Informații dosare ce cuprind 204/1371/2017
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
204/1371/2017
Data înregistrării:
11 mai 2017, ora 10:02:00
Data ultimei modificări:
29 septembrie 2025, ora 15:14:14
Instanță:
Tribunalul Comercial Mureș
Secție:
INSOLVENTA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
BAF AGRO SRL - Debitor
FAR TRANS SRL - Creditor
WILDFARM SA - NU MAI ARE CALITATE DE CREDITOR - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV - ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ - Creditor
AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ –CENTRUL JUDEŢEAN MUREŞ-NU MAI ARE CALITATE DE CREDITOR - Creditor
PRIMĂRIA ALBEŞTI - Creditor
ELECTRICA FURNIZARE S.A.- SUCURSALA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE TRANSILVANIA SUD BRAŞOV PRIN AGENŢIA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE MUREŞ - Creditor
SDS COMPANY SRL - Creditor
LUP MIHAI - Creditor
Cismaş Monica cu domiciliul ales - Creditor
BONIAGRO SRL - Creditor
Ședințe:
29 ianuarie 2026, ora 09:00
Complet: C27 MA sindice
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
25 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C27 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea nr. 3 din 26.08.2025 a Adunării Generale a judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Mureş, potrivit căreia se suspendă soluţionarea cauzelor, cu excepţia celor având ca obiect cereri de deschidere a procedurii insolvenţei promovate în temeiul art. 66 din Legea nr. 85/2014, acordă termen la data de 29 ianuarie 2026, ora 9, C27 MA.
29 mai 2025, ora 09:00
Complet: C27 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen general la data de 25 septembrie 2025, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii. Pronunţată în şedinţa publică din 29 mai 2025.
30 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C27 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen general la data de 29 mai 2025, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii. Pronunţată în şedinţa publică din 30 ianuarie 2025.
26 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: C27 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen general la data de 30 ianuarie 2025, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii.
Pronunţată în şedinţa publică din 26 septembrie 2024.
30 mai 2024, ora 09:00
Complet: C27 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileste un nou termen general la data de 26 septembrie 2024, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii.
25 ianuarie 2024, ora 09:00
Complet: C27 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileste un nou termen general la data de 30 mai 2024, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii.
28 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea demersurilor specifice procedurii la data de 25.01.2024, ora 09.
25 mai 2023, ora 09:00
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea demersurilor specifice procedurii la data de 28.09.2023, ora 09.
26 ianuarie 2023, ora 09:00
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea demersurilor specifice procedurii la data de 25.05.2023, ora 09.
29 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în continuarea demersurilor specifice procedurii pe data de 26 ianuarie 2022, ora 9 termen până la care lichidatorul judiciar va depune rapoarte lunare de activitate şi dovezile de publicare în BPI a acestora.
19 mai 2022, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în continuarea demersurilor specifice procedurii pe data de 29.09.2022, termen până la care lichidatorul judiciar va depune rapoarte lunare de activitate şi dovezile de publicare în BPI a acestora.
13 ianuarie 2022, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea demersurilor specifice procedurii pe data de 19/05/2022
16 septembrie 2021, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în continuarea demersurilor specifice procedurii la data de 13.01.2022.
13 mai 2021, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor specifice procedurii insolvenţei , amână judecarea cauzei la data de 16.09.2021.
14 ianuarie 2021, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea demersurilor specifice procedurii de faliment pentru data de 13/05/2021
10 septembrie 2020, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea demersurilor specifice procedurii pe data de 14/01/2021.
14 mai 2020, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Suspendat de drept pe durata stării de urgenţă, în temeiul art.63 alin. (11) din Decretul nr.240/2020, fără efectuarea vreunui act de procedură.
16 ianuarie 2020, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen în continuarea demersurilor specifice procedurii pe data de 14/05/2020.
12 septembrie 2019, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea demersurilor specifice procedurii respectiv continuare demersuri de valorificare bunuri pe data de 16/01/2020.
