Informații dosare ce cuprind 216/110/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
216/110/2021
Data înregistrării:
3 februarie 2021, ora 13:51:00
Data ultimei modificări:
22 octombrie 2025, ora 08:30:36
Instanță:
Tribunalul Bacău
Secție:
Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BACĂU - Creditor
SC ASCERA SRL - Debitor
SC ASCERA SRL PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR ( PROVIZORIU) EXPERT INSOLVENŢĂ SPRL - FILIALA BUCUREŞTI - Debitor
SC ASCERA SRL PRIN ADMINISTRATOR CONSTANTIN GADILICA - Debitor
KOMET GROUP SA - Creditor
SC ASCERA SRL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ BĂLAN MĂDĂLIN - Debitor
Ședințe:
12 noiembrie 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
17 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 12.11.2025. ora 09:00, având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bacău nr. 2/II/A/7 din 26 august 2025, prin care s-a hotărât amânarea judecării tuturor cauzelor apreciate ca nefiind urgente
21 mai 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 17.09.2025 ora 09:00 pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor şi soluţionarea dosarului asociat nr. 216/110/2021/a8 .
12 februarie 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 21.05.2025 ora 09:00 pentru continuarea procedurii, în vederea soluţionării dosarului asociat nr. 216/110/2021/a8, precum şi în vederea îndeplinirii obligaţiilor stabliite de către instanţă în sarcina lichidatorului judiciar.
11 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 12.02.2025 ora 09:00 pentru continuarea procedurii
9 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 11.12.2024 pentru continuarea procedurii şi solutionarea dosarului asociat a8
12 iunie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana judecarea cauzei pentru continuarea procedurii şi solutionarea dosarului asociat a8
10 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 12.06.2024 pentru solutionarea dosarului asociat a8.
17 ianuarie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana judecarea cauzei pentru solutionarea dosarului asociat a8.
13 decembrie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având in vedere imposibilitatea constituirii completului de judecată pentru acest termen de judecată, prin lipsa grefierului, ca urmare a faptului că, prin Hotărârea Sindicatului National al Grefei Judiciare Dicasterial din 9 decembrie 2023, s-a hotărât adoptarea de către personalul auxiliar de specialitate al instan?elor a unei forme de protest, declaraţia grefierului de ?edinta prin care arată că înţelege să participe la solu?ionarea doar a cauzelor considerate ca fiind urgente
20 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen la data de 13.12.2023, ora 09, pentru continuarea procedurii şi solu?ionarea apelului declarat in dosarul asociat in care debitoarea este parte.
10 mai 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 20.09.2023, ora 9.00, complet cf 1 2022, pentru continuarea procedurii şi în vederea soluţionării apelurilor formulate în dosarele asociate în care debitoarea este parte
15 februarie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 10 mai 2023, ora 9.00, complet cf 1 2022, pentru continuarea procedurii şi în vederea soluţionării dosarelor asociate nr. 216/110/2021/a8 şi nr. 216/110/2021/a10*.
19 octombrie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 15.02.2023, ora 9.00, complet Cf 1 2022, pentru continuarea procedurii şi solu?ionarea dosarelor în care debitoarea este parte
11 mai 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 19.10.2022, pentru continuarea procedurii şi în vederea soluţionării definitive a dosarului asociat nr. 216/110/2021/a10.
16 februarie 2022, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În baza art. 57 alin. 12 din Legea nr. 85/2014, admite în parte cererea formulată de EXPERT INSOLVENŢĂ SPRL FILIALA BUCUREŞTI ?i stabileşte onorariul cuvenit practicianului desemnat provizoriu ca administrator judiciar, EXPERT INSOLVENŢĂ SPRL FILIALA BUCUREŞTI, pentru perioada în care a exercitat atribuţiile în procedura insolven?ei debitoarei SC ASCERA SRL, la suma de 2.500 lei, exclusiv TVA.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVEN?Ă BĂLAN MADALIN, ales de Adunarea creditorilor din data de 03.08.2021, să aibă în vedere necesitatea plăţii onorariului practicianului desemnat provizoriu, precum ?i a cheltuielilor avansate de acesta în sumă de 280,51 lei.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău – Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Constată că a fost acordat termen pentru continuarea procedurii la data de 11.05.2022, ora 09:00.
Pronunţată conform art. 402 C.proc.civ, astăzi, 16.02.2022.
27 octombrie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul art. 45, alin. 1, lit. e din Legea nr. 85/2014 confirmă în calitatea de administrator judiciar al debitoarei S.C. Ascera S.R.L. pe practicianul în insolvenţă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVEN?Ă BĂLAN MADALIN ales de Adunarea creditorilor din data de 03.08.2021.
Dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar EXPERT INSOLVENŢĂ SPRL FILIALA BUCUREŞTI.
În baza art. 92 alin. 5 din Legea 85/2014 aprobă raportul cu propunerea de intrare în procedura de faliment.
În temeiul art. 145 alin.1 lit. D din Legea 85/2014, dispune intrarea în faliment în procedura simplificată a debitoarei ASCERA SRL.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014 privind procedura insolven?ei dispune dizolvarea societăţii.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. c din Legea 85/2014 confirmă în calitate de lichidator judiciar pe CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVEN?Ă BĂLAN MADALIN.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 147 alin. 1 şi 2 din Legea 85/2014 tuturor creditorilor notificaţi conform art. 99, debitoarei şi ORC Bacău, publicând totodată notificarea într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolven?ă.
Pune in vedere lichidatorului judiciar necesitatea respectării prevederilor art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
Pune în vedere debitoarei ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar documentele prevăzute de art. 67 din Legea 85/2014, precum şi toate informaţiile şi documentele solicitate de lichidator sub sancţiunea prevăzută de art. 82 din Legea 85/2006. Spre această finalitate lichidatorul judiciar va notifica debitoarea prin administrator special conform art. 42 alin. 1 şi 9 din Legea 85/2014, precum şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, la sediul debitoarei şi al domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art. 59 alin. 1 din lege.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special, conform art. 42 alin.1 şi 9 din Legea 85/2014, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art. 59 alin. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar.
După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului.
După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptăţiţi vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014.
Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin. 1 din Legea privind procedura insolven?ei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, precum şi justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, cu menţionarea onorariului încasat şi a modalităţii de calcul a acestuia.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin.1 lit. c) din Lg. 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să publice în BPI toate actele de procedură pe care le va întocmi, în extras sau integral, după caz, ?i să depună la instan?ă dovada publicării acestora.
După rămânerea irevocabilă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996.
Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii în data de: 16.02.2022, ora 09:00.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău – Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată conform art. 402 C.proc.civ, astăzi, 27.10.2021.
13 octombrie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la 27 octombrie 2021, ora 9.00, complet Cf 1, pentru când se rectifică citativul în sensul că se va menţiona la adresa debitoarei SC ASCERA SRL sediul procesual ales .
Se citează debitoarea cu menţiunea de a preciza în concret care este obiectul şi temeiul de drept pentru cererea intitulată „ Respingere a raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au condus la apariţia insolvenţei”.
Prorogă punerea în discuţie şi soluţionarea cererii de confirmare a administratorului judiciar.
21 iulie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite excepţia inadmisibilităţii invocată din oficiu.
Respinge ca inadmisibilă contestaţia la cererea de deschidere a procedurii insolven?ei.
Respinge cererea de repunere în termenul de formulare a contesta?iei la deschiderea procedurii insolven?ei.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău – Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată conform art. 402 C.proc.civ, astăzi, 21.07.2021.
Acordă termen pe fondul cauzei la 13.10.2021 ora 9.00, pentru când se vor cita părţile prin BPI
26 mai 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BACĂU-ANAF-DIRECŢIA REGIONALĂ GENERALĂ A FINAŢELOR PUBLICE IAŞI .
În temeiul art. 72 alin. 6 din Legea nr. 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei SC ASCERA SRL, înregistrată în Registrul Comer?ului, pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege
Ridică în totalitate dreptul de administrare al debitoarei.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe EXPERT INSOLVEN?Ă SPRL FILIALA BUCURE?TI, care va avea atribuţii de conducere şi supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legii nr. 85/2014.
Stabileşte provizoriu un onorariu de 5.000 lei pe toată durata procedurii.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor.
Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită:
• termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 09.07.2021;
• cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
• termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 29.07.2021;
• termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 23.08.2021;
• locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 03.08.2021.
În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic în maxim 20 de zile de la desemnare un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale.
Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei, urmând a fi publicată în BPI.
În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special.
Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi:
- prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment;
- în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propunere în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014
- alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege;
- desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- probleme diverse.
Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei.
Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează.
Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014:
• căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului;
• acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi.
• acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii.
În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea
În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996.
În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta hotărârii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată, de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu desemnat de către judecătorul-sindic.
În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen de judecată pentru analiza stadiului procedurii la data de 27.10.2021, ora 09.00, CF 1.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii.
Pronun?ată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 26.05.2021.
12 mai 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 26.05.2021, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 402 C.proc.civ, astăzi, 12.05.2021.
28 aprilie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 12.05.2021, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 402 C.proc.civ, astăzi, 28.04.2021.
Pagina principală