Informații dosare ce cuprind 20/1371/2021

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 20/1371/2021
Data înregistrării: 10 februarie 2021, ora 09:20:00
Data ultimei modificări: 10 iunie 2025, ora 14:33:53
Instanță: Tribunalul Comercial Mureș
Secție: INSOLVENTA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ARMAX GAZ SA PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR CITR FILIALA SIBIU SPRL - Creditor
CONAG TECHNOLOGY SYSTEMS S.R.L. - Debitor
DGRFP BRAŞOV -AJFP MUREŞ - Creditor
SANDRA BUILDING SRL - Creditor
COMUNA SÂNCRAIU DE MUREŞ - Creditor

Ședințe:
25 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C27 MA sindice
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

29 mai 2025, ora 09:00
Complet: C27 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen general la data de 25 septembrie 2025, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii. Pronunţată în şedinţa publică din 29 mai 2025.

30 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C27 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen general la data de 29 mai 2025, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii. Pronunţată în şedinţa publică din 30 ianuarie 2025.

26 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C27 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen general la data de 30 ianuarie 2025, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii. Pronunţată în şedinţa publică din 26 septembrie 2024.

30 mai 2024, ora 09:00
Complet: C27 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileste un nou termen general la data de 26 septembrie 2024, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii.

25 ianuarie 2024, ora 09:00
Complet: C27 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileste un nou termen general la data de 30 mai 2024, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii.

28 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea demersurilor specifice procedurii la data de 25.01.2024, ora 09.

25 mai 2023, ora 09:00
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea demersurilor specifice procedurii la data de 28.09.2023, ora 09.

26 ianuarie 2023, ora 09:00
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea demersurilor specifice procedurii la data de 25.05.2023, ora 09.

29 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în continuarea demersurilor specifice procedurii pe data de 26 ianuarie 2022, termen până la care lichidatorul judiciar va depune rapoarte lunare de activitate şi dovezile de publicare în BPI a acestora.

19 mai 2022, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în continuarea demersurilor specifice procedurii pe data de 29.09.2022, termen până la care lichidatorul judiciar va depune rapoarte lunare de activitate şi dovezile de publicare în BPI a acestora.

13 ianuarie 2022, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea demersurilor specifice procedurii pe data de 19/05/2022

