Informații dosare ce cuprind 2042/93/2014

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 2042/93/2014
Data înregistrării: 18 iunie 2014, ora 11:21:00
Data ultimei modificări: 31 martie 2025, ora 14:34:32
Instanță: Tribunalul Ilfov
Secție: Secţia I civilă
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – persoane juridice de drept privat
Stadiu procesual: Fond

Părți:
COMCEH SA - Creditor
TGV HOLDING SRL - Debitor
NBG LEASING IFN SA - Creditor
SC TGV HOLDING SRL PRIN PHOENIX LAR IPURL - Lichidator

Ședințe:
13 noiembrie 2025, ora 10:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

13 martie 2025, ora 10:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 13.11.2025, pentru solutionarea dosarului penal

12 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea dosarului penal.

15 februarie 2024, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea dosarului penal.

14 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii

12 ianuarie 2023, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea dosarului penal.

15 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii

17 martie 2022, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.

28 octombrie 2021, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi soluţionarea dosarului penal.

10 iunie 2021, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.

11 martie 2021, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.

29 octombrie 2020, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi valorificarea bunurilor debitoarei.

28 mai 2020, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi soluţionarea dosarului penal.

30 ianuarie 2020, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Avand in vedere hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Ilfov intrunita in sedinta din 29.01.2020, prin care s-a hotarat suspendarea activităţii de judecata pe perioadă nedeterminată, cu excepţia cauzelor urgente, începând cu data de 30 ianuarie 2020, urmeaza a amâna judecarea cauzei,

17 octombrie 2019, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

30 mai 2019, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

31 ianuarie 2019, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată că nu se impune suspendarea cauzei. Pentru continuarea procedurii.

25 octombrie 2018, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

28 iunie 2018, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

15 martie 2018, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru a se reveni cu adresă.

26 octombrie 2017, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru emiterea adresei încuviinţate.

13 iulie 2017, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru a se emite adresa catre Tribunalul Bucuresti.

27 aprilie 2017, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

16 februarie 2017, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.

10 noiembrie 2016, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea dosarelor asociate şi continuarea procedurii.

15 septembrie 2016, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, pentru soluţionarea acţiunii in anulare formulate.

21 aprilie 2016, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, pentru soluţionarea acţiunilor în anulare.

28 ianuarie 2016, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii

5 noiembrie 2015, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, in vederea complinirii obligatiilor puse de catre instanta in sarcina practicianului in insolventa, administratorilor statutari ai debitoarei si celorlalti participanti la proces

24 septembrie 2015, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: lipsa procedura

28 mai 2015, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii

23 aprilie 2015, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, in vederea complinirii obligatiilor puse in sarcina practicianului in insolventa.

12 martie 2015, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru solutionarea contestatiilor.

