Informații dosare ce cuprind 2240/104/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 2240/104/2022
Data înregistrării: 11 martie 2024, ora 10:56:00
Data ultimei modificări: 9 septembrie 2025, ora 12:08:17
Instanță: Curtea de Apel Craiova
Secție: Secţia a II-a Civilă
Materie: litigii cu profesioniștii
Obiect: pretenţii
Stadiu procesual: Apel

Părți:
SC ANTARES DISTRIBUŢION SRL CU SEDIUL PROCESUAL ALES LA SPARL SĂULEANU ŞI ASOCIAŢII - Apelant Reclamant
ILINOIU CAMELIA GABRIELA-CABINET DE EVIDENŢĂ ŞI EXPERTIZĂ CONTABILĂ - Intimat Pârât

Ședințe:
23 septembrie 2025, ora 11:00
Complet: C3A - comercial
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

9 septembrie 2025, ora 11:00
Complet: C3A - comercial
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:

3 iunie 2025, ora 11:00
Complet: C3A - comercial
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de amânare formulată de apărătorul ales al apelantei reclamante, având în vedere că raportul de expertiză nu a fost depus. Se va proroga soluţionarea cererii de majorare a onorariului de expert formulată de expertul desemnat în cauză până la un moment ulterior depunerii raportului de expertiză. Se va repeta adresa către expertul desemnat Nicola Camelia, cu menţiunea de a depune la dosar lucrarea cu cel puţin 5 zile înaintea termenului de judecată, sub sancţiunea amenzii, prevăzută de art. 187 alin. 1 pct. 2 Cod procedură civilă, expertul urmând să răspundă obiectivelor menţionate în încheierea de şedinţă din 25 februarie 2025. Amână judecarea cauzei la data de 9 septembrie 2025, ora 11:00, pentru când părţile au termenul în cunoştinţă în temeiul art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă.

