Informații dosare ce cuprind 2252/110/2017

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 2252/110/2017
Data înregistrării: 10 mai 2017, ora 13:45:00
Data ultimei modificări: 13 august 2025, ora 14:27:44
Instanță: Tribunalul Bacău
Secție: Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC REMAR CABIL IMPEX SRL - Debitor
SC REMAR CABIL IMPEX SRL PRIN L.J. CASA DE INSOLVENŢĂ MOLDOVA - Debitor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BACĂU - Creditor
BANCA TRANSILVANIA S.A. - Creditor
PRIMĂRIA AFUMAŢI - Creditor
PRIMĂRIA ONEŞTI - Creditor
MA WEIJUN - Creditor
XU HAIXIANG - Creditor
BĂLĂNESCU LĂCRĂMIOARA - Creditor
BLANARU RODICA - Creditor
BOTEZATU DĂNUŢ - Creditor
CHELMUŞ CRISTINA - Creditor
DOAGĂ LAURA - Creditor
MARIN PETRONELA - Creditor
MIHĂILĂ LOREDANA - Creditor
SCARLAT ANTONETA - Creditor
TUDUREANU ELENA - Creditor
UNGUREANU GINA - Creditor
VARGAU SIMONA - Creditor
XU YINI - Creditor
FELNER CARINA - Creditor
MA WENBIN - Creditor
MOLDOVAN MIHAELA - Creditor
NEGREA ANETA - Creditor
POP MARIA - Creditor
POP MARIA - Creditor
SUCIU GEORGETA - Creditor
TIVADAR MARIOARA - Creditor
DRAGOŞ ILEANA - Creditor

Ședințe:
17 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

21 mai 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 17.09.2025 ora 09:00, pentru continuarea procedurii conform planului de reorganizare.

12 februarie 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 21.05.2025 ora 09:00 pentru implementarea planului de reorganizare

13 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul art. 139 alin. 5 din Legea 85/2014, confirmă modificarea planului de reorganizare judiciară a debitoarei SC REMCAR CABIL IMPEX SRL, propusă de către administratorul special al debitoarei, Xu Haixiang, astfel cum a fost aprobată prin Procesul verbal al adunării creditorilor din data de 04.10.2024. De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului modificat şi se va limita doar la acele activităţi pentru care debitorul dispune de baza materială necesară. Debitoarea îşi va conduce activitatea sub supravegherea administratorului judiciar CASA DE INSOLVEN?Ă MOLDOVA SPRL, şi în conformitate cu planul confirmat, astfel cum a fost modificat, până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic. Pune în vedere debitoarei şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitorului şi a cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, conform art. 144 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte termen de judecată la data de 12.02.2025, ora 09.00 pentru implementarea planului modificat şi verificarea stadiului procedurii. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 13.11.2024.

9 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 13.11.2024 pentru continuarea procedurii conform planului de reorganizare

12 iunie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana judecarea cauzei pentru continuarea procedurii conform planului de reorganizare

13 martie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei pentru continuarea procedurii conform planului de reorganizare

15 noiembrie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei la data de 13.03.2023 pentru continuarea procedurii conform planului si solutionarea litigiilor

14 iunie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 15.11.2023 ora 9.00, complet Cf 1 2022 pentru continuarea procedurii .

12 aprilie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 14.06.2023 ora 9.00, pentru continuarea procedurii de evaluare a bunurilor.

18 ianuarie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 12.04.2023 ora 9.00, pentru continuarea procedurii conform planului de reorganizare.

21 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 18.01.2023, ora 9.00, complet Cf 1 2022, pentru continuarea procedurii

13 aprilie 2022, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la 21 septembrie 2022, ora 9.00, complet CF 1 2022, pentru continuarea activităţii conform planului de reorganizare.

15 decembrie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 13.04.2022, ora 9.00, pentru continuarea activităţii conform planului de reorganizare

22 septembrie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 15.12.2021, ora 9:00 în vederea implementării planului de reorganizare, pune în vedere lichidatorului judiciar să depună la dosar raporturile trimestriale astfel cum prevăd dispozitiile art.140, 144 din Legea 85/2014 sub sanctiunea amenzii judiciare, precum şi dovada publicării raportului în BPI

14 aprilie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: EROARE S-a dispus îndreptarea erorii materiale strecurate în dispozitivul încheierii din data de 24.03.2021 în sensul că amânarea pronunţării va avea loc la data de 07.04.2021, iar nu la data de 14.04.2021

7 aprilie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul art. 139 alin. 5 din Legea 85/2014, confirmă modificarea planului de reorganizare judiciară a debitoarei SC REMCAR CABIL IMPEX SRL, propusă de către administratorul special al debitoarei, Xu Haixiang, astfel cum a fost aprobată prin Procesul verbal al adunării creditorilor din data de 04.10.2024. De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului modificat şi se va limita doar la acele activităţi pentru care debitorul dispune de baza materială necesară. Debitoarea îşi va conduce activitatea sub supravegherea administratorului judiciar CASA DE INSOLVEN?Ă MOLDOVA SPRL, şi în conformitate cu planul confirmat, astfel cum a fost modificat, până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic. Pune în vedere debitoarei şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitorului şi a cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, conform art. 144 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte termen de judecată la data de 12.02.2025, ora 09.00 pentru implementarea planului modificat şi verificarea stadiului procedurii. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 13.11.2024.

31 martie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite sesizarea. Dispune din oficiu îndreptarea erorii materiale strecurate în dispozitivul încheierii din data de 24.03.2021 în sensul că amânarea pronun?ării va avea loc la data de 07.04.2021, iar nu la data de 14.04.2021, cum eronat s-a menţionat. Menţine restul dispoziţiilor neschimbate. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 31.03.2021.

