Informații dosare ce cuprind 235/1259/2016
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
235/1259/2016
Data înregistrării:
6 noiembrie 2024, ora 10:30:00
Data ultimei modificări:
23 ianuarie 2025, ora 10:33:05
Instanță:
Curtea de Apel Pitești
Secție:
Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
închiderea procedurii
Stadiu procesual:
Apel
Părți:
TRANSBIT SRL - Intimat Debitor
BANCA COMERCIALĂ INTESA SANPAOLO ROMÂNIA SA - PRIN SUCURSALA VICTORIEI BUCUREŞTI - Intimat Creditor
ING BANK N.V. PRIN ING BANK N.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREŞTI - Intimat Creditor
DGRFP PLOIEŞTI - ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Apelant Creditor
TINMAR OIL SA - Intimat Creditor
SAM CAR SERVICE 2008 SRL - Intimat Creditor
PORSCHE LEASING ROMANIA IFN SA - Intimat Creditor
ROMPETROL DOWNSTREAM SA - Intimat Creditor
MOL ROMÂNIA PETROLEUM PRODUCTS SRL - Intimat Creditor
ALSON COM TRADING - Intimat Creditor
Mărcuş Ioan - Intimat Creditor
PORSCHE BROKER DE ASIGURARE SRL - Petent
AXIONET IOT SRL - Intimat Creditor
ANTEUS EXPERT SPRL - Lichidator
Ședințe:
15 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: APEL 5-
Tip soluție: Nefondat
Soluția pe scurt: Respinge, ca nefondat, apelul.
Definitivă.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 15.01.2025.
2. Numărul dosarului:
235/1259/2016
Data înregistrării:
6 iulie 2016, ora 14:39:00
Data ultimei modificări:
6 noiembrie 2024, ora 10:34:41
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
TRANSBIT SRL - Debitor
BANCA COMERCIALĂ INTESA SANPAOLO ROMÂNIA SA, PRIN SUCURSALA VICTORIEI BUCUREŞTI - Creditor
ING BANK N.V. PRIN ING BANK N.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREŞTI - Creditor
DGRFP PLOIEŞTI-ADMINISTRAŢIA PENTRU CONTRIBUABILI MIJLOCII - Creditor
TINMAR OIL SA - Creditor
SAM CAR SERVICE 2008 SRL - Creditor
PORSCHE LEASING ROMANIA IFN SA - Creditor
ROMPETROL DOWNSTREAM SA - Creditor
MOL ROMÂNIA PETROLEUM PRODUCTS SRL - Creditor
ALSON COM TRADING - Creditor
Marcuş Ioan - Creditor
PORSCHE BROKER DE ASIGURARE SRL - Petent
AXIONET IOT SRL - Creditor
DGRFP PLOIEŞTI-AJFP ARGEŞ - Creditor
Ședințe:
11 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 118 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 167 şi art. 168 din Legea nr. 85/2014, aprobă raportul final întocmit de lichidatorul judiciar şi publicat în BPI nr. 133650/11.06.2024.
Constată că toate fondurile au fost distribuite.
În temeiul art. 175 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă şi radierea din registrul comerţului a debitoarei TRANSBIT SRL.
În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar ANTEUS EXPERT SPRL de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de garanţii, acţionari sau asociaţi.
Constată că onorariul practicianului în insolvenţă şi cheltuielile de procedură au fost acoperite din valorificarea bunurilor debitoarei.
În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunii de radiere şi notificarea tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei OCPI Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii.
Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 11.09.2024, la Tribunalul Specializat Argeş.
12 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, pentru aprobarea raportului final, potrivit disp. art. 167 şi art. 168 din Legea nr. 85/2014, şi pentru discutarea propunerii de închidere a procedurii insolvenţei debitoarei, potrivit disp. art. 175 alin. 2 din Legea nr. 85/2014,
Dispune:
- se stabileşte termen de judecată la data de 11.09.2024 ora 09,00 – şedinţă publică;
- se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii, creditorii cu menţiunea discutării raportului final şi posibilitatea de a formula obiecţiuni la raportul final cu cel puţin 5 zile înainte de data convocării şi cu menţiunea discutării cererii de închidere a procedurii insolvenţei şi de a preciza dacă înţeleg să avanseze sumele necesare continuării procedurii;
- pune în vedere lichidatorului judiciar să depună la dosar dovada publicării în BPI a raportului final;
14 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să urmărească soluţionarea plângerii penale împotriva administratorului statutar Mărcuş Ion, deţinătorul bunurilor mobile ale debitoarei (autotractor), pentru săvârşirea infracţiunii de bancrută frauduloasă prev. de art. 241 alin. 1 lit. a Cod penal (ascunderea, în frauda creditorilor, a bunului din patrimoniul societăţii debitoare), potrivit hotărârii adunării creditorilor din data de 16.11.2020;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 12.06.2024.
