Informații dosare ce cuprind 216/1259/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
216/1259/2023
Data înregistrării:
21 august 2023, ora 14:40:00
Data ultimei modificări:
18 iunie 2025, ora 14:34:48
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
UNICOM HOLDING SA, PRIN DIRECTOR GENERAL ROMAN LUNGU - Creditor
ALBERT COMERT SRL, REPREZENTATĂ LEGAL PRIN ADMINISTRATOR GHEORGHE MUGUREL - Debitor
RAIFFEISEN BANK SA - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI, REPREZENTATĂ PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
FILISH'S LOGISTIC SRO - Creditor
AFFINITY TRANSPORT SOLUTIONS SRL - Creditor
ACCES AUTO TRADING SRL PRIN RUS&ASOCIAŢII SPARL - Creditor
Ședințe:
15 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
18 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ALBERT COMERŢ SRL, procedura simplificată de faliment, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar definitiv CASA DE INSOLVENŢĂ IONESCU ŞI SAVA SPRL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 216/1259/2023/a2
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 15.10.2025.
19 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ALBERT COMERŢ SRL, procedura simplificată de faliment, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar definitiv CASA DE INSOLVENŢĂ IONESCU ŞI SAVA SPRL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună răspunsul la adresa înaintată ARR Argeş
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 216/1259/2023/a2
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 18.06.2025.
16 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ALBERT COMERŢ SRL, procedura simplificată de faliment, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar definitiv CASA DE INSOLVENŢĂ IONESCU ŞI SAVA SPRL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună răspunsul la adresa înaintată ARR Argeş
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 216/1259/2023/a1
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 19.02.2025.
19 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ALBERT COMERŢ SRL, procedura simplificată de faliment, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar definitiv CASA DE INSOLVENŢĂ IONESCU ŞI SAVA SPRL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună răspunsul la adresa înaintată Primăriei comunei Leordeni
- să formuleze acţiunea în atragerea răspunderii membrilor organelor de conducere, având în vedere concluziile raportului cauzal
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 16.10.2024.
21 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ALBERT COMERŢ SRL, procedura simplificată de faliment, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar definitiv CASA DE INSOLVENŢĂ IONESCU ŞI SAVA SPRL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună răspunsul la adresa înaintată Primăriei comunei Leordeni
- să formuleze acţiunea în atragerea răspunderii membrilor organelor de conducere, având în vedere concluziile raportului cauzal
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Ia act că adunarea creditorilor ( proces verbal nr. 21365/28.12.2023) a confirmat lichidatorul judiciar definitiv CASA DE INSOLVENŢĂ IONESCU ŞI SAVA SPRL cu un onorariu fix de 2000 lei +TVA /lună şi un onorariu de succes în cuantum de 3% + TVA din sumele atrase şi/sau distribuite din contul unic de insolvenţă.
A fost desemnat comitetul creditorilor, format din: FILISH’S LOGISTICS SRO (preşedinte), UNICOM HOLDING SA ( membru), RAIFFEISEN BANK SA (membru).
Acordă un termen administrativ de control la data de 19.06.2024.
25 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 70 rap. la art. 38 alin. 2 lit. c pct. 1 din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de creditorul UNICOM HOLDING SA având ca obiect deschiderea procedurii de insolvenţă împotriva debitorului ALBERT COMERŢ SRL.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma simplificată a debitorului ALBERT COMERŢ SRL.
În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al acesteia.
În temeiul art. 86 din Legea nr. 85/2014, dă dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, la propunerea creditoarei, desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu CASA DE INSOLVENŢĂ IONESCU ŞI SAVA SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu onorariu fix de 1000 lei lunar, exclusiv TVA, onorariu plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare pentru plata onorariului fix, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere debitoarei că, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, este obligată să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014 (să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii).
Pune în vedere debitoarei şi lichidatorului judiciar prevederile art. 83 şi art. 84 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 96 din Legea nr. 85/2014, lichidatorul judiciar, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate (acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi).
În temeiul art. 64 lit. d din Legea nr. 85/2014, lichidatorul judiciar provizoriu va efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Pe măsura desfăşurării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului.
În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune lichidatorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei.
În temeiul art. 73 cu referire la art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune lichidatorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c, de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe, formulate potrivit art. 104 din Legea nr. 85/2014, se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 11.12.2023;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 22.12.2023;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 17.01.2024;
- prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 28.12.2023 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia).
- adresa de e-mail a administratorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori.
Lichidatorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 05.12.2023, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014. Lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului în care este înregistrat debitorul şi va fi comunicată debitorului.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare/lichidatorul judiciar a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Lichidatorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). Raportul se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Lichidatorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
Lichidatorul judiciar va conduce activitatea debitoarei şi va urmări încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitoarei.
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 21.02.2024.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 25.10.2023, la Tribunalul Specializat Argeş.
Pagina principală