6 mai 2025, ora 11:00
Complet: C3A - comercial
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge ca nefondată cererea de îndreptare eroare materială formulată de apelanta reclamanta Antares Distribuţion SRL. Se emite ce se va comunica expertului contabil Nicola Camelia, pentru refacerea lucrării, acesta urmând să răspundă la obiectivele formulate de: I.apelanta reclamantă Antares Distribuţion SRL ?i încuviin?ate de instan?ă, respectiv: 1.Să se stabilească dacă pârâta a respectat Standardul 35 atunci când a semnat situa?iile financiare ale reclamantei, dacă au fost verificate listele de inventar, precum ?i dacă au fost corelate datele publicate în bilan? cu eviden?a contrabilă. 2.Să se stabilească dacă, atunci când au fost calculate ?i depuse declara?iile anuale D101 au fost respectate normele în vigoare. 3.Să se stabilească dacă, conform contractului de prestări servicii încheiat cu pârâta, îi reveneau acesteia atribu?iile ?i sarcinile de întocmire a situa?iei financiare a reclamantei. 4.Care este cauza care a dus la existen?a datoriilor fiscale pe care reclamanta le are la momentul actual? II.intimatul-pârât Cabinet de evidenţă şi expertiză contabilă Ilinoiu Camelia Gabriela ?i încuviin?ate de instan?ă, respectiv obiectivele nr. 1-4, reformulate în sensul că expertul, cu privire la fiecare aspect învederat în cuprinsul obiectivului, va eviden?ia doar cine a înregistrat în eviden?a contabilă documentele contabile despre care se face referire în cuprinsul acestor obiective, fără a răspunde celelalte solicitări formulate de către pârâtă, precum ?i obiectivele nr. 5 ?i nr. 7, obiectivele propuse de intimatul-pârât fiind următoarele: “1. În octombrie 2012 s-a înregistrat în contul 663 pierderi din creanţe legate de participaţii în sumă de 212.675,86 lei. Organul fiscal a stabilit debit suplimentar suma de 34.028 lei (212.675.86 lei ori 16% egal 34.028 lei). Să se stabilească cine a decis vânzarea acestor ac?iuni, cine a înregistrat în evidenţa contabilă această pierdere şi care afost rolul Cabinetului de Evidenţă şi Expertiză Contabilă Ilinoiu Camelia Gabriela în vânzarea acestor acţiuni. 2. În luna decembrie 2012 s-a efectuat următoarea înregistrare contabilă: 621 costul de birou şi comerciale= 408 furnizori facturi nesosite 127.086,40 lei. Organul de inspec?ie fiscală a stabilit debit suplimentar în sumă de 20334 lei neacordat drept de deducere pentru suma de 127.086,40 lei având în vedere că cheltuielile cu serviciile de management, consultanţă, asisten?ă sau alte prestări de servicii pentru care contribuabilii nu pot justifica necesitatea prestării acestora în scopul activităţilor desfăşurate ?i pentru care sunt încheiate contracte. Să se stabilească cine a decis înregistrarea acestei note contabile şi care a fost rolul Cabinetului de Evidenţă şi Expertiză Contabilă Ilinoiu Camelia Gabriela în înregistrarea acesteia. 3. În luna noiembrie 2012 s-au înregistrat 2 facturi emise de Technonet SRL Italia. Factura nr.2012-IFDCI-0000005/19.11.2012 reprezentând dreptul de intrare în reţeaua de franciză Antares, în valoare de 90.698 lei. Factura nr.2012-IFDCI -0000006/26.11.2012 în valoare de 113.232,50 lei reprezentând servicii de traducere catalog Antares în limba română Organul de inspecţie fiscală a considerat că pentru aceste două facturi nu s-a prezentat niciun document suplimentar sau contract din care să rezulte necesitatea ?i realitatea celar două servicii, stabilind debit suplimentar în sumă de 32.637 lei. (203.980,50 lei ori 16% = 32.637 lei). Să se stabilească care fost rolul Cabinetului de Evidenţă şi Expertiză Contabilă Ilinoiu Camelia Gabriela în înregistrarea acestor facturi şi în luarea acestor decizii. 4. În iunie 2013 s-a înregistrat în contul 6583 cheltuieli privind activele cedate, suma de 1.210.317,24 lei. Opinia organului de control a fost că valoarea imobilizărilor în curs de execu?ie care nu se mai finalizează şi se scot din evidenţă pe seama conturilor de cheltuieli, reprezintă cheltuială nedeductibilă. Pentru suma de 788.895,06 organele de inspecţie fiscală nu acordă drept de deducere ?i din care se scade pierderea fiscală rămasă nerecuperată în sumă de 352.038 lei, rezultând un profit impozabil în sumă de 436.857 lei ( 788.895,06 lei - 352.038 lei = 436.857 lei x16% = 69.897 lei). S-a stabilit debit suplimentar în sumă de 69.897 lei. Să se stabilească cine a înregistrat nota contabilă care a diminuat baza impozabilă şi care a fost rolul Cabinetului de Evidenţă şi Expertiză Contabilă - Ilinoiu Camelia Gabriela în luarea acestor decizii. 5.Să se stabilească în baza căror documente se depune declaraţia D101 şi cine a întocmit aceste documente. 6. (...) 7. Să se stabilească dacă standardul profesional nr. 35 expertize contabile are relevanţă în această cauză şi dacă da, care este aceasta.” Totodată, expertul va fi citat cu menţiunea de a depune lucrarea cu cel puţin 5 zile libere înaintea termenului de judecată, în caz contrar fiind amendat potrivit dispoziţiilor art.187 alin. 1 pct.2 Cod procedură civilă. Amână judecarea cauzei la 3 iunie 2025, C3A, ora 11,00 pentru când părţile au termenul în cunoştinţă în temeiul art. 229 alin. (1) Cod procedură civilă.