23 septembrie 2021, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Admite cererea administratorului judiciar EUROSMART SPRL, cu sediul în Bucure?ti, str. Ady Endre, nr. 13, înregistrată la UNPIR sub nr. RFO II 0073, formulată în temeiul art. 145 alin. 1 lit. D din Legea nr. 85/2014 ?i în consecin?ă: Dispune în temeiul dispozi?iilor art. 145 alin. 1 lit. D din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei CONAG TECHNOLOGY SYSTEM S.R.L., având CUI RO 22029326, înregistrată ORC cu nr. J26/1180/2007, cu sediul în com. Sîncraiu de Mure?, sat Nazna, str. Liliacului, nr. 25, jud. Mure?. Dispune în temeiul art. 145 alin. 2 lit. a coroborat cu art. 84 alin. 4 din Legea nr. 85/2014 dizolvarea ?i ridicarea dreptului de administrare al debitoarei în tot. În baza art. 75 din Legea nr. 85/2014 constată suspendarea de drept a tuturor ac?iunilor judiciare, extrajudiciare ?i a măsurilor de executare silită pentru realizarea crean?elor asupra averii debitorului sau a bunurilor sale. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescrip?ie a ac?iunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b) din Legea nr.85/2014 desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu EUROSMART SPRL, cu sediul în Bucure?ti, str. Ady Endre, nr. 13, înregistrată la UNPIR sub nr. RFO II 0073. Stabile?te în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu atribu?iile prevăzute de art. 64 alin. 1 din Legea 85/2014, cât ?i o remunera?ie provizorie de 3.000 (fără alte taxe) cuvenită în cazul în care lipsesc disponibilită?ile din averea insolventei. Prima ?edin?ă a adunării generale a creditorilor va avea următoarele puncte pe ordinea de zi: desemnarea lichidatorului judiciar/confirmarea lichidatorului desemnat de judecătorul sindic ?i stabilirea onorariului ce urmează a fi suportat din averea debitoarei. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. d) din Legea nr. 85/2014 stabile?te în sarcina debitoarei insolvente obliga?ia ca, în termen de 10 zile de la notificarea intrării în faliment – cel mai târziu până la 08.10.2021 – obliga?ia de a preda gestiunea averii către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor ?i opera?iunilor efectuate după deschiderea procedurii prevăzute de dispozi?iile art. 84 alin. 2 din Legea nr.85/2014. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. e) Legea nr. 85/2014 stabile?te în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu – obliga?ia de a întocmi o listă cuprinzând numele ?i adresele creditorilor ?i toate crean?ele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii, men?inând pe seama lichidatorului judiciar provizoriu gestiunea tuturor actelor ?i opera?iunilor efectuate după data deschiderii procedurii de acela?i practician în insolven?ă, însă în calitatea sa procesuală anterioară de administrator judiciar. În temeiul art. art.145 alin. 2 lit. f) ?i alin. 4 din Legea nr. 85/2014 stabile?te în sarcina lichidatorului judiciar obliga?ia de a notifica intrarea în faliment în acord cu dispozi?iile art. 146 alin. 1 teza II din Legea nr. 85/20014, respectiv stabile?te în sarcina lichidatorului judiciar obliga?ia de a notifica intrarea în faliment a debitoarei, ridicarea dreptului ei de administrare ?i dizolvarea acesteia, tuturor creditorilor notifica?i potrivit dispozi?iilor art. 99 din Legea nr.85/2014, dar ?i debitoarei ?i Oficiului Registrului Comer?ului, pentru efectuarea men?iunii, precum ?i altor autorită?i ?i institu?ii care ?in registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face men?iune în ceea ce prive?te bunurile aflate în patrimoniul debitorului instan?elor ?i institu?iilor de credit cărora, potrivit art. 86 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, le dă dispozi?ie să nu dispună de sumele debitoarei fără un ordin al lichidatorului judiciar, acesta din urmă comunicând de urgen?