Informații dosare ce cuprind 23427/3/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 23427/3/2025
Data înregistrării: 9 iulie 2025, ora 10:49:00
Data ultimei modificări: 6 noiembrie 2025, ora 09:25:18
Instanță: Tribunalul București
Secție: Secţia a-VII-a Civilă
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC SANAVIT MEDICAL CENTER SRL - Debitor
BIN GO SOLUTIONS SRL - Creditor
DRAGUS MARCEL - Creditor

Ședințe:
18 noiembrie 2025, ora 09:00
Complet: C19
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

16 iulie 2025, ora 10:00
Complet: Camera de Consiliu C19
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitorului SANAVIT MEDICAL CENTER SRL. În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei ?i de insolven?ă deschide procedura generală împotriva debitorului SANAVIT MEDICAL CENTER SRL. Pune în vedere debitorului că este obligat să depună în 10 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri, la dosarul cauzei, actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În cazul în care debitorul nu va depune actele şi informaţiile arătate devin aplicabile dispoziţiile art. 82 alin. 1 ?i 2 şi art. 169 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014. Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii - 15 zile de la primirea notificării, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 01.09.2025; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe – 22.09.2025; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 17.10.2025; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 29.09.2025. Desemnează administrator judiciar provizoriu, la solicitarea debitoarei, pe QUINTUS INSOLV IPURL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 raportat la art. 87 alin. 1 lit. a din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie de 6.000 lei din averea debitorului. În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 ?i art.100 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului ?i oficiului registrului comer?ului sau, după caz, registrului societă?ilor agricole ori registrului asocia?ilor ?i funda?iilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea men?iunii, instan?elor judecătore?ti în a căror jurisdic?ie se află sediul declarat la registrul comer?ului, ?i tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronun?ării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceea?i lege. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribu?iei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilită?i băne?ti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalită?ilor privind men?ionarea la registrul comer?ului a reprezentan?ilor permanen?i ai săi. Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare. Fixează termen pentru analiza stadiului continuării procedurii la 18.11.2025, ora 09.00. Executorie. Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 16.07.2025.



Pagina principală