Informații dosare ce cuprind 237/1371/2017*

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 237/1371/2017*
Data înregistrării: 25 octombrie 2023, ora 09:13:00
Data ultimei modificări: 14 decembrie 2023, ora 08:59:55
Instanță: Curtea de Apel Târgu Mureș
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Apel

Părți:
ASOCIAŢIA SPORT CLUB MUREŞUL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR MUREŞ INSOLVENCY" .P.R.L. - Intimat Debitor
A.N.A.F.-M.F.P.-D.G.R.F.P. BRAŞOV-ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ - Apelant Creditor

Ședințe:
5 decembrie 2023, ora 10:30
Complet: CS3 AI
Tip soluție: Respingere apel
Soluția pe scurt: Respinge apelul formulat de DGRFP Braşov- AJFP Mureş (cu datele) împotriva Sentinţei nr.218/05.10.2023 pronunţată de Tribunalul Specializat Mureş în dosarul nr.237/1371/2017*. Definitivă. Pronunţată prin mijlocirea grefei, azi, 5.12.2023.



2. Numărul dosarului: 237/1371/2017*
Data înregistrării: 8 septembrie 2017, ora 08:08:00
Data ultimei modificări: 25 octombrie 2023, ora 10:03:02
Instanță: Tribunalul Comercial Mureș
Secție: INSOLVENTA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ASOCIAŢIA SPORT CLUB MUREŞUL - Debitor
VLAICU OVIDIU MARIUS - Petent
M.F.P.-A.N.A.F.-D.G.R.F.P.BRAŞOV PRIN A.J.F.P. MS - Creditor
DIRECŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU SPORT ŞI TINERET MUREŞ - Creditor
MUNICIPIUL TÂRGU-MUREŞ - Creditor
Tamas Reka - Creditor
C.C.ALC.DIN: MFP-ANAF-DGRFP BRAŞOV PRIN AJFP MUREŞ, DJST MUREŞ ŞI MUNICIPIUL TÎRGU-MUREŞ - Creditor
"MUREŞ INSOLVENCY"S.P.R.L. - Lichidator

Ședințe:
5 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de MUREŞ INSOLVENCY S.P.R.L. CUI RO 13577109, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ASOCIAŢIA SPORT CLUB MUREŞUL CUI 13915595 şi, pe cale de consecinţă, în temeiul art.174 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii insolven?ei debitoarei. Dispune radierea debitoarei ASOCIAŢIA SPORT CLUB MUREŞUL CUI 13915595 din registrul comerţului. În temeiul art. 180 din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic, administratorul/lichidatorul judiciar şi toate persoanele care i-au asistat sunt descărcaţi de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitor şi averea lui, creditori, titulari de drepturi de preferinţă, acţionari sau asociaţi. În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea prezentei sentinţe Administraţiei Jude?ene a Finan?elor Publice Mure?, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mure? pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, precum şi notificarea ei tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă. În temeiul art. 99 al. 2 din Legea nr. 265/2022, dispune trimiterea unei copii legalizate a prezentei hotărârii către Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mure? în termen de 15 zile de la data când rămâne definitivă pentru efectuarea cuvenitelor înregistrări în registrul comerţului. Dispune înaintarea prezentei sentinţe însoţite de un extras de pe cererea de închidere referitor la nota de decontare depusă de lichidatorul judiciar MUREŞ INSOLVENCY S.P.R.L. către U.N.P.I.R. – Filiala Mure? pentru ca aceasta să-şi exercite atribuţiile prevăzute de O.G. nr. 86/2006 şi statut, cu precizarea că prin Încheierea nr183/C/20.09.2017 de deschidere a procedurii generale a insolven?ei a fost stabilită o remuneraţie provizorie de 1.000 de lei pentru întreaga procedură (la care se adaugă eventualele taxe), în favoarea lichidatorului desemnat, iar prin hotărârea adunării creditorilor din data de 17.01.2019 a fost stabilit un onorariu lunar fix în cuantum de 485 lei şi un onorariu de succes de 0,01% exclusiv TVA din sumele distribuite către creditori, care revine în sarcina fondului de lichidare lipsind disponibilităţile băneşti din averea debitoarei. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mure?. Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 05.10.2023.