24 martie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 14.04.2021, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei,. conform art. 396 alin.2 C.proc.civ.. Pronunţată prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 24.03.2021.

10 februarie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 24.03.2021 pentru când se vor cita creditorii cu men?iunea că se va pune în discuţie confirmarea planului de reorganizare

16 decembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Respinge ca neîntemeiată cererea de prelungirea termenului pentru depunerea planului de reorganizare. Cu apel în 7 zile de la comunicare, apel care se depune la Tribunalul Bacău sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată în condiţiile art. 396 al.2 Cod procedură civilă, azi 16.12.2020

9 decembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În baza art. 123 alin. 4 din HCSM 1375/2015 prin raportare la prevederile art. 22 alin. 1 lit. c din HCSM nr. 325/2005 amână pronunţarea pentru data de 16.12.2020 pronunţarea hotărârii urmând a se face prin punerea la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, cu precizarea că soluţia va fi publicată şi pe portalul instanţelor de judecată, www.portal.just.ro. Pronunţată în şedinţă publică, azi 09.12.2020.

25 noiembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În baza art. 123 alin. 4 din HCSM 1375/2015 prin raportare la prevederile art. 22 alin. 1 lit. c din HCSM nr. 325/2005 amână pronunţarea pentru data de 9.12.2020. pronunţarea hotărârii urmând a se face prin punerea la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, cu precizarea că soluţia va fi publicată şi pe portalul instanţelor de judecată, www.portal.just.ro. Pronunţată în şedinţă publică, azi .25.11.2020.

7 octombrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 25.11.2020 ora 9.00, pentru continuarea procedurii

24 iulie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 07.10.2020 ora 9.00 pentru verificarea creanţelor salariale şi pentru continuarea proce4durii

10 iunie 2020, ora 10:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Avand in vedere Raportul de evaluare depus, pentru a se intocmi tabelului definitiv planul de reorganizare, va amâna judecarea cauzei şi acordă termen la 24.07.2020, ora 09.00,CF1,

13 mai 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 63 alin.11 din Decretul Preşedintelui României privind prelungirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 240 din 14 aprilie 2020, publicat în Monitorul Oficial al României nr.311/14.04.2020, „În temeiul prezentului decret, judecarea proceselor civile, altele decât cele prevăzute la alin. (1) se suspendă de plin drept pe durata stării de urgenţă, fără a fi necesară efectuarea vreunui act de procedură în acest scop”, în perioada 15 aprilie - 15 mai, urmând a se soluţiona numai cauzele de urgenţă deosebită stabilite prin Hotărârea Colegiului de Conducere al Curţii de Apel Bacău nr.12/18.03.2020, modificată prin Hotărârea nr.14/25.03.2020, prezenta cauză neîncadrându-se în această categorie. Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 63 alin. 13 din Decretul Preşedintelui României privind prelungirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 240 din 14 aprilie 2020, „După încetarea stării de urgenţă, judecarea proceselor prevăzute la alin. (6) se reia din oficiu. În termen de 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, instanţa de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată şi citarea părţilor”, dispoziţii în aplicarea cărora instanţa, în 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, va lua măsuri pentru fixarea unui nou termen de judecată şi citarea părţilor.”

12 februarie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Tribunalului Bacău nr. 1/II/A/7 din 21 ianuarie 2020, prin care s-a hotărât în unanimitate suspendarea activităţii judecătoreşti pe durată nedeterminată, începând cu data de 22.01.2020, urmând a fi judecate doar cauzele urgente, în materia insolvenţei cauze urgente fiind cererea debitorului, mandatul ad-hoc şi concordatul preventiv, va amâna judecarea cauzei la 13.05.2020.

11 decembrie 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 12.02.2020, ora 9.00, complet Cf 1, pentru depunerea planului de reorganizare

11 septembrie 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 11.12.2019, ora 9.00, complet CF 1, pentru continuarea procedurii şi valorificarea bunurilor

15 mai 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 11.09.2019, pentru când se va întocmi tabelul definitiv şi se va întocmi un plan de reorganizare

30 ianuarie 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea ds asociate;

26 septembrie 2018, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea contestaţiei formulate împotriva creanţelor administratorilor statutari.

9 mai 2018, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii

7 februarie 2018, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii

25 octombrie 2017, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.

31 mai 2017, ora 09:00
Complet: CF1u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei SC REMAR CABIL IMPEX SRL. În temeiul art. 71 alin.1 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei SC REMAR CABIL IMPEX SRL pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege. Păstrează dreptul de administrare al debitoarei, sub supravegherea administratorului judiciar desemnat. Ia act de intenţia de reorganizare a debitoarei, pe bază de plan de reorganizare. În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe CASA DE INSOLVENTA MOLDOVA SPRL care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Lg.85/2014. Stabileşte provizoriu un onorariu de 3000 lei pe toată durata procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor. Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită: ? termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 14 iulie 2017; ? cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; ? termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 2 august 2017; ? termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 28 august 2017; ? locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 7 august 2017. În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic la data de 19 iunie 2017 un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale. Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic la data de 10 iulie 2017, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei. În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special. Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi: ? prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment, ? în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propunere în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014, ? alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege, ? desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ? probleme diverse. Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei. Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează. Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014: ? căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului; ? acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi. ? acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii. În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, „IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”. Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia. Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996. În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În baza art. 86 din Legea 85/2014, dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al administratorului judiciar. Administratorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic. În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen de judecată la data de 25.10.2017, CF 1, ora 9:00. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în BPI, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată în şedinţă publică azi 31.05.2017.



Pagina principală