8 ianuarie 2015, ora 11:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

27 noiembrie 2014, ora 16:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: În tem. art. 3 pnct 25 din legea 85/2006 privind procedura insolvenţei, epuizându-se perioada de observaţie, dispune trecerea de la procedura generală la procedura simplificată împotriva debitorului SC TGV HOLDING SRL Dispune intrarea în faliment din procedura simplificată. Pe cale de consecinţă, dispune dizolvarea acestuia. În temeiul art. 107 alin 2, ridică dreptul de administrare al debitorului. În temeiul art. 35 şi 44 din legea 85/2006 privind procedura insolvenţei : Stabileşte termen de maxim 5 zile de la data notificării deschiderii procedurii falimentului de predare a gestiunii averii de la debitor/prin administratorul statutar şi asociatul MARINESCU MARIUS IONUŢ , către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate până la deschiderea procedurii. Dispune în sarcina debitorului prin administratorul MARINESCU MARIUS IONUŢ , întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la intrarea în faliment, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. O astfel de listă va fi comunicată şi instanţei de către reprezentanţii statutari ai societăţii, în termen de maxim 10 zile de la publicarea prezentei în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI). Potrivit art 46 al (2) „Debitorul şi/sau, după caz, administratorul judiciar sunt obligaţi să întocmească şi să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor”, dispune în sarcina debitorului prin administratorul MARINESCU MARIUS IONUŢ , să întocmească această listă şi să o reactualizeze permanent şi să o comunice instanţei la data de 25 a fiecărei luni- după ce va fi reactualizată. În cuprinsul acestei liste urmează să se regăsească inclusiv plăţi efectuate de către diverşi debitori către terţi (creditori ai societăţii aflate în insolvenţă. etc), plăţi efectuate în contul unor creanţe, respectiv debite pe care le are societatea aflată în insolvenţă, iar prin această metodă s-ar putea evita supravegherea acestor plăţi de către administratorul/lichidatorul desemnat de către instanţă. Lista va fi certificată pe fiecare pagină pentru conformitate cu originalul de către administratorul MARINESCU MARIUS IONUŢ . În această listă va fi cuprinsă o listă anexă care să cuprindă totalitatea biletelor la ordin girate către creditori sau de către debitori către societate. Lista va fi comunicată instanţei în 2 exemplare, pe bază de adresă de înaintare în cadrul căreia se va consemna şi numărul de file pentru fiecare listă. În temeiul art. 4 din Legea 85/2006 privind procedura de insolvenţă : Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către lichidatorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 34 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Numeşte lichidator judiciar pe PHEONIX LAR SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 24 din lege, cu conducerea integrală a activităţii debitorului şi cu o remuneraţie provizorie pentru procedura simplificată de 3.000 lei din averea debitorului. În temeiul art. 33 alin. 7 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Dispune ca lichidatorul judiciar provizoriu să trimită, notificări, în termen de maxim 15 zile de la intrarea în faliment, în condiţiile art. 61 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii simplificate împotriva debitorului şi ridicarea dreptului de administrare : ? tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 28 alin. 1 lit. c), precum şi a celor rezultaţi a fi creditori ai societăţii după consultarea documentelor/evidenţelor contabile ale societăţii, sau a altor registre publice ; ? debitorului ; ? oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociatullor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii ; ? instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul comerţului, în vederea aplicării prevederilor art. 36 din lege; ? tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 36 din lege. Sub sancţiunea prevăzută de lege, în cazul creditorilor persoane juridice care nu vor răspunde acestei notificări în termen de 25 de zile de la data comunicării notificării, vor fi puse la dispoziţia lichidatorului în termen de 45 zile de la data pronunţării prezentei, de către ONRC, certificate constatatoare (sau – „Furnizări de informaţii” ), cuprinzând datele extinse ale creditorilor persoane juridice, din care să rezulte punctele de lucru declarate şi domiciliile declarate la ONRC, ale persoanelor cu funcţii de administratori în cadrul acestora (pentru persoanele domiciliate în străinătate se va emite adresă către ORI, pentru se comunica datele de reşedinţă de actualitate ale acestora, unde vor fi trimise de asemenea notificări.) Sub sancţiunea prevăzută de lege, la aceste noi adrese (puncte de lucru şi domicilii) se va reveni de către lichidator cu notificări urmând că persoanele juridice creditoare să răspundă acestor noi notificări în maxim 25 de zile de la data depunerii a acestor noi notificări, la poştă (alte servicii de curierat, etc). . Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului, în sarcina lichidatorului judiciar. În temeiul art. 252 din legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale : Pune în vedere lichidatorului judiciar îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. În temeiul art. 59 din legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Pune în vedere lichidatorului judiciar să refacă să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 59 din lege, asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, sens în care să constate situaţia exactă a activului şi pasivului societăţii, să identifice bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le-a deţinut societatea în ultimii 3 ani-, sau pe care încă le mai deţine societatea, cu o valoare individuală ,aşa cum a figurat înregistrat în contabilitate, superioară sumei de 20000 de lei- şi să indice modul în care au fost înstrăinate în cazul în care nu mai fac parte din patrimoniul acesteia, să prezinte o situaţie la zi a creditorilor şi debitorilor societăţii şi un sold la zi al contului de casă şi de bancă al societăţii, precum şi evoluţia acestora din urmă (rulajul). În vederea îndeplinirii obligaţiilor anterior stabilite, lichidatorul judiciar se va adresa şi va solicita date şi înscrisuri şi de la orice entităţi, pentru date utile soluţionării cauzei, inclusiv de la următoarele organisme, care potrivit disp. art 255 alin 4 Cpc, art 297 Cpc,, art 300 Cpc- şi sub sancţ. aplicării disp art 187 alin 1 pnct 2 lit f) Cpc, urmează să le furnizeze de urgenţă şi fără plată: ? Societăţii, prin reprezentanţii săi legali, Adunării Generale a Asociaţiei, Asociaţilor, (pentru punerea la dispoziţie a întregii documentaţii contabile, a tuturor contractelor încheiate, a registrelor, inclusiv a următoarelor documente ce urmează a fi ataşate raportului: ultimele 3 bilanţuri contabile depuse de către societate la organele , ultimele 6 balanţe depuse de societate-ultimele 3 registre inventar anuale întocmite/ depuse de societate;etc.) ? organelor fiscale competente (pentru comunicarea raportărilor societăţii, ultimele 3 bilanţuri contabile depuse de către societate la organele , ultimele 6 balanţe depuse de societate-ultimele 3 registre inventar anuale întocmite/ depuse de societate; ? Direcţiei de Taxe şi Impozite (pentru comunicarea tuturor bunurilor cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe, şi a debitelor restante), ? Autorităţii Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (pentru comunicarea tuturor bunurilor imobile cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe), ? Arhivei Electronice de Garanţii Mobiliare, pentru comunicarea tuturor datelor (istoricul acestora) cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe – şi cu indicarea situaţiei la zi a acestora ? MAI- INSTITUŢIA PREFECTULUI MUNICIPIULUI BUCUREŞTI- SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR REGIM PERMISE DE CONDUCERE ŞI ÎNMATRICULARE A VEHICULELOR, Autorităţii Aeronautice Civile Romane, Aeroclubul României, Autorităţii Navale Române (pentru a se comunica dacă Societatea a figurat sau figurează în evidenţe cu autovehicule, ambarcaţiuni sau mijloace de transport aerian, în calitate de proprietar/utilizator, sens în care să ne comunice datele de identificare ale acestor bunuri, data de fabricaţie, data înmatriculării, data transcrierii dreptului de proprietate pentru fiecare din proprietar- dacă a fost între timp înstrăinat), iar în măsura în care societatea mai figurează cu astfel de bunuri în evidenţe şi acestea nu pot fi sechestrate în mod efectiv de către lichidator, se vor efectua cereri de notare/aplicare a interdicţiei de înstrăinare la organul fiscal, la Organul de Poliţie Rutieră şi privilegiul şi dreptul de preferinţă al creditorilor înscrişi la masa credală în dosarul de insolvenţă la Arhiva Electronică de Garanţii Mobiliare; Deasemenea se vor efectua cereri adresate către IGPR-DPR, de identificare în traffic şi reţinere a certificatelor de înmatriculare şi a cărţilor de identitate. ? ANAF, prin Administraţiile Financiare în care s-au aflat sediile societăţii în 13.09.2009- prezent, ŞI Direcţiei de Specialitate competentă- Direcţia Generală de Reglementare a Colectării Creanţelor Bugetare, pentru a ne comunica lista cu toate conturile pe care societatea le-a deţinut, sau încă le mai deţine; ? CGMB- Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor – Serviciul Actualizare , Valorificare Bază Date(după caz Oficiului Român pentru Imigrări), pentru comunicarea datelor de domiciliu şi reşedinţă a persoanelor cu calitatea de asociat sau administrator, ? ONRC/sau ORC Ilfov, pentru a se comunica un certificat constatator din care să rezulte toate menţiunile extinse înregistrate în evidenţele ONRC cu privire la debitoare de la înfiinţare până în prezent (dacă compania e înregistrată la ONRC, în caz negativ – să se adreseze Registrului Societăţilor Agricole Ori Registrului Asociatullor Şi Fundaţiilor/ instituţiei care gestionează registrul Public privind compania pentru a consulta dosarul şi să prezinte o situaţie a modului în care a evoluat situaţia persoanelor care au făcut parte din companie cu indicarea datei la care au intrat/ au fost exclusi/s-au retras), ? tuturor instituţiilor bancare care funcţionează pe teritoriul României pentru a se comunica lista conturilor cu care societatea a figurat sau încă mai figurează în evidenţe, rulajele (extrasele de cont) desfăşurate cuprinzând datele extinse pe ultimele 6 luni, totalul rulajelor (soldurile) pentru fiecare an din anii 2012, 2013 şi 2014, şi o listă a datelor persoanelor împuternicite pe