25 februarie 2025, ora 11:00
Complet: C3A - comercial
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se va emite o adresă expertului contabil Nicola Camelia, pentru refacerea lucrării, acesta urmând să răspundă la obiectivele formulate de: I.apelanta reclamantă Antares Distribuţion SRL ?i încuviin?ate de instan?ă, respectiv: 1.Să se stabilească dacă pârâta a respectat Standardul 35 atunci când a semnat situa?iile financiare ale reclamantei, dacă au fost verificate listele de inventar, precum ?i dacă au fost corelate datele publicate în bilan? cu eviden?a contrabilă. 2.Să se stabilească dacă, atunci când au fost calculate ?i depuse declara?iile anuale D101 au fost respectate normele în vigoare. 3.Să se stabilească dacă, conform contractului de prestări servicii încheiat cu pârâta, îi reveneau acesteia atribu?iile ?i sarcinile de întocmire a situa?iei financiare a reclamantei. 4.Care este cauza care a dus la existen?a datoriilor fiscale pe care reclamanta le are la momentul actual? II.intimatul-pârât Cabinet de evidenţă şi expertiză contabilă Ilinoiu Camelia Gabriela ?i încuviin?ate de instan?ă, respectiv obiectivele nr. 1-4, reformulate în sensul că expertul, cu privire la fiecare aspect învederat în cuprinsul obiectivului, va eviden?ia doar cine a înregistrat în eviden?a contabilă documentele contabile despre care se face referire în cuprinsul acestor obiective, fără a răspunde celelalte solicitări formulate de către pârâtă, precum ?i obiectivele nr. 5 ?i nr. 7, obiectivele propuse de intimatul-pârât fiind următoarele: “1. În octombrie 2012 s-a înregistrat în contul 663 pierderi din creanţe legate de participaţii în sumă de 212.675,86 lei. Organul fiscal a stabilit debit suplimentar suma de 34.028 lei (212.675.86 lei ori 16% egal 34.028 lei). Să se stabilească cine a decis vânzarea acestor ac?iuni, cine a înregistrat în evidenţa contabilă această pierdere şi care afost rolul Cabinetului de Evidenţă şi Expertiză Contabilă Ilinoiu Camelia Gabriela în vânzarea acestor acţiuni. 2. În luna decembrie 2012 s-a efectuat următoarea înregistrare contabilă: 621 costul de birou şi comerciale= 408 furnizori facturi nesosite 127.086,40 lei. Organul de inspec?ie fiscală a stabilit debit suplimentar în sumă de 20334 lei neacordat drept de deducere pentru suma de 127.086,40 lei având în vedere că cheltuielile cu serviciile de management, consultanţă, asisten?ă sau alte prestări de servicii pentru care contribuabilii nu pot justifica necesitatea prestării acestora în scopul activităţilor desfăşurate ?i pentru care sunt încheiate contracte. Să se stabilească cine a decis înregistrarea acestei note contabile şi care a fost rolul Cabinetului de Evidenţă şi Expertiză Contabilă Ilinoiu Camelia Gabriela în înregistrarea acesteia. 3. În luna noiembrie 2012 s-au înregistrat 2 facturi emise de Technonet SRL Italia. Factura nr.2012-IFDCI-0000005/19.11.2012 reprezentând dreptul de intrare în reţeaua de franciză Antares, în valoare de 90.698 lei. Factura nr.2012-IFDCI -0000006/26.11.2012 în valoare de 113.232,50 lei reprezentând servicii de traducere catalog Antares în limba română Organul de inspecţie fiscală a considerat că pentru aceste două facturi nu s-a prezentat niciun document suplimentar sau contract din care să rezulte necesitatea ?i realitatea celar două servicii, stabilind debit suplimentar în sumă de 32.637 lei. (203.980,50 lei ori 16% = 32.637 lei). Să se stabilească care fost rolul Cabinetului de Evidenţă şi Expertiză Contabilă Ilinoiu Camelia Gabriela în înregistrarea acestor facturi şi în luarea acestor decizii. 4. În iunie 2013 s-a înregistrat în contul 6583 cheltuieli privind activele cedate, suma de 1.210.317,24 lei. Opinia organului de control a fost că valoarea imobilizărilor în curs de execu?ie care nu se mai finalizează şi se scot din evidenţă pe seama conturilor de cheltuieli, reprezintă cheltuială nedeductibilă. Pentru suma de 788.895,06 organele de inspecţie fiscală nu acordă drept de deducere ?i din care se scade pierderea fiscală rămasă nerecuperată în sumă de 352.038 lei, rezultând un profit impozabil în sumă de 436.857 lei ( 788.895,06 lei - 352.038 lei = 436.857 lei x16% = 69.897 lei). S-a stabilit debit suplimentar în sumă de 69.897 lei. Să se stabilească cine a înregistrat nota contabilă care a diminuat baza impozabilă şi care a fost rolul Cabinetului de Evidenţă şi Expertiză Contabilă - Ilinoiu Camelia Gabriela în luarea acestor decizii. 5.Să se stabilească în baza căror documente se depune declaraţia D101 şi cine a întocmit aceste documente. 6. (...) 7. Să se stabilească dacă standardul profesional nr. 35 expertize contabile are relevanţă în această cauză şi dacă da, care este aceasta.” Totodată, expertului i se va solicita să precizeze, cu celeritate, termenul în care va efectua expertiza. Amână judecarea cauzei la 6 mai 2025, C3A, ora 11,00 pentru când părţile au termenul în cunoştinţă în temeiul art. 229 alin. (1) Cod procedură civilă. Pronunţată în şedinţa publică de la 25 februarie 2025

