Informații dosare ce cuprind 220/1371/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 220/1371/2022
Data înregistrării: 6 iulie 2022, ora 15:08:00
Data ultimei modificări: 18 iulie 2025, ora 13:13:46
Instanță: Tribunalul Comercial Mureș
Secție: INSOLVENTA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
BTL ROMÂNIA APARATURĂ MEDICALĂ S.A. - Creditor
FITCARE WELLNESS S.R.L. - Debitor
DIRECŢIA FISCALĂ LOCALĂ TÂRGU-MUREŞ - Creditor

Ședințe:
26 iunie 2025, ora 08:30
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: Dispune închiderea procedurii insolven?ei societă?ii debitoare FITCARE WELNESS SRL. Dispune radierea societă?ii debitoare FITCARE WELNESS SRL din registrul comer?ului. În baza dispozi?iilor art.180 din Legea nr.85/2014 descarcă pe lichidatorul judiciar CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVEN?Ă BRADU NICOLETA DORINA, de orice îndatoriri ?i responsabilită?i cu privire la procedură, debitoare ?i averea ei, creditori, titulari de garan?ii ?i asocia?i. În baza art.179 din Legea nr.85/2014 dispune notificarea prezentei sentin?e Direc?iei Generale a Finan?elor Publice Mure? ?i Oficiului Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Mure? pentru efectuarea cuvenitelor men?iuni, precum ?i publicarea acesteia în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Dispune înaintarea notei de decontare depusă de lichidatorul judiciar CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVEN?Ă BRADU NICOLETA DORINA către UNPIR – Filiala Mureş, pentru ca aceasta să-şi exercite atribuţiile prevăzute de OUG nr. 86/2006 şi statut. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin Buletinul Procedurilor de Insolven?ă. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Mure?. Pronun?ată prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei, astăzi, 26.06.2025.

11 iunie 2025, ora 13:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra cererii de închidere a procedurii, în temeiul art. 174 din Legea nr. 85/2014, la data de 26.06.2025. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 11.06.2025.

14 mai 2025, ora 13:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea discutării cererii de închidere a procedurii întemeiată pe dispoziţiile art. 174 din Legea nr.85/2014, amână judecarea cauzei la data de 11.06.2025, ora 13:00.

27 februarie 2025, ora 08:30
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Respinge cererea cu caracter necontencios având ca obiect majorare onorariu formulată de CABINETUL INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ BRADU NICOLETA DORINA în calitate de lichidator judiciar al debitoarei FITCARE WELNESS SRL. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la pronunţare pentru părţile prezente respectiv de la comunicare pentru părţile care au lipsit. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş. Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 27.02.2025.

12 februarie 2025, ora 13:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea cu privire la cererea de majorare a onorariului lichidatorului judiciar la data de 27.02.2025. Stabileşte următorul termen în vederea continuării demersurilor în procedură la data de 14.05.2025, ora 13:00.

16 octombrie 2024, ora 13:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor în cadrul procedurii şi pentru valorificarea bunurilor debitoarei, amână judecarea cauzei la data de 12.02.2025, ora 13:00.

15 mai 2024, ora 12:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor în cadrul procedurii, amână judecarea cauzei la data de 16.10.2024, ora 13:00.

17 ianuarie 2024, ora 13:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor în procedură şi a valorificării bunurilor debitoarei, amână judecarea cauzei la data de 15.05.2024, ora 12:00.

13 septembrie 2023, ora 13:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor în cadrul procedurii, pentru îndeplinirea obligaţiilor stabilite în sarcina lichidatorului judiciar, amână judecarea cauzei la data de 17.01.2024, ora 13:00.

