30.06.2021; să depună la dosar procesul - verbal de inventariere bunuri - să continue demersurile în vederea recuperării creanţelor în sumă de 41.291,06 lei, pe care debitoarea le are de încasat de la clienţi conform balanţei de verificare la 30.06.2021; să depună la dosar facturile doveditoare pentru creanţele mai sus menţionate -să clarifice situaţia juridică a autoturismelor cu nr. de înmatriculare AG.07.YKA, AG.90.YKA şi AG.38.YBY, radiate în perioada suspectă (09.07.2020, 30.12.2020 şi 11.09.2020), respectiv în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto (f.114 -verso, dosar) -să indice modalitatea concretă în care autoturismele cu nr. de înmatriculare AG.07.YKA, AG.90.YKA şi AG.38.YBY au ieşit la datele de 09.07.2020, 30.12.2020 şi 11.09.2020 din patrimoniul debitoarei, (radierile din evidenţele fiscale şi din circulaţie fiind ulterioare înstrăinării), cu depunerea de înscrisuri doveditoare în acest sens (respectiv acte de înstrăinare care au precedat radierea: factură, contract de vânzare - cumpărare etc) -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei -să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 06.07.2023 pentru continuarea procedurii

3 noiembrie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AUTOMAR TEOILI IMPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII Duca Alexandru (sub sancţiunea amenzii), următoarele măsuri: - să reconvoace adunarea creditorilor în vederea confirmării lichidatorului judiciar definitiv şi să depună la dosar procesul-verbal ce se va întocmi şi dovada publicării acestuia în BPI -să continue demersurile în vederea clarificării situaţiei patrimoniale a debitoarei şi finalizării operaţiunilor de inventariere - să întocmească procesul - verbal de inventariere bunuri în care să precizeze situaţia creanţelor în sumă de 41.291,06 lei pe care debitoarea le are de încasat de la clienţi conform balanţei de verificare la 30.06.2021; să depună la dosar procesul - verbal de inventariere bunuri - să efectueze demersuri în vederea recuperării creanţelor în sumă de 41.291,06 lei, pe care debitoarea le are de încasat de la clienţi conform balanţei de verificare la 30.06.2021; să depună la dosar facturile doveditoare pentru creanţele mai sus menţionate - să emită adrese către UAT Albota, în raza căreia debitoarea are punct de lucru prin care să solicite relaţii privind bunurile debitoarei şi să depună la dosar răspunsul la această adresă - să emită adrese către instituţiile bancare în vederea identificării conturilor debitoarei şi să depună la dosar răspunsurile primite -să clarifice situaţia juridică a autoturismelor cu nr. de înmatriculare AG.07.YKA, AG.90.YKA şi AG.38.YBY, radiate în perioada suspectă (09.07.2020, 30.12.2020 şi 11.09.2020), respectiv în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto (f.114 -verso, dosar) -să indice modalitatea concretă în care autoturismele cu nr. de înmatriculare AG.07.YKA, AG.90.YKA şi AG.38.YBY au ieşit la datele de 09.07.2020, 30.12.2020 şi 11.09.2020 din patrimoniul debitoarei, (radierile din evidenţele fiscale şi din circulaţie fiind ulterioare înstrăinării), cu depunerea de înscrisuri doveditoare în acest sens (respectiv acte de înstrăinare care au precedat radierea: factură, contract de vânzare - cumpărare etc) -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei -să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 09.03.2023 pentru continuarea procedurii

30 iunie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AUTOMAR TEOILI IMPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII Duca Alexandru următoarele măsuri: - să reconvoace adunarea creditorilor în vederea confirmării lichidatorului judiciar definitiv şi să depună la dosar procesul-verbal ce se va întocmi şi dovada publicării acestuia în BPI -să continue demersurile în vederea clarificării situaţiei patrimoniale a debitoarei şi finalizării operaţiunilor de inventariere - să întocmească procesul - verbal de inventariere bunuri în care să precizeze situaţia creanţelor în sumă de 41.291,06 lei pe care debitoarea le are de încasat de la clienţi conform balanţei de verificare la 30.06.2021; să depună la dosar procesul - verbal de inventariere bunuri - să efectueze demersuri în vederea recuperării creanţelor în sumă de 41.291,06 lei, pe care debitoarea le are de încasat de la clienţi conform balanţei de verificare la 30.06.2021; să depună la dosar facturile doveditoare pentru creanţele mai sus menţionate - să emită adrese către UAT Albota, în raza căreia debitoarea are punct de lucru prin care să solicite relaţii privind bunurile debitoarei şi să depună la dosar răspunsul la această adresă - să emită adrese către instituţiile bancare în vederea identificării conturilor debitoarei şi să depună la dosar răspunsurile primite -să clarifice situaţia juridică a autoturismelor cu nr. de înmatriculare AG.07.YKA, AG.90.YKA şi AG.38.YBY, radiate în perioada suspectă (09.07.2020, 30.12.2020 şi 11.09.2020), respectiv în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto (f.114 -verso, dosar) -să indice modalitatea concretă în care autoturismele cu nr. de înmatriculare AG.07.YKA, AG.90.YKA şi AG.38.YBY au ieşit la datele de 09.07.2020, 30.12.2020 şi 11.09.2020 din patrimoniul debitoarei, (radierile din evidenţele fiscale şi din circulaţie fiind ulterioare înstrăinării), cu depunerea de înscrisuri doveditoare în acest sens (respectiv acte de înstrăinare care au precedat radierea: factură, contract de vânzare - cumpărare etc) -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei -să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 03.11.2022 pentru continuarea procedurii