28 ianuarie 2025, ora 11:00
Complet: C3A - comercial
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea de amânare si acordă termen de judecată la data de 25 februarie 2025, C3A – ora 11, pentru a da posibilitatea părţilor să observe raportul de expertiză întocmit în cauză si pentru a formula eventuale obiecţiuni. În temeiul art. 229 alin. 1 Cod procedupă civilă, părţile nu se vor cita, având termenul în cunoştinţă. Pronunţată în şedinţa publică, azi 28 ianuarie 2025.

26 noiembrie 2024, ora 11:00
Complet: C3A - comercial
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se va repeta adresa către expert pentru a întocmi şi a depune la dosar raportul de expertiză dispus a se efectua în cauză, cu menţiunea de a proceda la comunicarea, către părţi şi prin e-mail, a raportului de expertiză, pentru ca acestea să aibă posibilitatea de a-l observa şi de a formula eventuale obiecţiuni.. Amână judecarea cauzei la data de 28 ianuarie 2025, ora 11:00, C3A, pentru când părţile au termenul în cunoştinţă în temeiul art. 229 alin. 1 C.p.civ.

12 noiembrie 2024, ora 11:00
Complet: C3A - comercial
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Emiterea adresei către expertul contabil Nicola Camelia, pentru întocmirea lucrării, acesta urmând a răspunde la obiectivele formulate de apelanta reclamantă ?i încuviin?ate de instan?ă, respectiv: 1.Să se stabilească dacă pârâta a respectat Standardul 35 atunci când a semnat situa?iile financiare ale reclamantei, dacă au fost verificate listele de inventar, precum ?i dacă au fost corelate datele publicate în bilan? cu eviden?a contrabilă. 2.Să se stabilească dacă, atunci când au fost calculate ?i depuse declara?iile anuale D101 au fost respectate normele în vigoare. 3.Să se stabilească dacă, conform contractului de prestări servicii încheiat cu pârâta, îi reveneau acesteia atribu?iile ?i sarcinile de întocmire a situa?iei financiare a reclamantei. 4.Care este cauza care a dus la existen?a datoriilor fiscale pe care reclamanta le are la momentul actual? Cu privire la obiectivele propuse de intimata pârâtă, instan?a a încuviin?at obiectivele 1-4, reformulate în sensul că expertul, cu privire la fiecare aspect învederat în cuprinsul obiectivului, va eviden?ia doar cine a înregistrat în eviden?a contabilă documentele contabile despre care se face referire în cuprinsul acestor obiective, fără a răspunde celelalte solicitări formulate de către pârâtă, precum ?i obiectivele nr. 5 ?i nr. 7. Nu a fost încuviin?at obiectivul nr. 6, acesta neprezentând utilitate solu?ionării cauzei. Totodată, expertului i se va solicita să precizeze, cu celeritate, termenul în care poate efectua expertiza. Dispune efectuarea adresei către Tribunalul Olt, Biroul local pentru expertize judiciare tehnice ?i contabile pentru a retrage onorariul în sumă de 2.500 lei, ce a fost achitat de către apelanta reclamantă Antares Distribuţion SRL prin chitan?a nr. 2037056995/1 din 20.06.2024 din contul expertului Cernat Anca Mihaela şi virarea acestuia în contul expertului Nicola Camelia. Amână judecarea cauzei la 26 noiembrie 2024, complet C3A, ora 11,00 pentru când părţile au termenul în cunoştinţă în temeiul art. 229 alin. (1) C. proc. civ.

