Informații dosare ce cuprind 21/1371/2021

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 21/1371/2021
Data înregistrării: 11 iulie 2024, ora 10:00:00
Data ultimei modificări: 30 septembrie 2024, ora 14:11:47
Instanță: Curtea de Apel Târgu Mureș
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Apel

Părți:
ROGER RAVAL S.R.L. PRIN LICHIDATOR JUDICIAR FAUR CONSULTING IPURL - Intimat Debitor
DGRFP BRAŞOV - AJFP MUREŞ - Apelant Creditor

Ședințe:
26 septembrie 2024, ora 10:30
Complet: CS7 AI
Tip soluție: Nefondat
Soluția pe scurt: Respinge, ca nefondat, apelul formulat de creditoarea Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Braşov – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Mureş (cu datele de identificare) împotriva sentinţei nr. 178/29.05.2024, pronunţată de Tribunalul Specializat Mureş în dosarul nr. 21/1371/2021. Definitivă. Pronunţată azi, 26.09.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.

12 septembrie 2024, ora 10:30
Complet: CS7 AI
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 26 septembrie 2024, cu aplicarea prevederilor art.396 alin.2 Cod proc. civ., pronunţarea hotărârii urmând a se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.



2. Numărul dosarului: 21/1371/2021
Data înregistrării: 10 februarie 2021, ora 12:18:00
Data ultimei modificări: 11 iulie 2024, ora 10:01:22
Instanță: Tribunalul Comercial Mureș
Secție: INSOLVENTA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ROGER RAVAL S.R.L. - Debitor
DGRFP BRAŞOV - AJFP MUREŞ - Creditor
LUCIAN VALENTINA - Creditor
MUNICIPIUL TÂRGU MUREŞ - Creditor
KURTA ANDREA ILDIKO - Creditor

Ședințe:
29 mai 2024, ora 09:00
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de FAUR CONSULTING IPURL în calitate de lichidator judiciar al debitoarei SC ROGER RAVAL SRL, CUI 17164180, J26/116/2015, cu sediul în or. Miercurea Nirajului, loc. Moşuni, nr.39, jud.Mureş, şi pe cale de consecinţă în temeiul art. 175 al. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii insolvenţei debitoarei. Dispune radierea debitoarei SC ROGER RAVAL SRL, CUI 17164180, J26/116/2015, cu sediul în or. Miercurea Nirajului, loc. Moşuni, nr.39, jud.Mureş, din registrul comerţului. În temeiul art. 180 din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic, administratorul/lichidatorul judiciar şi toate persoanele care i-au asistat sunt descărcaţi de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitor şi averea lui, creditori, titulari de drepturi de preferinţă, acţionari sau asociaţi. În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea prezentei sentinţe Administraţiei Jude?ene a Finanţelor Publice Mureş, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, precum şi notificarea ei tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 99 al. 2 din Legea nr. 265/2022, dispune trimiterea unei copii legalizate a prezentei hotărârii către Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş în termen de 15 zile de la data rămânerii definitive pentru efectuarea cuvenitelor înregistrări în registrul comerţului. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş. Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 29.05.2024.

15 mai 2024, ora 09:00
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra cererii de închidere a insolven?ei formulată în temeiul dispoziţiilor art.175 alin.2 din Legea nr.85/2014 la data de 29.05.2024, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, potrivit art.396 alin.2 Cod procedură civilă.

10 aprilie 2024, ora 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor în procedură şi a îndeplinirii obligaţiilor stabilite prin prezenta încheiere de şedinţă, amână judecarea cauzei la data de 15 mai 2024.

13 martie 2024, ora 09:00
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor în procedură şi a îndeplinirii obligaţiilor stabilite prin prezenta încheiere de şedinţă, amână judecarea cauzei la data de 10.04.2024

14 februarie 2024, ora 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea recuperării valorificării bunurilor si creantelor din averea debitoarei si pentru finalizarea aspectelor dispuse la acest termen de judecata va stabili următorul termen în procedură pe data de 13.03.2024

13 decembrie 2023, ora 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Menţine dispoziţiile stabilite pentru acest termen de judecată. Amână judecarea cauzei la data de 14.02.2024.

13 septembrie 2023, ora 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea demersurilor în procedură pe data de 13.12.2023.

8 martie 2023, ora 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În continuarea procedurii, amână judecarea cauzei la data de 13.09.2023.

