Informații dosare ce cuprind 2278/100/2020*
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
2278/100/2020*
Data înregistrării:
6 aprilie 2022, ora 00:00:00
Data ultimei modificări:
3 iulie 2023, ora 08:45:37
Instanță:
Tribunalul Maramureș
Secție:
Secţia a II-a civilă de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
contencios administrativ și fiscal
Obiect:
comunicare informaţii de interes public (Legea Nr.544/2001)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
LUŢAI DINU IOAN - Reclamant
UAT COMUNA SĂCEL - Pârât
Ședințe:
10 noiembrie 2022, ora 8:30
Complet: NCPC Complet spec.Cont.Adm.Fiscal Ach.pub.11A-Fond
Tip soluție: Admite in parte cererea
Soluția pe scurt: Admite în parte cererea formulată de către reclamantul Luţai Dinu Ioan în contradictoriu cu pârâta Comuna Săcel, judeţul Maramureş.
Obligă pe pârâtă să comunice reclamantului în termen de 50 de zile de la data rămânerii definitive a prezentei hotărâri, în format scris, cu suportarea de către reclamant a costului serviciilor de copiere conform art.9 din Legea nr.544/2001, următoarele informaţii publice solicitate pârâtei prin cererile cu nr. 3792/04.11.2020, nr.3794/04.11.2020, nr.3795/04.11.2020, nr.3796/04.11.2020, nr.3797/04.11.2020 şi parţial informaţiile publice solicitate prin cererea nr.3791/04.11.2020, după cum urmează:
1. Lista care să conţină numele şi funcţia ,cu participanţii din cadrul Primăriei Săcel
la Cursul Managementul Administraţiei Publice Eforie Nord , asigurat de către OMEGA TRAINING&MANAGEMENT, contractat la data de 12.07.2018.
2. Situaţie centralizată cu execuţia bugetară la capitolele: Cheltuieli personal, Bunuri si servicii, Cheltuieli investiţii şi Transferuri, precum şi situaţia plaţilor , de la nivelul Comunei Săcel , pentru anii 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, care să conţină în mod defalcat: data plăţii, suma plătită, denumirea beneficiarului şi explicaţia plăţii.
3. Programul anual al achiziţiilor publice pentru anii 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 cu toate actualizările aferente, aferente Comunei Săcel.
4. Persoana responsabilă pentru efectuarea achiziţiilor publice din cadrul Primăriei Comunei Săcel, programul zilnic al acesteia, copie de pe condica de prezenţă/fişa de pontaj, toate aferente lunii septembrie 2020.
5. În ordine cronologică, Hotărârile adoptate de către Consiliul local al Comunei Săcel, procesele verbale de şedinţă, referatele de aprobare ale proiectelor de hotărâre, rapoartele de specialitate şi documentele anexate pentru anii 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, însoţite de un opis anual.
6.În ordine cronologică, Dispoziţiile primarului comune Săcel, referatele de aprobare, rapoartele de specialitate şi documentele anexate pentru anii 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020.
7.Regulamentul de organizare si funcţionare al aparatului de specialitate de la nivelul Primăriei Comunei Săcel şi Regulamentul de organizare si funcţionare al Consiliului Local al Comunei Săcel, ambele aferente anilor 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020.
8. Inventarul domeniului public al Comunei Săcel încheiat potrivit H.G .nr. 392/2020.
9.Inventarul domeniului privat al Comunei Săcel încheiat potrivit H.G.nr.392/2020.
Respinge ca neîntemeiată cererea cu privire la comunicarea celorlalte informaţii publice solicitate prin cererile adresate pârâtei cu nr.3784/04.11.2020, nr.3785/04.11.2020, nr.3786/04.11.2020, nr.3787/04.11.2020, nr.3788/04.11.2020, nr.3789/04.11.2020, nr.3793/04.11.2020 şi parţial informaţiile publice solicitate prin cererea nr.3791/04.11.2020.
Obligă pe pârâtă să plătească reclamantului suma de 2.500 lei cu titlu de cheltuieli de judecată.
Cu recurs în termen de 15 zile de la comunicare.
Cererea de recurs se va depune la Tribunalul Maramureş.
Pronunţată la data de 10 noiembrie 2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin grefa instanţei.
3 noiembrie 2022, ora 8:30
Complet: NCPC Complet spec.Cont.Adm.Fiscal Ach.pub.11A-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea soluţiei pentru data de 10.11.2022. Pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată, azi, 03.11.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
19 octombrie 2022, ora 11:00
Complet: NCPC Complet spec.Cont.Adm.Fiscal Ach.pub.11A-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea soluţiei pentru data de 03.11.2022.
Pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată în şedinţa publică, azi, 19.10.2022.
8 iunie 2022, ora 11:00
Complet: NCPC Complet spec.Cont.Adm.Fiscal Ach.pub.11A-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: S-a acordat termen având în vedere lipsa dosarului care a fost solicitat de către Curtea de Apel cluj.
7 aprilie 2022, ora 8:30
Complet: NCPC Complet spec.Cont.Adm.Fiscal Ach.pub.11A-Fond
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de abţinere formulată de către dl. judecător G C T de la soluţionarea cauzei înregistrate în dosarul nr. 2278/100/2020*. Fără cale de atac. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 07.04.2022.
(Şedinţa camerei de consiliu).
Pagina principală