29 octombrie 2024, ora 11:00
Complet: C3A - comercial
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:

17 septembrie 2024, ora 11:00
Complet: C3A - comercial
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Emiterea adresei către expertul Cernat Anca Mihaela cu domiciliul în Slatina, str. Ecaterina Teodoroiu, nr.4, bl.V19, sc.A, ap.10, jud. Olt, pentru întocmirea lucrării, acesta urmând a răspunde la obiectivele formulate de apelanta reclamantă ?i încuviin?ate de instan?ă, respectiv: 1.Să se stabilească dacă pârâta a respectat Standardul 35 atunci când a semnat situa?iile financiare ale reclamantei, dacă au fost verificate listele de inventar, precum ?i dacă au fost corelate datele publicate în bilan? cu eviden?a contrabilă. 2.Să se stabilească dacă, atunci când au fost calculate ?i depuse declara?iile anuale D101 au fost respectate normele în vigoare. 3.Să se stabilească dacă, conform contractului de prestări servicii încheiat cu pârâta, îi reveneau acesteia atribu?iile ?i sarcinile de întocmire a situa?iei financiare a reclamantei. 4.Care este cauza care a dus la existen?a datoriilor fiscale pe care reclamanta le are la momentul actual? Cu privire la obiectivele propuse de intimata pârâtă, instan?a a încuviin?at obiectivele 1-4, reformulate în sensul că expertul, cu privire la fiecare aspect învederat în cuprinsul obiectivului, va eviden?ia doar cine a înregistrat în eviden?a contabilă documentele contabile despre care se face referire în cuprinsul acestor obiective, fără a răspunde celelalte solicitări formulate de către pârâtă, precum ?i obiectivele nr. 5 ?i nr. 7. Nu a fost încuviin?at obiectivul nr. 6, acesta neprezentând utilitate solu?ionării cauzei. Se va efectua adresă către expert pentru a lua legătura cu păr?ile, urmând să comunice raportul de expertiză pe e-mail păr?ilor, cât ?i instan?ei, cu cel pu?in 5 zile înainte de termenul de judecată ce va fi acordat astăzi. Dispune efectuarea unei adrese către Tribunalul Olt, Biroul local pentru expertize judiciare tehnice ?i contabile pentru a retrage onorariul în sumă de 2.500 lei ce a fost achitat de către apelanta reclamantă Antares Distribuţion SRL prin chitan?a nr.2037056995/1 din 20.06.2024 din contul expertului Ionescu Emilia şi virarea acestuia în contul expertului Cernat Anca Mihaela. Amână judecarea cauzei la 12 noiembrie 2024, complet C3A, ora 1100 pentru când părţile au termenul în cunoştinţă în temeiul art. 229 alin. (1) C. proc. civ.

2 iulie 2024, ora 11:00
Complet: C3A - comercial
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Preschimbă, din oficiu, termenul acordat prin încheierea de şedinţă din 25.06.2024, de la 29 octombrie 2024 la 17 septembrie 2024. Dispune citarea părţilor pentru noul termen de judecată acordat. Pronunţată cf. art. 402 Cpc, azi, 02.07.2024.

25 iunie 2024, ora 11:00
Complet: C3A - comercial
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se desemnează expert în cauză pe doamna expert Ionescu Emilia, din Caracal, str. A.Caracalla nr.30-32, jud. Olt. Încuviin?ează, pentru intimata pârâtă, obiectivele 1-4, reformulate în sensul că expertul, cu privire la fiecare aspect învederat în cuprinsul obiectivului, va eviden?ia doar cine a înregistrat în eviden?a contabilă documentele contabile despre care se face referire în cuprinsul acestor obiective, fără a răspunde celelalte solicitări formulate de către pârâtă, precum ?i obiectivele nr.5 ?i nr.7. Nu încuviin?ează obiectivul nr.6, acesta neprezentând utilitate solu?ionării cauzei. Se va efectua adresă către expert pentru a lua legătura cu păr?ile, urmând ca acesta să comunice raportul de expertiză păr?ilor pe e-mail ?i instan?ei cu cel pu?in 5 zile înainte de termenul de judecată. Amână judecarea cauzei la 29 octombrie 2024, complet C3A, ora 1100 pentru când părţile au termenul în cunoştinţă în temeiul art. 229 alin. 1 C.p.civ.