11 aprilie 2019, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea demersurilor specifice procedurii pe data de 12/09/2019.
17 ianuarie 2019, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pe data de 11/04/2019 pentru continuarea demersurilor de valorificare bunuri.
13 septembrie 2018, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în continuarea demersurilor specifice procedurii solu?ionarea cererii de angajare , depunerea tabelului definitiv, pe data de 17.01.2019.
29 martie 2018, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un termen mai îndelungat în continuarea demersurilor specifice procedurii pe data de 13/09/2018 pentru a se soluţiona dosarul asociat 204/1371/2017/a1 având ca obiect contestaţia ce vizează tabelul preliminar suplimentar de obligaţii al debitoarei.
18 decembrie 2017, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea administratorului judiciar Ciubucă Dan şi Ciubucă Alecxandru- Cabinete Asociate de Practicieni în Insolvenţă, cu sediul în Tg. Mures, Pta Trandafirilor, nr. 53, jud. Mureş, înregistrat în registrul formelor de organizare sub nr. RFO I 4301, CIF RO 34003028 formulată în temeiul art. 145 alin. 1 lit. A, pct. c din Legea nr. 85/2014 şi în consecinţă:
Dispune declanşarea procedurii falimentului împotriva debitoarei BAF AGRO SRL.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 dispune dizolvarea societăţii debitoare BAF AGRO SRL, cu sediul în Sângeorgiu de Mureş, str. Petki David, nr. 27, judeţul Mureş, înmatriculată sub nr. J26/1088/2005 la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş, CUI 29302031.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. a din Legea nr. 85/2014, ridică dreptul de administrare al debitoarei.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea nr. 85/2014 desemnează in calitate de lichidator judiciar provizoriu pe Ciubucă Dan şi Ciubucă Alecxandru- Cabinete Asociate de Practicieni în Insolvenţă, cu sediul în Tg. Mures, Pta Trandafirilor, nr. 53, jud. Mureş, înregistrat în registrul formelor de organizare sub nr. RFO I 4301, CIF RO 34003028, stabilindu-i o retribuţie de 2000 lei pentru întreaga procedură de faliment. Acesta va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul de predare a gestiunii către lichidatorul judiciar împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii prevăzute de art. 84 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 la 30.12.2017.
Dispune întocmirea de către administratorul special şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maximum 5 zile de la intrarea în faliment, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
Dispune notificarea deschiderii procedurii de faliment debitorului, creditorilor, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mures pentru efectuarea menţiunii, precum şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor prevăzute la art. 146 alin. (3) Legea nr. 85/2014, în vederea întocmirii tabelului suplimentar – 31.01.2018, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
- termenul de verificare a creanţelor prevăzute la art. 146 alin. (3) Legea nr. 85/2014, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora – 28.02.2018.
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar;
- termenul de soluţionarea a eventualelor contestaţii – 29.03.2018;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat – 12.04.2018.
Notificarea către creditori va cuprinde următoarele menţiuni:
- termenele stabilite prin hotărâre pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, termenul de verificare a creanţelor, termenul maxim de publicare a acestuia în Buletinul procedurilor de insolvenţă, precum şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor, când se vor soluţiona contestaţiile, cu atenţionarea că acestea din urmă trebuie depuse în termen de 7 zile de la publicarea tabelului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă şi că se impun a fi respectate dispoziţiile art. 111 alin. 3, 4 şi 5 din Legea nr. 85/2014.