31 mai 2023, ora 12:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Dispune în temeiul dispoziţiilor art. 145 alin.(1) lit.A pct.c) şi art. 145 alin. 1 lit. B din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei FITCARE WELNESS SRL. Dispune în temeiul art. 145 alin. 2 lit. a coroborat cu art. 84 alin. 4 din Legea nr. 85/2014 dizolvarea şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei în tot. În baza art. 75 din Legea nr. 85/2014 constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului sau a bunurilor sale. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescripţie a acţiunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b) din Legea nr.85/2014 desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă CII Bradu Nicoleta Dorina. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art. 64 alin. 1 din Legea 85/2014, cât şi o remuneraţie provizorie de 3.000 lei (fără alte taxe) cuvenită în cazul în care lipsesc disponibilităţile din averea insolventei. Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea următoarele puncte pe ordinea de zi: desemnarea lichidatorului judiciar/confirmarea lichidatorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului ce urmează a fi suportat din averea debitoarei. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. d) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina debitoarei insolvente obligaţia ca, în termen de 10 zile de la notificarea intrării în faliment – cel mai târziu până la 05.06.2023 – obligaţia de a preda gestiunea averii către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii prevăzute de dispoziţiile art. 84 alin. 2 din Legea nr.85/2014. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. e) Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu – obligaţia de a întocmi o listă cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii, menţinând pe seama lichidatorului judiciar provizoriu gestiunea tuturor actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii de acelaşi practician în insolvenţă, însă în calitatea sa procesuală anterioară de administrator judiciar. În temeiul art. art.145 alin. 2 lit. f) şi alin. 4 din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a notifica intrarea în faliment în acord cu dispoziţiile art. 146 alin. 1 teza II din Legea nr. 85/20014, respectiv stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a notifica intrarea în faliment a debitoarei, ridicarea dreptului ei de administrare şi dizolvarea acesteia, tuturor creditorilor notificaţi potrivit dispoziţiilor art. 99 din Legea nr.85/2014, dar şi debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului, pentru efectuarea menţiunii, precum şi altor autorităţi şi instituţii care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitorului instanţelor şi instituţiilor de credit cărora, potrivit art. 86 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, le dă dispoziţie să nu dispună de sumele debitoarei fără un ordin al lichidatorului judiciar, acesta din urmă comunicând de urgenţă instituţiilor de credit instituirea interdicţiei. Lichidatorul judiciar va publica o notificare privind deschiderea procedurii într-un ziar de largă circulaţie, pe cheltuiala averii debitorului, precum şi în Buletinul insolvenţei. În temeiul art. 145 alin. 3 şi alin. 4 din Legea nr. 85/2014, stabileşte următoarele termene ce urmează a fi cuprinse în notificarea adresată creditorilor de lichidatorul judiciar potrivit dispoziţiilor art. 146 alin. 2 lit. a cu aplicarea şi a celor ale art. 99 alin. 2-3 din Legea nr. 85/2014: - termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, la 17.07.2023 – data poştei; notificarea va cuprinde şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă. În baza dispoziţiilor art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 în anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar suplimentar de creanţe lichidatorul judiciar va menţiona în mod expres că debitorul, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii faţă de tabelul suplimentar de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabel; contestaţiile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar suplimentar; sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei; obligaţia celui care formulează contestaţia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special, sub sancţiunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obligaţii, din oficiu, unei amenzi în condiţiile Codului de procedură civilă; întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor ce o însoţesc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, lichidatorului judiciar şi debitorului, sub sancţiunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. - termenul de verificare a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, de întocmire şi de publicare a tabelului suplimentar al acestora la data de 14.08.2023, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. b) din Legea nr.85/2014; - termenul de depunere a contestaţiilor faţă de tabelul suplimentar de creanţe al debitoarei de 7 zile de la publicarea acestuia, adică până la data de 21.08.2023 – data poştei, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. c) din Legea nr.85/2014; În temeiul art. 59 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014, lichidatorul judiciar va depune lunar (până în data de 15 a fiecărei luni, pentru luna precedentă) la dosarul cauzei şi va transmite spre publicare un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras întocmit în condiţiile art. 5 pct. 28 şi art. 64 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 (un rezumat al măsurilor luate ) va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Dispune deschiderea de către lichidator a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 151-153 din Legea nr. 85/2006 dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului si îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare, inventarierea patrimoniului debitoarei şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii. Stabileşte termen pentru definitivarea tabelului de creanţe consolidat la data de 13.09.2023, termen la care judecătorul sindic urmează să soluţioneze şi eventualele contestaţii formulate împotriva tabelului preliminar suplimentar de creanţe al debitoarei şi pentru care creditorii, debitoarea şi lichidatorul judiciar provizoriu îl au în cunoştinţă. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, hotărârea este executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Mureş. Stabileşte termen de judecată la data de 13.09.2023. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 31.05.2023.

