Informații dosare ce cuprind 227/1259/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
227/1259/2023
Data înregistrării:
4 septembrie 2023, ora 12:53:00
Data ultimei modificări:
11 iunie 2025, ora 14:51:51
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
MODEXIM URBAN STYLE SRL - Debitor
Ghinescu Elena - Creditor
Arghir Florentina - Creditor
Dumitrache Ionel - Creditor
Firica Cristian - Creditor
Badea Mihaela - Creditor
Tudor Cristina - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI REPREZENTATĂ PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
CASARA DESIGN SRL - Creditor
ENGIE ROMÂNIA SA - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ DE SALUBRITATE SECTOR 3 - Creditor
RESTART ENERGY ONE SA - Creditor
SALUBRITATE 2000 SA - Creditor
FAN COURIER EXPRESS SRL - Creditor
Ședințe:
23 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
13 mai 2025, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei,
Pune în sarcina lichidatorului judiciar, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru identificarea, evaluarea şi valorificarea bunurilor debitoarei;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice;
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei;
Dispune:
- se stabileşte termen administrativ la data de 23.09.2025 pentru continuarea procedurii.
21 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei,
Ia act că adunarea generală a creditorilor a confirmat în calitate de lichidator judiciar pe CII TĂNASE ROXANA GEORGETA.
Pune în sarcina lichidatorului judiciar, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru identificarea, evaluarea şi valorificarea bunurilor debitoarei;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice;
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei;
Dispune:
- se stabileşte termen administrativ la data de 13.05.2025 pentru continuarea procedurii.
1 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar Cabinet Individual de Insolvenţă Tanase Roxana Georgeta.
Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitorului Modexim Urban Style SRL.
Dispune dizolvarea debitorului.
Ridică dreptul de administrare al debitorului.
Desemnează Cabinet Individual de Insolvenţă Tanase Roxana Georgeta în calitate de lichidator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu fix în sumă de 1.000 lei / lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat.
Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, de 10 zile.
Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
Dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitorului tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e) din Legea nr. 85/2014, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Notificarea se comunică creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
1. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: cel mult 45 de zile de la data intrării în faliment, respectiv 18.11.2024: cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
2. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: cel mult 30 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 1, respectiv 19.12.2024;
3. termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor: 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar;
4. termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: cel mult 30 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 2, respectiv 20.01.2025.
Dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Lichidatorul judiciar întocmeşte la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării şi prezintă comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. Raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul prevede şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli.
Lichidatorul judiciar întocmeşte şi depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, însoţite de dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului acestor rapoarte.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar; lichidatorul judiciar comunică de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 01.10.2024.
24 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MODEXIM URBAN STYLE SRL, procedura generală a insolvenţei, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar definitiv CII Tănase Roxana, următoarele măsuri:
Să urmărească soluţia cu privire la cererea de trecere la faliment
- Dacă se admite cererea de trecere la faliment să ia măsurile corespunzătoare respectiv:
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
- să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei şi să întocmească procesul-verbal de inventariere
- să întocmească tabelul suplimentar şi tabelul consolidat definitiv
- să convoace adunarea creditorilor în vederea discutării confirmării sale în calitate de lichidator judiciar definitiv
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Dispune:
- se stabile?te termen administrativ la data de 21.01.2025 pentru continuarea procedurii.
26 martie 2024, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MODEXIM URBAN STYLE SRL, procedura generală a insolvenţei, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar definitiv CII Tănase Roxana, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună răspunsurile la adresele formulate în temeiul art.96 din Legea nr. 85/2014;
- să depună decizia asociatului unic nr. 1/16.10.2023 privind desemnarea administratorului special;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Dispune:
- se stabileşte termen administrativ la data de 24.09.2024 pentru continuarea procedurii.
5 decembrie 2023, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei MODEXIM URBAN STYLE SRL, procedura generală a insolvenţei, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar definitiv CII Tănase Roxana, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să depună răspunsurile la adresele formulate în temeiul art.96 din Legea nr. 85/2014
- să depună decizia asociatului unic nr. 1/16.10.2023 privind desemnarea administratorului special
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Ia act că adunarea generală a creditorilor a desemnat în calitate de administrator judiciar CII Tănase Roxana cu un onorariu lunar de 2000 lei ( proces verbal din 27.11.2023)
Acordă un termen administrativ de control la data de 26.03.2024.
28 noiembrie 2023, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar CII TANASE ROXANA privind prelungirea termenului de întocmire şi depunere a raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei MODEXIM URBAN STYLE SRL, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă.
Prelungeşte termenul cu o perioadă de 40 de zile.
Menţine termenul administrativ de control acordat la data de 05.12.2023.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Arge?.
Pronun?ată astăzi 28.11.2023, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
19 septembrie 2023, ora 10:00
Complet: C3CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I din Legea nr. 85/2014, admite cererea.
Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma generală a debitoarei MODEXIM URBAN STYLE SRL.
În temeiul art. 66 alin. 6 din Legea nr. 85 / 2014, califică în declaraţie de creanţă cererea depusă la data de 30.05.2023, de creditoarea CASARA DESIGN SRL, privind deschiderea procedurii insolvenţei cu referire la debitoare, cerere ce formează obiectul dosarului nr. 139/1259/2023, conexat la prezentul dosar.
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe CII TANASE ROXANA, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitoarei dreptul de administrare.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora se va realiza până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv de creanţe.
În temeiul art. 101 alin. 2 din Legea 85/2014 raportat la art. 902 alin. 2 pct. 16 Cod civil, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolven?ă.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii - 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării);
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 03.11.2023
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar de creanţe – 24.11.2023;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolven?ă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 20.12.2023.
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 29.11.2023 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia).
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 10.10.2023, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 30.10.2023, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolven?ă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 59 şi art. 5 pct. 28 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate.
De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului - serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”;
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 05.12.2023.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată astăzi 19.09.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pagina principală