18 octombrie 2023, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să urmărească soluţionarea plângerii penale împotriva administratorului statutar Mărcuş Ion, deţinătorul bunurilor mobile ale debitoarei (autotractor), pentru săvârşirea infracţiunii de bancrută frauduloasă prev. de art. 241 alin. 1 lit. a Cod penal (ascunderea, în frauda creditorilor, a bunului din patrimoniul societăţii debitoare), potrivit hotărârii adunării creditorilor din data de 16.11.2020;
- să convoace adunarea creditorilor în scopul analizării situaţiei autocamionului Scania cu nr de înmatriculare AG 31 TRB, eventual identificarea modalităţii de valorificare a mijlocului de transport
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 14.02.2024.
28 iunie 2023, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să urmărească soluţionarea plângerii penale împotriva administratorului statutar Mărcuş Ion, deţinătorul bunurilor mobile ale debitoarei (autotractor), pentru săvârşirea infracţiunii de bancrută frauduloasă prev. de art. 241 alin. 1 lit. a Cod penal (ascunderea, în frauda creditorilor, a bunului din patrimoniul societăţii debitoare), potrivit hotărârii adunării creditorilor din data de 16.11.2020;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 18.10.2023.
22 februarie 2023, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri în continuare pentru preluarea bunului mobil mijloc de transport – autotractorul marca „Scania” menţionat în raportul de activitate nr. 244/21.09.2020 (parcat în zona Sibiu);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- să urmărească soluţionarea plângerii penale împotriva administratorului statutar Mărcuş Ion, deţinătorul bunurilor mobile ale debitoarei (autotractor), pentru săvârşirea infracţiunii de bancrută frauduloasă prev. de art. 241 alin. 1 lit. a Cod penal (ascunderea, în frauda creditorilor, a bunului din patrimoniul societăţii debitoare), potrivit hotărârii adunării creditorilor din data de 16.11.2020;
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului nr. 4638/109/2016* aflat pe rolul Tribunalului Argeş având ca obiect „contestaţie act administrativ fiscal - DC. NR. 1399/23.06.2016, DC. IMP. NR. F-AG 216/31.03.2016, RAP INSP. FISC. NR. F-AG 177/31.03.2016
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 28.06.2023.
16 noiembrie 2022, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri în continuare pentru preluarea bunului mobil mijloc de transport – autotractorul marca „Scania” menţionat în raportul de activitate nr. 244/21.09.2020 (parcat în zona Sibiu);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- să urmărească soluţionarea plângerii penale împotriva administratorului statutar Mărcuş Ion, deţinătorul bunurilor mobile ale debitoarei (autotractor), pentru săvârşirea infracţiunii de bancrută frauduloasă prev. de art. 241 alin. 1 lit. a Cod penal (ascunderea, în frauda creditorilor, a bunului din patrimoniul societăţii debitoare), potrivit hotărârii adunării creditorilor din data de 16.11.2020;
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului nr. 4638/109/2016* aflat pe rolul Tribunalului Argeş având ca obiect „contestaţie act administrativ fiscal - DC. NR. 1399/23.06.2016, DC. IMP. NR. F-AG 216/31.03.2016, RAP INSP. FISC. NR. F-AG 177/31.03.2016
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 22.02.2023.
3 august 2022, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în rap
- ort se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru identificarea şi preluarea bunului mobil mijloc de transport – autotractorul marca „Scania” menţionat în raportul de activitate nr. 244/21.09.2020 (parcat în zona Sibiu);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- să urmărească soluţionarea plângerii penale împotriva administratorului statutar Mărcuş Ion, deţinătorul bunurilor mobile ale debitoarei (autotractor), pentru săvârşirea infracţiunii de bancrută frauduloasă prev. de art. 241 alin. 1 lit. a Cod penal (ascunderea, în frauda creditorilor, a bunului din patrimoniul societăţii debitoare), potrivit hotărârii adunării creditorilor din data de 16.11.2020;
- să continue demersurile pentru încasarea creanţelor debitoarei (facturi neîncasare clienţi în cuantum total de 305.104 lei – fila 208 dosar);
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului penal nr. 1893/110/2015 aflat pe rolul Tribunalului Bacău – Secţia penală (soluţionat prin sentinţa nr. 328/27.11.2020) ; să menţioneze stadiul acestuia în raportul de activitate;
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului nr. 4638/109/2016* aflat pe rolul Tribunalului Argeş având ca obiect „contestaţie act administrativ fiscal - DC. NR. 1399/23.06.2016, DC. IMP. NR. F-AG 216/31.03.2016, RAP INSP. FISC. NR. F-AG 177/31.03.2016
- să lămurească situaţia sumelor existente în contul debitoarei deschis la Banca Transilvania – sens în care să revină cu adrese către DGRFP şi Banca Transilvania, depunând la dosar dovada transmiterii acestora
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 16.11.2022.