conturi, ? Administraţiei Fondului pentru Mediu- în măsura în care societatea a avut sau are un obiect de activitate autorizabil, pentru a ne comunica situaţia debitelor cu care societatea figurează în evidenţele acestora precum şi identitatea persoanei/lor care au făcut raportări, ? Inspectoratului Teritorial de Muncă, pentru a ne comunica situaţia debitelor cu care societatea figurează în evidenţele acestora precum şi identitatea persoanei/lor care au făcut raportări, lista salariaţilor şi fotocopii după contracele de muncă; ? Furnizorilor de servicii de telefonie (Orange, Vodafone, Telekom, RCS-RDS, etc), pentru a ne comunica debitele cu care figurează debitoarea, precum şi fotocopii după contractele încheiate cu aceasta, contracte în baza cărora au fost furnizate servicii în 13.09.2009- prezent. ? Furnizorilor de utilităţi de la sediul debitorului (energie electrică, gaze, etc), pentru a ne comunica debitele cu care figurează debitoarea, precum şi fotocopii după contractele încheiate cu aceasta, contracte în baza cărora au fost furnizate servicii în 13.09.2009- prezent; Dovada efectuării solicitărilor anterior menţionate, totalitatea răspunsurilor şi înscrisurilor recepţionate, în fotocopii certificate, urmează a fi ataşate raportului, sub formă de anexe, şi vor fi puse la dispoziţia instanţei de către lichidator, spre ataşare la dosarul cauzei. De asemenea, ataşat raportului, sub formă de anexe, lichidatorul judiciar va cuprinde în raport şi datele (pe care le poate solicita în prealabil debitorului) potrivit solicitărilor de mai jos (cele 13 puncte), după ce vor fi fost verificate de către practician în evidenţele contabile ale debitorului cu indicarea eventualelor neconcordanţe (dacă a înţeles să le solicite în prealabil debitorului): 1. lista cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. În listă se va regăsi denumirea completă a partenerului comercial, Codul unic de identificare (CNP, CFiscal, etc,), nr. de înregistrare în Registrul Comerţului (alt registru după caz), sediul social complet, suma datorată aflată în sold ; fişa contului furnizor/ fişa partenerului creditor- cuprinzând rulajele şi soldul intermediar după fiecare operaţiune, precum şi soldul final); 2. lista cuprinzând numele şi adresele debitorilor şi toate debitele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. În listă se va regăsi denumirea completă a partenerului comercial, Codul unic de identificare (CNP, CFiscal, etc,), nr. de înregistrare în Registrul Comerţului (alt registru după caz), sediul social complet, suma datorată aflată în sold ; fişa contului client/ fişa partenerului debitor- cuprinzând rulajele şi soldul intermediar după fiecare operaţiune, precum şi soldul final); 3. lista cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, 4. lista cuprinzând totalitatea biletelor la ordin girate către creditori sau de către debitori către societate 5. lista cuprinzând bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le-a deţinut societatea în 13.09.2009- prezent- sau pe care încă le mai deţine societatea, cu o valoare individuală, aşa cum a figurat la momentul la care a avut cea mai mare valoare, înregistrată în contabilitate, superioară sumei de 20000 de lei Ron- şi să indice modul în care au fost înstrăinate în cazul în care nu mai fac parte din patrimoniul acesteia, (situaţia activelor societăţii); 6. lista cuprinzând bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le deţinea societatea la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia, însoţită de ultimele 3 registre inventar anuale întocmite de societate; 7. lista cuprinzând stocurile pe care le deţine societatea (inventar) la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia, cu indicarea valorii contabile a fiecărei mărfuri în parte; 8. o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor”, sens în care dispune în sarcina debitorului prin reprezentanţii statutari anterior indicaţi să întocmească această listă şi să o reactualizeze permanent şi să o comunice instanţei la data de 25 a fiecărei luni- după ce va fi reactualizată. În cuprinsul acestei liste urmează să se regăsească inclusiv plăţi efectuate de către diverşi debitori către terţi (creditori ai societăţii aflate în insolvenţă. etc), plăţi efectuate în contul unor creanţe, respectiv debite pe care le are societatea aflată în insolvenţă, iar prin această metodă s-ar putea evita supravegherea acestor plăţi de către administratorul/lichidatorul desemnat de către instanţă. 9. Să indice care este suma totală pe care o are în contul casa, precum şi suma totală pe care o are în conturi la bănci societatea la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia, precum şi evoluţia acestora din urmă (rulajul), potrivit ultimelor 6 balanţe întocmite de societate depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC),; 10. lista cuprinzând a) totalitatea actelor de transfer cu titlu gratuit, efectuate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii; sunt exceptate sponsorizările în scop umanitar; b) totalitatea operaţiunilor în care prestaţia debitorului depăşeşte vădit pe cea primită, efectuate în cele 6 luni anterioare deschiderii procedurii; c) totalitatea actelor încheiate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii, cu intenţia tuturor părţilor implicate în acestea de a sustrage bunuri de la urmărirea de către