Informații dosare ce cuprind 2193/109/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
2193/109/2023
Data înregistrării:
20 aprilie 2023, ora 12:16:00
Data ultimei modificări:
30 septembrie 2025, ora 10:02:25
Instanță:
Tribunalul Argeș
Secție:
Secţia Civilă
Materie:
contencios administrativ și fiscal
Obiect:
Litigiu privind achiziţiile publice – Executare contract plata sumei de 87.750 lei conf. f.f.ABFINB19 nr.FP1827922/31.03.2020, CONTR. NR. 5998/22.04.2014 + PEN. ÎNT.
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC FINANCIAR URBAN SRL - REPREZ. PRIN ADMIN. COSTACHE MIHAIL PARTENIE TEOCTIST - Reclamant
U.A.T. MUNICIPUL BLAJ - PRIN PRIMAR GHEORGHE VALENTIN ROTAR - Pârât
Ședințe:
8 decembrie 2025, ora 09:00
Complet: AP1
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
29 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 08 decembrie 2025, pentru când părţile au termen în cunoştinţă, conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică, azi 29 Septembrie 2025, la Tribunalul Argeş –Secţia Contencios Administrativ şi Fiscal.
26 mai 2025, ora 10:00
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se face aplicarea disp. art. 306 alin. 2 Cod procedură civilă şi înlătură din cauză Adresa nr. 548/18.10.2022 emisă de Depozitarul CMID Albota- Girexim Universal SA.
Emite adresă către Parchetul de pe lângă Judecătoria Alba Iulia, cu menţiunea de a preciza care este stadiul plângerii penale formulate de pârâtă cu privire la cererea de înscriere în fals a Adresei nr. 548/18.10.2022 emisă de Depozitarul CMID Albota- Girexim Universal SA ca răspuns la Adresa nr. 803/18.10.2022.
Prorogă discutarea cererii de suspendare formulată de pârâtă, după primirea relaţiilor de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Alba Iulia.
Revine cu adresă către expert, cu menţiunea de a cita părţile şi pe experţii consilieri, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective, refăcute ca urmare a renunţării folosirii în cadrul probei cu înscrisuri a Adresei nr. 548/18.10.2022 emisă de Depozitarul CMID Albota- Girexim Universal SA ca răspuns la Adresa nr. 803/18.10.2022:
I. Obiective propuse de reclamantă:
1. Să se calculeze numărul de locuitori din aria de operare ce face obiectul Contractului cadru de delegare a gestiunii nr. 5998/22.04.2014 cu care operatorul Financiar Urban SRL nu a încheiat contract de prestări servicii pentru luna martie 2020 ca diferen?ă dintre numărul de locuitori din aria de operare potrivit art. 8 din Caietul de Sarcinii ?i numărul de persoane cu care societatea Financiar Urban SRL avea contract de prestări servicii încheiat aferent lunii ianuarie 2020 (conform listing-ului întocmit de către Financiar Urban SRL ?i comunicat către UAT -Blaj);
2. Să se calculeze contravaloarea serviciilor prestate de către operatorul Financiar Urban SRL către persoanele cu care nu a fost încheiat contract de prestări servicii pentru luna ianuarie 2020, prin raportare la numărul de persoane determinat la obiectivul nr. I ?i la tariful aplicabil per persoană pentru aceste servicii de salubrizare;
3. Să se calculeze contravaloarea serviciilor prestate pentru persoanele identificate efectiv fără contract pentru luna Ianuarie 2020 potrivit proceselor-verbale aflate la dosarul cauzei, procese-verbale depuse de către pârâta UA T— Municipiul Blaj;
4. Să se stabilească cantitatea de de?euri generată pentru luna martie 2020 de locuitorii din zona de operare — municipiul Blaj şi localită?ile aparţinătoare, conform estimărilor din art. 9 alin. (l), lit. p) din OUG nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu ?i să se stabilească dacă valoarea rezultată este mai mică sau mai mare decât cantitatea de de?euri declarată la APM Alba;
5. Să se stabilească dacă în luna martie 2020, serviciul public de salubrizare în Municipiul Blaj ?i localităţile aparţinătoare a fost prestat efectiv pentru persoanele fără contract ?i de către un alt operator în afara societăţii Financiar Urban SRL;
6. Să se stabilească dacă în luna martie 2020, UAT— Municipiul Blaj pentru servicii de precolectare, colectare selectivă, transport ?i depozitare a de?eurilor din municipiul Blaj şi localităţile apar?inătoare a efectuat vreo plată către un alt operator de salubrizare.
