Informații dosare ce cuprind 2044/30/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
2044/30/2022
Data înregistrării:
20 mai 2022, ora 12:14:00
Data ultimei modificări:
28 noiembrie 2024, ora 13:44:45
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
DUBLU TEST SRL - Debitor
CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENTĂ DRĂGULESCU CRISTINA - Lichidator
ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE TIMIS - Creditor
MUNICIPIUL ARAD - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA-SUCURSALA ARAD - Creditor
NASZ LAURENŢIU - Creditor
ELECTRICA FURNIZARE SA - Creditor
Ședințe:
7 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Închide procedura insolvenţei.
Dispune radierea debitorului din registrul comerţului.
Descarcă practicianul în insolvenţă de orice îndatoriri şi responsabilităţi cu privire la procedură , debitor şi averea lui, creditori, titulari de garanţii, acţionari sau asociaţi.
Încuviinţează cererea lichidatorului privind plata cheltuielilor de procedură.
Dispune notificarea prezentei sentinţe Direcţiei Teritoriale a Finanţelor Publice si Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, pentru efectuarea menţiunii de radiere, precum şi comunicarea acesteia debitorului, creditorilor si practicianului în insolvenţă şi publicarea, în acest scop, în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Executorie.
Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicare.
Pronunţată în şedinţa publică de la 07.11.2024.
17 octombrie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 07.11.,2024, pentru când se citează creditorii debitoarei prin BPI pentru punerea în discutie a cererii de închidere a procedurii.
16 mai 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar provizoriu pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 17/10/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 10/10/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea încasării integrale a preţului de la adjudecatarul Siklodi Andras pentru bunurile imobile aflate în patrimoniul debitoarei, respectiv: imobil înscris în C.F. nr. 351323/Arad, de sub A1 cu nr. Cadastral 321323, teren intravilam în suprafaţă de 512 m.p. şi de sub A1.1, nr. cad. 351223 – C1, nr. niveluri:1; S. construită la sol: 118 m.p.; construită desfăşurată: 118 m.p.; CASA P; Anul construirii 2020, situate în Arad, str. Fântânei nr. 54, judeţul Arad, imobil ipotecat în favoarea Băncii Transilvania S.A.;
- eventual, să întocmească şi să depună la dosar Raportul cu fonduri şi Planul de distribuire al acestora, precum şi să întocmească şi să depună raport cu propunerea de închidere a procedurii şi să efectueze toate demersurile în acest sens;
Ia act că prin raportul lunar de activitate înregistrat sub nr. 2554/29.11.2023, lichidatorul judiciar şi-a spus punctul de vedere cu privire la cererea de plată în cuantum de 4.291,91 lei, reprezentând creanţă curentă – contravaloare facturi fiscale emise în perioada 01.12.2022 – 07.07.2023, la care se va adăuga şi contravaloarea facturii de regularizare a consumului la rezilierea contractului formulată de ELECTRICA FURNIZARE S.A.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 16 Mai 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
9 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar provizoriu pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 16/05/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 09/05/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea valorificării bunurilor imobile aflate în patrimoniul debitoarei, respectiv: imobil înscris în C.F. nr. 351323/Arad, de sub A1 cu nr. Cadastral 321323, teren intravilam în suprafaţă de 512 m.p. şi de sub A1.1, nr. cad. 351223 – C1, nr. niveluri:1; S. construită la sol: 118 m.p.; construită desfăşurată: 118 m.p.; CASA P; Anul construirii 2020, situate în Arad, str. Fântânei nr. 54, judeţul Arad, imobil ipotecat în favoarea Băncii Transilvania S.A.;
Dispune comunicarea cu lichidatorul judiciar provizoriu a cererii de plată a sumei de 4.291,91 lei, la care se va adăuga şi contravaloarea facturii de regularizare a consumului la rezilierea contractului, formulată de ELECTRICA FURNIZARE S.A., căreia i se va solicita să o analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice petentei şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 09 Noiembrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
18 mai 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiilor art. 60 al. 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă
Aplică lichidatorului judiciar CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ DRĂGULESCU CRISTINA, sancţiunea amenzii de 1.000 lei, cu darea în debit.
Cu cerere de reexaminare în 15 zile de la comunicare.
Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi.
În temeiul disp. art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 09.11.2023, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 02.11.2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire:
- hotărârea Adunării Generale a Creditorilor cu privire la aprobarea raportului de evaluare, a raportului privind modalitatea de valorificare şi a regulamentului de vânzare;
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea valorificării bunurilor imobile aflate în patrimoniul debitoarei, respectiv: imobil înscris în C.F. nr. 351323/Arad, de sub A1 cu nr. Cadastral 321323, teren intravilam în suprafaţă de 512 m.p. şi de sub A1.1, nr. cad. 351223 – C1, nr. niveluri:1; S. construită la sol: 118 m.p.; construită desfăşurată: 118 m.p.; CASA P; Anul construirii 2020, situate în Arad, str. Fântânei nr. 54, judeţul Arad, imobil ipotecat în favoarea Băncii Transilvania S.A.;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 18 Mai 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
2 februarie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi.