18 mai 2022, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în rap
- ort se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru identificarea şi preluarea bunului mobil mijloc de transport – autotractorul marca „Scania” menţionat în raportul de activitate nr. 244/21.09.2020 (parcat în zona Sibiu);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- să urmărească soluţionarea plângerii penale împotriva administratorului statutar Mărcuş Ion, deţinătorul bunurilor mobile ale debitoarei (autotractor), pentru săvârşirea infracţiunii de bancrută frauduloasă prev. de art. 241 alin. 1 lit. a Cod penal (ascunderea, în frauda creditorilor, a bunului din patrimoniul societăţii debitoare), potrivit hotărârii adunării creditorilor din data de 16.11.2020;
- să continue demersurile pentru încasarea creanţelor debitoarei (facturi neîncasare clienţi în cuantum total de 305.104 lei – fila 208 dosar);
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului penal nr. 1893/110/2015 aflat pe rolul Tribunalului Bacău – Secţia penală (soluţionat prin sentinţa nr. 328/27.11.2020) ; să menţioneze stadiul acestuia în raportul de activitate;
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului nr. 4638/109/2016* aflat pe rolul Tribunalului Argeş având ca obiect „contestaţie act administrativ fiscal - DC. NR. 1399/23.06.2016, DC. IMP. NR. F-AG 216/31.03.2016, RAP INSP. FISC. NR. F-AG 177/31.03.2016
- să lămurească situaţia sumelor existente în contul debitoarei deschis la Banca Transilvania – sens în care să revină cu adrese către DGRFP şi Banca Transilvania, depunând la dosar dovada transmiterii acestora
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 03.08.2022.
2 martie 2022, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru identificarea şi preluarea bunului mobil mijloc de transport – autotractorul marca „Scania” menţionat în raportul de activitate nr. 244/21.09.2020 (parcat în zona Sibiu);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- să urmărească soluţionarea plângerii penale împotriva administratorului statutar Mărcuş Ion, deţinătorul bunurilor mobile ale debitoarei (autotractor), pentru săvârşirea infracţiunii de bancrută frauduloasă prev. de art. 241 alin. 1 lit. a Cod penal (ascunderea, în frauda creditorilor, a bunului din patrimoniul societăţii debitoare), potrivit hotărârii adunării creditorilor din data de 16.11.2020;
- să continue demersurile pentru încasarea creanţelor debitoarei (facturi neîncasare clienţi în cuantum total de 305.104 lei – fila 208 dosar);
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului penal nr. 1893/110/2015 aflat pe rolul Tribunalului Bacău – Secţia penală (soluţionat prin sentinţa nr. 328/27.11.2020) ; să menţioneze stadiul acestuia în raportul de activitate;
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 4638/109/2016* aflat pe rolul Tribunalului Argeş având ca obiect „contestaţie act administrativ fiscal - DC. NR. 1399/23.06.2016, DC. IMP. NR. F-AG 216/31.03.2016, RAP INSP. FISC. NR. F-AG 177/31.03.2016
- să lămurească situaţia sumelor existente în contul debitoarei deschis la Banca Transilvania
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 18 mai 2022.
27 octombrie 2021, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru identificarea şi preluarea bunului mobil mijloc de transport – autotractorul marca „Scania” menţionat în raportul de activitate nr. 244/21.09.2020 (parcat în zona Sibiu);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- să urmărească soluţionarea plângerii penale împotriva administratorului statutar Mărcuş Ion, deţinătorul bunurilor mobile ale debitoarei (autotractor), pentru săvârşirea infracţiunii de bancrută frauduloasă prev. de art. 241 alin. 1 lit. a Cod penal (ascunderea, în frauda creditorilor, a bunului din patrimoniul societăţii debitoare), potrivit hotărârii adunării creditorilor din data de 16.11.2020;
- să continue demersurile pentru încasarea creanţelor debitoarei (facturi neîncasare clienţi în cuantum total de 305.104 lei – fila 208 dosar);
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului penal nr. 1893/110/2015 aflat pe rolul Tribunalului Bacău – Secţia penală (soluţionat prin sentinţa nr. 328/27.11.2020) – în apel la Curtea de Apel Bacău – termen de judecată la 24.11.2021; să menţioneze stadiul acestuia în raportul de activitate;
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 4638/109/2016* aflat pe rolul Tribunalului Argeş având ca obiect „contestaţie act administrativ fiscal - DC. NR. 1399/23.06.2016, DC. IMP. NR. F-AG 216/31.03.2016, RAP INSP. FISC. NR. F-AG 177/31.03.2016”– în rejudecare – termen de judecată 28.10.2021;
- să identifice toate conturile debitoarei (Raiffeisen Bank, Banca Transilvania) şi sumele existente în aceste conturi, menţionând, dacă este cazul, eventuale popriri ale DGRFP Ploieşti – AJFP Argeş asupra acestora;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 2 martie 2022.
