Informații dosare ce cuprind 2099/110/2020
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
2099/110/2020
Data înregistrării:
11 septembrie 2020, ora 13:02:00
Data ultimei modificări:
19 septembrie 2025, ora 10:52:50
Instanță:
Tribunalul Bacău
Secție:
Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC VALCOM FILIP SRL - Debitor
SC VALCOM FILIP SRL PRIN LICHID. JUDICIAR MK INSOLVENTA IPURL - Debitor
Ședințe:
22 ianuarie 2026, ora 12:30
Complet: CF4u 2022
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
18 septembrie 2025, ora 12:30
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Tribunalului Bacău nr. 2/II/A/7 din 26 august 2025, prin care s-a hotărât în unanimitate amânarea soluţionării cauzelor, cu excepţia celor care au ca obiect suspendarea executării actelor administrative – art. 14 şi 15 din Legea 554/2004 şi ordonanţele preşedinţiale, astfel considerând că prezenta cauză nu se încadrează în categoria celor urgente, urmează să amâne cauză şi să acorde un nou termen de judecată.cauzei la data de 22.01.2026.
22 mai 2025, ora 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: , amână judecarea cauzei la data de 18.09.2025.
27 martie 2025, ora 12:00
Complet: CF4 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiilor art.145 lit.C din Legea nr. 85/2014 dispune intrarea in faliment in procedura generala a debitoarei SC Valcom Filip SRL.
În temeiul dispoziţiilor art.145 alin. 2 din Legea privind procedura insolvenţei dispune dizolvarea societăţii debitoare.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea 85/2014 desemneaza în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe MK Insolventa IPURL acesta având atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 146 alin.1 din Lg.85/2014 .Notificarea va cuprinde termenele:
- termenul limită pentru înregistrarea creanţelor născute după data deschiderii procedurii la data de 04.05.2025,
- termen de verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al acestora la data de 03.06.2025,
-termen de întocmire a tabelului definitiv consolidat la data de 03.07.2025
- termen de depunere la tribunal a contestaţiilor la tabelul suplimentar care va fi 7 zile de la publicarea in BPI a tabelului suplimentar
Pune in vedere lichidatorului judiciar necesitatea respectării prevederilor art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
Pune în vedere debitoarei ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar documentele prevăzute de art. 67 din Legea 85/2014, precum şi toate informaţiile şi documentele solicitate de lichidator sub sancţiunea prevăzută de art. 82 din Legea 85/2006. Spre această finalitate lichidatorul judiciar va notifica debitoarea prin administrator special conform art. 42 alin. 1 şi 9 din Legea 85/2014, precum şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, la sediul debitoarei şi al domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art. 59 alin. 1 din lege.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2014
Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special, conform art. 42 alin.1 şi 9 din Legea 85/2014, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art. 59 alin. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar.
După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului.
După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptăţiţi vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014.
Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin. 1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, precum şi justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, cu menţionarea onorariului încasat şi a modalităţii de calcul a acestuia.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin.1 lit. c) din Lg. 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să publice în BPI toate actele de procedură pe care le va întocmi, în extras sau integral, după caz, ?i să depună la instan?ă dovada publicării acestora.
După rămânerea irevocabilă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996.
Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii la data de:22.05.2025 ora 12
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 27.03.2025
20 martie 2025, ora 12:00
Complet: CF4 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 27.03.2025.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 20.03.2025.
13 martie 2025, ora 12:00
Complet: CF4 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronun?area pentru data 20.03.2025, pronun?area urmând a fi făcută prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin,2 C.proc.civ.
Pronunţată prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art.402 C.proc.civ., astăzi 13.03.2025
20 februarie 2025, ora 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru citarea creditorilor prin BPI cu mentiunea ca se va pune în discuţie intrarea în faliment
23 ianuarie 2025, ora 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
26 septembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
23 mai 2024, ora 12:30
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
15 februarie 2024, ora 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
16 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii
28 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
22 iunie 2023, ora 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Avand în vedere Hotararea Adunarii generale a judecatorilor nr.2 din data de 20.06.2023, verificat şi obiectul cauzei, dispune amânarea cauzei la data de 28.09.2023 ora 12.
15 mai 2023, ora 12:30
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru ca lichidatorul judiciar sa depuna la dosar raport de activitate
16 ianuarie 2023, ora 12:30
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
26 septembrie 2022, ora 12:00
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
16 mai 2022, ora 12:30
Complet: CF4u 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
21 februarie 2022, ora 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
8 noiembrie 2021, ora 12:00
Complet: CF4
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare judiciară al debitoarei SC. Valcom Filip SRL
De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului şi se va limita doar la acele activităţi comerciale pentru care debitoarea dispune de baza materială necesară.
Debitoarea S.C Valcom Filip SRL îşi va conduce activitatea sub supravegherea administratorului judiciar şi în conformitate cu planul confirmat până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic.
Pune în vedere debitorului şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a debitorului şi a cheltuielilor efectuate ,conform art.144 din Legea nr.85/2014.
Stabileşte termen la data de 21.02.2021 ora 12 CF4, pentru a se verifica depunerea rapoartelor.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare care se va depune la Tribunalul Bacau
Pronunţată în şedinţa publică azi 08.11.2021
1 noiembrie 2021, ora 12:00
Complet: CF4
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la data de 8.11.2021
25 octombrie 2021, ora 12:00
Complet: CF4
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la data de 01.11.2021
18 octombrie 2021, ora 12:00
Complet: CF4
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la data de 25.10.2021
11 octombrie 2021, ora 12:00
Complet: CF4
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea la data de 18.10.2021
20 septembrie 2021, ora 12:30
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se va pune în discuţie confirmarea Planului de reorganizare
17 mai 2021, ora 12:30
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
25 ianuarie 2021, ora 12:30
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
28 septembrie 2020, ora 12:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei SC Valcom Filip SRL cu sediul în sat Ciughes comuna Palanca jud. Bacău, J4/434/1993
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei SC Valcom Filip SRL pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege.
Păstrează dreptul de administrare al debitoarei, sub supravegherea administratorului judiciar desemnat.
Ia act de intenţia de reorganizare a debitoarei în baza unui plan de reorganizare.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe MK Insolventa IPURL, care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea 85/2014.
Stabileşte provizoriu un onorariu de 4000 lei pe toată durata procedurii.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor.
Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită:
• termenul de depunere a opozitiilor la hotararea de deschidere a procedurii calculat conform art.71 alin.2;
• termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 09.10.2020;
• cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
• termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 29.10.2020;
• termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 23.11.2020;
• locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 03.11.2020.
În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic în maxim 20 de zile de la desemnare un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale.
Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei.
În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special.
Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi:
- prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment;
- în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014
- alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege;
- desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- probleme diverse.
Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei.
Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea
În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996.
În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar
În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic.
În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen administrativ de control pentru analiza stadiului procedurii la data de 25.01.2021, CF 4
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în BPI, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 28.09.2020.
21 septembrie 2020, ora 13:00
Complet: CF4u
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 28.09.2020, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ.
Pagina principală