creditori sau de a le leza în orice alt fel drepturile; d) totalitatea actelor de transfer de proprietate către un creditor pentru stingerea unei datorii anterioare sau în folosul acestuia, efectuate în cele 6 luni anterioare deschiderii procedurii, dacă suma pe care creditorul ar putea să o obţină în caz de faliment al debitorului este mai mică decât valoarea actului de transfer; e) totalitatea operaţiunilor de constituire a unui drept de preferinţă pentru o creanţă care era chirografară, în cele 6 luni anterioare deschiderii procedurii; f) totalitatea plăţilor anticipate ale datoriilor, efectuate în cele 6 luni anterioare deschiderii procedurii, dacă scadenţa lor fusese stabilită pentru o dată ulterioară deschiderii procedurii; g) totalitatea actelor de transfer sau asumarea de obligaţii efectuate de debitor într-o perioadă de 2 ani anteriori datei deschiderii procedurii, cu intenţia de a ascunde/întârzia starea de insolvenţă ori de a frauda un creditor. 11. lista cuprinzând totalitatea actelor sau operaţiunilor, încheiate în cei 3 ani anteriori datei deschiderii procedurii cu persoanele aflate în raporturi juridice cu debitorul: a) cu un asociat comanditat sau cu un asociat deţinând cel puţin 20% din capitalul societăţii ori, după caz, din drepturile de vot în adunarea generală a asociaţilor, în situaţia în care debitorul este acea societate în comandită, respectiv o societate agricolă, în nume colectiv sau cu răspundere limitată; b) cu un membru sau administrator, atunci când debitorul este un grup de interes economic; c) cu un acţionar deţinând cel puţin 20% din acţiunile debitorului ori, după caz, din drepturile de vot în adunarea generală a acţionarilor, în situaţia în care debitorul este respectiva societate pe acţiuni; d) cu un administrator, director sau un membru al organelor de supraveghere a debitorului, societate cooperativă, societate pe acţiuni cu răspundere limitată sau, după caz, societate agricolă; e) cu orice altă persoană fizică ori juridică, deţinând o poziţie de control asupra debitorului sau a activităţii sale; f) cu un coproprietar sau proprietar devălmaş asupra unui bun comun; g) cu soţul, rudele sau afinii până la gradul al patrulea inclusiv, ai persoanelor fizice enumerate la lit. a) - f). 12. lista cuprinzând toate conturile pe care societatea le-a deţinut în 13.09.2009- prezent. 13. lista cuprinzând datele de identificare ale societăţilor de contabilitate/contabililor autorizaţi şi societăţilor de audit care au prestat servicii companiei debitoare din anul 2011 până în prezent. Pentru a complinii aceste obligaţii, lichidatorul se poate adresa oricăror instituţii/destinatar persoană fizică sau juridică, cu solicitări, instituţiile fiind obligate să răspundă lichidatorului întocmai ca instanţei de judecată înseşi, sub sancţiunea sesizării organelor de urmărire penală pentru efectuarea de cercetări sub aspectul săvârşirii infracţiunii de Obstrucţionare a justiţiei. La prezentarea sau predarea de către societatea debitoare (prin reprezentanţi) către lichidator a actelor contabile(sau oricăror alte documente) , se vor întocmi de către lichidator procese verbale , semnate de toate părţile. Persoanele prezente vor fi identificate de către lichidator, prin prezentarea actelor de identitate. Procesele verbale întocmite vor fi anexate rapoartelor comunicate instanţei. Fixeaza inistanţa următoarele termene limită: a) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a tuturor creanţelor : 30.12.2014 b) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar al acestora 15.01.2015 c) termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, 30.01.2015 d) termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat, 01.02.2015; În temeiul art. 48 alin 1 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al lichidatorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i lichidatorului judiciar. Se pun în vedere părţilor şi dispoziţiile Legii nr. 286 din 17 iulie 2009, privind Codul penal, intrată în vigoare la 1 februarie 2014. Potrivit art 271, (infracţiunea de Obstrucţionare a justiţiei) : (1) Persoana care, fiind avertizată asupra consecinţelor faptei sale: a) împiedică, fără drept, … instanţa să efectueze, în condiţiile legii, un act procedural, b) refuză să pună la dispoziţia instanţei în tot sau în parte, datele, informaţiile, înscrisurile sau bunurile deţinute, care i-au fost solicitate în mod explicit, în condiţiile legii, în vederea soluţionării unei cauze, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă. Potrivit art. 275 , (infracţiunea de Sustragerea sau distrugerea de probe ori de înscrisuri) : (1) Sustragerea, distrugerea, reţinerea, ascunderea ori alterarea de mijloace materiale de probă sau de înscrisuri, în scopul de a împiedica aflarea adevărului într-o procedură judiciară, se pedepseşte cu închisoarea de la 6 luni la 5 ani. (2) Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează împiedicarea, în orice alt mod, ca un înscris necesar soluţionării unei cauze, emis de către un organ judiciar sau adresat acestuia, să ajungă la destinatar. Fixează termen pentru continuarea procedurii la 08.01.2015, F.7., ora 11.00 Executorie. Cu apel în termen de 30 zile de la comunicare prin publicarea sa în BPI. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Ilfov. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 27.11.2014.