7. Să se calculeze în raport de disp. art. 42 alin. 10 lit. b) din Legea 51/2006 penalită?ile de întârziere la plată aferente facturii din dosar aferentă lunii martie 2020, penalităţi ce vor fi calculate pentru fiecare zi de întârziere de la data scadentei ?i până la data plă?ii efective.
II. Obiective propuse de pârâtă:
1. să se indice documentele justificative care dovedesc prestarea efectivă de către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. de servicii de precolectare, colectare selectivă, transport ?i depozitare a de?eurilor din municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract pentru luna martie 2020 conform art. 26 din Legea serviciului de salubrizare a localită?ilor nr. 101/2006 ?i datelor înscrise în factura fiscală ABFINB19 nr. FP1827922 din 31.03.2020;
2. să se stabilească, în baza datelor ?i documentelor emise de păr?ile litigante, dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat efectiv servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract în luna martie 2020;
3. să se stabilească dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat în luna martie 2020 servicii de colectare gunoi ?i de?euri în municipiul Blaj în baza Contractului de prestări servicii nr. 7016 din 18.03.2019 având ca obiect servicii de colectare gunoi ?i de?euri abandonate de pe raza municipiului BLAJ, indicând actele justificative, contravaloarea serviciilor prestate ?i plă?ile efectuate de către U.A.T. Municipiul Blaj pentru aceste servicii, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc.
Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 29 septembrie 2025, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 26 Mai 2025, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
10 martie 2025, ora 10:00
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Comunică pârâtei adresa formulată de reclamantă prin care solicită să se ia act că înţelege să nu se mai folosească, în cadrul probei cu înscrisuri, de Adresa nr. 548/18.10.2022, cu menţiunea de a-şi exprima un punct de vedere cu privire la aceasta şi de a preciza dacă îşi menţine cererea de suspendare.
Prorogă discutarea cererii de suspendare formulată de pârâtă, pentru următorul termen de judecată ce se va acorda.
Revine cu adresă către expert, cu menţiunea de a cita părţile şi pe experţii consilieri, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: I. Obiective propuse de reclamantă:
1. să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate ce a fost colectată ?i transportă de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile apar?inătoare la un grad de colectare de 100% în raport de dispozi?iile art. 14 din Caietul de sarcini, Anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014, parte integrantă din documenta?ia necesară desfă?urării activită?ii de precolectare, colectare ?i transport a de?eurilor din municipiu, inclusiv a de?eurilor toxice periculoase din de?euri menajere, cu excep?ia celor cu regim special, pentru cei 20.128 locuitori înregistraţi în aria de operare;
2. să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate ce a fost colectată ?i transportă de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100% conform art. 7 ?i art. 8 din Caietul de sarcini ?i potrivit Anexei nr. I la caietul de sarcini, Anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014, parte integrantă din documenta?ia necesară desfă?urării activită?ii de precolectare, colectare ?i transport a de?eurilor din municipiu, inclusiv a de?eurilor toxice periculoase din de?euri menajere, cu excep?ia celor cu regim special pentru cei 20.128 locuitori înregistra?i în aria de operare;
3. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivul nr. l, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLAJ ?i localită?ile aparţinătoare aferentă lunii Martie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
4. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivul nr. 2, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare aferentă lunii Martie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
5. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivele 3 ?i 4, să se compare ?i să se precizeze, dacă cantitatea de de?euri efectiv transportată ?i depozitată la CMII) Albota de operatorul Financiar Urban SRL, conform adresei nr. 548/18.10.2()22 generate de populaţia de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile apar?inătoare sunt mai mici sau mai mari decât cele calculate la obiectivele anterioare ( 3 ?i 4);
6. ?inând cont de numărul de persoane cu care operatorul Financiar Urban SRL avea contract de prestări servicii încheiat, aferent lunii Martie 2020, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de la utilizatorii cu contract de pe raza UAT - BLAJ ?i localită?ile apar?inătoare, conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini, anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014;
7. Pentru diferen?a de cantitate de de?euri efectiv colectată ?i transportată la Depozitul de De?euri CMID Albota conform adresei nr. 548/18.10.2022 ?i cantitatea rezultată de la obiectivul nr. 6, să se calculeze numărul de persoane ce au generat această cantitate aferent lunii Martie 2020, conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini, anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014;
8. să se calculeze cantitatea de de?euri abandonate colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T - BLAJ ?i localită?ile apar?inătoare pentru luna Martie 2020, aferentă facturii FP 1827922 din cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota având în vedere contractul de prestări servicii nr. 3071/09.02.2018;
9. să se calculeze dacă cantitatea de de?euri generată de către cei 20.128 locuitori înregistra?i calculată conform obiectivelor 3 ?i 4 la care se adaugă cantitatea de de?euri abandonată calculată lunar potrivit obiectivului nr. 8, este mai mică sau mai mare decât cantitatea efectiv, real colectată de la popula?ie ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL în vederea depozitării la Depozitul de De?euri CMII) Albota pentru luna Martie 2020;
I. Obiective propuse de pârâtă:
1. să se indice documentele justificative care dovedesc prestarea efectivă de către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. de servicii de precolectare, colectare selectivă, transport ?i depozitare a de?eurilor din municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract pentru luna martie 2020 conform art. 26 din Legea serviciului de salubrizare a localită?ilor nr. 101/2006 ?i datelor înscrise în factura fiscală ABFINB19 nr. FP1827922 din 31.03.2020;
2. să se stabilească, în baza datelor ?i documentelor emise de păr?ile litigante, dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat efectiv servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract în luna martie 2020;
3. să se stabilească dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat în luna martie 2020 servicii de colectare gunoi ?i de?euri în municipiul Blaj în baza Contractului de prestări servicii nr. 7016 din 18.03.2019 având ca obiect servicii de colectare gunoi ?i de?euri abandonate de pe raza municipiului BLAJ, indicând actele justificative, contravaloarea serviciilor prestate ?i plă?ile efectuate de către U.A.T. Municipiul Blaj pentru aceste servicii, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc.
Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 26 mai 2025, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 10 Martie 2025, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
16 decembrie 2024, ora 10:20
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de amânare formulată de reprezentantul reclamantei pentru a lua cunoştinţă de conţinutul cereri de înscriere în fals, formulată de pârâtă.