10 martie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Rezoluţie în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, de la termenul administrativ din data de 10.03.2022 Analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele : ? Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 30.06.2022. Lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare. Măsuri în sarcina lichidatorului judiciar : o Va continua identificarea şi lichidarea bunurilor din averea debitorului în conformitate cu dispoziţiile art.154-168 din acelaşi act normativ, inclusiv desfă?urarea de ac?iuni (activităţi) în vederea recuperării crean?elor pe care debitorul insolvent le de?ine împotriva unor alte persoane.

4 noiembrie 2021, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AUTOMAR TEOILI IMPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII Duca Alexandru, sub sancţiunea amenzii, respectiv a înlocuirii în procedură, următoarele măsuri: - să convoace adunarea creditorilor în vederea confirmării lichidatorului judiciar definitiv şi să depună la dosar procesul-verbal ce se va întocmi şi dovada publicării acestuia în BPI, având în vedere că a expirat data la care trebuia convocată prima şedinţă a adunării creditorilor -să îndeplinească toate actele de procedură şi să ia toate măsurile dispuse conform încheierii pronunţate la data de 21.07.2021 prin care s-a dispus deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă împotriva debitoarei - să întocmească procesul - verbal de inventariere bunuri în care să precizeze situaţia creanţelor în sumă de 41.291,06 lei pe care debitoarea le are de încasat de la clienţi conform balanţei de verificare la 30.06.2021; să depună la dosar procesul - verbal de inventariere bunuri - să efectueze demersuri în vederea recuperării creanţelor în sumă de 41.291,06 lei, pe care debitoarea le are de încasat de la clienţi conform balanţei de verificare la 30.06.2021; să depună la dosar facturile doveditoare pentru creanţele mai sus menţionate - să emită adrese către UAT Piteşti şi UAT Albota, în raza cărora debitoarea are sediul social, şi, respectiv, punct de lucru, dar şi către Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor cu sediul în Bucureşti, Şoseaua Pipera nr. 49, sector 2, prin care să solicite relaţii privind bunurile debitoarei şi să depună la dosar răspunsul la aceste adrese - să emită adrese către instituţiile bancare în vederea identificării conturilor debitoarei şi să depună la dosar răspunsurile primite -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 10.03.2022 pentru continuarea procedurii

21 iulie 2021, ora 10:00
Complet: C10CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza a II-a raportat la art. 67 alin. 1 lit. g şi la art. 38 alin. 2 lit. e din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea AUTOMAR TEOILI IMPORT SRL prin reprezentant legal Benga Constantin Marius. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma simplificată a debitoarei AUTOMAR TEOILI IMPORT SRL. În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al acesteia. În temeiul art. 86 din Legea nr. 85/2014, dă dispozi?ii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgen?ă băncilor instituirea acestei interdic?ii. În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe CII Duca Alexandru, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014 (să pună la dispozi?ia lichidatorului judiciar toate informa?iile ?i documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea ?i averea sa, precum ?i lista cuprinzând plă?ile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii ?i transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii). Pune în vedere debitoarei ?i lichidatorului judiciar prevederile art. 83 ?i art. 84 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 96 din Legea nr. 85/2014, lichidatorul judiciar, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, va solicita rela?ii privind sediul principal al societă?ii, punctele de lucru sau alte loca?ii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfă?oară activită?i ale acestuia, precum ?i date privind administra?ia societă?ii, rela?ii privind bunurile patrimoniale ?i documentele privind activitatea societă?ii de la autorită?ile care de?in sau ar putea să de?ină informa?iile solicitate (acestea vor elibera informa?iile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activită?i). Lichidatorul judiciar provizoriu va efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv până la data de 20 septembrie 2021, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Pe măsura desfă?urării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului. Judecător sindic, În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune lichidatorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei. În temeiul art. 71 alin. 2 rap. la art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune lichidatorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c, de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării); - termenul de soluţionare a opoziţiilor - 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe, formulate potrivit art. 104 din Legea nr. 85/2014, se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 06 septembrie 2021; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 17 septembrie 2021; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru); - termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 13 octombrie 2021; - prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 23 septembrie 2021 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia). Lichidatorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 31 august 2021, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014. Lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului ?i la registrul comer?ului în care este înregistrat debitorul ?i va fi comunicată debitorului. Judecător sindic, În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare/lichidatorul judiciar a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Lichidatorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). Raportul se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. Lichidatorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. Lichidatorul judiciar va conduce activitatea debitoarei ?i va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei. În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 04 noiembrie 2021. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, conform Codului de procedură civilă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 21.07.2021, la Tribunalul Specializat Argeş.



Pagina principală