Informații dosare ce cuprind 205/1259/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
205/1259/2023
Data înregistrării:
2 august 2023, ora 10:59:00
Data ultimei modificări:
16 septembrie 2025, ora 15:02:40
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
GEANINA FASHION HOUSE SRL - Debitor
D.G.R.F.P PLOIEŞTI - PRIN A.J.F.P. ARGEŞ - Creditor
Ședințe:
13 ianuarie 2026, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
16 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie
în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 ,
de la termenul administrativ din data de 16.09.2025
Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele :
Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 13.01.2026.
Lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
20 mai 2025, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie
în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014,
de la termenul administrativ din data de 20.05.2025
Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele:
Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 16.09.2025.
Lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare.
Măsuri în sarcina lichidatorului judiciar:
Va continua identificarea şi lichidarea bunurilor din averea debitorului în conformitate cu dispoziţiile art.154-168 din acelaşi act normativ, inclusiv desfăşurarea de acţiuni (activităţi) în vederea recuperării creanţelor pe care debitorul insolvent le deţine împotriva unor alte persoane.
21 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie
în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014,
de la termenul administrativ din data de 21.01.2025
Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele:
Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 20.05.2025.
Lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare.
Măsuri în sarcina lichidatorului judiciar:
Va continua identificarea şi lichidarea bunurilor din averea debitorului în conformitate cu dispoziţiile art.154-168 din acelaşi act normativ, inclusiv desfăşurarea de acţiuni (activităţi) în vederea recuperării creanţelor pe care debitorul insolvent le deţine împotriva unor alte persoane.
1 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie
în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014,
de la termenul administrativ din data de 01.10.2024
Analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele:
Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 21.01.2025.
Lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare.
Măsuri în sarcina lichidatorului judiciar:
Va continua identificarea şi lichidarea bunurilor din averea debitorului în conformitate cu dispoziţiile art.154-168 din acelaşi act normativ, inclusiv desfă?urarea de ac?iuni (activităţi) în vederea recuperării crean?elor pe care debitorul insolvent le de?ine împotriva unor alte persoane.
18 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către administratorul judiciar, privind intrarea în faliment a debitorului aflat în procedura generală de insolvenţă.
În temeiul art. 145 alin.(1) lit. B din Legea nr.85/2014, dispune intrarea în faliment în procedură generală a debitorului.
În temeiul art. 145 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 85/2014, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridică dreptul de administrare al acesteia.
În temeiul art. 145 alin.(2) lit. b) din Legea 85/2014, desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu ART PRO INSOLV SPRL, cu o retribuţie lunară de 1000 lei, la care se adaugă TVA în funcţie de prevederile legale, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Lege.
Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidatorul judiciar provizoriu, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii - de 10 zile.
Dispune predarea către lichidatorul judiciar, în termen de 5 zile de la data pronunţării prezentei încheieri, a listei cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
Dispune lichidatorului judiciar provizoriu să efectueze notificarea intrării în faliment a debitorului, tuturor creditorilor, debitorului, dar şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunilor.
În temeiul art. 146 alin. (2) din Legea nr. 85/2014, notificarea va cuprinde:
- termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, respectiv 05/08/2024;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar, respectiv 05/09/2024;
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, respectiv 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat, respectiv 07/10/2024.
În temeiul art. 151- art. 153 din Legea nr. 85/2014, dispune sigilarea, potrivit legii, şi inventarierea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
În temeiul art. 160 din lege, dispune lichidatorului judiciar, întocmirea, la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, a raportului asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, şi a planului de distribuire între creditori care vor fi prezentate comitetului creditorilor sau creditorilor, dacă nu s-a desemnat comitetul creditorilor. Raportul va prevedea şi plata remuneraţiei lichidatorului şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. (1) pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz.
În baza art.86 din lege, dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acesta fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul art. 902 alin. (2) pct. 16 din C.civ., dispune notarea ridicării dreptului de administrare, în cartea funciară deschisă pe numele debitoarei.
Termen administrativ pentru continuarea procedurii la 01/10/2024.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi
18.06.2024 .
4 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie
în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014,
de la termenul administrativ din data de 04.06.2024
Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele:
Stabileşte termen de judecată în şedinţa publică din 18.06.2024, cu citarea părţilor, pentru soluţionarea cererii de intrare în faliment;
6 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie
în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014,
de la termenul administrativ din data de 06.02.2024
Analizând stadiul continuării procedurii insolventei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele:
Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 04.06.2024.
Administratorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare.
31 octombrie 2023, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolventei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele:
Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 06.02.2024.
Ia act de confirmarea administratorului judiciar provizoriu, potrivit dispoziţiilor art. 57 alin.(2) şi (3) din Legea nr.85/2014.
Administratorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare.
11 august 2023, ora 10:00
Complet: C11CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I din Legea nr. 85/2014, admite cererea.
Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma generală a debitoarei GEANINA FASHION HOUSE SRL.
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe ART PRO ONSOLV SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitoarei dreptul de administrare.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora se va realiza până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv de creanţe.
În temeiul art. 101 alin. 2 din Legea 85/2014 raportat la art. 902 alin. 2 pct. 16 Cod civil, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolven?ă.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii - 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării);
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 26.09.2023
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar de creanţe – 17.10.2023;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolven?ă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 10.11.2023.
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 23.10.2023 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia).
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 01.09.2023, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 21.09.2023, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolven?ă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 59 şi art. 5 pct. 28 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate.
De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului - serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”;
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 31.10.2023.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată astăzi 11.08.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pagina principală