Revine cu adresă către expert, cu menţiunea de a cita părţile şi pe experţii consilieri, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: I. Obiective propuse de reclamantă:
1. să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate ce a fost colectată ?i transportă de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile apar?inătoare la un grad de colectare de 100% în raport de dispozi?iile art. 14 din Caietul de sarcini, Anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014, parte integrantă din documenta?ia necesară desfă?urării activită?ii de precolectare, colectare ?i transport a de?eurilor din municipiu, inclusiv a de?eurilor toxice periculoase din de?euri menajere, cu excep?ia celor cu regim special, pentru cei 20.128 locuitori înregistraţi în aria de operare;
2. să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate ce a fost colectată ?i transportă de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100% conform art. 7 ?i art. 8 din Caietul de sarcini ?i potrivit Anexei nr. I la caietul de sarcini, Anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014, parte integrantă din documenta?ia necesară desfă?urării activită?ii de precolectare, colectare ?i transport a de?eurilor din municipiu, inclusiv a de?eurilor toxice periculoase din de?euri menajere, cu excep?ia celor cu regim special pentru cei 20.128 locuitori înregistra?i în aria de operare;
3. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivul nr. l, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLAJ ?i localită?ile aparţinătoare aferentă lunii Martie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
4. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivul nr. 2, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare aferentă lunii Martie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
5. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivele 3 ?i 4, să se compare ?i să se precizeze, dacă cantitatea de de?euri efectiv transportată ?i depozitată la CMII) Albota de operatorul Financiar Urban SRL, conform adresei nr. 548/18.10.2()22 generate de populaţia de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile apar?inătoare sunt mai mici sau mai mari decât cele calculate la obiectivele anterioare ( 3 ?i 4);
6. ?inând cont de numărul de persoane cu care operatorul Financiar Urban SRL avea contract de prestări servicii încheiat, aferent lunii Martie 2020, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de la utilizatorii cu contract de pe raza UAT - BLAJ ?i localită?ile apar?inătoare, conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini, anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014;
7. Pentru diferen?a de cantitate de de?euri efectiv colectată ?i transportată la Depozitul de De?euri CMID Albota conform adresei nr. 548/18.10.2022 ?i cantitatea rezultată de la obiectivul nr. 6, să se calculeze numărul de persoane ce au generat această cantitate aferent lunii Martie 2020, conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini, anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014;
8. să se calculeze cantitatea de de?euri abandonate colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T - BLAJ ?i localită?ile apar?inătoare pentru luna Martie 2020, aferentă facturii FP 1827922 din cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota având în vedere contractul de prestări servicii nr. 3071/09.02.2018;
9. să se calculeze dacă cantitatea de de?euri generată de către cei 20.128 locuitori înregistra?i calculată conform obiectivelor 3 ?i 4 la care se adaugă cantitatea de de?euri abandonată calculată lunar potrivit obiectivului nr. 8, este mai mică sau mai mare decât cantitatea efectiv, real colectată de la popula?ie ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL în vederea depozitării la Depozitul de De?euri CMII) Albota pentru luna Martie 2020;
I. Obiective propuse de pârâtă:
1. să se indice documentele justificative care dovedesc prestarea efectivă de către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. de servicii de precolectare, colectare selectivă, transport ?i depozitare a de?eurilor din municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract pentru luna martie 2020 conform art. 26 din Legea serviciului de salubrizare a localită?ilor nr. 101/2006 ?i datelor înscrise în factura fiscală ABFINB19 nr. FP1827922 din 31.03.2020;
2. să se stabilească, în baza datelor ?i documentelor emise de păr?ile litigante, dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat efectiv servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract în luna martie 2020;
3. să se stabilească dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat în luna martie 2020 servicii de colectare gunoi ?i de?euri în municipiul Blaj în baza Contractului de prestări servicii nr. 7016 din 18.03.2019 având ca obiect servicii de colectare gunoi ?i de?euri abandonate de pe raza municipiului BLAJ, indicând actele justificative, contravaloarea serviciilor prestate ?i plă?ile efectuate de către U.A.T. Municipiul Blaj pentru aceste servicii, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc.
Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 10 martie 2025, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 16 Decembrie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
7 octombrie 2024, ora 10:45
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 16 decembrie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Revine cu adresă către expert, cu menţiunea de a cita părţile şi pe experţii consilieri, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: I. Obiective propuse de reclamantă:
1. să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate ce a fost colectată ?i transportă de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile apar?inătoare la un grad de colectare de 100% în raport de dispozi?iile art. 14 din Caietul de sarcini, Anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014, parte integrantă din documenta?ia necesară desfă?urării activită?ii de precolectare, colectare ?i transport a de?eurilor din municipiu, inclusiv a de?eurilor toxice periculoase din de?euri menajere, cu excep?ia celor cu regim special, pentru cei 20.128 locuitori înregistraţi în aria de operare;
2. să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate ce a fost colectată ?i transportă de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100% conform art. 7 ?i art. 8 din Caietul de sarcini ?i potrivit Anexei nr. I la caietul de sarcini, Anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014, parte integrantă din documenta?ia necesară desfă?urării activită?ii de precolectare, colectare ?i transport a de?eurilor din municipiu, inclusiv a de?eurilor toxice periculoase din de?euri menajere, cu excep?ia celor cu regim special pentru cei 20.128 locuitori înregistra?i în aria de operare;
3. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivul nr. l, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLAJ ?i localită?ile aparţinătoare aferentă lunii Martie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
4. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivul nr. 2, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare aferentă lunii Martie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
5. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivele 3 ?i 4, să se compare ?i să se precizeze, dacă cantitatea de de?euri efectiv transportată ?i depozitată la CMII) Albota de operatorul Financiar Urban SRL, conform adresei nr. 548/18.10.2()22 generate de populaţia de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile apar?inătoare sunt mai mici sau mai mari decât cele calculate la obiectivele anterioare ( 3 ?i 4);
6. ?inând cont de numărul de persoane cu care operatorul Financiar Urban SRL avea contract de prestări servicii încheiat, aferent lunii Martie 2020, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de la utilizatorii cu contract de pe raza UAT - BLAJ ?i localită?ile apar?inătoare, conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini, anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014;
7. Pentru diferen?a de cantitate de de?euri efectiv colectată ?i transportată la Depozitul de De?euri CMID Albota conform adresei nr. 548/18.10.2022 ?i cantitatea rezultată de la obiectivul nr. 6, să se calculeze numărul de persoane ce au generat această cantitate aferent lunii Martie 2020, conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini, anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014;
8. să se calculeze cantitatea de de?euri abandonate colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T - BLAJ ?i localită?ile apar?inătoare pentru luna Martie 2020, aferentă facturii FP 1827922 din cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota având în vedere contractul de prestări servicii nr. 3071/09.02.2018;
9. să se calculeze dacă cantitatea de de?euri generată de către cei 20.128 locuitori înregistra?i calculată conform obiectivelor 3 ?i 4 la care se adaugă cantitatea de de?euri abandonată calculată lunar potrivit obiectivului nr. 8, este mai mică sau mai mare decât cantitatea efectiv, real colectată de la popula?ie ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL în vederea depozitării la Depozitul de De?euri CMII) Albota pentru luna Martie 2020;
I. Obiective propuse de pârâtă:
1. să se indice documentele justificative care dovedesc prestarea efectivă de către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. de servicii de precolectare, colectare selectivă, transport ?i depozitare a de?eurilor din municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract pentru luna martie 2020 conform art. 26 din Legea serviciului de salubrizare a localită?ilor nr. 101/2006 ?i datelor înscrise în factura fiscală ABFINB19 nr. FP1827922 din 31.03.2020;
2. să se stabilească, în baza datelor ?i documentelor emise de păr?ile litigante, dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat efectiv servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract în luna martie 2020;
3. să se stabilească dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat în luna martie 2020 servicii de colectare gunoi ?i de?euri în municipiul Blaj în baza Contractului de prestări servicii nr. 7016 din 18.03.2019 având ca obiect servicii de colectare gunoi ?i de?euri abandonate de pe raza municipiului BLAJ, indicând actele justificative, contravaloarea serviciilor prestate ?i plă?ile efectuate de către U.A.T. Municipiul Blaj pentru aceste servicii, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 07 Octombrie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
17 iunie 2024, ora 11:00