22 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 05.10.2023, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, potrivit art.396 alin.2 Cod procedură civilă.

23 iunie 2023, ora 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza Hotărârii nr.6/20.06.2023 a Adunării Generale a Judecătorilor Tribunalului Specializat Mure?, judecătorul sindic acordă un nou termen la data de 22.09.2023.

24 martie 2023, ora 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Judecătorul sindic stabileşte termen pentru soluţionarea cererii de închidere a procedurii insolven?ei formulată de către lichidatorul judiciar, pentru când dispune citarea părţilor procedurii prin Buletinul procedurilor de insolven?ă.

18 noiembrie 2022, ora 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 24 martie 2023, ora 09:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.

3 iunie 2022, ora 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolven?ei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolven?ei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 18 noiembrie 2022, ora 11:00, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.

18 februarie 2022, ora 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 03 iunie 2022, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.

22 octombrie 2021, ora 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 18 februarie 2022, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.

21 mai 2021, ora 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 22 octombrie 2021, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.

29 ianuarie 2021, ora 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 21 mai 2021, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.

25 septembrie 2020, ora 13:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 29 ianuarie 2021, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.

29 mai 2020, ora 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 25 septembrie 2020, ora 13:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.

31 ianuarie 2020, ora 11:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 29 mai 2020, ora 11:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.

13 septembrie 2019, ora 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic dispune suspendarea judecă?ii cererii circumscrise dispozi?iunilor art.174 din Legea nr.85/2014.

13 septembrie 2019, ora 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 31 ianuarie 2020, ora 11:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.

2 august 2019, ora 09:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 13.09.2019, ora 09:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş în vederea discutării cererii de închidere a procedurii insolvenţei circumscrisă dispoziţiilor art.174 din Legea nr.85/2014.

15 martie 2019, ora 09:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Stabileşte următorul termen administrativ în conformitate cu dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 13.09.2019, ora 09:00, Tribunalul Specializat Mureş, fără citarea părţilor.

7 decembrie 2018, ora 14:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Stabileşte următorul termen administrativ în conformitate cu dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 15.03.2019, ora 09:00, Tribunalul Specializat Mureş, fără citarea părţilor.

29 noiembrie 2018, ora 14:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Prorogă termenul administrativ în conformitate cu dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 de la data de 29.11.2018 la 07.12.2018, ora 14:00, Tribunalul Specializat Mureş, fără citarea părţilor.

21 noiembrie 2018, ora 12:30
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Prorogă termenul administrativ stabilit în conformitate cu dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 din data de 21.11.2018 la data de 29.11.2018, ora 14:00, cameră de consiliu, Tribunalul Specializat Mureş, fără citarea părţilor.

22 iunie 2018, ora 14:00
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Dispune continuarea procedurii insolvenţei şi stabileşte următorul termen de verificare administrativă a procedurii insolvenţei – art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 – la 21.11.2018, ora 12:30, Tribunalul Specializat Mureş, în camera de consiliu şi fără citarea părţilor.

20 iunie 2018, ora 12:30
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: REZOLUŢIE: Prorogă termenul administrativ stabilit în conformitate cu dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 de la data de 20.06.2018 la data de 22.06.2018, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, fără citarea părţilor.

30 mai 2018, ora 12:30
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune consolidarea tabelului definitiv de obligaţii al debitoarei.

16 mai 2018, ora 12:30
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată desemnarea provizorie a Comitetului Creditorilor în următoarea componenţă: Ministerul Finanţelor Publice-A.N.A.F.-D.G.R.F.P.Braşov-A.J.F.P.Mureş, -D.J.S.T.Mureş şi Municipiul Tîrgu-Mureş.