2 octombrie 2014, ora 16:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii

26 august 2014, ora 10:30
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea creditorului COMCEH SA, împotriva debitorului SC TGV HOLDING SRL cu sediul social în Ilfov, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J23/ 1350/2004, CUI 16748688 .FILA 27) În temeiul art. 33 alin 6 raportat la art. 107 alin. 1 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Deschide procedura generală a insolvenţei debitorului. În temeiul art. 35 şi 44 din legea 85/2006 privind procedura insolvenţei : Dispune în sarcina debitorului prin administratorul MARINESCU MARIUS IONUŢ întocmirea şi predarea către administratorul judiciar, în termen de maxim 10 zile de la intrarea în procedură, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. În temeiul art. 47 alin. 1 din Legea 85/2006 debitoarea îşi va păstra dreptul de administrare - constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, pe care şi-l va exercita sub supravegherea administratorului judiciar. Pune în vedere debitoarei următoarele obligaţii: - să depună la dosarul cauzei, în termen de 10 zile de la data deschiderii procedurii, actele şi informaţiile prevăzute de art.28 alin.1 din Legea nr.85/2006; - să deschidă un cont la o unitate bancară, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, cont din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, iar în caz de neîndeplinire contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar În temeiul art. 34 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Numeşte administrator judiciar provizoriu pe PHEONIX LAR SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 19-23 din lege, cu o remuneraţie provizorie de 3000 lei din averea debitorului (exclusiv TVA). În temeiul art. 33 alin. 7 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Dispune ca administratorul judiciar provizoriu să trimită, notificări, în termen de maxim 15 zile de la intrarea în procedura insolvenţei, în condiţiile art. 61 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului : ? tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 28 alin. 1 lit. c), precum şi a celor rezultaţi a fi creditori ai societăţii după consultarea documentelor/evidenţelor contabile ale societăţii, sau a altor registre publice ; ? debitorului, atât la sediul social, cât şi la domiciliile/reşedinţele asociaţilor şi administratorilor, la care şi instanţa va comunica prezenta hotărâre, adrese ce vor fi regăsite de practicianul în insolvenţă prin consultarea dosarului, în măsura în care comunicările se vor întoarce fără a fi recepţionate de destinatar sau afişate la aceste adrese de pe teritoriul României, urmează ca afişările să se facă prin executor judecătoresc la aceste adrese, sau la alegere, chiar de către practicianul în insolvenţă sau un delegat al cabinetului acestuia, care va întocmi un proces verbal în care să se regăsească informaţii legate de modul de efectuare a comunicării( potrivit disp. art. 163 alin 1, alin 2, alin 3, teza 1, alin 6, alin 7, alin 8, şi art.164 NCPC); comunicarea poate fi făcută şi la alte adrese dacă rezultă că destinatarii pot fi găsiţi; ? oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii ; ? instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul comerţului, în vederea aplicării prevederilor art. 36 din lege; ? tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 36 din lege, precum şi pentru a se comunica lista cu toate conturile pe care societatea le-a deţinut în ultimii 3 ani. Sub sancţiunea prevăzută de lege, în cazul creditorilor persoane juridice care nu vor răspunde acestei notificări în termen de 25 de zile de la data comunicării notificării, vor fi puse la dispoziţia administratorului în termen de 45 zile de la data pronunţării prezentei, de către ONRC, certificate constatatoare (sau – „Furnizări de informaţii” ), cuprinzând datele extinse ale creditorilor persoane juridice, din care să rezulte punctele de lucru declarate şi domiciliile declarate la ONRC, ale persoanelor cu funcţii de administratori în cadrul acestora (pentru persoanele domiciliate în străinătate se va emite adresă către ORI, pentru se comunica datele de reşedinţă de actualitate ale acestora, unde vor fi trimise de asemenea notificări.) Sub sancţiunea prevăzută de lege, la aceste noi adrese (puncte de lucru şi domicilii) se va reveni de către administratorul judiciar cu notificări urmând că persoanele juridice creditoare să răspundă acestor noi notificări în maxim 25 de zile de la data predării de către administratorul judiciar a acestor noi notificări, la poştă (alte servicii de curierat, etc). . În temeiul art. 252 din legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale : Pune în vedere administratorului judiciar îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. În temeiul art. 59 din legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Pune în vedere administratorului judiciar să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 59 din lege, asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, sens în care să constate situaţia exactă a activului şi pasivului societăţii, să identifice bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le-a deţinut societatea în ultimii 3 ani-, sau pe care încă le mai deţine societatea , cu o valoare individuală ,aşa cum a figurat înregistrat în contabilitate, superioară sumei de 20000 de lei- şi să indice modul în care au fost înstrăinate în cazul în care nu mai fac parte din patrimoniul acesteia, să prezinte o situaţie la zi a creditorilor şi debitorilor societăţii şi un sold la zi al contului de casă şi de bancă al societăţii, precum şi evoluţia acestora din urmă (rulajul), potrivit ultimilor 3 balanţe întocmite de societate depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC), În vederea îndeplinirii obligaţiilor anterior stabilite, administratorul judiciar se va adresa şi va solicita date şi înscrisuri şi de la următoarele organisme : Societăţii, prin reprezentanţii săi legali, Adunării Generale a Asociaţiei, Asociaţilor, (pentru punerea la dispoziţie a întregii documentaţii contabile, a tuturor contractelor încheiate, a registrelor, etc,), organelor fiscale competente (pentru comunicarea raportărilor societăţii), Direcţiei de Taxe şi Impozite (pentru comunicarea tuturor bunurilor cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe, şi a debitelor restante), Autorităţii naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (pentru