19 mai 2021, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să analizeze şi să lămurească situaţia tuturor bunurilor – autovehicule care figurează înregistrate şi neradiate în evidenţele Instituţiei prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor – potrivit adreselor emise de această instituţie;
- să continue procedura de evaluare a bunurilor identificate în patrimoniul debitoarei (potrivit procesului-verbal de inventariere din data de 22.01.2021);
- să facă demersuri pentru identificarea şi preluarea bunului mobil mijloc de transport – autotractorul marca „Scania” menţionat în raportul de activitate nr. 244/21.09.2020 (parcat în zona Sibiu);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, respectiv să depună raportul de evaluare, regulamentul de vânzare, să convoace adunarea creditorilor pentru aprobarea raportului de evaluare şi regulamentului de valorificare a bunurilor; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- să urmărească soluţionarea plângerii penale împotriva administratorului statutar Mărcuş Ion, deţinătorul bunurilor mobile ale debitoarei (autotractor), pentru săvârşirea infracţiunii de bancrută frauduloasă prev. de art. 241 alin. 1 lit. a Cod penal (ascunderea, în frauda creditorilor, a bunului din patrimoniul societăţii debitoare), potrivit hotărârii adunării creditorilor din data de 16.11.2020;
- să continue demersurile pentru încasarea creanţelor debitoarei (facturi neîncasare clienţi în cuantum total de 305.104 lei – fila 208 dosar);
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului penal nr. 1893/110/2015 aflat pe rolul Tribunalului Bacău – Secţia penală (soluţionat prin sentinţa nr. 328/27.11.2020) – în apel la Curtea de Apel Bacău – termen de judecată la 19.05.2021; să menţioneze stadiul acestuia în raportul de activitate;
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 4638/109/2016* aflat pe rolul Tribunalului Argeş având ca obiect „contestaţie act administrativ fiscal - DC. NR. 1399/23.06.2016, DC. IMP. NR. F-AG 216/31.03.2016, RAP INSP. FISC. NR. F-AG 177/31.03.2016”– în rejudecare – termen de judecată 17.06.2021;
- să identifice toate conturile debitoarei (Raiffeisen Bank) şi sumele existente în aceste conturi, men?ionând, dacă este cazul, eventuale popriri ale DGRFP Ploie?ti – AJFP Argeş asupra acestora;
- să analizeze cererea de plată formulată de Primăria comunei Budeasa ca fiind declaraţie de creanţă, potrivit precizărilor înregistrate sub nr. 1734/2.02.2021 la dosar;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 27 octombrie 2021.
27 ianuarie 2021, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să analizeze şi să lămurească situaţia tuturor bunurilor – autovehicule care figurează înregistrate şi neradiate în evidenţele Instituţiei prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor – potrivit adreselor emise de această instituţie;
- să continue procedura de evaluare a bunurilor identificate în patrimoniul debitoarei (potrivit procesului-verbal de inventariere din data de 22.01.2021);
- să facă demersuri pentru identificarea şi preluarea bunului mobil mijloc de transport – autotractorul marca „Scania” menţionat în raportul de activitate nr. 244/21.09.2020 (parcat în zona Sibiu);
- să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, respectiv să depună raportul de evaluare, regulamentul de vânzare, să convoace adunarea creditorilor pentru aprobarea raportului de evaluare şi regulamentului de valorificare a bunurilor; să depună la dosar publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- să urmărească situaţia formulării plângerii penale împotriva administratorului statutar Mărcuş Ion, deţinătorului bunurilor mobile ale debitoarei (autotractor), pentru săvârşirea infracţiunii de bancrută frauduloasă prev. de art. 241 alin. 1 lit. a Cod penal (ascunderea, în frauda creditorilor, a bunului din patrimoniul societăţii debitoare), potrivit hotărârii adunării creditorilor din data de 16.11.2020;
- să continue demersurile pentru încasarea creanţelor debitoarei (facturi neîncasare clienţi în cuantum total de 305.104 lei – fila 208 dosar);
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a12 având ca obiect contestaţie la Tabelul suplimentar al creanţelor nr. 3/07.01.2021, publicat în BPI nr. 516/12.01.2021 – aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş – termen de judecată 10.02.2021;
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a11 având ca obiect contestaţie la Tabelul suplimentar al creanţelor nr. 3/07.01.2021, publicat în BPI nr. 516/12.01.2021 – aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş – termen de judecată 10.02.2021;
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului penal nr. 1893/110/2015 aflat pe rolul Tribunalului Bacău – Secţia penală (soluţionat prin sentinţa nr. 328/27.11.2020); să menţioneze stadiul acestuia în raportul de activitate;
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 4638/109/2016* aflat pe rolul Tribunalului Argeş având ca obiect „contestaţie act administrativ fiscal - DC. NR. 1399/23.06.2016, DC. IMP. NR. F-AG 216/31.03.2016, RAP INSP. FISC. NR. F-AG 177/31.03.2016”– în rejudecare – fără termen de judecată fixat;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Ia act că adunarea generală a creditorilor a confirmat lichidatorul judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL şi i-a stabilit onorariul (proces-verbal al adunării creditorilor din data de 16.11.2020 întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 309/16.11.2020 şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 19915/23.11.2020) şi nu a desemnat comitetul creditorilor.