În temeiul disp. art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 18/05/2023, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 11.05.2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi, raport prin care va informa instanţa cu privire:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea evaluării bunurilor imobile aflate în patrimoniul debitoarei, respectiv: imobil înscris în C.F. nr. 351323/Arad, de sub A1 cu nr. Cadastral 321323, teren intravilam în suprafaţă de 512 m.p. şi de sub A1.1, nr. cad. 351223 – C1, nr. niveluri:1; S. construită la sol: 118 m.p.; construită desfăşurată: 118 m.p.; CASA P; Anul construirii 2020, situate în Arad, str. Fântânei nr. 54, judeţul Arad, imobil ipotecat în favoarea Băncii Transilvania S.A.;
- supunerea spre aprobarea Adunării Creditorilor a raportului de evaluare;
- stabilirea metodei de valorificare a bunurilor şi, eventual valorificarea acestora;
Pune în vedere lichidatorului judiciar să observe cererea de actualizare a crean?ei formulată de creditoarea BANCA TRANSILVANIA S.A., să o analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar, sub sancţiunea amendării.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 02 Februarie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
20 octombrie 2022, ora 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ DRĂGULESCU CRISTINA, cu sediul în Timişoara, str. Gheorghe Lazăr, nr. 9, corp D, et. 4, spa?iul HQD, judeţul Timiş, înregistrat în registrul U.N.P.I.R. RFO I – 3398, având C.U.I. 34022348.
În temeiul art. 145 alin. 1 lit. A pct. c) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune intrarea în faliment – prin procedura generală a debitoarei S.C. DUBLU TEST S.R.L., cu sediul în Timi?oara, Bulevardul 16 Decembrie 1989, nr. 11, et. 1, ap. 12, camera 1, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J35/3870/2004, cod de identificare fiscală 1705523 .
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. a) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Ridică dreptul de administrare, administratorilor sociali ai debitoarei.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Desemnează în calitate de lichidator judiciar pe CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ DRĂGULESCU CRISTINA, cu sediul în Timişoara, str. Gheorghe Lazăr, nr. 9, corp D, et. 4, spa?iul HQD, judeţul Timiş, înregistrat în registrul U.N.P.I.R. RFO I – 3398, având C.U.I. 34022348.
Fixează pentru lichidator atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea insolvenţei.
În temeiul art. 147 alin.1 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Pune în vedere lichidatorului să procedeze la notificarea trecerii debitoarei în faliment.
Dispune predarea către lichidator, în termen de 10 zile de la pronunţarea prezentei, a tabelului definitiv al creanţelor şi a listei creanţelor născute în cursul procedurii.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor creanţelor născute în cursul procedurii la 05.12.2022.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor născute în cursul procedurii, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor la 03.01.2023.
Fixează termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar.
Fixează termenul limită pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor la 02.02.2023.
Termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă a tabelului suplimentar.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 02.02.2023, pentru când lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea hotărârii în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă, apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 20 Octombrie 2022.
29 septembrie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
Se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea de intrare în faliment a debitoarei.
7 iunie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: R O M Â N I A
TRIBUNALUL TIMIŞ
SECŢIA A II-A CIVILĂ
DOSAR NR. 2044/30/2022
ÎNCH. /07.06.2022
Admite cererea formulată de debitoarea S.C. DUBLU TEST S.R.L., cu sediul în Timi?oara, Bulevardul 16 Decembrie 1989, nr. 11, et. 1, ap. 12, camera 1, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J35/3870/2004, cod de identificare fiscală 1705523 şi, în consecin?ă:
În temeiul art. 71 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa;
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. DUBLU TEST S.R.L., cu sediul în Timi?oara, Bulevardul 16 Decembrie 1989, nr. 11, et. 1, ap. 12, camera 1, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J35/3870/2004, cod de identificare fiscală 1705523.
Potrivit art. 45 al. 1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ DRĂGULESCU CRISTINA, cu sediul în Timişoara, str. Gheorghe Lazăr, nr. 9, corp D, et. 4, spa?iul HQD, judeţul Timiş, înregistrat în registrul U.N.P.I.R. RFO I – 3398, având C.U.I. 34022348, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru aceasta un onorariu provizoriu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 alin. (4) din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.
În conformitate cu art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii de insolvenţă a debitoarei debitoarei S.C. DUBLU TEST S.R.L., cu sediul în Timi?oara, Bulevardul 16 Decembrie 1989, nr. 11, et. 1, ap. 12, camera 1, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J35/3870/2004, cod de identificare fiscală 1705523, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 27.06.2022.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 22.07.2022.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 11.08.2022.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui.
Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei.
Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă.
Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 31.08.2022.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 18.07.2022.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 16.08.2022, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar provizoriu şi pune în vedere acestuia să convoace în acest sens creditorii debitoarei.
Acordă termen administrativ de control în data de 29.09.2022, pentru când administratorul judiciar provizoriu va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la publicarea încheierii în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă, apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 07 Iunie 2022.
Pagina principală