ă institu?iilor de credit instituirea interdic?iei. Lichidatorul judiciar va publica o notificare privind deschiderea procedurii într-un ziar de largă circula?ie, pe cheltuiala averii debitorului, precum ?i în Buletinul insolven?ei. În temeiul art. 145 alin. 3 ?i alin. 4 din Legea nr. 85/2014, stabile?te următoarele termene ce urmează a fi cuprinse în notificarea adresată creditorilor de lichidatorul judiciar potrivit dispozi?iilor art. 146 alin.1 cu aplicarea ?i a celor ale art. 99 alin. 2-3 din Legea nr. 85/2014: - termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a crean?elor născute după data deschiderii procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, la 08.11.2021 – data po?tei; notificarea va cuprinde ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă înregistrată să fie considerată valabilă. În baza dispozi?iilor art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 în anun?ul de publicare în BPI a tabelului preliminar suplimentar de crean?e lichidatorul judiciar va men?iona în mod expres că debitorul, creditorii ?i orice altă parte interesată vor putea să formuleze contesta?ii fa?ă de tabelul suplimentar de crean?e, cu privire la crean?ele ?i drepturile trecute sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabel; contesta?iile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar suplimentar; sub sanc?iunea anulării, contesta?ia va fi înso?ită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum ?i de toate înscrisurile de care partea în?elege să se folosească în dovedirea sus?inerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excep?ia celor care nu se află în posesia păr?ii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contesta?iei; obliga?ia celui care formulează contesta?ia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contesta?iei ?i al documentelor ce o înso?esc lichidatorului judiciar, creditorului a cărui crean?ă se contestă, precum ?i administratorului special, sub sanc?iunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obliga?ii, din oficiu, unei amenzi în condi?iile Codului de procedură civilă; întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contesta?iei ?i a documentelor ce o înso?esc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea ?i contestatorului, lichidatorului judiciar ?i debitorului, sub sanc?iunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. - termenul de verificare a crean?elor născute după data deschiderii procedurii, de întocmire ?i de publicare a tabelului suplimentar al acestora la data de 09.12.2021, potrivit dispozi?iilor art.146 alin. 2 lit. b) din Legea nr.85/2014; - termenul de depunere a contesta?iilor fa?ă de tabelul suplimentar de crean?e al debitoarei de 7 zile de la publicarea acestuia, adică până la data de 17.12.2021 – data po?tei, potrivit dispozi?iilor art.146 alin. 2 lit. c) din Legea nr.85/2014; În temeiul art. 59 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, lichidatorul judiciar va depune lunar (până în data de 15 a fiecărei luni, pentru luna precedentă) la dosarul cauzei ?i va transmite spre publicare un raport cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras întocmit în condi?iile art. 5 pct. 28 ?i art. 64 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 (un rezumat al măsurilor luate ) va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Dispune deschiderea de către lichidator a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilită?ile băne?ti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 151-153 din Legea nr. 85/2006 dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului si îndeplinirea celorlalte opera?iuni de lichidare, inventarierea patrimoniului debitoarei ?i efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor ?i capitalurilor proprii. Stabile?te termen pentru definitivarea tabelului de crean?e consolidat la data de 13.01.2022, ora 8,30, Tribunalul Specializat Mure?, termen la care judecătorul sindic urmează să solu?ioneze ?i eventualele contesta?ii formulate împotriva tabelului preliminar suplimentar de crean?e al debitoarei ?i pentru care creditorii, debitoarea ?i lichidatorul judiciar provizoriu îl au în cuno?tin?ă. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, hotărârea este executorie. Fără cheltuieli de judecată. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Mure?. Stabile?te termen de judecată la data de 13.01.2022 - ora 8,30. Pronun?ată potrivit dispozi?iilor art. 396 alin. 2 Cod de procedură civilă, astăzi, 23 septembrie 2021.