Acordă un termen administrativ de control la data de 19 mai 2021.
21 octombrie 2020, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. B din Legea nr. 85/2014, admite propunerea de trecere la faliment a debitoarei TRANSBIT S.R.L., propunere formulată de administratorul judiciar SP Anteus Expert SPRL.
Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei TRANSBIT S.R.L.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014,
Dispune dizolvarea societăţii debitoare.
Ridică dreptul de administrare al debitoarei.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv SP Anteus Expert SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei lunar la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile.
Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor născute după deschiderea procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă – 7 decembrie 2020;
- termenul de verificare a creanţelor născute după deschiderea procedurii, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora – 7 ianuarie 2021;
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor - 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat 8 februarie 2021.
În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Pe măsura desfă?urării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului.
În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014,
Dispune lichidatorului judiciar să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli.
Lichidatorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). Raportul se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Lichidatorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
Lichidatorul judiciar va conduce activitatea debitoarei ?i va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 21 octombrie 2020, la Tribunalul Specializat Argeş.
7 octombrie 2020, ora 10:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână la data de 21 octombrie 2020 pronunţarea hotărârii, care se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Cu cale de atac o dată cu fondul.
Pronunţată, azi, 7 octombrie 2020, la Tribunalul Specializat Argeş.
23 septembrie 2020, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să analizeze şi să lămurească situaţia tuturor bunurilor – autovehicule care figurează înregistrate şi neradiate în evidenţele Instituţiei prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor – potrivit adreselor emise de această instituţie;
- să facă demersuri pentru identificarea şi preluarea bunului mobil mijloc de transport – autotractorul marca „Scania” menţionat în raportul de activitate nr. 244/21.09.2020 (parcat în zona Sibiu);
- să convoace adunarea creditorilor pentru discutarea formulării unei plângeri penale împotriva administratorului statutar Mărcuş Ion, deţinătorului bunurilor mobile ale debitoarei (autotractor), pentru săvârşirea infracţiunii de bancrută frauduloasă prev. de art. 241 alin. 1 lit. a Cod penal (ascunderea, în frauda creditorilor, a bunului din patrimoniul societăţii debitoare);
- să continue demersurile pentru încasarea creanţelor debitoarei (facturi neîncasare clienţi în cuantum total de 305.104 lei – fila 208 dosar);
- să urmărească soluţionarea dosarului penal nr. 1893/110/2015 aflat pe rolul Tribunalului Bacău – Secţia penală (termen de judecată 8.10.2020); să menţioneze stadiul acestuia în raportul de activitate;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, pentru soluţionarea cererii de intrare în faliment formulată de administratorul judiciar, în temeiul disp. art. 145 alin. 1 lit. B din Legea nr. 85/2014 (debitorul şi-a declarat intenţia de reorganizare, dar nu a propus un plan de reorganizare),
Dispune:
- se stabileşte termen de judecată la data de 7 octombrie 2020 ora 10:30;
- se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, administratorul judiciar, debitoarea şi creditorii, cu menţiunea discutării cererii de intrare în faliment.
Acordă un termen administrativ de control la data de 27 ianuarie 2021.
29 aprilie 2020, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să analizeze şi să lămurească situaţia tuturor bunurilor – autovehicule care figurează înregistrate şi neradiate în evidenţele Instituţiei prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor – potrivit adreselor emise de această instituţie;
- să facă demersuri pentru identificarea şi preluarea bunului mobil mijloc de transport menţionat în raportul de activitate nr. 151/14.06.2019 (parcat în zona Sibiu);
- să facă demersuri pentru încasarea creanţelor debitoarei (facturi neîncasare clienţi în cuantum total de 305.104 lei – fila 208 dosar);
- să depună la dosar dovada publicării în BPI a tabelului definitiv de creanţe întocmit sub nr. 96/3.04.2020;
- să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul;
- să urmărească soluţionarea dosarului penal nr. 1893/110/2015 aflat pe rolul Tribunalului Bacău – Secţia penală (termen de judecată 14.05.2020); să menţioneze stadiul acestuia în raportul de activitate;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 23 septembrie 2020.
