Informații dosare ce cuprind 2152/30/2022*

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 2152/30/2022*
Data înregistrării: 27 februarie 2023, ora 13:36:00
Data ultimei modificări: 12 septembrie 2025, ora 11:31:58
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată CASAT
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE TIMIS - Creditor
RESILVAN PRODCOM SRL - Debitor
RESILVAN PRODCOM SRL - PRIN LICHIDATOR JUDICIAR ENSO S.P.R.L., ÎNREGISTRATĂ ÎN REGISTRUL FORMELOR DE ORGANIZARE II AL U.N.P.I.R. SUB NR. 5289/2024, AVÂND C.U.I. 50981895 - Debitor
RETIM ECOLOGIC SERVICE SA - Creditor
E.ON ENERGIE - Creditor
ENEL ENERGIE SA - Creditor
DELACO DISTRIBUTION SA - Creditor
IMOBILIARE ROMAR SRL - Creditor
PPC ENERGIE SA - Creditor
MUNICIPIUL LUGOJ - Creditor

Ședințe:
9 septembrie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea de indreptare a erorii materiale.

3 iulie 2025, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Inchide procedura.

8 mai 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de divizarea practicianului în insolvenţă S.O.S. INSOLV S.P.R.L. şi înfiinţarea, ca urmare a divizării, a practicianului în insolvenţă ENSO I.P.U.R.L., cu sediul în Bucure?ti, Calea Dorobanţilor nr. 102 – 110, bl. 2, sc. B, ap. 62, Camera 2, sector 1, înscrisă la U.N.P.I.R. sub nr. RFO II – 5289, având C.I.F. 50981895, care ulterior şi-a modificat forma de organizare din I.P.U.R.L. în S.P.R.L., în prezent lichidatorul judiciar provizoriu al debitoarei fiind ENSO S.P.R.L. care a preluat spre administrare procedura din prezenta cauză şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens. Dispune menţionarea în baza de date ECRIS a denumirii noului practician în insolven?ă, ENSO S.P.R.L. (urmare divizării S.O.S. INSOLV S.P.R.L.). Prezenta Rezoluţie va fi comunicată Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, în vederea efectuării acestei menţiuni. Ia act de concluziile raportului de activitate depus la dosar de lichidatorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi. Fixează termen de judecată la data de 03/07/2025, sala nr. 174, ora – afişată pe portalul instanţei, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea ca pentru termenul acordat să precizeze dacă înţeleg să avanseze sume de bani pentru continuarea procedurii, în caz de refuz punându-se în discuţie cererea formulată de lichidatorul judiciar provizoriu prin care se solicită închiderea procedurii faţă de debitoare. Practicianul în insolvenţă are obligaţia de a depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a raportului cu propunerea de închidere a procedurii, în măsura în care nu a fost depusă. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 08 Mai 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

7 noiembrie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus pentru termenul de azi. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de practicianul în insolvenţă pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 08/05/2025, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 30/04/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport în care va informa instanţa cu privire la: - demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în prezenta procedură; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 07 Noiembrie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

16 mai 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 07/11/2024, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 31/10/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 2152/30/2022*/a1, având ca obiect acţiune în anulare întemeiată pe dispoziţiile art. 117 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, cu termen de judecată la data de 16/05/2024; - să precizeze, în concret, dacă a fost formulată cerere de atragerea răspunderii patrimoniale a administratorului social al debitoarei şi stadiul dosarului în care va fi înregistrată această cerere; - demersurile ce urmează a fi efectuate în prezenta procedură; Pune în vedere lichidatorului judiciar provizoriu să depună la dosar raportul de activitate nr. 11, înregistrat sub nr. 635/18.03.2024, sub sancţiunea amendării. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 16 Mai 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

1 februarie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 16/05/2024, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 09/05/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 2152/30/2022*/a1, având ca obiect acţiune în anulare întemeiată pe dispoziţiile art. 117 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, cu termen de judsecată la data de 14/03/2024; - demersurile ce urmează a fi efectuate în prezenta procedură; Pune în vedere lichidatorului judiciar provizoriu să se conformeze dispoziţiilor judecătorului – sindic de a depune pentru termenele viitoare raportul de activitate mai înainte cu cel puţin 7 zile de data termenului de judecată stabilit, sub sancţiunea amendării. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 01 Februarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

19 octombrie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Dispune intrarea în faliment procedură generala, acordă termen la 01.02.2024, pentru continuarea procedurii.

28 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 19/10/2023, sala nr. 174, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea administratorului judiciar provizoriu prin care solicită intrarea debitoarei în procedura generală a falimentului. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să se conformeze dispoziţiilor instanţei. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 28 Septembrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

6 aprilie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: DOSAR NR. 2152/30/2022* HOT./06.04.2023 Admite cererea formulată de reclamanta ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ, cu sediul în Timi?oara, str. Gheorghe Lazăr nr. 9B, judeţul Timi?, cod poştal 300081, având C.U.I. 6634511 şi, în consecinţă; În temeiul art. 70 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa; Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. RESILVAN PRODCOM S.R.L., cu sediul în Lugoj, str. Alexandru Astalas nr. 14, încăperea 1, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/1726/2013, având C.U.I. 31972920. Potrivit art. 45 al. 1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează aleatoriu administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă S.O.S. INSOLV S.P.R.L., cu sediul în Bucure?ti, Calea Dorobanţilor nr. 102 – 110, bl. 2, sc. B, ap. 62, sector 1, înscrisă la U.N.P.I.R. sub nr. RFO II – 0838, având C.I.F. 35615513, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru aceasta un onorariu provizoriu de 7.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens. În conformitate cu art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa, dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii de insolvenţă a debitoarei S.C. RESILVAN PRODCOM S.R.L., creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 26/04/2023. Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 22/05/2023. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 12/06/2023. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui. Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel. Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei. Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă. Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 30/06/2023. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 16/05/2023. Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 15/06/2023, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar şi pune în vedere administratorului judiciar provizoriu sa convoace în acest sens creditorii debitoarei. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar. În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control la data de 28/09/2023, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 21/09/2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea hotărârii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?. Pronunţată azi, 06 Aprilie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.



Pagina principală