15 mai 2023, ora 12:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea cu privire la cererea de deschidere a procedurii falimentului la data de 31.05.2023, urmând ca soluţia să fie pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

13 februarie 2023, ora 12:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a continua demersurile în procedură, a acorda părţilor posibilitatea propunerii unui plan de reorganizare în condiţiile art. 132 din Legea nr. 85/2014, precum şi pentru depunerea rapoartelor de inventariere şi de evaluare, amână judecarea cauzei la data de 15.05.2023.

31 octombrie 2022, ora 08:30
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditor, societatea BTL ROMANIA APARATURA MEDICALA S.R.L. în contradictoriu cu debitorul, societatea FITCAREWELNESS S.R.L., având ca obiect deschiderea procedurii de insolven?ă a debitorului. În temeiul art. 38 alin. (1) ?i art. 65 alin. (1), art. 70 alin. (1) ?i (2) ?i 72 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, deschide procedura generală de insolven?ă a debitorului. În temeiul art. 73 ?i art. 45 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu practicianul în insolven?ă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ BRADU NICOLETA-DORINA, cu un onorariu provizoriu de 2.000 lei pentru întreaga procedură. În temeiul art. 83 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere a procedurii, toate actele ?i coresponden?a emise de debitor ?i administratorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu ?i cu caractere vizibile, în limbile română, engleză ?i franceză, men?iunea "în insolven?ă", "in insolvency", "en procedure collective". În temeiul art. 87 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în perioada de observa?ie debitorul va putea să continue desfă?urarea activită?ilor curente ?i poate efectua plă?i către creditorii cunoscu?i, cere se încadrează în condi?iile obi?nuite de exercitare a activită?ii curente, sub supravegherea administratorului judiciar, în condi?iile legii. În temeiul art. 87 alin. (2) teza I din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, actele, opera?iunile ?i plă?ile care depă?esc condi?iile prevăzute la alin. (1) vor putea fi autorizate în exercitarea atribu?iilor de supraveghere de administratorul judiciar, scop în care acesta va convoca o ?edin?ă a comitetului creditorilor în vederea supunerii spre aprobare a cererii administratorului special, în termen de maximum 5 zile de la data primirii acesteia. În temeiul art. 87 alin. (2) teza a II-a din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul în care o anumită opera?iune care excedează activită?ii curente este recomandată de către administratorul judiciar, iar propunerea este aprobată de către comitetul creditorilor, aceasta va fi îndeplinită obligatoriu de administratorul special, iar în cazul în care activitatea este condusă de către administratorul judiciar, opera?iunea va fi efectuată de către acesta cu aprobarea comitetului creditorilor, fără a fi necesară cererea administratorului special. În temeiul art. 75 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată că de la data deschiderii procedurii sunt suspendate de drept toate ac?iunilor judiciare, extrajudiciare ?i a măsurilor de executare silită pentru realizarea crean?elor asupra averii debitorului, cu excep?ia acelora prevăzute de lege. În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescrip?ie a ac?iunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din lege, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instan?ele judecătore?ti în a căror jurisdic?ie se află sediul debitorului, precum ?i tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În temeiul art. 86 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al administratorului judiciar, care va comunica de urgen?ă băncilor instituirea acestei interdic?ii. În temeiul art. 86 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar va aten?iona băncile notificate că încălcarea interdic?iei comunicate atrage răspunderea lor pentru prejudiciul creat, precum ?i o amendă judiciare de la 4.000 lei la 10.000 lei. În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dacă debitorul are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune. În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 11.11.2022 ca fiind termenul până la care debitorul este obligat să depună la dosarul cauzei toate actele ?i informa?iile prevăzute de art. 67 alin. (1) din lege. În temeiul art. 53 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 14.11.2022 ca fiind data la care administratorul judiciar va convoca adunarea generală a asocia?ilor debitorului pentru desemnarea administratorului special. În temeiul art. 53 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul special va preciza în convocator că dacă adunarea asocia?ilor nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asocia?ii sunt decăzu?i din drepturile recunoscute de procedură ?i care sunt exercitate prin administrator special. În temeiul art. 99 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în urma deschiderii procedurii, administratorul judiciar va trimite o notificare tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 74 din lege, debitorului ?i oficiului registrului comer?ului sau, după caz, registrului societă?ilor agricole ori altor registre unde debitorul este înmatriculat sau înregistrat, pentru efectuarea men?iunii, notificare ce va fi realizată potrivit prevederilor Codului de procedură civilă ?i care se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circula?ie ?i în Buletinul procedurilor de insolven?