18 iunie 2024, ora 11:00
Complet: C3A - comercial
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviin?ează, pentru apelanta reclamantă, proba cu înscrisuri ?i proba cu expertiza tehnică specialitatea contabilitate, cu obiectivele formulate de către aceasta, respectiv: - Să se stabilească dacă pârâta a respectat Standardul 35 atunci când a semnat situa?iile financiare ale reclamantei, dacă au fost verificate listele de inventar, precum ?i dacă au fost corelate datele publicate în bilan? cu eviden?a contrabilă; - Să se stabilească dacă, atunci când au fost calculate ?i depuse declara?iile anuale D101 au fost respectate normele în vigoare; - Să se stabilească dacă, conform contractului de prestări servicii încheiat cu pârâta, îi reveneau acesteia atribu?iile ?i sarcinile de întocmire a situa?iei financiare a reclamantei; - Care este cauza care a dus la existen?a datoriilor fiscale pe care reclamanta le are la momentul actual? Stabile?te în sarcina apelantei obliga?ia de plată pentru expert a unui onorariu provizoriu în cuantum de 2500 lei. Pune în vedere apărătorului intimatei pârâte să depună, dacă dore?te, obiective suplimentare pentru expertiză. Amână judecarea cauzei la 25 iunie 2024, complet C3A, ora 1100 pentru achitarea onorariului provizoriu - expertul va fi desemnat după achitarea onorariului, iar părţile au termenul în cunoştinţă în temeiul art. 229 alin. 1 C.p.civ.



2. Numărul dosarului: 2240/104/2022
Data înregistrării: 27 mai 2022, ora 13:13:00
Data ultimei modificări: 11 martie 2024, ora 11:01:54
Instanță: Tribunalul Olt
Secție: Secţia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal
Materie: litigii cu profesioniștii
Obiect: pretenţii
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC ANTARES DISTRIBUŢION SRL CU SEDIUL PROCESUAL ALES LA SPARL SĂULEANU ŞI ASOCIAŢII - Reclamant
ILINOIU CAMELIA GABRIELA-CABINET DE EVIDENŢĂ ŞI EXPERTIZĂ CONTABILĂ - Pârât

Ședințe:
31 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: CCF6
Tip soluție: Respinge cererea
Soluția pe scurt: Respinge acţiunea.Obligă reclamanta la plata către pârâtă a sumei de 3000 lei cu titlu de cheltuieli de judecată. Cu recurs în termen de 30 zile de la comunicare, care se depune la Tribunalul Olt. Pronunţată, azi, 31.10.2023, conform art.402 teza a II-a C.pr.civ.

17 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: CCF6
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 31.10.2023. Pronunţată azi, 17.10.2023, conform art. 402 teza a II a C. pr. Civ.

19 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: CCF6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza la data de 17.10.2023 pentru când,sub sancţiunea unei amenzi judiciare,pune în vedere pârâtei să depună dovezi cu privire la calitatea juridică

3 mai 2023, ora 09:00
Complet: CCF6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza la data de 19.09.2023 pentru ca reprezentatul pârâtei să depună înscrisuri pentru a face dovada calităţii de persoană juridică în funcţie de care se va administra proba cu interogatoriul. Se va proroga admisibilitatea probei cu expertiza.

8 martie 2023, ora 09:00
Complet: CCF6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza la data de 03.05.2023 pentru ca pârâta să se prezinte în vederea administrării probei cu interogatoriu. Se ve proroga admisibilitatea probei cu expertiza

25 ianuarie 2023, ora 09:00
Complet: CCF6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza la data de 08.03.2023 pentru când pune în vedere reclamantei să depună o precizare şi pentru a se cita pârâta cu copia înscrisurilor traduse depuse de reclamantă, la domiciliul indicat în cererea de amânare

16 noiembrie 2022, ora 09:00
Complet: CCF6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza la data de 25.01.2023 pentru lipsa de procedură cu pârâta şi pentru a se comunica înscrisurile depuse la acest termen de judecată. Se va cita pârâta cu menţiunea de a se prezenta la interogatoriu

5 octombrie 2022, ora 09:00
Complet: CCF6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza la data de 16.11.2022 pentru când se va cita pârâta cu menţiunea de a depune la dosar înscrisurile ataşate întâmpinării traduse în limba română şi să se prezinte în vederea administrării probei cu interogatoriu



Pagina principală