Informații dosare ce cuprind 2/1285/2025
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
2/1285/2025
Data înregistrării:
8 ianuarie 2025, ora 12:14:00
Data ultimei modificări:
8 august 2025, ora 10:22:48
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
KSA T&T RETAIL SRL - Debitor
ARTEMA CENTER SRL - Creditor
UCMR - ADA ASOCIATIA PENTRU DREPTURILE DE AUTOR A COMPOZITORILOR - Creditor
COMUNA FLOEŞTI - Creditor
MUNICIPIUL CÂMPIA TURZII - Creditor
DGRFP CLUJ NAPOCA - Creditor
BT LEASING TRANSILVANIA IFN SA - Creditor
DIEGO CLUJ SRL - Creditor
ECS RETAIL PARK SRL - Creditor
ELECTRICA FUNRIZARE SA - Creditor
GENERAL PREST SRL - Creditor
IMOBILIARE NAPO CASA REAL ESTATE SRL - Creditor
KSA TEOMAR SRL - Creditor
LOOPAA MARCOM SRL - Creditor
SP SOLVENDI SPRL - Lichidator
Ședințe:
10 septembrie 2025, ora 11:00
Complet: F6
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
25 iunie 2025, ora 11:00
Complet: F6
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea de trecere în faliment a debitoarei KSA T&T RETAIL S.R.L. formulată de administratorul judiciar S.P. „SOLVENDI” S.P.R.L. şi, în consecinţă:
Dispune intrarea în faliment a debitoarei KSA T&T RETAIL S.R.L şi desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu S.P. ”SOLVENDI” S.P.R.L., care va îndeplini atribuţiile prev. de art. 64 din Legea nr.85/2014.
Dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare.
Fixează termenul maxim de predare a gestiunii averii de la debitoare către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii pentru data de 9 iulie 2024.
Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei în vederea întocmirii tabelului suplimentar al creditorilor, la data de 30 iulie 2025, termenul de verificare, întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar al creanţelor, la data de 13 august 2025, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 10 septembrie 2025.
Dispune notificarea de către lichidator a intrării în faliment în condiţiile art. 146 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor prevăzută de art. 145 alin. 2 lit. e) ale căror creanţe s-au născut după data deschiderii procedurii pentru depunerea declaraţiilor de creanţă suplimentare precum şi notificarea debitoarei şi a Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj pentru efectuarea menţiunii deschiderii procedurii falimentului în formă generală.
Dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Dispune în sarcina lichidatorului obligaţia de a depune rapoarte lunare privind modul de îndeplinire a atribuţiilor sale, cu justificarea cheltuielilor, până la data de 28 a fiecărei luni.
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii, soluţionarea eventualelor contestaţii împotriva tabelului suplimentar şi consolidarea tabelului definitiv precum şi prezentarea raportului lunar de activitate pentru data de 10 septembrie 2025, sala 102, ora 11,00.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 de zile de la comunicare, apel ce se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 25 iunie 2025.
14 mai 2025, ora 11:00
Complet: F6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru definitivarea tabelului de creanţe
12 martie 2025, ora 11:00
Complet: F6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: PENTRU CONTINUAREA PERIOADEI DE OBSERVAŢIE
12 februarie 2025, ora 11:00
Complet: F6
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea de deschidere a procedurii insolvenţei formulată de către debitoarea KSA T&T RETAIL S.R.L., J şi în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei KSA T&T RETAIL S.R.L. .
Numeşte administrator judiciar provizoriu pe S.P. „SOLVENDI” S.P.R.L. care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014.
Fixează onorariu lunar provizoriu în favoarea administratorului judiciar în cuantum de 2.000 lei exclusiv TVA şi onorariu de succes de 5 % din sumele încasate în procedură, exclusiv TVA.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă conform art. 64 lit. a din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a depune la dosar un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă conform prev. art.92 din Legea nr.85/2014.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare.
Dispune desemnarea administratorului special.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii ca fiind de 10 zile de la primirea notificării, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 12 martie 2025.
Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei în vederea întocmirii tabelului preliminar al creanţelor la data de 26 martie 2025, termenul de verificare, întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar al creanţelor, la data de 2 aprilie 2025, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 14 mai 2025.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu S.P. „SOLVENDI” S.P.R.L., în Cluj-Napoca, str. Pite?ti, nr. 18, etaj II, jud. Cluj, la data de 4 aprilie 2025, ora 1300.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către administratorul judiciar provizoriu în BPI şi de a se prezenta la fiecare termen în procedura.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare şi fixează termen pentru dezbaterea acestui raport, precum ?i a opozi?iilor la cererea de deschidere a procedurii pentru data de 12 martie 2025, ora 1100, sala 102.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 12 februarie 2025.
15 ianuarie 2025, ora 11:00
Complet: F6 CC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: comunicarea cererii formulate de către ARTEMA CENTER SRL cu debitoarea
Pagina principală