13 aprilie 2018, ora 14:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Aprobă raportul circumscris dispoziţiunilor art.92 alin.1 din Legea nr.85/2014 înfăţişat la data certă de 23.03.2018, publicat în BPI nr.6225/23.03.2018, de administratorul judiciar provizoriu „Mureş Insolvency”S.P.R.L.-practician în insolvenţă cu sediul profesional declarat în mun.Tg.Mureş, str.General Gheorghe Avramescu, nr.4, jud.Mureş şi, drept consecinţă: Potrivit dispoziţiunilor art.92 alin.5 din Legea nr.85/2014, în temeiul dispoziţiunilor art.145 alin.1 lit.D) din Legea nr.85/2014, decide intrarea în faliment (în forma simplificată) a debitoarei „Asociaţia Sport Club Mureşul”, cu sediul asociativ în mun.Tg.Mureş, str.Avram Iancu, nr.1/A, ap.3, jud.Mureş, înregistrată registrul asociaţiilor şi fundaţiilor aflat la grefa Judecătoriei Tg.Mureş sub nr.7/17.07.2001, CIF 13915595. Respinge ca lipsită de interes actual cererea debitoarei „Asociaţia Sport Club Mureşul”, cu sediul asociativ în mun.Tg.Mureş, str.Avram Iancu, nr.1/A, ap.3, jud.Mureş, înregistrată registrul asociaţiilor şi fundaţiilor aflat la grefa Judecătoriei Tg.Mureş sub nr.7/17.07.2001, CIF 13915595, prin mijlocirea d-lui Teodor Dorel Rad –preşedinte al asociaţiei, cu domiciliul indicat (...), întemeiată pe dispoziţiunile art.145 alin.1 lit.A) a) din Legea nr.85/2014. În consecinţă: Dispune dizolvarea şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei în tot, potrivit dispoziţiunilor art.145 alin.2, conjugate cu cele ale art.85 alin.4 din Legea nr.85/2014. Constată suspendarea de drept privind toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale, în condiţiile art.75 din Legea nr.85/2014. În temeiul art.145 alin.2 lit.c) din Legea nr.85/2014 confirmă în calitate de lichidator judiciar practicianul în insolvenţă „Mureş Insolvency”S.P.R.L.-practician în insolvenţă cu sediul profesional declarat în mun.Tg.Mureş, str.General Gheorghe Avramescu, nr.4, jud.Mureş, în fapt acesta deţinând anterior calitatea de administrator judiciar provizoriu, observând că încă nu a fost desemnat potrivit dispoziţiunilor art.57 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art.64 alin.1 din Legea 85/2014, păstrând remuneraţia provizorie de 1.000,oo lei (plus eventualele taxe) cuvenită în cazul în care lipsesc disponibilităţile din averea insolventei stabilită prin încheierea nr.35/c/02.03.2018 pronunţată în dosarul nr.237/1371/2017* al Tribunalului Specializat Mureş. În prima şedinţă a adunării generale, prin negociere, se stabileşte remuneraţia lichidatorului judiciar ce va fi suportată din averea debitoarei, cât şi desemnarea acestuia, potrivit dispoziţiunilor art.57, conjugate cu cele ale art.63 alin.1 din Legea nr.85/2014. În vederea asigurării fondurilor necesare acoperirii spezelor procedurale, în situaţia în care debitoarea nu dispune de acestea, stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar aplicarea mecanismelor alternative prescrise de dispoziţiunile art.39 alin.4-6 din Legea nr.85/2014, cu excluderea posibilităţii finanţării acestora din fondurile proprii ale practicianului în insolvenţă. În temeiul dispoziţiunilor art.147 alin.1 teza I din Legea nr.85/2014 menţine termenele stabilite prin încheierea nr.35/c/02.03.2018 pronunţată în dosarul nr.237/1371/2017* al Tribunalului Specializat Mureş, respectiv: termenul de publicare a tabelului preliminar de creanţe de la 11.05.2018 şi de definitivare a tabelului de creanţe de la 30.05.2018. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu – în prezent lichidator judiciar provizoriu – obligaţia de a întocmi şi preda în 5 zile de la intrarea în faliment a debitoarei o listă cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii, menţinând pe seama lichidatorului judiciar provizoriu gestiunea tuturor actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii de acelaşi practician în insolvenţă, însă în calitatea sa procesuală anterioară de administrator judiciar provizoriu – art.145 alin.2 lit.e) din Legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.86 alin.1 din Legea nr.85/2014 dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului judiciar, acesta din urmă comunicând de urgenţă instituţiilor de credit instituirea interdicţiei. În temeiul dispoziţiunilor art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii simplificate a falimentului Judecătoriei Tg.Mureş, Tribunalului Mureş, Curţii de Apel Tg.Mureş, precum şi instituţiei de credit partenere, respectiv: „Banca Comercială Română”S.A.Bucureşti. În temeiul dispoziţiunilor art.147 alin.1 din Legea nr.85/2014, stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia să trimită o notificare privind intrarea în procedura falimentului şi ridicarea dreptului de administrare a debitoarei insolvent, precum şi dizolvarea ei, tuturor creditorilor notificaţi anterior potrivit dispoziţiunilor art.99, debitoarei şi Judecătoriei Tg.Mureş – gestionarul registrului asociaţilor şi fundaţiilor – pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni. În temeiul dispoziţiunilor art.147 alin.2 din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de notifica, în termen de 5 zile de la data intrării în faliment, creditorii deţinând creanţe asupra debitorului rezultate din activitatea acestuia în perioada de observaţie – 02.03.2018-13.04.2018, cu solicitarea de a se înscrie, în termen de 10 zile de la primirea notificării, cereri de admitere a creanţelor respective însoţite de documente justificative, cu indicarea termenelor de publicare a tabelului preliminar de creanţe, respectiv a termenului de definitivare a tabelului de creanţe, astfel cum au fost menţinute prin încheierea nr.35/c/02.03.2018 pronunţată în dosarul nr.237/1371/2017* al Tribunalului Specializat Mureş, respectiv: termenul de publicare a tabelului preliminar de creanţe de la 11.05.2018 şi de definitivare a tabelului de creanţe de la 30.05.2018, dispoziţiunile art.99 alin.2-3 din Legea nr.85/2014 rămânând deplin incidente. Lichidatorul judiciar provizoriu îndeplineşte toate atribuţiile prevăzute de art.64 din Legea nr.85/2006, acordând o atenţie deosebită următoarelor sarcini: 1. conducerea activităţii debitoarei – art.64 alin.1 lit.b) din Legea nr.85/2014; 2. introducerea de acţiuni pentru anularea actelor şi operaţiunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni profesionale încheiate de debitor şi a constituirii unor cauze de preferinţă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor – art.64 alin.1 lit.c) din Legea nr.85/2014; 3. aplicarea sigiliilor, inventarierea bunurilor şi luarea măsurilor necesare conservării lor – art.64 alin.1 lit.d) din Legea nr.85/2006; 4. denunţarea unor contracte încheiate de debitor – art.64 alin.1 lit.e) din Legea nr.85/2014; 5. verificarea creanţelor şi, atunci când este cazul, formularea de obiecţiuni la acestea, notificarea creditorilor în cazul neînscrierii sau înscrierii parţiale a creanţelor, precum şi întocmirea tabelelor de creanţe – art.64 alin.1 lit.f), conjugate cu cele ale art.147 alin.3-4 din Legea nr.85/2014; 6. urmărirea încasării creanţelor din averea debitorului, rezultate din transferul de bunuri sau de sume de bani efectuat de acesta înainte deschiderii procedurii, încasarea creanţelor, formularea şi susţinerea acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului, cu posibilitatea de a angaja avocaţi – art.64 alin.1 lit.g) din Legea nr.85/2014; 7. primirea plăţilor pe seama debitorului şi consemnarea lor în contul averii debitorului – art.64 alin.1 lit.h) din Legea nr.85/2014; 8. vânzarea bunurilor din averea debitorului, potrivit prevederilor Legii nr.85/2014; 9. încheierea de tranzacţii, descărcarea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renunţarea la garanţii reale – doar sub condiţia confirmării de către judecătorul sindic – art.64 alin.1 lit.j) din Legea nr.85/2014; 10. sesizarea judecătorului sindic în privinţa oricărei piedici care ar putea fi înlăturată potrivit prerogativelor sale de natura celor prevăzute de dispoziţiunile art.45 alin.2 din Legea nr.85/2014 – art.64 alin.1 lit.k) din Legea nr.85/2014. Constată că prin încheierea nr.35/c/02.03.2018 pronunţată în dosarul nr.237/1371/2017* al Tribunalului Specializat Mureş, a fost stabilit la 13.04.2018 termenul pentru prezentarea raportului circumscris dispoziţiunilor art.97 alin.1, conjugate cu cele ale art.64 alin.1 lit.a) din Legea nr.85/2014, termen pe care, aşijderea, îl menţine. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar să procedeze de îndată la aplicarea măsurilor premergătoare lichidării, potrivit dispoziţiunilor art.151-153 din Legea nr.85/2014, iar mai apoi, la efectuarea lichidării, potrivit dispoziţiunilor art.154-158 din Legea nr.85/2014. Atrage atenţia lichidatorului judiciar asupra dispoziţiunilor art.160 din Legea nr.85/2014 asupra obligaţiei ca la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării – adică deîndată după finalizarea operaţiunilor de inventariere pentru care s-a defipt prin încheierea nr.35/c/02.03.2018 pronunţată în dosarul nr.237/1371/2017* al Tribunalului Specializat Mureş termenul limită de 04.05.2018 pe care îl menţine – să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi încasare de creanţe şi un plan de distribuire între creditori, numai dacă este cazul de o atare distribuire. Primul astfel de raport are termen de prezentare 04.08.2018. Fără speze judiciare. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea cu lichidatorul/administratorul judiciar şi debitoarea Asociaţia Sport Club „Mureşul”Tg.Mureş şi de la notificarea prin BPI cu orice parte interesată. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se dezleagă de Curtea de Apel Tg.Mureş. Pronunţată în şedinţă publică din 13 aprilie 2018, ora 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.