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 07 octombrie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Revine cu adresă către expert, cu menţiunea de a cita părţile şi pe experţii consilieri, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: I. Obiective propuse de reclamantă:
1. să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate ce a fost colectată ?i transportă de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile apar?inătoare la un grad de colectare de 100% în raport de dispozi?iile art. 14 din Caietul de sarcini, Anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014, parte integrantă din documenta?ia necesară desfă?urării activită?ii de precolectare, colectare ?i transport a de?eurilor din municipiu, inclusiv a de?eurilor toxice periculoase din de?euri menajere, cu excep?ia celor cu regim special, pentru cei 20.128 locuitori înregistraţi în aria de operare;
2. să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate ce a fost colectată ?i transportă de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100% conform art. 7 ?i art. 8 din Caietul de sarcini ?i potrivit Anexei nr. I la caietul de sarcini, Anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014, parte integrantă din documenta?ia necesară desfă?urării activită?ii de precolectare, colectare ?i transport a de?eurilor din municipiu, inclusiv a de?eurilor toxice periculoase din de?euri menajere, cu excep?ia celor cu regim special pentru cei 20.128 locuitori înregistra?i în aria de operare;
3. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivul nr. l, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLAJ ?i localită?ile aparţinătoare aferentă lunii Martie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
4. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivul nr. 2, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare aferentă lunii Martie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
5. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivele 3 ?i 4, să se compare ?i să se precizeze, dacă cantitatea de de?euri efectiv transportată ?i depozitată la CMII) Albota de operatorul Financiar Urban SRL, conform adresei nr. 548/18.10.2()22 generate de populaţia de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile apar?inătoare sunt mai mici sau mai mari decât cele calculate la obiectivele anterioare ( 3 ?i 4);
6. ?inând cont de numărul de persoane cu care operatorul Financiar Urban SRL avea contract de prestări servicii încheiat, aferent lunii Martie 2020, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de la utilizatorii cu contract de pe raza UAT - BLAJ ?i localită?ile apar?inătoare, conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini, anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014;
7. Pentru diferen?a de cantitate de de?euri efectiv colectată ?i transportată la Depozitul de De?euri CMID Albota conform adresei nr. 548/18.10.2022 ?i cantitatea rezultată de la obiectivul nr. 6, să se calculeze numărul de persoane ce au generat această cantitate aferent lunii Martie 2020, conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini, anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014;
8. să se calculeze cantitatea de de?euri abandonate colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T - BLAJ ?i localită?ile apar?inătoare pentru luna Martie 2020, aferentă facturii FP 1827922 din cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota având în vedere contractul de prestări servicii nr. 3071/09.02.2018;
9. să se calculeze dacă cantitatea de de?euri generată de către cei 20.128 locuitori înregistra?i calculată conform obiectivelor 3 ?i 4 la care se adaugă cantitatea de de?euri abandonată calculată lunar potrivit obiectivului nr. 8, este mai mică sau mai mare decât cantitatea efectiv, real colectată de la popula?ie ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL în vederea depozitării la Depozitul de De?euri CMII) Albota pentru luna Martie 2020;
I. Obiective propuse de pârâtă:
1. să se indice documentele justificative care dovedesc prestarea efectivă de către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. de servicii de precolectare, colectare selectivă, transport ?i depozitare a de?eurilor din municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract pentru luna martie 2020 conform art. 26 din Legea serviciului de salubrizare a localită?ilor nr. 101/2006 ?i datelor înscrise în factura fiscală ABFINB19 nr. FP1827922 din 31.03.2020;
2. să se stabilească, în baza datelor ?i documentelor emise de păr?ile litigante, dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat efectiv servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract în luna martie 2020;
3. să se stabilească dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat în luna martie 2020 servicii de colectare gunoi ?i de?euri în municipiul Blaj în baza Contractului de prestări servicii nr. 7016 din 18.03.2019 având ca obiect servicii de colectare gunoi ?i de?euri abandonate de pe raza municipiului BLAJ, indicând actele justificative, contravaloarea serviciilor prestate ?i plă?ile efectuate de către U.A.T. Municipiul Blaj pentru aceste servicii, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 17 Iunie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
22 aprilie 2024, ora 10:34
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de faptul că părţile au depus la dosar dovezile privind achitarea onorariului de expert.
Încuviinţează cererea de amânare formulată de d-na expert.
Revine cu adresă către expert cu solicitarea de a cita părţile şi pe experţii consilieri, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu obiectivele astfel cum au fost încuviinţate.
Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 17 iunie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 22 aprilie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
11 martie 2024, ora 10:45
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează pentru părţi proba cu expertiză tehnică judiciară în specialitatea contabilitate, cu excepţia obiectivelor formulate de reclamantă la punctele 8 şi 11 şi obiectivului formulat de pârâtă la punctul 4.
Fixează onorariu provizoriu de expert în cuantum de 2000 lei, 1500 lei în sarcina reclamantei şi 500 lei în sarcina pârâtei.
Pune în vedere părţilor, prin reprezentanţi, să consemneze onorariul şi să depună la dosar dovada, în termen de 5 zile de la încuviinţarea probei, sub sancţiunea decăderii.
Încuviinţează participarea la efectuarea expertizei a unui expert consilier din partea reclamantei, respectiv domnul Bejliu Constantin şi a unui expert consilier din partea pârâtei, respectiv doamna Opruţa Gligor.
Desemnează, prin tragere la sorţi, de pe lista comunicată de Biroul Local De Expertize, în conformitate cu disp. art. 331 alin. 1 NCpc, pe doamna expert Stroe Andrada Catinca, numărul 60 pe listă, pentru a efectua expertiza tehnică judiciară în specialitatea contabilitate.
Se emite adresă către expert pentru a i se aduce la cunoştinţă că a fost desemnat să efectueze expertiza în cauză, cu menţiunea de a cita părţile şi pe experţii consilieri, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: I. Obiective propuse de reclamantă:
1. să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate ce a fost colectată ?i transportă de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile apar?inătoare la un grad de colectare de 100% în raport de dispozi?iile art. 14 din Caietul de sarcini, Anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014, parte integrantă din documenta?ia necesară desfă?urării activită?ii de precolectare, colectare ?i transport a de?eurilor din municipiu, inclusiv a de?eurilor toxice periculoase din de?euri menajere, cu excep?ia celor cu regim special, pentru cei 20.128 locuitori înregistraţi în aria de operare;
2. să se calculeze cantitatea de de?euri nesortate ce a fost colectată ?i transportă de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare la un grad de colectare de 100% conform art. 7 ?i art. 8 din Caietul de sarcini ?i potrivit Anexei nr. I la caietul de sarcini, Anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014, parte integrantă din documenta?ia necesară desfă?urării activită?ii de precolectare, colectare ?i transport a de?eurilor din municipiu, inclusiv a de?eurilor toxice periculoase din de?euri menajere, cu excep?ia celor cu regim special pentru cei 20.128 locuitori înregistra?i în aria de operare;
3. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivul nr. l, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLAJ ?i localită?ile aparţinătoare aferentă lunii Martie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
4. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivul nr. 2, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile aparţinătoare aferentă lunii Martie 2020, cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota;
5. ?inând cont de răspunsul dat la obiectivele 3 ?i 4, să se compare ?i să se precizeze, dacă cantitatea de de?euri efectiv transportată ?i depozitată la CMII) Albota de operatorul Financiar Urban SRL, conform adresei nr. 548/18.10.2()22 generate de populaţia de pe raza UA T- BLAJ ?i localităţile apar?inătoare sunt mai mici sau mai mari decât cele calculate la obiectivele anterioare ( 3 ?i 4);
6. ?inând cont de numărul de persoane cu care operatorul Financiar Urban SRL avea contract de prestări servicii încheiat, aferent lunii Martie 2020, să se calculeze cantitatea de de?euri colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de la utilizatorii cu contract de pe raza UAT - BLAJ ?i localită?ile apar?inătoare, conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini, anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014;
7. Pentru diferen?a de cantitate de de?euri efectiv colectată ?i transportată la Depozitul de De?euri CMID Albota conform adresei nr. 548/18.10.2022 ?i cantitatea rezultată de la obiectivul nr. 6, să se calculeze numărul de persoane ce au generat această cantitate aferent lunii Martie 2020, conform indicelui de generare precizat în Anexa nr. I la Caietul de sarcini, anexă la contractul cadru de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare al municipiului Blaj nr. 5998/22.04.2014;
