Informații dosare ce cuprind 1980/99/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
1980/99/2024
Numărul vechi:
122/2024
Data înregistrării:
16 aprilie 2024, ora 10:00:00
Data ultimei modificări:
27 mai 2025, ora 14:07:02
Instanță:
Tribunalul Iași
Secție:
Secţia II civilă de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC BOSTANETE AGRO S.R.L. - Debitor
CAPITAL INSOL SPRL – FILIALA IAŞI - Lichidator
AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ- CONSILIUL JUDEŢEAN IAŞI - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE IAŞI - ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE - Creditor
BANCA COMERCIALĂ INTESA SANPAOLO ROMANIA S.A. - Creditor
SC BCR LEASING IFN S.A. - Creditor
RECOROM PREST SRL - Creditor
SC QUALITY REAL ESTATE SRL - Creditor
ROAGRO SUPPLY COOP. AGRICOLA - Creditor
SC CASA INVEST GRUP SRL - Creditor
IPSO SRL - Creditor
GRUP IRI FARM SRL - ÎN FALIMENT - Creditor
Ședințe:
5 noiembrie 2025, ora 09:00
Complet: com S3 fal
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
30 aprilie 2025, ora 09:00
Complet: com S3 fal
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 05.11.2025, pentru continuarea procedurii
19 martie 2025, ora 09:00
Complet: com S3 fal
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: -termen rămas fără obiect ca urmare a preschimbării termenului de judecată.
5 februarie 2025, ora 09:00
Complet: com S3 fal
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea B A SRL, a solicitat deschiderea procedurii generale a insolvenţei, având ca obiect deschiderea procedurii insolvenţei.
În temeiul art. 71 din Legea nr.85/2014,
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei BOSTANETE AGRO SRL
În temeiul art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează în vederea administrării procedurii insolvenţei debitorului pe practicianul în insolvenţă CAPITAL INSOL SPRL – Filiala Iaşi, cu sediul în Iaşi, Şos. Voineşti nr. 29 (str. Camil Ressu nr. 1) complex Ressu Residence, et. 1, ap. 9, având nr. de înregistrare UNPIR RFO II 0420 şi cod de înregistrare fiscală 26378612, până la confirmarea ori, după caz, înlocuirea sa de către adunarea creditorilor în condiţiile art. 57 din lege.
Fixează onorariu administratorului judiciar provizoriu de 1000 lei/lunar.
În temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 dispune notificarea deschiderii procedurii tuturor creditorilor, debitorului şi oficiului registrului comerţului, conform prevederilor Codului de procedură civilă şi publicarea notificării, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Pune în vedere debitorului să predea până la data de 17.02.2025 actele prevăzute de art. 67 din lege administratorului judiciar.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de creanţe la 20.03.2025.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea şi publicarea tabelului preliminar al creanţelor la 09.04.2025.
Contestaţiile la tabel vor fi depuse la Tribunal în termen de 7 zile de la publicarea in Buletinul procedurilor in Insolvenţă a tabelului preliminar.
Fixează termenul pentru verificarea definitivării tabelului de creanţe la data de 30.04.2025.
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data şi in locaţia ce va fi stabilita de administratorul judiciar şi dispune convocarea creditorilor debitorului pentru alegerea comitetului creditorilor, desemnarea preşedintelui acestuia, confirmarea sau înlocuirea administratorului judiciar desemnat provizoriu şi stabilirea remuneraţiei acestuia, precum şi a oricăror alte aspecte necesare derulării procedurii.
Dispune trimiterea notificărilor către debitor, către toţi creditorii debitorului, către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se afla sediul debitorului declarat la registrul comerţului şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, de către administratorul judiciar.
Administratorul judiciar va întocmi şi va supune judecătorului-sindic până la data de 25.02.2025 un raport prin care să propună fie intrarea in faliment in procedură simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie şi până la data de 17.03.2025 raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la insolvenţă, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă şi a existenţei premiselor angajării răspunderii acestora în condiţiile art. 169, precum şi celelalte situaţii incidente, iar lunar câte un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi măsuri concrete privind desfăşurarea procedurii precum si dovada publicării in extras in Buletinul procedurilor in insolvenţă.
În temeiul art. 39 din Lege , dispune deschiderea de către debitor a unui cont bancar la o unitate bancară de pe raza municipiului Iaşi, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii. În caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare .
Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 05.02.2025.
13 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: com S3 fal
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: acordă termen la data de 19.03.2025 pentru când pune în vedere lichidatorului judiciar să depună raportul cauzal /tabel preliminar creanţe ,sub sanţiunea amendării.
22 mai 2024, ora 09:00
Complet: com S3 fal
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea BOSTANETE AGRO SRL.
În temeiul art. 66 şi 71 alin 1 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Dispune deschiderea procedurii simplificate BOSTANETE AGRO SRL.
În temeiul art. 145 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă :
Constată dizolvarea societăţii debitoare şi ridică acesteia dreptul de administrare.
Numeşte provizoriu în calitate de lichidator judiciar pe CAPITAL INSOL SPRL – Filiala Iaşi, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 63 alin. 2 din lege.
Fixează onorariul lichidatorului la suma de 1000 lei/lunar.
În temeiul art. 146 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea intrării în procedura falimentului, ridicării dreptului de administrare şi constatării dizolvării debitorului, tuturor creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Iaşi, potrivit Codului de procedură civilă, în vederea efectuării menţiunii, şi publicarea notificării într-un ziar de largă răspândire şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În temeiul art. 86 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă , dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în cont să nu dispună de acesta fără un ordin al lichidatorului judiciar.
Dispune sigilarea bunurilor debitorului în condiţiile art.151 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă , inventarierea lor, în condiţiile art. 152 şi 153 şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare, în condiţiile art. 154 – 160 din Lege.
Fixează termenul maxim pentru predarea gestiunii către lichidatorul judiciar, împreună cu actele prevăzute de art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 la 03.06.2024.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la 08.07.2024.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea şi publicarea tabelului preliminar al creanţelor la 18.07.2024.
Fixează termenul pentru verificarea definitivării tabelului de creanţe la 13.11.2024.
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data şi in locaţia ce va fi stabilită de lichidatorul judiciar şi dispune convocarea creditorilor debitorului pentru alegerea comitetului creditorilor, desemnarea preşedintelui acestuia, desemnarea lichidatorului judiciar şi stabilirea remuneraţiei lichidatorului judiciar, precum şi a oricăror alte aspecte necesare derulării procedurii.
Dispune trimiterea notificărilor către debitor, către toţi creditorii debitorului, către toate băncile şi toate instanţele judecătoreşti competente, de către lichidatorul judiciar.
Lichidatorul judiciar va întocmi şi va depune până la data de 02.07.2024 raportul amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la insolvenţă, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă şi a existenţei premiselor angajării răspunderii acestora în condiţiile art. 169, prevăzut de dispoziţiile art. 97 alin. 1, iar lunar câte un raport privind descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cuprinzând justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii, precum şi măsuri concrete privind desfăşurarea procedurii.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă , dispune deschiderea de către lichidatorul judiciar a unui cont bancar la o unitate bancară de pe raza municipiului Iaşi, în care se vor depune toate sumele de bani obţinute din lichidare şi din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare.
Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 22.05.2024.
Pagina principală