28 martie 2018, ora 12:30
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 13.04.2018, ora 14:00, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.

28 martie 2018, ora 14:30
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Conexat
Soluția pe scurt: În temeiul dispozi?iunilor art.139 CPC (2010),dispune conexarea cererii formulată de către debitoare, prin mijlocirea administratorului special, de deschidere a procedurii simplificate a falimentului la cea înfă?i?ată de administratorul judiciar circumscrisă dispozi?iunilor art.92 din Legea nr.85/2014.

2 martie 2018, ora 14:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiunilor art.480 alin.3 teza finală C.pr.civ.(2010)-rep., ţinând seama de de decizia nr.605/A/05.12.2017 pronunţată în dosarul nr.237/1371/2017*/a 1 de instanţa de apel – Curtea de Apel Tg.Mureş, dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei faţă de debitoarea „Asociaţia Sport Club Mureşul”, cu sediul asociativ în mun.Tg.Mureş, str.Avram Iancu, nr.1/A, jud.Mureş, înregistrată registrul asociaţiilor şi fundaţiilor aflat la grefa Judecătoriei Tg.Mureş sub nr.7/17.07.2001, CIF 13915595. Constată suspendarea de drept privind toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale, în condiţiile art.75 din Legea nr.85/2014. Dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii generale a insolvenţei Judecătoriei Tg.Mureş, Tribunalului Mureş, Curţii de Apel Tg.Mureş, precum şi instituţiei de credit partenere, respectiv: „Banca Comercială Română”S.A.Bucureşti. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a depune toate actele şi informaţiile prevăzute de art.67 alin.1 din Legea nr.85/2014, în termen de 10 zile de la primirea notificării. Desemnează provizoriu în calitate de administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă agreat de debitoare, respectiv „Mureş Insolvency”S.P.R.L. – practician în insolvenţă cu sediul profesional declarat în mun.Tg.Mureş, str.General Gheorghe Avramescu, nr.4, jud.Mureş. Constată că practicianul în insolvenţă a alăturat deja dovezile atât în privinţa calităţii, dar şi a subscrierii unei poliţe de asigurare valabile având ca risc asigurat consecinţa activităţii sale pe perioada exercitării calităţii de lichidator judiciar, potrivit dispoziţiunilor art.57 alin.8-9 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art.58-59 din Legea 85/2014, dar şi corelativ un onorariu provizoriu de 1.000,oo lei (plus eventualele taxe) cuvenită în cazul în care lipsesc disponibilităţile din averea insolventei, până la desemnarea administratorului judiciar în circumstanţele prevăzute de dispoziţiunile art.57 alin.2-3 din Legea nr.85/2014. În prima şedinţă a adunării generale a creditorilor se stabileşte remuneraţia ce este suportată din averea debitoarei – art.57 alin.2 din Legea nr.85/2014. În vederea asigurării fondurilor necesare acoperirii spezelor procedurale, în situaţia în care debitoarea nu dispune de acestea, stabileşte în sarcina administratorului judiciar aplicarea mecanismelor alternative prescrise de dispoziţiunile art.39 alin.4-6 din Legea nr.85/2014, cu excluderea posibilităţii finanţării acestora din fondurile proprii ale practicianului în insolvenţă. Ridică debitoarei în parte dreptul de administrare constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, toate aceste atribute fiind lăsate pe seama acesteia, însă sub controlul şi supravegherea administratorului judiciar, în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.5 pct.66, conjugate cu cele ale art.87 alin.1 lit.a) ori cele ale art.87 alin.2 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu să ia măsurile ce decurg din aplicarea dispoziţiilor art.53, raportate la cele ale art.5 pct.4 din Legea nr.85/2014 privind desemnarea unui administrator special. În acest sens, dispune administratorului judiciar provizoriu să convoace în 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii, adică până cel târziu la