Informații dosare ce cuprind 216/1285/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
216/1285/2024
Data înregistrării:
1 aprilie 2024, ora 11:50:00
Data ultimei modificări:
18 octombrie 2024, ora 13:28:57
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCA PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ - Creditor
IQ PRINT SRL - Debitor
IQ PRINT SRL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR RTZ & PARTNERS SPRL - Debitor
Ședințe:
9 octombrie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt:
Admite cererea de închidere a procedurii insolvenţei debitoarei IQ PRINT S.R.L., formulată de lichidatorul judiciar RTZ & Partners SPRL.
Dispune închiderea procedurii falimentului debitoarei.
Dispune radierea debitoarei din evidenţele Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj.
Dispune notificarea prezentei sentinţe Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a jud. Cluj şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj.
Încuviinţează în favoarea lichidatorului judiciar plata unui onorariu în cuantum de 7000 de lei + TVA, precum şi a cheltuielilor de procedura în cuantum de 43 lei din fondul de lichidare constituit conform art. 39 din Legea nr.85/2014.
Descarcă lichidatorul judiciar de îndatoriri şi responsabilităţi.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 9 octombrie 2024.
11 septembrie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen pentru punerea în discuţia creditorilor a cererii de închidere a procedurii formulată de lichidatorul judiciar. Se vor cita creditorii pentru următorul termen cu menţiunea dezbaterii cererii de închidere.
19 iunie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt:
Aproba raportul întocmit de administratorul judiciar RTZ & Partners SPRL.
Dispune intrarea în faliment în procedură simplificată a debitoarei IQ PRINT S.R.L. şi confirmă în calitate de lichidator judiciar pe RTZ & Partners SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr.85/2014.
Dispune dizolvarea debitoarei.
Dispune ridicarea dreptului de administrare a debitoarei.
Dispune notificarea, de către lichidator a intrării în faliment tuturor creditorilor notificaţi conform art. 99 din Legea nr. 85/2014, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj pentru efectuarea menţiunii, precum şi aducerea la îndeplinire a prevederilor art. 147 alin. 2 din Legea nr.85/2014.
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei si îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Constată fixat termen pentru examinarea stadiului procedurii pentru data de 11 septembrie 2024.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 19 iunie 2024.
8 mai 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJ prin ADMINISTRAŢIA JUDETEANA A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ în contradictoriu cu debitoarea IQ PRINT S.R.L. şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei IQ PRINT S.R.L.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu RTZ & Partners SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1500 lei, eventual TVA, plus un onorariu de succes de 2%, eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 7000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 21 iunie 2024, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 11 iulie 2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 11 septembrie 2024.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar, la data de 16 iulie 2024, ora 12:00.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 19 iunie 2024, sala 249, ora 8:30.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 8 mai 2024.
Admite cererea creditoarei DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJ prin ADMINISTRAŢIA JUDETEANA A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ în contradictoriu cu debitoarea IQ PRINT S.R.L. şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei IQ PRINT S.R.L.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu RTZ & Partners SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1500 lei, eventual TVA, plus un onorariu de succes de 2%, eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 7000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 21 iunie 2024, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 11 iulie 2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 11 septembrie 2024.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar, la data de 16 iulie 2024, ora 12:00.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 19 iunie 2024, sala 249, ora 8:30.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 8 mai 2024.
Pagina principală