ă. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar va comunica de îndată creditorilor, ?i, în orice caz, cel mai târziu la data de 08.12.2022, notificarea care, conform dispozi?iilor prezentei sentin?e, va cuprinde: a) […] b) termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a crean?elor asupra averii debitorului, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă înregistrată să fie considerată valabilă; c) termenul de verificare a crean?elor, de întocmire ?i publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar de crean?e; d) termenul de definitivare a tabelului crean?elor; e) locul, data ?i ora primei ?edin?e a adunării creditorilor. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 19.12.2022 ca fiind termenul-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a crean?elor asupra averii debitorului, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă înregistrată să fie considerată valabilă. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 09.01.2023 ca fiind termenul de verificare a crean?elor, de întocmire ?i publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar de crean?e. În temeiul art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, odată cu publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar de crean?e, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror crean?e sau drepturi de preferin?ă au fost trecute par?ial în tabelul preliminar de crean?e sau înlăturate, precizând totodată ?i motivele. În temeiul art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, notificările trimise conform art. 110 alin. (4) din lege vor cuprinde următoarele men?iuni: - debitorul, creditorii ?i orice altă parte interesată vor putea să formuleze contesta?ii fa?ă de tabelul de crean?e, cu privire la crean?ele ?i drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabel; - contesta?iile trebuie depuse la tribunal în termenul stabilit conform hotărârii de deschidere a procedurii insolven?ei; - sub sanc?iunea anulării, contesta?ia va fi înso?ită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum ?i de toate înscrisurile de care partea în?elege să se folosească în dovedirea sus?inerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excep?ia celor care nu se află în posesia păr?ii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contesta?iei; - obliga?ia celui care formulează contesta?ia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contesta?iei ?i al documentelor ce o înso?esc administratorului judiciar, creditorului a cărui crean?ă se contestă, precum ?i administratorului special, sub sanc?iunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obliga?ii, din oficiu, unei amenzi în condi?iile Codului de procedură civilă; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contesta?iei ?i a documentelor ce o înso?esc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea ?i contestatorului, administratorului judiciar ?i debitorului, sub sanc?iunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. În temeiul art. 111 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, fixează data de 17.01.2023 ca fiind termenul-limită de depunere la tribunal a contesta?iilor la tabelul preliminar al crean?elor. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 13.02.2023 ca fiind termenul de definitivare a tabelului de crean?e, la care judecătorul-sindic va solu?iona deodată, printr-o singură sentin?ă, toate contesta?iile, chiar dacă pentru solu?ionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 112 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 17.02.2023 ca fiind data până la care lichidatorul judiciar va înregistra la tribunal ?i va publica în Buletinul procedurilor de insolven?ă tabelul definitiv al tuturor crean?elor împotriva averii debitorului, arătând suma, prioritatea ?i situa?ia fiecărei crean?e, beneficiară sau nu a unei cauze de preferin?ă. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. e), art. 50 alin. (4) ?i art. 57 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te la 13.01.2023 data la care administratorul judiciar va convoca prima adunare a creditorilor, la ora ?i locul comunicat de administratorul judiciar, având ca ordine de zi desemnarea administratorului judiciar ori, după caz, confirmarea administratorului judiciar desemnat provizoriu, stabilirea onorariului acestuia, precum ?i desemnarea comitetului creditorilor. În temeiul art. 48 alin. (6) ?i (8) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, toate procesele-verbale ale ?edin?elor adunării creditorilor vor fi depuse, prin grija administratorului judiciar, la dosarul cauzei ?i trimise spre publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, în termen de două zile lucrătoare de la data ?edin?ei adunării creditorilor, cu men?iunea că pot fi contestate, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării. În temeiul art. 58 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar este obligat să î?i organizeze ?i optimizeze activitatea în scopul îndeplinirii următoarelor atribu?ii: a) examinarea situa?iei economice a debitorului ?i a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74, după caz, ?i întocmirea unui raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observa?ie în cadrul procedurii generale ?i supunerea acelui raport aprobării judecătorului-sindic, într-un termen stabilit de acesta, dar care nu va putea depă?i 20 de zile de la desemnarea administratorului judiciar; b) examinarea activită?ii debitorului ?i întocmirea unui raport amănun?it asupra cauzelor ?i împrejurărilor care au dus la apari?ia stării de insolven?ă, cu men?ionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă ?i cu privire la existen?a premiselor angajării răspunderii acestora, în condi?iile prevederilor art. 169 - 173, precum ?i asupra posibilită?ii reale de reorganizare a activită?ii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea ?i depunerea la dosarul cauzei, într-un termen stabilit de judecătorul-sindic, dar care nu va putea depă?i 40 de zile de la desemnarea administratorului judiciar; c) întocmirea actelor prevăzute la art. 67 alin. (1), în cazul în care debitorul nu ?i-a îndeplinit obliga?ia respectivă înăuntrul termenelor legale, precum ?i verificarea, corectarea ?i completarea informa?iilor cuprinse în actele respective, când acestea au fost prezentate de debitor; d) elaborarea planului de reorganizare a activită?ii debitorului, în func?ie de cuprinsul raportului prevăzut la lit. a); e) supravegherea opera?iunilor de gestionare a patrimoniului debitorului; f) conducerea integrală, respectiv în parte, a activită?ii debitorului, în acest ultim caz cu respectarea precizărilor exprese ale judecătorului-sindic cu privire la atribu?iile sale ?i la condi?iile de efectuare a plă?ilor din contul averii debitorului; g) convocarea, prezidarea ?i asigurarea secretariatului ?edin?elor adunării creditorilor sau ale ac?ionarilor, asocia?ilor ori membrilor debitorului persoană juridică; h) introducerea de ac?iuni pentru anularea actelor sau opera?iunilor frauduloase ale debitorului, încheiate în dauna drepturilor creditorilor, precum ?i a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor opera?iuni comerciale încheiate de debitor ?i a constituirii unor garan?ii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor; i) sesizarea de urgen?ă a judecătorului-sindic în cazul în care constată că nu există bunuri în averea debitorului ori că acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile de procedură; j) denun?area unor contracte încheiate de debitor; k) verificarea crean?elor ?i, atunci când este cazul, formularea de obiec?iuni la acestea, notificarea creditorilor în cazul neînscrierii sau înscrierii par?iale a crean?elor, precum ?i întocmirea tabelelor de crean?e; l) încasarea crean?elor, urmărirea încasării crean?elor referitoare la bunurile din averea debitorului sau la sumele de bani transferate de către debitor înainte de deschiderea procedurii, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitorului, pentru aceasta putând angaja avoca?i; m) încheierea de tranzac?ii, descărcarea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renun?area la garan?ii reale, cu condi?ia confirmării acestor opera?iuni de către judecătorul-sindic; n) sesizarea judecătorului-sindic în legătură cu orice problemă care ar cere o solu?ionare de către acesta; o) inventarierea bunurilor debitorului; p) dispunerea evaluării bunurilor debitorului, astfel încât aceasta să fie realizată până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al crean?elor; q) transmiterea spre publicare în BPI a unui anun? cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar este obligat să supravegheze opera?iunile de gestionare a patrimoniului debitorului. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. h) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul în care rezultă astfel din analiza activită?ii debitorului, administratorul judiciar este obligat să introducă ac?iuni pentru anularea actelor sau opera?iunilor frauduloase ale debitorului, încheiate în dauna drepturilor creditorilor, precum ?i a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor opera?iuni comerciale încheiate de debitor ?i a constituirii unor garan?ii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor. În temeiul art. 84 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, debitorul sau, după caz, debitorul ?i administratorul judiciar sunt obliga?i, să întocmească ?i să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plă?ile ?i compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii ?i valorii acestora, precum ?i a datelor de identificare a cocontractan?ilor. În temeiul art. 92 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 21.11.2022 ca fiind termen administrativ de verificare pentru care administratorul judiciar va întocmi ?i va supune judecătorului-sindic raportul prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observa?ie din procedura generală, ?i în care va indica dacă debitorul se încadrează în categoriile prevăzute la art. 38 alin. (2) ?i dacă, în consecin?ă, trebuie supus procedurii simplificate prevăzute de lege, caz în care în raport va cuprinde documentele doveditoare ?i propunerea de intrare în faliment în procedura simplificată, pe care o va notifica creditorilor care au depus cererea introductivă ?i debitorului, prin administratorul special, depunând la instan?ă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare. În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 12.12.2022 ca fiind termen administrativ de verificare pentru care administratorul judiciar va întocmi ?i va supune judecătorul-sindic raportul amănun?it asupra cauzelor ?i împrejurărilor care au dus la apari?ia insolven?ei debitorului, cu men?ionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă. În temeiul art. 97 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul în care debitorul nu se încadrează în categoriile prevăzute la art. 38 alin. (2), raportul va indica dacă există o posibilitate reală de reorganizare efectivă a activită?ii debitorului ori, după caz, motivele care nu permit reorganizarea ?i, în acest caz, va propune intrarea în faliment. În temeiul art. 97 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul în care, prin raportul său, administratorul judiciar arată că activitatea debitorului poate fi redresată pe baza unui plan de reorganizare judiciară, acesta va preciza dacă recomandă ca planul de reorganizare să fie propus de debitor, dacă, la cererea debitorului, colaborează la întocmirea planului ori dacă inten?ionează să propună un alt plan singur sau împreună cu unul ori mai mul?i creditori. În temeiul art. 97 alin. (5) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul în care administratorul judiciar va face în raport propunerea de intrare în faliment, acesta va publica un anun? referitor la raport în Buletinul procedurilor de insolven?ă, cu indicarea datei primei adunări a creditorilor, sau va convoca adunarea creditorilor, dacă raportul va fi depus după data primei adunări, adunare în care va supune votului adunării creditorilor propunerea de intrare în faliment. În temeiul art. 97 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, va comunica o copie pe raport debitorului ?i va depune câte o copie la grefa tribunalului ?i la registrul comer?ului sau, după caz, la registrul în care este înregistrat debitorul. În temeiul art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege va cuprinde o analiză amănun?ită pe următoarele capitole: 1. Preambul (legisla?ia aplicabilă, numirea administratorului, premise avute în elaborarea raportului); 2. Obiectul de activitate, evolu?ia ?i structura capitalului social a debitorului (se va determina data apari?iei stării de insolven?ă a debitorului!; dacă există date se va prezenta ?i un scurt istoric al debitorului); 3. Analiza situa?iei patrimoniale (se va face analiză pe bilan? contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informa?iile financiare avute la dispozi?ie pentru perioada ulterioară ultimului bilan? contabil); 4. Analiza indicatorilor bilan?ieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 5. Analiza contului de profit ?i pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 6. Indicatori financiari ?i evolu?ia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 7. Analiza activită?ii comerciale desfă?urate (după caz se va face referire la marketingul societă?ii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.); 8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant; 9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989; 10. Organizarea (Organigrama) func?ională ?i de conducere a debitorului; 11. Analiza resurselor umane ?i evolu?ia acestora; 12. Analiza obliga?iilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de finan?are: finan?are proprie sau finan?are din credite; 13. Concluzii. În temeiul art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege administratorul judiciar: - va analiza indicatorii de stare bilan?ieri în vederea stabilirii modului în care a fost sus?inută activitatea debitorului, respectiv dacă aceasta a fost sus?inută din surse proprii sau a fost sus?inută din credite acordate de bănci; - va