data de 12 martie 2018 adunarea asociaţilor debitoarei pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu este desemnat, situaţie care atrage „ope legis” ridicarea în tot a dreptului de administrare al debitoarei, potrivit dispoziţiunilor art.53 alin.2 teza finală din Legea nr.85/2014. În temeiul dispoziţiunilor art.54 din Legea nr.85/2014 încetează de la data desemnării administratorului special mandatul membrilor consiliului director, consecinţa imediată fiind aceea a naşterii obligaţiei de predare a gestiunii. În temeiul dispoziţiunilor art.55 din Legea nr.85/2014 activitatea adunării generale a asociaţilor se suspendă, întrunirea acesteia realizându-se numai la convocarea administratorului judiciar şi doar în cazurile expres şi limitativ prevăzute. Atrage atenţia debitoarei prin administrator special asupra consecinţelor prescrise prin dispoziţiunile art.84 alin.1-2 din Legea nr.85/2014 Stabileşte în sarcina debitoarei şi sub autoritatea administratorului judiciar, potrivit atribuţiilor de control şi supraveghere a modului de conducere a activităţii debitorului, obligaţia de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, în conformitate cu prevederile art.84 alin.3 alin.3 şi ale art.87 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a trimite o notificare tuturor creditorilor, debitorului şi gestionarului registrului asociaţilor şi fundaţiilor – Judecătoria Tg.Mureş – pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, în conformitate cu prevederile art.99 alin.1-3 din Legea nr.85/2014, adică potrivit Codului de procedură civilă (2010)-rep., dar şi prin publicarea, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie, precum şi în BPI. Stabileşte ca notificarea către creditori să cuprindă cel puţin următoarele menţiuni: -termenul limită de depunere a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii care este de 10 zile de la primirea notificării, sub sancţiunea anulării opoziţiei – art.197 C.pr.civ.(2010)-rep., coroborat cu art.342 din Legea nr.85/2014, taxa judiciară de timbru fiind de 200,oo lei, potrivit dispoziţiunilor art.14 alin.1 din O.U.G.nr.80/2013; -termenele stabilite prin hotărâre pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, termenul de verificare a creanţelor, de afişare a tabelului preliminar, precum şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor, când se vor soluţiona contestaţiile, cu atenţionarea că acestea din urmă trebuie depuse în termen de 7 zile de la publicarea tabelului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI) cu respectarea condiţiilor speciale prevăzute de art.111 al.3-4 din Legea nr.85/2014; - locul, data şi ora primei adunări generale a creditorilor, având obligatoriu în ordinea de zi şi: confirmarea sau, după caz, desemnarea administratorului judiciar şi a remuneraţiei acestuia. În sarcina administratorului judiciar stă şi obligaţia de a publica de îndată în Buletinul procedurilor de insolvenţă (BPI) această hotărâre a adunării creditorilor, cu menţiunea că poate fi contestată de către creditori pentru motive de nelegalitate în 5 zile de la publicare, potrivit dispoziţiunilor art.57 alin.6, conjugate cu cele ale art.48 din Legea nr.85/2014; - posibilitatea creditorilor de a vota şi prin corespondenţă, cu arătarea în detaliu a regulilor speciale edictate în acest sens prin dispoziţiunile art.48 alin.4 din Legea nr.85/2014, inclusiv ziua şi ora fixată pentru exprimarea votului care să fie anterioară cu cel puţin 24 de ore datei şi orei stabilite pentru ţinerea şedinţei adunării creditorilor pentru a se realiza fără suspiciuni confirmarea primirii acestuia de către administratorul judiciar. Atrage în acest sens creditorilor atenţia că valorificarea dreptului de vot prin corespondenţă în adunarea creditorilor depinde nu de momentul transmiterii votului prin corespondenţă, ci de momentul confirmării primirii acestuia de către destinatar - administratorul judiciar – acest