comunicarea tuturor bunurilor imobile cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe), Arhivei Electronice de Garanţii Mobiliare, -Serviciului de Înmatriculări Auto, Autorităţii Aeronautice Civile Romane, Autorităţii Navale Române (pentru a se comunica dacă Societatea a figurat sau figurează în evidenţe cu autovehicule, ambarcaţiuni sau mijloace de transport aerian), ANAF, prin Administraţiile Financiare în care s-au aflat sediile societăţii în ultimii 3 ani, sau Direcţiei de Specialitate competentă, pentru a ne comunica lista cu toate conturile pe care societatea le-a deţinut; de la orice alte entităţi, pentru date utile soluţionării cauzei. Răspunsurile la aceste solicitări urmează a fi puse la dispoziţia instanţei de către lichidator şi ataşate raportului. De asemenea, ataşat raportului, administratorul judiciar va prezenta în fotocopii certificate: -ultimele 3 bilanţuri contabile depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC), -ultimele 3 registre inventar anuale întocmite de societate, -un istoric ONRC din care să rezulte toate menţiunile extinse înregistrate în evidenţele ONRC cu privire la debitoare de la înfiinţare până în prezent. -sub formă de anexe, datele solicitate debitorului potrivit celor de mai jos (cele 18 puncte), după ce au fost verificate în evidenţele contabile ale debitorului cu indicarea de către practician a eventualelor neconcordanţe. În cazul în care totuşi raportul este redactat, în lipsa tuturor acestor informaţii (se prezumă că fără culpa practicianului), până la închiderea procedurii, practicianul în insolvenţă va prezenta răspunsurile instituţiilor anterior evocate şi va face referire la acestea în rapoartele ulterioare. În sensul şi scopul celor anterior reţinute, reprezentanţii societăţii, administratorul MARINESCU MARIUS IONUŢ (asociaţi, administratori statutari, etc), urmează să prezinte practicianului în insolvenţă toate documentele contabile ale societăţii, în termen de 5 zile de la comunicarea prezentei , dar nu mai târziu de maxim 10 zile de la publicarea prezentei în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI), însoţite şi de datele necesare soluţionării prezentului dosar, inclusiv de cele ce urmează: 1. lista cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. În listă se va regăsi denumirea completă a partenerului comercial, Codul unic de identificare (CNP, CFiscal, etc,), nr. de înregistrare în Registrul Comerţului (alt registru după caz), sediul social complet, suma datorată aflată în sold ; fişa contului furnizor/ fişa partenerului creditor- cuprinzând rulajele şi soldul intermediar după fiecare operaţiune, precum şi soldul final); 2. lista cuprinzând numele şi adresele debitorilor şi toate debitele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. În listă se va regăsi denumirea completă a partenerului comercial, Codul unic de identificare (CNP, CFiscal, etc,), nr. de înregistrare în Registrul Comerţului (alt registru după caz), sediul social complet, suma datorată aflată în sold ; fişa contului client/ fişa partenerului debitor- cuprinzând rulajele şi soldul intermediar după fiecare operaţiune, precum şi soldul final); 3. lista cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, 4. lista cuprinzând totalitatea biletelor la ordin girate către creditori sau de către debitori către societate 5. lista cuprinzând bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le-a deţinut societatea în ultimii 3 ani- sau pe care încă le mai deţine societatea, cu o valoare individuală, aşa cum a figurat la momentul la care a avut cea mai mare valoare, înregistrată în contabilitate, superioară sumei de 20000 de lei Ron- şi să indice modul în care au fost înstrăinate în cazul în care nu mai fac parte din patrimoniul acesteia, (situaţia activelor societăţii); 6. lista cuprinzând bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le deţine societatea la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia; 7. lista cuprinzând stocurile pe care le deţine societatea (inventar) la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia, cu indicarea valorii contabile a fiecărei mărfuri în parte; 8. Potrivit art 46 al (2) „Debitorul şi/sau, după caz, administratorul judiciar sunt obligaţi să întocmească şi să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor”, sens în care dispune în sarcina debitorului prin reprezentanţii statutari anterior indicaţi să întocmească această listă şi să o reactualizeze permanent şi să o comunice instanţei la data de 25 a fiecărei luni- după ce va fi reactualizată. În cuprinsul acestei liste urmează să se regăsească inclusiv plăţi efectuate de către diverşi debitori către terţi (creditori ai societăţii aflate în insolvenţă. etc), plăţi efectuate în contul unor creanţe, respectiv debite pe care le are societatea aflată în insolvenţă, iar prin această metodă s-ar putea evita supravegherea acestor plăţi de către administratorul/lichidatorul desemnat de către instanţă. 9. Să indice care este suma totală pe care o are în contul casa, precum şi suma totală pe care o are în conturi la bănci societatea la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia, precum şi evoluţia acestora din urmă (rulajul), potrivit ultimelor 3 balanţe întocmite de societate depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC),; 10. Să indice actele de transfer cu titlu gratuit, efectuate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii; sunt exceptate sponsorizările în scop umanitar; 11. Să indice operaţiunile comerciale în care prestaţia debitorului depăşeşte vădit pe cea primită, efectuate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii; 12. Să indice actele încheiate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii, cu intenţia tuturor părţilor implicate în acestea de a sustrage bunuri de la urmărirea de către creditori sau de a le leza în orice alt fel drepturile; 13. Să indice actele de transfer de proprietate către un creditor pentru stingerea unei datorii anterioare sau în folosul acestuia, efectuate în cele 120 de zile anterioare deschiderii procedurii, dacă suma pe care creditorul ar putea să o obţină în caz de faliment al debitorului este mai mică decât valoarea actului de transfer; 14. Să indice o listă cu operaţiunile de constituire ori perfectare unei garanţii reale pentru o creanţă care era chirografară, în cele 120 de zile anterioare deschiderii procedurii; 15. Să indice plăţile anticipate ale datoriilor, efectuate în cele 120 de zile anterioare deschiderii procedurii, dacă