- locul, data şi ora primei adunări generale a creditorilor, având următoarea ordine de zi: confirmarea lichidatorului desemnat de judecătorul sindic şi a remuneraţiei acestuia. Lichidatorul va publica de îndată în Buletinul procedurilor de insolvenţă această hotărâre a Adunării creditorilor, cu menţiunea că poate fi contestată de către creditori pentru motive de nelegalitate în 5 zile de la publicare;
- cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art. 102 din Legea nr. 85/2014 şi taxa judiciară de timbru datorată - de 200 lei, sub sancţiunea anulării cererii;
- precizarea că actele de procedură se impune a fi depuse cu respectarea multiplului exemplar, iar actele cu caracter litigios se impune a fi comunicate şi în format electronic, împreună cu încă un exemplar în format scriptic – în vederea realizării procedurii de comunicare prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă şi cu dovada plăţii taxei judiciare de timbru, sub sancţiunea anulării ca netimbrate.
Lichidatorul va aduce la cunoştinţa judecătorului sindic şi a creditorilor, dacă constată, din verificarea activităţii debitorului, existenţa unor transferuri frauduloase încheiate de debitor în dauna creditorilor şi va formula acţiuni pentru anularea lor.
Dispune deschiderea de către lichidator a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 151-153 din Legea nr. 85/2006 dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului si îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare, inventarierea patrimoniului debitoarei cu aplicarea dispoziţiilor Ordinului Ministerului finanţelor Publice nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
Acorda termen în procedură la 29 martie 2018.
Cu apel in termen de 7 zile de la comunicare.
Apelul va fi depus la Tribunalul Specializat Mureş.
Pronunţată in şedinţa publica din 18.12.2017.
14 decembrie 2017, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra cererii de deschidere a procedurii de faliment pe data de 18/12/2017.
16 noiembrie 2017, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână soluţionarea cererii formulată de administratoruli judiciar privind deschiderea procedurii de faliment faţă de debitoare, pe data de 14/12/2017, în vederea citării creditorilor prin BPI.
12 octombrie 2017, ora 08:30
Complet: C27 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen de control în procedură pe data de 16/11/2017.
15 iunie 2017, ora 08:30
Complet: C27 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către debitoarea BAF AGRO SRL prin administrator statutar LUP MIHAI , cu sediul în Sângeorgiu de Mureş, str. Petki David, nr. 27, judeţul Mure?, înmatriculată sub nr. J26/1088/2005 la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş, CUI 29302031.
În temeiul dispoziţiilor art.67 lit.g din Legea nr.85/2014 raportat la art.38 alin.1 din Legea nr.85/2014:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei faţă de societatea debitoare.
În baza art.75 din lege constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitoarei.
În baza art.74 din lege pune în vedere debitoarei să depună la dosarul cauzei, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, toate actele şi informaţiile prevăzute de art.67 alin.1 din lege.
În temeiul dispoziţiilor art.45 alin.1 lit.d teza I din Legea nr.85/2014 desemnează provizoriu în calitate de administrator judiciar pe practicianul în insolvenţă Ciubucă Dan şi Ciubucă Alecxandru- Cabinete Asociate de Practicieni în Insolvenţă, cu sediul în Tg. Mures, Pta Trandafirilor, nr. 53, jud. Mureş, înregistrat în registrul formelor de organizare sub nr. RFO I 4301, CIF RO 34003028 care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din lege, cu un onorariu provizoriu de 2.000 lei pe întreaga procedură.
În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei.
În temeiul dispoziţiilor art. 86 din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are conturi deschise să nu dispună de sumele din aceste conturi fără un ordin al administratorului judiciar, sub sancţiunea amenzii judiciare.
Administratorul judiciar va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr.85/2014, stabilind în sarcina administratorului judiciar obligaţie de a aduce la cunoştinţa judecătorului sindic şi a creditorilor dacă constată, din verificarea activităţii debitorului, existenţa unor transferuri frauduloase încheiate de debitor în dauna creditorilor, precum şi intenţia de a promova sau nu acţiuni pentru anularea lor, potrivit dispoziţiunilor art.117-122 din Legea nr.85/2016.