16 septembrie 2021, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea hotărârii în cauză pentru data de 23/09/2021, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, potrivit art.396 pct.2 Cod procedură civilă

1 iulie 2021, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pentru dezbaterea cererii de intrare în faliment pe data de 16/09/2021.Citare părţi.

26 martie 2021, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Respinge ca fiind neîntemeiată contestaţia formulată de debitoarea CONAG TECHNOLOGY SYSTEM S.R.L., având CUI RO 22029326, înregistrată ORC cu nr. J26/1180/2007, cu sediul în com. Sîncraiu de Mureş, sat Nazna, str. Liliacului, nr. 25, jud. Mureş, în contradictoriu cu creditoarea ARMAX GAZ S.A., în reorganizare judiciară, având CUI RO 803727, înregistrată ORC cu nr. J32/127/1991, cu sediul Mediaş, str. A. Vlaicu, nr. 35A, jud. Sibiu, prin administratorul judiciar CITR Filiala Sibiu SPRL, cu sediul în Sibiu, str. Bulevardul Victoriei, nr. 14, et. 1, ap. 10, jud. Sibiu. Admite cererea formulată de către creditoarea ARMAX GAZ S.A., în reorganizare judiciară, având CUI RO 803727, înregistrată ORC cu nr. J32/127/1991, cu sediul în Mediaş, str. A. Vlaicu, nr. 35A, jud. Sibiu, prin administratorul judiciar CITR Filiala Sibiu SPRL, cu sediul în Sibiu, str. Bulevardul Victoriei, nr. 14, et. 1, ap. 10, jud. Sibiu, , în contradictoriu cu debitoarea CONAG TECHNOLOGY SYSTEM S.R.L., având CUI RO 22029326, înregistrată ORC cu nr. J26/1180/2007, cu sediul în com. Sîncraiu de Mureş, sat Nazna, str. Liliacului, nr. 25, jud. Mureş. În temeiul dispoziţiilor art. 72 din Legea nr.85/2014 raportat la art. 38 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 din Legea nr. 85/2014 dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă faţă de debitoarea CONAG TECHNOLOGY SYSTEM S.R.L., având CUI RO 22029326, înregistrată ORC cu nr. J26/1180/2007, cu sediul în com. Sîncraiu de Mureş, sat Nazna, str. Liliacului, nr. 25, jud. Mureş. În baza art. 75 din lege constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitoarei. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescripţie a acţiunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. Pune în vedere debitoarei să respecte dispoziţiile art. 87 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, în perioada de observaţie, debitoarea va putea să continue desfăşurarea activităţilor curente şi poate efectua plăţi către creditorii cunoscuţi, care se încadrează în condiţiile obişnuite de exercitare a activităţii curente, sub supravegherea administratorului judiciar. Actele, operaţiunile şi plăţile care depăşesc condiţiile prevăzute la art. 87 al. 1 vor putea fi autorizate în exercitarea atribuţiilor de supraveghere de administratorul judiciar; acesta va convoca o şedinţă a comitetului creditorilor în vederea supunerii spre aprobare a cererii administratorului special, în termen de maximum 5 zile de la data primirii acesteia. În cazul în care o anumită operaţiune care excede activităţii curente este recomandată de către administratorul judiciar, iar propunerea este aprobată de către comitetul creditorilor, aceasta va fi îndeplinită obligatoriu de administratorul special. În temeiul dispoziţiilor art. 73 şi art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr.85/2014 desemnează provizoriu în calitate de administrator judiciar practicianul în insolvenţă EUROSMART SPRL, cu sediul în Bucureşti, str. Ady Endre, nr. 13, înregistrată la UNPIR sub nr. RFO II 0073, şi stabileşte o remuneraţie provizorie de 3.000 lei (fără alte taxe). În prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va fi definitivată remuneraţia ce va fi suportată din averea debitoarei, în temeiul art. 57 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei. În temeiul dispoziţiilor art. 86 din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are conturi deschise să nu dispună de sumele din aceste conturi fără un ordin al administratorului judiciar, sub sancţiunea amenzii judiciare. Administratorul judiciar va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr.85/2014, examinând situaţia actelor şi operaţiunilor încheiate de societatea debitoare în cei doi ani anteriori deschiderii procedurii în conformitate cu prevederile ar. 117 şi urm. din Legea nr.85/2014 şi a contractelor în derulare conform prevederilor art. 123 şi urm. din Legea nr. 85/2014. În temeiul dispoziţiilor art. 147 raportat la art. 100 din Legea nr.85/2014 dispune administratorului judiciar să notifice deschiderea procedurii generale faţă de debitoarea CONAG TECHNOLOGY SYSTEM S.R.L. tuturor creditorilor, debitoarei, Oficiului Registrului Comerţului în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate menţiunile prevăzute la art. 100 din lege, respectiv: - termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii este de 10 zile de la primirea notificării; - termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 5 zile de la data expirării termenului de depunere; - cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art. 102, 104 din Legea nr.85/2014 şi taxa judiciară de timbru aferentă, ce trebuie ataşată cererii, sub sancţiunea anulării acesteia, ca netimbrată. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 fixează termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei pe data de 10.05.2021, data poştei. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe la data de 31.05.2021. În baza dispoziţiilor art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 în anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe administratorul judiciar va menţiona în mod expres că debitorul, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabel; contestaţiile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar; sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei; obligaţia celui care formulează contestaţia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special, sub sancţiunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obligaţii, din oficiu, unei amenzi în condiţiile Codului de procedură civilă; întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor ce o însoţesc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, administratorului judiciar şi debitorului, sub sancţiunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. Potrivit dispoziţiilor art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. Potrivit dispoziţiilor art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 01.07.2021, termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile promovate împotriva tabelului preliminar de creanţe întocmit de administratorul judiciar. În baza dispoziţiilor art. 100 alin. (1) lit. e), art. 50 alin. (4) şi art. 57 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la 07.06.2021, la ora şi locul comunicat de lichidator, având următoarea ordine de zi: desemnarea administratorului judiciar/confirmarea administratorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu cauze. În temeiul art. 48 alin. (6) şi (8) din Legea nr. 85/2014, toate procesele-verbale ale şedinţelor adunării creditorilor vor fi depuse, prin grija administratorului judiciar, la dosarul cauzei şi trimise spre publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă, în termen de două zile lucrătoare de la data şedinţei adunării creditorilor, cu menţiunea că pot fi contestate, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării. În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 fixează la data de 06.05.2021 termenul pentru înregistrarea de către administratorul judiciar a raportului amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă starea de insolvenţă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora potrivit dispoziţiilor art.169-173 din lege. În temeiul art. 97 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, administratorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, va comunica o copie de pe raport debitorului şi va depune câte o copie la grefa tribunalului şi la registrul comerţului sau, după caz, la registrul în care este înregistrat debitorul. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege va cuprinde o analiză amănunţită pe următoarele capitole: 1. Preambul (legislaţia aplicabilă, numirea administratorului, premise avute în elaborarea raportului); 2. Obiectul de activitate, evoluţia şi structura capitalului social a debitorului (dacă există date se va prezenta şi un scurt istoric al debitorului); 3. Analiza situaţiei patrimoniale (se va face analiză pe bilanţ contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informaţiile financiare avute la dispoziţie pentru perioada ulterioară ultimului bilanţ contabil); 4. Analiza indicatorilor bilanţieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 5. Analiza contului de profit şi pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 6. Indicatori financiari şi evoluţia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 7. Analiza activităţii comerciale desfăşurate (după caz se va face referire la marketingul societăţii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.); 8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant; 9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989; 10. Organizarea (Organigrama) funcţională şi de conducere a debitorului; 11. Analiza resurselor umane şi evoluţia acestora; 12. Analiza obligaţiilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de finanţare: finanţare proprie sau finanţare din credite; 13. Concluzii. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege administratorul judiciar va analiza indicatorii de stare bilanţieri în vederea stabilirii modului în care a fost susţinută activitatea debitorului, respectiv dacă aceasta a fost susţinută din surse proprii sau a fost susţinută din credite acordate de bănci; va efectua o analiză detaliată a activului şi pasivului debitorului şi a documentelor contabile, în vederea stabilirii existenţei sau nu a permiselor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e) din lege; în situaţia în care în desfăşurarea activităţii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destinaţia acestora, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a) din lege; în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea susţinerii activităţii din surse proprii, va efectua o analiză a creanţelor societăţii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clienţii şi a asigurat siguranţa recuperării acestor creanţe, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c) din lege; în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea creanţelor, va analiza modul în care acestea au fost securizate şi dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilităţii, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d) din lege; va analiza contractele încheiate cu diferiţi furnizori de materii prime, utilităţi, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor terţi care ofereau aceleaşi servicii în aceleaşi condiţii dar în condiţii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b) din lege; prin analiza tuturor contractelor încheiate, administratorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenienţei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile; dacă situaţia o impune, pentru descrierea tabloului de finanţare a ciclurilor de exploatare, administratorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de finanţare şi de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei; va expune concluziile sale în ce priveşte cauzele şi împrejurările, precum şi în ce priveşte persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societăţii în stare de insolvenţă în sensul art. 169 din lege. În baza prevederilor art. 53 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie administratorului judiciar ca până pe data de 14.04.2021 cel târziu, să convoace adunarea asociaţilor societăţii debitoare CONAG TECHNOLOGY SYSTEM S.R.L. pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special. În temeiul aliniatului 2 al aceluiaşi articol, administratorul special va preciza în convocator că dacă adunarea asociaţilor nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asociaţii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar, în temeiul art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 obligaţia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor societăţii debitoare în conformitate cu prevederile art. 151-153 din lege şi de a efectua evaluarea acestora, urmând ca raportul de evaluare să fie întocmit şi depus la dosarul cauzei până la data de 26.05.2021. Administratorul judiciar va trimite spre publicare în BPI, în termen de 2 zile de la depunerea la dosarul cauzei, un anunţ cu privire la depunerea raportului de evaluare şi un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare, indicând în anunţ şi locaţia unde poate fi consultat raportul de evaluare de către creditori. În temeiul art. 59 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014, administratorul judiciar va depune lunar (în ultima zi lucrătoare din fiecare lună) la dosarul cauzei un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 5 pct. 28 şi art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, extrasul pe care administratorul judiciar îl va publica în Buletinul procedurilor de insolvenţă reprezintă un rezumat al măsurilor luate şi va cuprinde, obligatoriu, următoarele elemente: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art. 61 din lege, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii debitorului şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute la art. 117 - 122 sau la art. 169 din lege; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul efectuării inventarierii, dacă este cazul. Potrivit dispoziţiilor art. 39 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014, toate cheltuielile aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cele privind notificarea, convocarea şi comunicarea actelor de procedură efectuate de administratorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului, scop în care, în termen de două zile de la notificare, administratorul judiciar va da dispoziţiile necesare deschiderii contului. În temeiul art. 39 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, disponibilităţile băneşti ale debitorului vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În baza prevederilor art. 76 din Legea nr. 85/2014, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din lege, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În temeiul art. 86 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al administratorului judiciar, care va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, hotărârea este executorie. În temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, creditorii pot formula opoziţie în termen de 10 zile de la primirea notificării. Fără cheltuieli de judecată. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Mureş. Stabileşte termen de judecată la data de 01.07.2021, ora 8.30. Pronunţată potrivit dispoziţiilor art. 396 alin. 2 Cod de procedură civilă, astăzi, 26 martie 2021.

11 martie 2021, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 26.03.2021. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 11.03.2021.



Pagina principală