Informații dosare ce cuprind 23121/3/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
23121/3/2023
Data înregistrării:
31 iulie 2023, ora 12:58:00
Data ultimei modificări:
24 octombrie 2025, ora 09:47:06
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a-VII-a Civilă
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată contest.debitorului imp.cererii de deschidere a proced.
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
GEBRAEL MATHIEU CU DOMICILIUL ALES LA AV.MIHAI CARAPCEA - Creditor
CARE ZONE NEW LOOK SRL - Debitor
ALBERTS ADINA-MAGDALENA - Creditor
Ședințe:
6 aprilie 2026, ora 10:00
Complet: C1
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
6 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C1
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: În temeiul Hotărârii Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti nr. 3/26.08.2025, dispune amânarea judecării prezentei cauze până la data reluării activităţii de judecată.
28 aprilie 2025, ora 09:00
Complet: C1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru solutionarea definitiva a dosarului asociat, acorda termen.
2 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: C1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, acorda termen.
31 iulie 2024, ora 11:00
Complet: Camera de Consiliu C1
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar.
În temeiul art. 97 alin 1 din legea 85/2014 dispune prelungirea cu 40 de zile a termenului pentru întocmirea raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare prin publicare în BPI la Curtea de Apel Bucureşti.
Cererea de apel se va depune la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII a Civilă, sub sancţiunea nulităţii.
Pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei azi 31.07.2024.
26 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C1
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea creditorului Gebrael Mathieu formulată în contradictoriu cu debitorul SC CARE ZONE NEW LOOK SRL.
Admite excepţia netimbrării cererii formulate de creditoarea Alberts Adina Magdalena şi dispune anularea cererii ca netimbrată.
Respinge contestaţia formulată de debitoare, ca neîntemeiată.
În temeiul art. 72 alin. 6 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, deschide procedura generală împotriva debitoarei.
În cazul în care debitoarea nu depune la dosar, în termen de 10 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri, o declaraţie prin care să-şi manifeste intenţia de reorganizare, în temeiul art. 85 alin. 1 raportat la art. 74 şi art. 67 alin. 1 lit. g din Legea nr. 85/2014, urmează a opera ridicarea de drept a dreptului de administrare – constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, situaţie în care conducerea integrală a activităţii debitoarei revine administratorului judiciar.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare.
Pune în vedere debitoarei că este obligată să depună în 10 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri, la dosarul cauzei, actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În cazul în care debitoarea nu va depune actele şi informaţiile arătate devin aplicabile dispoziţiile art. 82 alin. 2 şi art. 169 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014.
Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 12.08.2024; b) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 02.09.2024; c) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 27.09.2024; d) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 09.09.2024.
Numeşte administrator judiciar provizoriu pe EUROSMART FILIALA BRAŞOV SPRL cu o remunera?ie de 4000 lei din averea debitoarei, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr.85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceiaşi lege.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În acest scop, administratorul judiciar va efectua verificări la DITL Sector 1, 2, 3, 4, 5 şi 6 Bucureşti, Serviciul Permise Auto, ANCPI şi AFP Sector 1 - conturile bancare.
Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la data de 02.12.2024, ora 9:00.
Executorie.
Cu drept de apel la Curtea de Apel Bucureşti în termen de 7 zile de la comunicare prin publicare în BPI.
Cererea de apel se va depune la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII a Civilă, sub sancţiunea nulităţii.
Pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei azi 26.06.2024.
25 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la 26.06.2024.
17 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 25.06.2024.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 17.06.2024.
3 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru citarea creditoarei cu menâiunea de a depune dovada taxei de timbru şi pentru ca debitoarea să formuleze întâmpinare/contestaţie la cererea de deschidere a procedurii.
22 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: C1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere că, prin Hotărârea nr. 7 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti, din data de 14.12.2023, menţinută prin Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti din data de 10.01.2024, s-a decis amânarea dosarelor aflate pe rolul completelor de judecată, cu excepţia celor care se judecă pe perioada vacanţei judecătoreşti, iar cauza de faţă nu se regăseşte în această categorie, instanţa amână cauza şi acordă termen.
4 decembrie 2023, ora 10:00
Complet: C1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a da posibilitatea debitoarei să formuleze apărări de către avocatul recent ales şi pentru a se depune înscrisuri cu privire la modalitatea de soluţionare a litigiilor dintre părţi.
Pagina principală