Informații dosare ce cuprind 206/1259/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
206/1259/2024
Data înregistrării:
28 mai 2025, ora 11:53:00
Data ultimei modificări:
6 noiembrie 2025, ora 12:31:37
Instanță:
Curtea de Apel Pitești
Secție:
Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
închiderea procedurii
Stadiu procesual:
Apel
Părți:
RAX WELT WAGEN SRL - Intimat Debitor
ART PRO INSOLV SPRL - Lichidator
DGRFP PLOIEŞTI - ADMINISTRATIA JUDETEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Apelant Creditor
Ședințe:
5 noiembrie 2025, ora 10:00
Complet: APEL 2-
Tip soluție: Nefondat
Soluția pe scurt: Respinge apelul ca nefondat.
Definitivă.
Pronunţată în condiţiile art.402 teza finală C.pr.civ.
8 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: APEL 2-
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la 05.11.2025, ora 10, pentru când se reia procedura de citare cu părţile prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 08 octombrie 2025, la Curtea de Apel Piteşti – Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal.
10 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: APEL 2-
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la 08.10.2025, ora 10, pentru când se reia procedura de citare cu părţile, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 10 Septembrie 2025, la Curtea de Apel Piteşti – Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
2. Numărul dosarului:
206/1259/2024
Data înregistrării:
17 iulie 2024, ora 12:03:00
Data ultimei modificări:
28 mai 2025, ora 12:01:13
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
RAX WELT WAGEN SRL - Debitor
ART PRO INSOLV SPRL - Lichidator
DGRFP PLOIESTI - A.J.F.P. ARGEŞ - Creditor
Ședințe:
22 mai 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Constată că procedura a fost închisă.
20 martie 2025, ora 10:00
Complet: C14-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 174 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă şi radierea din registrul comerţului a debitoarei RAX WELT WAGEN SRL.
În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar art pro ART PRO INSOLV SPRL de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de drepturi de preferinţă, acţionari sau asociaţi.
Lipsind disponibilităţile în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în condiţiile art. 39 din Legea nr. 85/2014 din fondul de lichidare, potrivit O.U.G. nr. 86/2006, astfel:
Dispune achitarea către lichidatorul judiciar ART PRO INSOLV SPRL a onorariului de 10.000 lei, la care se adaugă TVA.
În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunii de radiere şi notificarea tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei O.C.P.I. Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii.
Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 20.03.2025, la Tribunalul Specializat Argeş.
27 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei, procedura de faliment, judecătorul sindic:
Constata că prin Rezoluţia din 25.02.2025 s-a stabilit termen de judecată la data de 20.03.2025 – şedinţă publică, pentru discutarea propunerii de închidere a procedurii insolvenţei, potrivit disp. art.174 alin.1 din Legea nr.85/2014.
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informa?ii privind respectarea obliga?iilor fiscale, referitoare la ob?inerea sau necesitatea actualizării autorizărilor / autoriza?iilor pentru desfă?urarea activită?ii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
Dispune:
- se stabile?te termen administrativ la data de 22.05.2025.
Judecător sindic,
14 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei, procedura de faliment, judecătorul sindic:
Ia act că în conformitate cu men?iunile din cuprinsul procesului verbal al Adunării Creditorilor nr. 2596 din data de 26.09.2024, în cauză nu a fost constituit Comitetul Creditorilor;
Ia act că în conformitate cu men?iunile din cuprinsul procesului verbal indicat în precedent în cauză a fost confirmat în calitate de lichidator judiciar ART PRO INSOLV SPRL;
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informa?ii privind respectarea obliga?iilor fiscale, referitoare la ob?inerea sau necesitatea actualizării autorizărilor / autoriza?iilor pentru desfă?urarea activită?ii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului definitiv;
- să continue demersurile pentru identificarea bunurilor debitoarei şi să clarifice situaţia juridica a celor două autovehicule ce apar în evidenţele DRCPIV;
- să evalueze bunurile din averea debitoarei şi să le valorifice;
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor ob?inute din lichidare şi din încasarea de crean?e, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolven?ă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societă?i specializate;
Dispune:
- se stabile?te termen administrativ la data de 27.02.2024 pentru continuarea procedurii.
25 iulie 2024, ora 10:00
Complet: C14CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul Rax Welt Wagen SRL.
Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma simplificată a debitorului Rax Welt Wagen SRL.
Dispune dizolvarea debitorului şi ridicarea dreptului de administrare al acestuia.
Desemnează practicianul în insolvenţă Art Pro Insolv SPRL în calitate de lichidator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei/lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat.
Lichidatorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii:
a) notifică deschiderea procedurii simplificate de insolven?ă tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comer?ului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi cuprinde:
1. termenul-limită pentru depunerea, de către creditori, a opozi?iilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării (opozi?iile se timbrează cu suma de 200 lei);
2. termenul de solu?ionare a opozi?iilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora;
3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 09.09.2024 (cererile se timbrează cu suma de 200 le); cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
4. termenul de verificare a crean?elor, de întocmire şi publicarea în BPI a tabelului preliminar de crean?e: cel mult 10 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 20.09.2024;
5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI (contestaţiile se timbrează cu suma de 200 lei);
6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 16.10.2024;
7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor: cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 26.09.2024;
8. adresa de e-mail a lichidatorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori.
b) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 04.09.2024;
c) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii, inclusiv conturile bancare, de la autorităţile şi instituţiile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate (oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, administraţia judeţeană a finanţelor publice, primăria unde societatea are sediul/punct de lucru ş.a.);
d) efectuează procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, în termen de cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 24.09.2024; pe măsura desfăşurării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar;
e) conduce activitatea debitorului şi urmăreşte încasarea creanţelor, formulează şi susţine acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului;
f) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură;
g) comunică, de urgenţă, tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi interdicţia de a nu dispune de sume fără ordinul lichidatorului judiciar;
h) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune;
i) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI.
Lichidatorul judiciar îndeplineşte şi obligaţiile prevăzute de art. 18 din Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 şi art. 3, art. 4 din Normele metodologice privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, aprobate prin Ordinul M.A.I. nr. 151/2023.
După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi coresponden?a emise cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, men?iunea "în faliment", "in bankruptcy", "en faillite".
Debitorul are obligaţia de a pune la dispoziţia lichidatorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar.
Suportarea cheltuielilor aferente procedurii se face din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti se păstrează într-un cont special de depozit bancar.
Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Minuta hotărârii se comunică, de îndată, lichidatorului judiciar provizoriu.
Fixează termen administrativ de control la data de 14.11.2024.
Executorie.
Cu apel în 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 25.07.2024.
Pagina principală