25 martie 2020, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Suspendat de drept pe durata stării de urgenţă, în temeiul art. 42 alin. (6) din Decretul Preşedintelui României nr. 195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgenţă.
6 noiembrie 2019, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să analizeze şi să lămurească situaţia tuturor bunurilor – autovehicule care figurează înregistrate şi neradiate în evidenţele Instituţiei prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor – potrivit adreselor emise de această instituţie;
- să facă demersuri pentru identificarea şi preluarea bunului mobil mijloc de transport menţionat în raportul de activitate nr. 151/14.06.2019 (parcat în zona Sibiu);
- să facă demersuri pentru încasarea creanţelor debitoarei (facturi neîncasare clienţi în cuantum total de 305.104 lei – fila 208 dosar);
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a1 (având ca obiect contestaţie - împotriva tabelului preliminar al creanţelor), având ca obiect contestaţie - împotriva tabelului preliminar al creanţelor, termen de judecată la data de 20.11.2019;
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a8, având ca obiect cererii de restituire bunuri formulate de petentul creditor Porsche Leasing Romania Ifn SA – suspendat în baza art. 242 alin. 1 Cod procedură civilă prin încheierea de şedinţă din data de 27 noiembrie 2017;
- să urmărească soluţionarea dosarului penal nr. 1893/110/2015 aflat pe rolul Tribunalului Bacău – Secţia penală (termen de judecată 7.11.2019); să menţioneze stadiul acestuia în raportul de activitate;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 25 martie 2020.
19 iunie 2019, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să analizeze şi să lămurească situaţia tuturor bunurilor – autovehicule care figurează înregistrate şi neradiate în evidenţele Instituţiei prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor – potrivit adreselor emise de această instituţie;
- să facă demersuri pentru evaluarea bunurilor identificate („cisternă, Scania, Skoda, W-Tuareg” – fila 208 dosar – proces-verbal de inventariere încheiat la data de 31.08.2018) – evaluator Popescu Cristian;
- să facă demersuri pentru evaluarea bunurilor identificate (4 mijloace de transport – fila 64 dosar vol. III – proces-verbal de inventariere încheiat la data de 27.03.2019);
- să facă demersuri pentru identificarea şi preluarea bunului mobil mijloc de transport menţionat în raportul de activitate nr. 151/14.06.2019 (parcat în zona Sibiu);
- să facă demersuri pentru încasarea creanţelor debitoarei (facturi neîncasare clienţi în cuantum total de 305.104 lei – fila 208 dosar);
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a1 (având ca obiect contestaţie - împotriva tabelului preliminar al creanţelor), având ca obiect contestaţie - împotriva tabelului preliminar al creanţelor, termen de judecată la data de 10 iulie 2019;
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a8, având ca obiect cererii de restituire bunuri formulate de petentul creditor Porsche Leasing Romania Ifn SA – suspendat în baza art. 242 alin. 1 Cod procedură civilă prin încheierea de şedinţă din data de 27 noiembrie 2017;
- să urmărească soluţionarea dosarului penal nr. 1893/110/2015 aflat pe rolul Tribunalului Bacău – Secţia penală; să menţioneze stadiul acestuia în raportul de activitate;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 6 noiembrie 2019.
Se vor efectua în aplicaţia ECRIS modificările corespunzătoare cu privire la sediul lichidatorului judiciar (potrivit menţiunilor din raportul de activitate nr. 151/14.06.2019 şi atestatului şi certificatului de înregistrare depuse de lichidatorul judiciar).
27 februarie 2019, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să analizeze situaţia tuturor bunurilor – autovehicule care figurează înregistrate şi neradiate în evidenţele Instituţiei prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor – potrivit adresei nr. 33014/24.08.2016 şi anexei – depuse la filele 202-204 dosar;
- să facă demersuri pentru evaluarea bunurilor identificate („cisternă, Scania, Skoda, W-Tuareg” – fila 208 dosar – proces-verbal de inventariere încheiat la data de 31.08.2018);
- să facă demersuri pentru încasarea creanţelor debitoarei (facturi neîncasare clienţi în cuantum total de 305.104 lei – fila 208 dosar);
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a1 (având ca obiect contestaţie - împotriva tabelului preliminar al creanţelor), având ca obiect contestaţie - împotriva tabelului preliminar al creanţelor, termen de judecată la data de 10 aprilie 2019;
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a8, având ca obiect cererii de restituire bunuri formulate de petentul creditor Porsche Leasing Romania Ifn SA – suspendat în baza art. 242 alin. 1 Cod procedură civilă prin încheierea de şedinţă din data de 27 noiembrie 2017;
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a10, având ca obiect contestaţie creanţe - contestaţie la tabelul preliminar revizuit, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş cu termen de judecată la data de 13.03.2019;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 19 iunie 2019.