8. să se calculeze cantitatea de de?euri abandonate colectată ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL de pe raza UA T - BLAJ ?i localită?ile apar?inătoare pentru luna Martie 2020, aferentă facturii FP 1827922 din cantitate depusă de către operator la Depozitul de De?euri CMID Albota având în vedere contractul de prestări servicii nr. 3071/09.02.2018;
9. să se calculeze dacă cantitatea de de?euri generată de către cei 20.128 locuitori înregistra?i calculată conform obiectivelor 3 ?i 4 la care se adaugă cantitatea de de?euri abandonată calculată lunar potrivit obiectivului nr. 8, este mai mică sau mai mare decât cantitatea efectiv, real colectată de la popula?ie ?i transportată de către operatorul Financiar Urban SRL în vederea depozitării la Depozitul de De?euri CMII) Albota pentru luna Martie 2020;
I. Obiective propuse de pârâtă:
1. să se indice documentele justificative care dovedesc prestarea efectivă de către reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. de servicii de precolectare, colectare selectivă, transport ?i depozitare a de?eurilor din municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract pentru luna martie 2020 conform art. 26 din Legea serviciului de salubrizare a localită?ilor nr. 101/2006 ?i datelor înscrise în factura fiscală ABFINB19 nr. FP1827922 din 31.03.2020;
2. să se stabilească, în baza datelor ?i documentelor emise de păr?ile litigante, dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat efectiv servicii de salubrizare în municipiul Blaj pentru utilizatori fără contract în luna martie 2020;
3. să se stabilească dacă reclamanta FINANCIAR URBAN S.R.L. a prestat în luna martie 2020 servicii de colectare gunoi ?i de?euri în municipiul Blaj în baza Contractului de prestări servicii nr. 7016 din 18.03.2019 având ca obiect servicii de colectare gunoi ?i de?euri abandonate de pe raza municipiului BLAJ, indicând actele justificative, contravaloarea serviciilor prestate ?i plă?ile efectuate de către U.A.T. Municipiul Blaj pentru aceste servicii, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc.
Se emite adresă către Biroul Local De Expertize pentru a se comunica desemnarea ca expert în prezenta cauză, a doamnei Stroe Andrada Catinca.
Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 22 aprilie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 11 Martie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
26 februarie 2024, ora 10:40
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de amânare pentru imposibilitate de prezentare, formulată de reprezentantul convenţional al reclamantei, avocat Valeriu Stănoiu.
Prorogă discutarea excepţiei autorităţii de lucru judecat pentru următorul termen de judecată ce se va acorda.
Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 11 martie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 26 Februarie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice.
15 ianuarie 2024, ora 09:00
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de amânare formulată de reclamantă, prin reprezentant.
Comunică pârâtei un exemplar al înscrisurilor depuse de reclamantă.
Prorogă discutarea excepţiei puterii de lucru judecat, pentru următorul termen de judecată ce se va acorda.
Acordă termen la data de 26 februarie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 15 Ianuarie 2024, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achiziţii publice
23 octombrie 2023, ora 09:08
Complet: AP1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
Încuviinţează pentru părţi proba cu înscrisuri.
Pune în vedere părţilor să depună la dosar, în copii certificate pentru conformitate cu originalul, toate actele care au legătură cu soluţionarea cauzei.
Prorogă discutarea excepţiei puterii de lucru judecat, respectiv efectul pozitiv al puterii de lucru judecat invocată prin întâmpinare.
Acordă termen la data de 15 ianuarie 2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă conform disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.
Cu recurs odată cu fondul.
Pronunţată azi, 23 octombrie 2023, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat achizitii publice.
6 septembrie 2023, ora 13:30
Complet: C11-FOND-CIVIL
Tip soluție: Declină soluţionarea cauzei
Soluția pe scurt: Admite excepţia necompetenţei material funcţionale a completului civil.
Declină competenţa de soluţionare a cauzei în favoarea unui complet specializat CAF din cadrul Tribunalului Argeş - Secţia Civilă.
Fără cale de atac.
Pronunţată azi, 06.09.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pagina principală