În temeiul dispoziţiilor art. 147 raportat la art. 100 din Legea nr.85/2014 dispune administratorului judiciar să notifice deschiderea procedurii generale faţă de debitoarea BAF AGRO SRL tuturor creditorilor, debitoarei, Oficiului Registrului Comerţului în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în conformitate cu prevederile art.99 alin.1-3 din Legea nr.85/2014, adică potrivit Codului de procedură civilă (2010)-rep., dar şi prin publicarea, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie, precum şi în BPI.
Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate menţiunile prevăzute la art. 100 din lege, respectiv:
- termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii este de 10 zile de la primirea notificării;
- termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 5 zile de la data expirării termenului de depunere;
- cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art. 102, 104 din Legea nr.85/2014 şi taxa judiciară de timbru aferentă, ce trebuie ataşată cererii, sub sancţiunea anulării acesteia, ca netimbrată.
În temeiul art. 100 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 fixează termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei pe data de 15.08.2017, data poştei.
În temeiul art. 100 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe la data de 11.09.2017.
În baza dispoziţiilor art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 în anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe administratorul judiciar va menţiona în mod expres că debitorul, creditorii ?i orice altă parte interesată vor putea să formuleze contesta?ii fa?ă de tabelul de crean?e, cu privire la crean?ele ?i drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabel; contesta?iile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar; sub sanc?iunea anulării, contesta?ia va fi înso?ită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum ?i de toate înscrisurile de care partea în?elege să se folosească în dovedirea sus?inerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excep?ia celor care nu se află în posesia păr?ii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contesta?iei; obliga?ia celui care formulează contesta?ia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contesta?iei ?i al documentelor ce o înso?esc administratorului judiciar, creditorului a cărui crean?ă se contestă, precum ?i administratorului special, sub sanc?iunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obliga?ii, din oficiu, unei amenzi în condi?iile Codului de procedură civilă; întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contesta?iei ?i a documentelor ce o înso?esc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea ?i contestatorului, administratorului judiciar ?i debitorului, sub sanc?iunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă.
Potrivit dispoziţiilor art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele.
Potrivit dispoziţiilor art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 12.10.2017, termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile promovate împotriva tabelului preliminar de creanţe întocmit de administratorul judiciar.
În baza dispoziţiilor art. art. 100 alin. (1) lit. e), art. 50 alin. (4) ?i art. 57 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la 20.09.2017, la ora şi locul comunicate de administratorul judiciar, având următoarea ordine de zi: desemnarea administratorului judiciar/confirmarea administratorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu cauze.
În temeiul art.54 din Legea nr.85/2014, încetează de la data desemnării administratorului special mandatul administratorilor statutari, consecinţa imediată fiind aceea a naşterii obligaţiei de predare a gestiunii.
În temeiul dispoziţiunilor art.55 din Legea nr.85/2014, activitatea adunării generale a asociaţilor se suspendă, întrunirea acesteia realizându-se numai la convocarea administratorului judiciar şi doar în cazurile expres şi limitativ prevăzute.
În temeiul art. 48 alin. (6) ?i (8) din Legea nr. 85/2014, toate procesele-verbale ale ?edin?elor adunării creditorilor vor fi depuse, prin grija administratorului judiciar, la dosarul cauzei ?i trimise spre publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, în termen de două zile lucrătoare de la data ?edin?ei adunării creditorilor, cu men?iunea că pot fi contestate, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării.
În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 fixează la data de 01.09.2017 termenul pentru înregistrarea de către administratorul judiciar a raportului amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă starea de insolvenţă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora potrivit dispoziţiilor art.169-173 din lege.
În temeiul art. 97 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, va comunica o copie de pe raport debitorului ?i va depune câte o copie la grefa tribunalului ?i la registrul comer?ului sau, după caz, la registrul în care este înregistrat debitorul.
Dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a depune raportul prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014, până la data de 15.07.2017, cu obligaţia de a notifica debitoarei şi creditorilor în cazul formulării unei propuneri de trecere a debitoarei în faliment.