21 noiembrie 2018, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În baza dispoziţiilor art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, sancţionează administratorul judiciar C.I.I. Gorgoi Stelian, cu amendă judiciară de 1.000 lei, pentru neîndeplinirea ori îndeplinirea cu întârziere a atribuţiilor prevăzute de lege şi stabilite de judecătorul sindic.
Cu drept de a formula cerere de reexaminare în termen de 15 zile de la data comunicării încheierii. Cerere de reexaminare se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată în şedinţa publică, azi, 21 noiembrie 2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
21 noiembrie 2018, ora 10:00
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În baza art. art. 45 lit. f rap. la art. 57 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, dispune din oficiu înlocuirea administratorului judiciar C.I.I. Gorgoi Stelian, desemnat în procedura insolvenţei privind debitoarea TRANSBIT S.R.L. cu administratorul judiciar SP ANTEUS EXPERT SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 57 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Dispune comunicarea numirii noului administrator judiciar.
Cu cale de atac apelul în termen de 5 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată în şedinţa publică, azi, 21 noiembrie 2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
7 noiembrie 2018, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar Cabinetul Individual de Insolvenţă Gorgoi Stelian următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru (potrivit informaţiilor furnizate de ONRC sub nr. 33231/5.07.2016, debitoarea are înregistrat punct de lucru în comuna Budeasa, satul Budeasa Mare nr. 2181 Bis, judeţul Argeş), instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor (bunurile cu care figurează înregistrată debitoarea la acest moment); în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”;
- să analizeze situaţia tuturor bunurilor – autovehicule care figurează înregistrate şi neradiate în evidenţele Instituţiei prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor – potrivit adresei nr. 33014/24.08.2016 şi anexei – depuse la filele 202-204 dosar;
- să facă demersuri pentru evaluarea bunurilor identificate („cisternă, Scania, Skoda, W-Tuareg” – fila 208 dosar – proces-verbal de inventariere încheiat la data de 31.08.2018);
- să facă demersuri pentru încasarea creanţelor debitoarei (facturi neîncasare clienţi în cuantum total de 305.104 lei – fila 208 dosar);
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a1, având ca obiect contestaţie - împotriva tabelului preliminar al creanţelor;
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a8, având ca obiect cererii de restituire bunuri formulate de petentul creditor Porsche Leasing Romania Ifn SA – suspendat în baza art. 242 alin. 1 Cod procedură civilă prin încheierea de şedinţă din data de 27 noiembrie 2017;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 27 februarie 2019.
Pentru aplicarea disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 (conform cărora judecătorul-sindic va sancţiona administratorul judiciar cu amendă judiciară de la 1.000 lei la 5.000 lei în cazul în care acesta, din culpă sau cu rea-credinţă, nu îşi îndeplineşte ori îndeplineşte cu întârziere atribuţiile prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul-sindic) rap. la art. 190 şi art. 191 Cod procedură civilă,
Dispune:
- se stabileşte termen de judecată la data de 21 noiembrie 2018 – şedinţă publică;
- se citează părţile, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea discutării aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Având în vedere disp. art. 45 lit. f din Legea nr. 85/2014,
Având în vedere că până la data de 7 noiembrie 2018 administratorul judiciar nu a depus la dosar dovezi privind îndeplinirea atribuţiilor stabilite prin încheierea de deschiderea procedurii insolvenţei împotriva debitoarei, respectiv publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a rapoartelor de activitate lunare, modalitatea analizării cererilor de plată, finalizarea inventarierii bunurilor debitoarei şi evaluarea bunurilor debitoarei, analiza tuturor declaraţiilor de creanţe (încheierea din 7 iulie 2016 pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş în dosarul nr. 235/1256/2016),
Dispune:
- se stabileşte termen de judecată la data de 21 noiembrie 2018 – camera de consiliu;
- se citează părţile, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea discutării înlocuirii lichidatorului judiciar.
30 mai 2018, ora 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei TRANSBIT S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar Cabinetul Individual de Insolvenţă Gorgoi Stelian următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor;
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a1, având ca obiect contestaţie - împotriva tabelului preliminar al creanţelor;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 7 noiembrie 2018.
5 februarie 2018, ora 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ la data de 30.05.2018, pentru soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a1.
Pune în vedere administratorului judiciar ca în raportul de activitate lunar să menţioneze în scris, potrivit legii, soluţia pentru cererile de plată care i se comunică sau care se depun la dosar, precum şi cererile formulate de alte persoane în procedură, pronunţându-se în mod expres şi cu privire la cererea formulată de Axionet Iot SRL şi cerea de plată.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună rapoarte de activitate lunare şi să formuleze eventuale cereri în procedură.