efectua o analiză detaliată a activului ?i pasivului debitorului ?i a documentelor contabile, în vederea stabilirii existen?ei sau nu a premiselor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e) din lege; - în situa?ia în care în desfă?urarea activită?ii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destina?ia acestora, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a) din lege; - în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea sus?inerii activită?ii din surse proprii, va efectua o analiză a crean?elor societă?ii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clien?ii ?i a asigurat siguran?a recuperării acestor crean?e, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c) din lege; - în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea crean?elor, va analiza modul în care acestea au fost securizate ?i dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilită?ii, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d) din lege; - va analiza contractele încheiate cu diferi?i furnizori de materii prime, utilită?i, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor ter?i care ofereau acelea?i servicii în acelea?i condi?ii dar în condi?ii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b) din lege; - prin analiza tuturor contractelor încheiate, administratorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenien?ei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile; - dacă situa?ia o impune, pentru descrierea tabloului de finan?are a ciclurilor de exploatare, administratorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de finan?are ?i de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei; - va expune concluziile sale în ce prive?te cauzele ?i împrejurările, precum ?i în ce prive?te persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societă?ii în stare de insolven?ă în sensul art. 169 din lege. În temeiul art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 02.01.2023 ca fiind termenul până la care administratorul judiciar va efectua procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informa?iilor primite de la debitor în condi?iile art. 74 din lege ?i / sau pe baza oricăror informa?ii ?i documente solicitate autorită?ilor competente potrivit legii. În temeiul art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar, în scopul ob?inerii informa?iilor ?i documentelor necesare, în special cu privire la existen?a bunurilor, crean?elor ori disponibilită?ilor băne?ti în patrimoniul debitorului, va adresa solicitări institu?iilor, autorită?ilor ?i organismelor, în primul rând de la nivel na?ional, ?i în al doilea rând de la nivel regional ?i local, care ar putea, potrivit reglementărilor legale, să de?ină astfel de informa?ii, date ?i înregistrări, cum sunt: serviciul PATRIMVEN, Agen?ia Na?ională de Cadastru ?i Publicitate Imobiliară, Sistemul National de Eviden?e Auto, Oficiului Na?ional al Registrului Comer?ului, ?i altele asemenea, după caz. În temeiul art. 151 alin. (1) ?i (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, administratorul judiciar va pune sub sigilii: magazinele, magaziile, depozitele, birourile, coresponden?a comercială, arhiva, dispozitivele de stocare ?i prelucrare a informa?iei, contractele, mărfurile ?i orice alte bunuri mobile apar?inând averii debitorului, iar în timpul ac?iunii de sigilare, administratorul judiciar va lua măsurile necesare pentru conservarea bunurilor. În temeiul art. 151 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în situa?ia prevăzută la art. 93, administratorul judiciar va face inventarul bunurilor debitorului după ob?inerea rela?iilor scrise privind situa?ia bunurilor debitorului, iar dacă în urma demersurilor efectuate potrivit prevederilor art. 94 - 96 din lege, administratorul judiciar nu identifică niciun bun, inventarul se încheie pe baza comunicărilor scrise transmise de autorită?ile relevante. În temeiul art. 151 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, administratorul judiciar nu va pune sub sigilii: a) obiectele care vor trebui valorificate de urgen?ă pentru a se evita deteriorarea lor materială sau pierderea din valoare; b) registrele de contabilitate; c) cambiile ?i alte titluri de valoare scadente sau care urmează a fi scadente în scurt timp, precum ?i ac?iunile ori alte titluri de participa?ie ale debitorului, care vor fi luate de administratorul judiciar pentru a fi încasate sau pentru a efectua activită?ile de conservare necesare; d) numerarul pe care administratorul judiciar îl va depune în bancă în contul averii debitorului. În temeiul art. 152 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dacă averea debitorului poate fi inventariată complet într-o singură zi, administratorul judiciar va proceda imediat la inventariere, fără a aplica sigiliile, iar în toate celelalte cazuri va proceda la inventariere în cel mai scurt timp posibil, cu respectarea dispozi?iei judecătorului-sindic ca debitorul să fie de fa?