23 noiembrie 2022, ora 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor în procedură, amână judecarea cauzei la data de 08.03.2023

9 noiembrie 2022, ora 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: termen preschimbat

25 iulie 2022, ora 08:30
Complet: C6 CC sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Dispune preschimbarea termenului de judecată stabilit iniţial în prezentul dosar în data de 09.11.2022 pentru data de 23.11.2022. Citarea părţilor pentru noul termen astfel stabilit prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Definitivă. Pronunţată în şedinţa publică, azi 25.07.2022.

8 iunie 2022, ora 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor în procedură, amână judecarea cauzei la data de 09.11.2022.

9 martie 2022, ora 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor în procedură, amână judecarea cauzei la data de 08.06.2022.

13 octombrie 2021, ora 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor în procedură, amână judecarea cauzei la data de 09.03.2022.

7 iulie 2021, ora 08:30
Complet: C6 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pentru continuarea demersurilor în procedură pe data de 13 octombrie 2021;

8 aprilie 2021, ora 08:30
Complet: C6 CC sindice
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către debitoarea societatea Roger Raval SRL . În temeiul dispoziţiilor art.145 alin.1 lit.a din Legea nr.85/2014 coroborat cu dispoziţiile art.38 alin.2 lit.e din Legea nr.85/2014: Dispune deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă faţă de societatea debitoare Roger Raval SRL şi intrarea în faliment a acesteia. În baza art.145 alin.2 din Legea nr.85/2006 dispune dizolvarea societăţii debitoare. În temeiul dispoziţiilor art.145 alin.1 lit.a raportat la art.85 alin.4 din Legea nr.85/2014 dispune ridicarea dreptului de administrare al debitoarei, constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea. În baza art.75 din lege constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitoarei. În baza art.74 din lege pune în vedere debitoarei să depună la dosarul cauzei, în termen de 10 zile de la primirea notificării, toate actele şi informaţiile prevăzute de art.67 alin.1 din lege. În temeiul dispoziţiilor art.45 alin.1 lit.d din Legea nr.85/2014 desemnează provizoriu în calitate de lichidator judiciar practicianul în insolvenţă Faur Consulting IPURL, cu sediul profesional în Târgu-Mure?, str. Gheorghe Doja, nr.38, sc. C ap.26, judeţul Mureş care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.64 din lege şi stabileşte provizoriu remuneraţia acestuia la suma de 1.000 lei. Pune în vedere lichidatorului judiciar provizoriu prevederile art.252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea în registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.64 din Legea nr.85/2014, examinând situaţia actelor şi operaţiunilor încheiate de societatea debitoare în cei doi ani anteriori deschiderii procedurii în conformitate cu prevederile ar.117 şi urm. din Legea nr.85/2014 şi a contractelor în derulare conform prevederilor art.123 şi urm. din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina lichidatorului, atribuţia de conducere în tot a activităţii debitorului, precum şi atribuţia de a întocmi şi de a păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după data deschiderii procedurii. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor societăţii debitoare în conformitate cu prevederile art.151-153 din lege şi de a efectua evaluarea acestora, urmând ca raportul de evaluare să fie întocmit şi depus la dosarul cauzei până la data de 09.06.2021. Lichidatorul judiciar va trimite spre publicare în BPI, în termen de 2 zile de la depunerea la dosarul cauzei, un anunţ cu privire la depunerea raportului de evaluare şi un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare, indicând în anunţ şi locaţia unde poate fi consultat raportul de evaluare de către creditori. Stabileşte în sarcina lichidatorului atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării in aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei. În temeiul dispoziţiilor art.86 dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are conturi deschise să nu dispună de sumele din aceste conturi fără un ordin al lichidatorului judiciar, sub sancţiunea amenzi judiciare. În temeiul dispoziţiilor art.147 raportat la art.100 din Legea nr.85/2006 dispune lichidatorului judiciar să notifice deschiderea procedurii falimentului faţă de societatea debitoare Roger Raval SRL tuturor creditorilor, debitoarei, Oficiului Registrului Comerţului în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate menţiunile prevăzute la art. 100 din lege, respectiv: - termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii este de 10 zile de la primirea notificării; - termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 5 zile de la data expirării termenului de depunere; - cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art.102, 104 din Legea nr.85/2014 şi taxa judiciară de timbru aferentă, ce trebuie ataşată cererii, sub sancţiunea anulării acesteia, ca netimbrată. Fixează termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei pe data de 25.05.2021, data poştei. Fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 06.06.2021. În anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe lichidatorul judiciar va menţiona în mod expres că termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicare în BPI şi va indica cerinţele prevăzute la art.111 alin.3 şi 4 din lege pentru depunerea contestaţiilor. Odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, lichidatorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 07.07.2021, termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile promovate împotriva tabelului preliminar de creanţe întocmit de lichidatorul judiciar. Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la 11.06.2021, la ora şi locul comunicat de lichidator, având următoarea ordine de zi: desemnarea lichidatorului judiciar/confirmarea lichidatorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu cauze. Dă dispoziţie lichidatorului judiciar să depună la dosarul cauzei procesul-verbal şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 11.06.2021, precum şi dovada publicării acusteia în Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în BPI. Fixează la data de 20.05.2021 termenul pentru înregistrarea de către lichidatorul judiciar a raportului amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă starea de insolvenţă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora potrivit dispoziţiilor art.169-173 din lege. Administratorul judiciar va asigura posibilitatea de consultare a raportului de cauze la sediul său, pe cheltuiala solicitantului. Totodată, o copie de pe raportul de cauze va fi depusă la grefa Tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată societăţii debitoare. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege va cuprinde o analiză amănun?ită pe următoarele capitole: 1. Preambul (legisla?ia aplicabilă, numirea administratorului, premize avute în elaborarea raportului); 2. Obiectul de activitate, evolu?ia ?i structura capitalului social a debitorului (dacă există date se va prezenta ?i un scurt istoric al debitorului); 3. Analiza situa?iei patrimoniale (se va face analiză pe bilan? contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informa?iile financiare avute la dispozi?ie pentru perioada ulterioară ultimului bilan? contabil); 4. Analiza indicatorilor bilan?ieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 5. Analiza contului de profit ?i pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 6. Indicatori financiari ?i evolu?ia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 7. Analiza activită?ii comerciale desfă?urate (după caz se va face referire la marketingul societă?ii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.); 8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant; 9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989; 10. Organizarea (Organigrama) func?ională ?i de conducere a debitorului; 11. Analiza resurselor umane ?i evolu?ia acestora; 12. Analiza obliga?iilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de finan?are: finan?are proprie sau finan?are din credite; 13. Concluzii. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege administratorul judiciar va analiza indicatorii de stare bilan?ieri în vederea stabilirii modului în care a fost sus?inută activitatea debitorului, respectiv dacă aceasta a fost sus?inută din surse proprii sau a fost sus?inută din credite acordate de bănci; va efectua o analiză detaliată a activului ?i pasivului debitorului ?i a documentelor contabile, în vederea stabilirii existen?ei sau nu a premizelor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e) din lege; în situa?ia în care în desfă?urarea activită?ii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destina?ia acestora, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a) din lege; în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea sus?inerii activită?ii din surse proprii, va efectua o analiză a crean?elor societă?ii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clien?ii ?i a asigurat siguran?a recuperării acestor crean?e, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c) din lege; în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea crean?elor, va analiza modul în care acestea au fost securizate ?i dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilită?ii, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d) din lege; va analiza contractele încheiate cu diferi?i furnizori de materii prime, utilită?i, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor ter?i care ofereau acelea?i servicii în acelea?i condi?ii dar în condi?ii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b) din lege; prin analiza tuturor contractelor încheiate, administratorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenien?ei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile; dacă situa?ia o impune, pentru descrierea tabloului de finan?are a ciclurilor de exploatare, administratorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de finan?are ?i de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei; va expune concluziile sale în ce prive?te cauzele ?i împrejurările, precum ?i în ce prive?te persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societă?ii în stare de insolven?ă în sensul art. 169 din lege. Dă dispoziţie lichidatorului judiciar ca până pe data de 20.04.2020 cel târziu, să convoace adunarea asociaţilor societăţii debitoare Roger Raval SRL pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special. Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul urmând a fi deschis de lichidatorul provizoriu. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În baza art.76 din lege dispune comunicarea prezentei către toate instanţele judecătoreşti de pe raza judeţului Mureş şi tuturor băncilor unde societatea debitoare are conturi deschise. Stabileşte termen de judecată la data de 07.07.2021. Definitivă. Cu drept de opoziţie în 10 zile de la notificare cu creditorii. Pronunţată potrivit dispoziţiilor art. 396 alin. 2 din noul Cod de procedură civilă, azi 08.04. 2021.

25 martie 2021, ora 08:30
Complet: C6 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronun?area pe data de 8 aprilie 2021;



Pagina principală