Atrage atenţia administratorului judiciar asupra faptului că va pune în discuţie înlocuirea sa, dacă nu se va conforma dispoziţiilor legale şi ale judecătorului sindic.
Cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 05.02.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
2 octombrie 2017, ora 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen la data de 05.02.2018, completul C2, ora 08,30, soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a1, având ca obiect contestaţie la tabel.
Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 02.10.2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
23 august 2017, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite excepţia lipsei calităţii procesuale active a petentei PORSCHE BROKER DE ASIGURARE S.R.L., excepţie invocată din oficiu.
În baza disp. art. 145 alin. 1 lit. E rap. la art. 75 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, respinge cererea formulată de petenta PORSCHE BROKER DE ASIGURARE S.R.L. privind deschiderea procedurii de faliment împotriva debitoarei TRANSBIT S.R.L., administrator judiciar fiind C.I.I. Gorgoi Stelian, ca fiind formulată de o persoană fără calitate procesuală activă.
În temeiul art. 145 alin. 1 lit. E rap. la art. 143 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, respinge cererea formulată de creditoarea PORSCHE LEASING ROMANIA IFN S.A. privind intrarea în faliment a debitoarei TRANSBIT S.R.L., administrator judiciar fiind C.I.I. Gorgoi Stelian.
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la 2 octombrie 2017.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată în şedinţa publică din 23 august 2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
2 august 2017, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere administratorului judiciar şi celor doi petenţi să precizeze dacă pentru sumele invocate au formulat cereri de plată, în caz afirmativ, dacă acestea au fost cuprinse în raportul de activitate şi dacă au formulat contestaţii împotriva raportului de activitate respectiv.
Dispune citarea părţilor pentru discutarea cererii de intrare în faliment.
Amână cauza şi acordă termen la data de 23.08.2017, completul C2, ora 10.00, având în vedere lipsa precizărilor stabilite în sarcina administratorului judiciar.
Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 02.08.2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
26 iunie 2017, ora 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen la data de 02.10.2017, completul C2, ora 08.30, pentru soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a1, având ca obiect contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor.
Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 26.06.2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
3 aprilie 2017, ora 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen la data de 26.06.2017, completul C2, ora 08.30, pentru soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a1, având ca obiect contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor.
Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 03.04.2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
23 ianuarie 2017, ora 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În ceea ce priveşte compensaţia legală invocată, se va forma un dosar asociat, cu acest obiect, cu termen de judecată la 06.02.2017, părţi fiind Mairon Galaţi SA în calitate de petent şi Transbit SRL prin administrator judiciar în calitate de intimat, pentru când se vor cita părţile, iar intimatei i se pune în vedere să depună înscrisuri în legătură cu această compensaţie, respectiv creanţele debitorului şi ale petentului.
Amână cauza şi acordă termen la data de 03.04.2017, completul C2, ora 08.30, pentru soluţionarea dosarului asociat nr. 235/1259/2016/a1, având ca obiect contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor.
Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 23.01.2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
17 octombrie 2016, ora 08:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de faptul că adunarea generală a asociaţilor l-a desemnat în calitate de administrator special pe domnul Mărcuş Ioan.
Ia act de faptul că prin adunarea creditorilor din 19.09.2016 s-a desemnat comitetul creditorilor format din Intesa Sanpaolo Bank-preşedinte, DGRFP Ploieşti-AJFP Argeş, Alson Com. Trading SRL şi a fost confirmat administratorul judiciar Gorgoi Stelian, cu onorariul stabilit de judecătorul sindic.
Amână cauza şi acordă termen la data de 23.01.2017, completul C2, ora 08.30, pentru soluţionarea dosarelor asociate având ca obiect contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor şi pentru depunerea planului de reorganizare.
Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică azi, 17.10.2016, la Tribunalul Specializat Argeş.
7 iulie 2016, ora 8:30
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza a I raportat la art. 67 alin. 1 lit. g din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea TRANSBIT S.R.L., prin reprezentant legal, Mărcuş Ioan.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei TRANSBIT S.R.L.
În temeiul art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu C.I.I. Gorgoi Stelian, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitoarei dreptul de administrare.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe.
În temeiul art. 101 alin. 2 din Legea 85/2014 raportat la art. 902 alin. 2 pct. 16 Cod civil, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulări);
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 22 august 2016;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 12 septembrie 2016;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 10 octombrie 2016.
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 19 septembrie 2016.
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 28 iulie 2016, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie din procedura generală, şi până la 17 august 2016, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte termen de judecată la data de 17 octombrie 2016.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată în şedinţa publică de la 7 iulie 2016.
Pagina principală