ă ?i să asiste la inventar. În temeiul art. 152 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar, pe măsura desfă?urării inventarierii, va lua în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. În temeiul art. 153 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar va descrie în inventar toate bunurile identificate ale debitorului ?i va semna alături de debitor actul de inventar sau va semna singur, dacă debitorul nu participă la inventariere. În temeiul art. 153 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul în care în averea debitorului nu există suficiente lichidită?i, administratorul judiciar va putea valorifica de urgen?ă bunuri ale debitorului, cu prioritate pe cele asupra cărora nu există cauze de preferin?ă, pentru ob?inerea acestor lichidită?i, fără aprobarea creditorilor, caz în care valorificarea se va efectua prin licita?ie publică, după evaluarea prealabilă, pornind de la valoarea de lichidare indicată de evaluator. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. p) ?i art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 17.02.2023 ca fiind data până la care administratorul judiciar va realiza evaluarea bunurilor debitorului ?i va depune la dosarul cauzei raportul de evaluare. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. q), art. 58 alin. (2) ?i art. 155 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, fixează data de 20.02.2023 ca fiind termenul-limită până la care administratorul judiciar va transmite spre publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă un anun? cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, împreună cu precizarea că raportul de evaluare poate fi consultat de creditori în loca?ia indicată prin anun? de administratorul judiciar. În temeiul art. 39 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, toate cheltuielile aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cele privind notificarea, convocarea ?i comunicarea actelor de procedură efectuate de administratorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului, scop în care, în termen de două zile de la notificare, administratorul judiciar va da dispozi?iile necesare deschiderii contului. În temeiul art. 39 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, disponibilită?ile băne?ti ale debitorului vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 59 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar va depune lunar [în ultima zi lucrătoare din fiecare lună] la dosarul cauzei un raport cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolven?ă. În temeiul art. 5 pct. 28 ?i art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, extrasul pe care administratorul judiciar îl va publica în Buletinul procedurilor de insolven?ă reprezintă un rezumat al măsurilor luate ?i va cuprinde, obligatoriu, următoarele elemente: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art. 61 din lege, precum ?i onorariul acestora; b) actele de dispozi?ie asupra averii debitorului ?i documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situa?ia încasărilor ?i plă?ilor, în sinteză; e) promovarea unor ac?iuni prevăzute la art. 117 - 122 sau la art. 169 din lege; f) măsuri privind acordarea unei protec?ii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferin?ă; g) stadiul efectuării inventarierii, dacă este cazul. În temeiul art. 60 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, judecătorul-sindic va sanc?iona cu amendă judiciară de la 1.000 lei la 5.000 lei administratorul judiciar în cazul în care, din culpă sau cu rea-credin?ă, nu î?i îndepline?te ori îndepline?te cu întârziere atribu?iile prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul-sindic. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te la data de 13.02.2023 termen judiciar de definitivare a tabelului de crean?e, la care judecătorul-sindic va solu?iona deodată, printr-o singură sentin?ă, toate contesta?iile, chiar dacă pentru solu?ionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, hotărârea este executorie. În temeiul art. 43 alin. (2) ?i art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, hotărârea poate fi atacată cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Pronun?ată prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei, azi, 31.10.2022.

28 octombrie 2022, ora 12:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 31.10.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţe.

25 octombrie 2022, ora 08:30
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 28.10.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţe.

10 octombrie 2022, ora 10:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 25.10.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

12 septembrie 2022, ora 10:00
Complet: C51 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Refacerea procedurii de citare cu creditorul şi depunerea înscrisurilor care i-au fost solicitate pentru acest termen.



Pagina principală