scadenţa lor fusese stabilită pentru o dată ulterioară deschiderii procedurii; 16. Să indice o listă cu următoarele operaţiuni, încheiate în cei 3 ani anteriori deschiderii procedurii cu persoanele aflate în raporturi juridice cu debitorul: a) cu un asociat comanditat sau cu un asociat deţinând cel puţin 20% din capitalul societăţii comerciale ori, după caz, din drepturile de vot în adunarea generală a asociaţilor, atunci când debitorul este respectiva societate în comandită, respectiv o societate agricolă, în nume colectiv sau cu răspundere limitată; b) cu un membru sau administrator, atunci când debitorul este un grup de interes economic c) cu un acţionar deţinând cel puţin 20% din acţiunile debitorului ori, după caz, din drepturile de vot în adunarea generală a acţionarilor, atunci când debitorul este respectiva societate pe acţiuni; d) cu un administrator, director sau un membru al organelor de supraveghere a debitorului, societate cooperativă, societate pe acţiuni cu răspundere limitată sau, după caz, societate agricolă; e) cu orice altă persoană fizică ori juridică, deţinând o poziţie dominantă asupra debitorului sau a activităţii sale; f) cu un coindivizar asupra unui bun comun. 17. Lista cu toate conturile pe care societatea le-a deţinut în ultimii 3 ani 18. Să indice dacă: a) au folosit bunurile sau creditele persoanei juridice în folosul propriu sau în cel al unei alte persoane; b) au făcut acte de comerţ în interes personal, sub acoperirea persoanei juridice; c) au dispus, în interes personal, continuarea unei activităţi care ducea, în mod vădit, persoana juridică la încetarea de plăţi; d) au ţinut o contabilitate fictivă, au făcut să dispară unele documente contabile sau nu au ţinut contabilitatea în conformitate cu legea; e) au deturnat sau au ascuns o parte din activul persoanei juridice ori au mărit în mod fictiv pasivul acesteia; f) au folosit mijloace ruinătoare pentru a procura persoanei juridice fonduri, în scopul întârzierii încetării de plăţi; g) în luna precedentă încetării plăţilor, au plătit sau au dispus să se plătească cu preferinţă unui creditor, în dauna celorlalţi creditori. Dispune ca reprezentanţii statutari ai societăţii, (administratorul MARINESCU MARIUS IONUŢ, asociaţi, administratori statutari, etc), să comunice şi instanţei toate aceste informaţii anterior arătate (fiecare filă va fi certificată pentru conformitate ) cu referire la numărul de dosar al instanţei, cel târziu până la următorul termen de judecată ( lista de la poziţia 8 va fi comunicată lunar, în forma reactualizată). Pentru a complinii aceste obligaţii, administratorul judiciar se poate adresa oricăror instituţii/destinatar persoană fizică sau juridică , cu solicitări, instituţiile fiind obligate să răspundă administratorului întocmai ca instanţei de judecată însăşi, sub sancţiunea sesizării organelor de urmărire penală pentru efectuarea de cercetări sub aspectul săvârşirii infracţiunii de Obstrucţionare a justiţiei. La prezentarea sau predarea de către societatea debitoare (prin reprezentanţi) către administratorul judiciar a actelor contabile(sau oricăror alte documente), se vor întocmi de către lichidator procese verbale , semnate de toate părţile. Persoanele prezente vor fi identificate de către administratorul judiciar, prin prezentarea actelor de identitate. Procesele verbale întocmite vor fi anexate rapoartelor comunicate instanţei. În acest sens, oricărei solicitări/ notificări efectuate de către practicianul în insolvenţă, îi va ataşa o fotocopie certificată de acesta, după minuta judecătorului sindic pronunţată în prezentul dosar. Fixează instanţa următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării. b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 15.10.2014. c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar de creanţe –26.10.2014. d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor –11.11.2014. e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor –01.11.2014. În temeiul art. 48 alin 1 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei : Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al lichidatorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i lichidatorului judiciar. Se pun în vedere părţilor şi dispoziţiile Legii nr. 286 din 17 iulie 2009, privind Codul penal, intrată în vigoare la 1 februarie 2014. Potrivit art 271, (infracţiunea de Obstrucţionare a justiţiei) : (1) Persoana care, fiind avertizată asupra consecinţelor faptei sale: a) împiedică, fără drept, … instanţa să efectueze, în condiţiile legii, un act procedural, b) refuză să pună la dispoziţia instanţei în tot sau în parte, datele, informaţiile, înscrisurile sau bunurile deţinute, care i-au fost solicitate în mod explicit, în condiţiile legii, în vederea soluţionării unei cauze, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă. Potrivit art. 275 , (infracţiunea de Sustragerea sau distrugerea de probe ori de înscrisuri) : (1) Sustragerea, distrugerea, reţinerea, ascunderea ori alterarea de mijloace materiale de probă sau de înscrisuri, în scopul de a împiedica aflarea adevărului într-o procedură judiciară, se pedepseşte cu închisoarea de la 6 luni la 5 ani. (2) Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează împiedicarea, în orice alt mod, ca un înscris necesar soluţionării unei cauze, emis de către un organ judiciar sau adresat acestuia, să ajungă la destinatar. Fixează termen pentru continuarea procedurii la 02.10.2014, F.7., ora 16.00 Stabileşte că eventualele cereri de atragere a răspunderii persoanelor cărora le-ar fi imputabilă apariţia stării de insolvenţă (art 138 din Legea nr 85/2006), trebuie introduse anterior închiderii procedurii din prezentul dosar, cele depuse ulterior putând fi apreciate ca inadmisibile. Executorie. Cu apel în termen de 30 zile de la comunicare prin publicarea sa în BPI. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Ilfov. Prezenta se va comunica administratorului statutar, MARINESCU MARIUS IONUŢ la adresa de actuliatate a acestuia, după verificarea acesteia în evidenţele DEPABD, acestuia din urmă punându-i-se în vedere prin prezenta să se prezinte la următorul termen de judecată, pentru a fi ascultat în calitate de martor, potrivit disp. art 309 şi urm. NCPC. Neprezentarea poate fi calificată ca abatere judiciară şi sancţionată ca atare, urmând să fie invitat cu mandat de aducere la un termen ulterior potrivit art 313 Ncpc. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 26.08.2014.



Pagina principală