Informații dosare ce cuprind 230/1259/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 230/1259/2024
Data înregistrării: 12 august 2024, ora 17:52:00
Data ultimei modificări: 13 octombrie 2025, ora 11:14:04
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
KIRMIZI TRANSPORT SRL - Debitor
D.G.R.F.P. PLOIEŞTI PRIN A.J.F.P. ARGEŞ - Creditor
IB CARGO S.R.L. - Creditor
DAS AUTO LKW S.R.L. - Creditor
BT LEASING TRANSILVANIA I.F.N. S.A. - Creditor
ARHIVA DIA S.R.L. - Creditor
ORANGE ROMÂNIA S.A. - CREANŢĂ RESPINSĂ - Creditor
E 100 INTERNATIONAL TRADE SP ZO.O.-CREANŢĂ RESPINSĂ - Creditor
E 100 IBERIA SOCIETAD LIMITADA - Creditor
BALTIA TRADING COMPANY OU - Creditor

Ședințe:
16 decembrie 2025, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

19 august 2025, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, de la termenul administrativ din data de 19.08.2025 Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele: Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 16.12.2025. Administratorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare.

8 aprilie 2025, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, de la termenul administrativ din data de 08.04.2025 Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele: Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 19.08.2025. Administratorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare. Măsuri în sarcina administratorului judiciar: Va analiza oportunitatea formulării cererii de intrare în faliment.

10 decembrie 2024, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, de la termenul administrativ din data de 10.12.2024 Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele: Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 08.04.2025. Administratorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare. Măsuri în sarcina administratorului judiciar: Va depune la dosarul cauzei răspunsurile la adresele emise de instituţiile publice cu privire la bunurile debitorului. Va întocmi şi va depune la dosarul cauzei tabelul definitiv al creanţelor debitorului insolvent. Va face dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar al creanţelor debitorului insolvent şi a tabelului definitiv al creanţelor debitorului insolvent;

21 august 2024, ora 10:00
Complet: C11CC-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I din Legea 85/2014 admite cererea formulată de debitoarea KIRMIZI TRANSPORT SRL, prin reprezentant legal, Turkozu Hakan. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei KIRMIZI TRANSPORT SRL. În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu CII DURĂ SERGIU IONICĂ, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Menţine debitoarei dreptul de administrare. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, respectiv până la data de 21 octombrie 2024, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe. În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune administratorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei. În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 07 octombrie 2024; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 28 octombrie 2024; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru); - termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 25 noiembrie 2024; - prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 04 noiembrie 2024. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 11 septembrie 2024, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 01 octombrie 2024, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 59 şi art. 5 pct. 28 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate. De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”; În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 10 decembrie 2024. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 21.08.2024.



Pagina principală