În baza prevederilor art. 53 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie administratorului judiciar ca până pe data de 01.07.2017 cel târziu, să convoace adunarea generală a asociaţilor societăţii debitoare pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special. În temeiul aliniatului 2 al aceluiaşi articol, administratorul special va preciza în convocator că dacă adunarea asocia?ilor nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asociaţii sunt decăzu?i din drepturile recunoscute de procedură ?i care sunt exercitate prin administrator special.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar, în temeiul art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 obligaţia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor societăţii debitoare în conformitate cu prevederile art. 151-153 din lege şi de a efectua evaluarea acestora, urmând ca raportul de evaluare să fie întocmit şi depus la dosarul cauzei până la data de 01.10.2017. Administratorul judiciar va trimite spre publicare în BPI, în termen de 2 zile de la depunerea la dosarul cauzei, un anunţ cu privire la depunerea raportului de evaluare şi un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare, indicând în anunţ şi locaţia unde poate fi consultat raportul de evaluare de către creditori.
În temeiul art. 59 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, administratorul judiciar va depune lunar (în ultima zi lucrătoare din fiecare lună) la dosarul cauzei un raport cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolven?ă.
În temeiul art. 5 pct. 28 ?i art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, extrasul pe care administratorul judiciar îl va publica în Buletinul procedurilor de insolven?ă reprezintă un rezumat al măsurilor luate ?i va cuprinde, obligatoriu, următoarele elemente: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art. 61 din lege, precum ?i onorariul acestora; b) actele de dispozi?ie asupra averii debitorului ?i documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situa?ia încasărilor ?i plă?ilor, în sinteză; e) promovarea unor ac?iuni prevăzute la art. 117 - 122 sau la art. 169 din lege; f) măsuri privind acordarea unei protec?ii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferin?ă; g) stadiul efectuării inventarierii, dacă este cazul.
Potrivit dispoziţiilor art. 39 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, toate cheltuielile aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cele privind notificarea, convocarea ?i comunicarea actelor de procedură efectuate de administratorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului, scop în care, în termen de două zile de la notificare, administratorul judiciar va da dispozi?iile necesare deschiderii contului.
În temeiul art. 39 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, disponibilită?ile băne?ti excedentare nevoilor curente ale debitorului vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În baza prevederilor art. 76 din Legea nr. 85/2014, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din lege, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instan?ele judecătore?ti în a căror jurisdic?ie se află sediul debitorului, precum ?i tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În temeiul art. 85 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 menţine dreptul de administrare al debitoarei constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile şi de a dispune de acestea, însă doar sub supravegherea administratorului judiciar în condiţiile prescrise de dispoziţiile art. 87 alin. 1 lit a) ori cele ale art. 87 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art.84 alin.3 alin.3 din Legea nr.85/2014, stabileşte în sarcina debitoarei şi sub supravegherea administratorului judiciar, potrivit atribuţiilor de control al modului de conducere a activităţii debitorului, a obligaţiei de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după data deschiderii procedurii.
În temeiul art. 66 alin. 6 din Legea nr. 85/2014 califică drept declaraţie de creanţă cererea formulată de creditorul FAR TRANS SRL în dosarul nr. 182/1371/2017 conexat la prezentul dosar.
Hotărârea este executorie.
Stabileşte termen de judecată la data de 12.10.2017.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare pentru debitoare. Cererea pentru exercitarea apelului se depune la Tribunalul Specializat Mureş.
Cu drept de opoziţie în 10 zile de la notificare cu creditorii.
Opoziţia se depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se dezleagă de judecătorul sindic, potrivit art.71 alin.2 din Legea nr.85/2014.
Pronunţată în şedinţă publică, azi 15.06. 2017 .
8 iunie 2017, ora 08:30
Complet: C27 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În baza art. 396 Cod procedură civilă, din lipsă de timp pentru deliberare, amână pronunţarea hotărârii în cauză pe data de 15/06/2017, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, potrivit art. 396 pct.2 Cod procedură civilă.
Pagina principală