Informații dosare ce cuprind 2071/116/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
2071/116/2024
Data înregistrării:
30 decembrie 2024, ora 10:38:00
Data ultimei modificări:
30 aprilie 2025, ora 12:02:33
Instanță:
Tribunalul Călărași
Secție:
Secţia civilă
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
RAILEANU PETRE INTREPRINDERE INDIVIDUALĂ - Debitor
RISE INSOLVENCY SPRL - Lichidator
MEDICAGO SRL - Creditor
SC MIG VAS DISTRIBUTIE SRL - Creditor
PATRIA BANK SA - Creditor
AMEROPA GRAINS SA - Creditor
PRUTUL SA - Creditor
VA INTERTRADING AKTIENGESELISCHAFT - Creditor
BNP PARIBAS LEASING SOLUTIONS IFN SA - Creditor
DGRFP BUCUREŞTI-AFP SECTOR 2 - Creditor
NHR AGROPARTNERS SRL - Creditor
LIMNIPET SRL - Creditor
TOP SEEDS SA - Creditor
PROSOL AGRI SRL - Creditor
OMRO IFN SA - Creditor
SOLPROIECT SA - Creditor
TARFIN IFN SA - Creditor
RER ECOLOGIC SERVICE BUCUREŞTI REBU SA - Creditor
MOLDOVA FARMING SRL - Creditor
Ședințe:
2 iulie 2025, ora 12:30
Complet: JS7
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
25 februarie 2025, ora 12:30
Complet: JS7
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei Răileanu Petre Întreprindere Individuală de deschidere a procedurii insolvenţei simplificate.
În temeiul art. 66 alin. 6 din Legea nr. 85/2014 conexează la prezentul dosar, dosarul nr. 1985/116/2024 al Tribunalului Călăraşi care are ca obiect cererile creditorilor AMEROPA GRAINS S.A. şi Prutul S.A. de deschidere a procedurii insolvenţei debitoarei Răileanu Petre Întreprindere Individuală.
Califică cererile creditorilor AMEROPA GRAINS S.A. şi Prutul S.A. formulate în dosarul nr. 1985/116/2024 al Tribunalului Călăraşi, conexat la prezentul dosar, ca fiind cereri de creanţă, urmând a fi înaintate lichidatorului judiciar provizoriu spre soluţionare.
În temeiul art. 73 coroborat cu art. 45 alin.1 lit. d din Legea nr.85/2014 desemnează lichidator judiciar provizoriu, până la confirmarea sa de adunarea creditorilor ori de creditorul care deţine mai mult de 50% din valoarea creanţelor, pe RISE INSOLVENCY SPRL cu sediul social în Bucureşti, Calea 13 Septembrie, nr. 128, bl.P35, sc.2, et. P, ap. 39, sector 5, care va îndeplini în principal prin raportare la dispoziţiile art. 63 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea 85/2014, precum şi orice alte atribuţii prevăzute de lege şi prezenta hotărâre în sarcina lichidatorului judiciar , cu o remuneraţie de 10.000 lei şi 5% din sumele de bani recuperate, pentru întreaga procedură.
Conform art. 59 alin.1 şi alin.2 din Legea nr. 85/2014 lichidatorul judiciar va depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, raport în care va menţiona şi onorariul încasat cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul se depune la dosarul cauzei, iar un extras se va publica în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În baza art. 74 din Legea nr. 85/2014 dispune ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii debitoarea să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin.1 din aceeaşi lege, iar la dispoziţia lichidatorului judiciar provizoriu desemnat, informaţiile şi documentele solicitate de către acesta, sub sancţiunea prevăzută de art. 82 din aceeaşi lege.
Dispune comunicarea prezentei sentinţe instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde aceasta are deschise conturi în vederea aplicării art.75 din Lg.85/2014
Conform art. 83 alin.1 şi alin.3 din Legea nr. 85/2014:
După rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere a procedurii, toate actele şi corespondenţa emise de debitoare şi lichidatorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective". Dacă debitoarea deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acesteia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea.
În baza art. 85 alin.3 din Legea nr. 85/2014, ridică dreptul de administrare al debitoarei constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, drept ce va fi preluat de lichidatorul judiciar provizoriu .
În baza art. 86 din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar provizoriu.
Lichidatorul judiciar provizoriu va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În baza art. 97 raportat la art. 64 lit. a din Legea nr.85/2014 lichidatorul judiciar va întocmi şi va depune la data de 01.04.2025 raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei.
În baza art.101 alin.1 din Legea nr.85/2014 lichidatorul judiciar, în termen de 60 de zile de la deschiderea prezentei proceduri, va proceda la inventarierea bunurilor debitoarei iar dacă aceasta are bunuri supuse înregistrării în registrele de publicitate va trimite instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii pentru a se face menţiunea.
Lichidatorul judiciar va stabili datele şedinţelor adunării creditorilor (data primei şedinţe este stabilită prin prezenta încheiere), va stabili ordinea de zi a acestor adunări, va convoca şi va asigura secretariatul şedinţelor adunării creditorilor.
În baza art. 71 alin.2, art. 99 şi art.100 din aceeaşi lege, în urma deschiderii procedurii, lichidatorul judiciar va trimite o notificare tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor şi Oficiului Registrului Comerţului pentru efectuarea menţiunii, şi o va publica, totodată, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
Notificarea se va realiza, conf. art.42 alin.3, art. 99 alin. 3 şi art. 100 din aceeaşi lege, de către lichidatorul judiciar potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi va cuprinde menţiunile şi următoarele termene şi date:
Termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei societatea Răileanu Petre Întreprindere Individuală este 11.04.2025.
Termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe este 22.04.2025.
Termenul de definitivare a tabelului creanţelor şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă este 06.05.2025.
Prima şedinţă a adunării creditorilor va avea loc la data de 25.04.2025, ora 11:00, la sediul lichidatorului judiciar provizoriu, creditorii ce vor figura în tabelul preliminar considerându-se convocaţi prin prezenta încheiere notificată conform celor de mai sus.
În baza art. 39 alin.1 din Legea privind procedura insolvenţei nr. 85/2014: toate cheltuielile aferente procedurii, inclusiv cele privind notificarea, convocarea şi comunicarea actelor de procedură efectuate de lichidatorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului sau în condiţiile şi modalităţile prevăzute de alin. 5 şi 6 din acelaşi articol.
Prezenta hotărâre se va publica în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă iar o copie de pe minută se va comunica de îndată lichidatorului judiciar desemnat provizoriu, RISE INSOLVENCY SPRL.
Stabileşte drept termen de analizare a stadiului continuării procedurii la 02.07.2025, pentru când părţile vor fi citate prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
Cererea de apel se depune la Tribunalul Călăraşi.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 25.02.2025.
14 ianuarie 2025, ora 12:30
Complet: JS7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Repune cauza pe rol.
Acordă termen de judecată la data de 25.02.2025 pentru când se va efectua adresă către debitoare prin care se va solicita să depună ultima situaţie financiară anuală, certificată de către administrator şi cenzor/auditor şi balanţa de verificare pentru luna precedentă datei înregistrării cererii de deschidere a procedurii, precum şi Poliţa – Asigurarea de Răspundere Civilă Profesională pentru administratorul judiciar propus valabilă la data soluţionării cererii.
Pronunţată azi, 14.01.2025 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pagina principală