moment trebuind să fie numaidecât până la data şi ora stabilită în acest scop; - în cadrul primei adunări a creditorilor se poate alege un comitet potrivit dispoziţiunilor art.50 alin.4 din Legea nr.85/2014, având atribuţiunile stabilite potrivit dispoziţiunilor art.51 din Legea nr.85/2014; - cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art.102 din Legea nr.85/2014 şi taxa judiciară aferentă – 200,oo lei potrivit dispoziţiunilor art.14 alin.1 din O.U.G. nr.80/2013; - termenul de depunere a raportului privind cauzele ajungerii în insolvenţă, precum şi posibilitatea studierii acestuia la sediul administratorului judiciar, registrul asociaţiilor şi fundaţiilor ţinut de Judecătoria Tg.Mureş sau la arhiva Tribunalului Specializat Mureş. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu atribuţia de a trimite o copie de pe sentinţa de deschidere a procedurii autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitorului, instanţelor judecătoreşti (Judecătoria Tg.Mureş, Tribunalul Mureş şi Curtea de Apel Tg.Mureş) şi instituţiei de credit partenere pomenită deja cărora, potrivit art.86 al.1 din Legea nr.85/2014, le dă dispoziţie să nu dispună de sumele debitoarei fără un ordin al administratorului judiciar. Stabileşte în sarcina administratorul judiciar să depună până la 23 martie 2018 un raport de observaţie de felul şi având conţinutul arătat prin dispoziţiunile art.92 alin.1-2 din Legea nr.85/2014, în cazul identificării vreuneia din situaţiile prevăzute de dispoziţiunile art.38 alin.2 din Legea nr.85/2014, având obligaţia de a înfăţişa documentele doveditoare de cuviinţă pentru aceasta, precum şi a dovezilor notificării raportului respectiv debitorului-prin administrator special, dacă acesta este desemnat la acel moment. Stabileşte în sarcina administratorul judiciar să depună până la data de 13 aprilie 2018 un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, raport care va cuprinde menţiunile cuvenite, conform dispoziţiilor art.97 din Legea nr.85/2014. Acest raport trebuie să cuprindă şi una din concluziile cerute de dispoziţiunile art.97 alin.2 din Legea nr.85/2014, respectiv: fie cea a existenţei unei posibilităţi reale de reorganizare efectivă a debitorului, fie motivele pentru care o astfel de posibilitate nu este posibilă şi propunerea de intrare în faliment. În cazul în care concluzia cuprinsă în acest raport potrivit dispoziţiunilor art.97 alin.2 din Legea nr.85/2014 tinde la propunerea de intrare în faliment, o atare propunere trebuie cuprinsă în ordinea de zi a primei adunări a creditorilor, cu convocarea şi a administratorului special (fără drept de vot). În temeiul dispoziţiunilor art.97 alin.2 din Legea nr.85/2014, în caz de propunere de intrare în faliment, stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de publica un anunţ despre aceasta şi despre raport în BPI cu indicarea datei primei adunări a creditorilor. În cazul în care propunerea se conturează după data convocării primei şedinţe a adunării creditorilor, stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a convoca o alta dedicată acestei propuneri de intrare în faliment, cu grija respectării şi a dispoziţiunilor art.97 alin.5 din Legea nr.85/2014 referitoare la convocarea administratorului special fără drept de vot, precum şi a celor ale art.98 alin.1-2 din Legea nr.85/2014 referitoare la condiţiile speciale de vot. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a aduce la cunoştinţa judecătorului sindic şi a creditorilor dacă constată din verificarea activităţii debitorului existenţa unor transferuri frauduloase încheiate de debitor în dauna creditorilor, precum şi intenţia de a promova sau nu acţiuni pentru anularea lor, în această ultimă ipoteză având sarcina de a notifica comitetul creditorilor despre transmiterea legitimităţii procesuale de exercitare a unor astfel de acţiuni judiciare speciale – art.117-118 din Legea nr.85/2014. Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 27 aprilie 20018. Fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare, comunicare şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI) a tabelului preliminar al creanţelor la data de 11 mai 2018. În anunţul de publicare în buletin, administratorul judiciar menţionează în mod expres că termenul de depunere la tribunalul specializat a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicarea acestuia în BPI, dar şi următoarele reguli speciale edictate de legiuitor prin dispoziţiunile art.111 alin.2-6 din Legea nr.85/2014: - sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru de 200,oo lei – art.14 alin.1 din O.U.G.nr.80/2013, precum şi de toate înscrisurile de care înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu s-ar afla în posesia sa sau care nu sunt cunoscute la momentul promovării contestaţiei; - mai mult, eventualul contestator are obligaţia de a trimite, putându-se utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ataşate administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special (în cazul în care a fost desemnat regulamentar), sub sancţiunea aplicării, din oficiu, a unei amenzi judiciare (de la 50,oo lei la 700,oo lei) în condiţiile prevăzute de dispoziţiunile art.187 pct.2 lit.h) C.pr.civ.(2010)-rep.; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc, un exemplar al întâmpinării comunicându-se, putându-se utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, lichidatorului judiciar şi debitorului (prin administrator special – dacă a fost desemnat regulamentar), sub sancţiunea circumscrisă dispoziţiunilor art.208 alin.2 C.pr.civ.(2010)-rep. – cea a decăderii din dreptul de a mai propune probe şi a ridica excepţiuni, altele decât cele de ordine publică; - toate contestaţiile vor fi dezlegate la termenul stabilit pentru definitivarea tabelului de creanţe. Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 30 mai 2018, ora 12,3o, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, atunci când, potrivit dispoziţiunilor art.111 alin.6 din Legea nr.85/2014, este stabilit şi termen de judecată pentru soluţionarea deodată, printr-o singură sentinţă, a tuturor contestaţiunilor întemeiate pe dispoziţiunile art.111 alin.2 din Legea nr.85/2014, chiar dacă pentru dezlegarea unora ar fi nevoie de administrare de probe – caz în care judecătorul sindic are posibilitatea de a admite provizoriu în tot sau în parte, înscrierea creanţelor respective contestate în tabelul definitiv, acestea având toate drepturile prevăzute de legiuitor, cu excepţia celui de a încasa sume propuse spre distribuire, valoarea respectivă consemnându-se în contul unic până la definitivarea creanţei. Stabileşte obligaţia administratorului judiciar de a deschide un cont la o instituţie de credit din care se suportată cheltuielile aferente procedurii potrivit dispoziţiilor art.39 din Legea 85/2014, eventualele disponibilităţi băneşti urmând a fi păstrate într-un cont special de depozit. Stabileşte prima zi de marţi a fiecărei luni ca fiind data depunerii raportului prevăzut de art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 pentru activitatea din luna precedentă şi de transmitere spre publicarea lui în BPI, informaţie care va fi cuprinsă şi în notificarea către creditori în temeiul art.100 din Legea nr.85/2014. Pentru termenul periodic prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 stabileşte obligaţia administratorului judiciar de a alătura rapoartelor de activitate prezentate judecătorului sindic dovezile de publicare a acestora în BPI, precum şi a tuturor documentelor justificative ale măsurilor acolo arătate, inclusiv a spezelor judiciare. Data publicării în BPI a raportului corespunzător activităţii desfăşurate în perioada cuprinsă de la deschiderea procedurii generale a insolvenţei şi în luna aprilie 2018 este aceea de 02.05.2018 (ziua de 01.05.2018 fiind zi liberă nelucrătoare, termenul se prorogă „ope legis” la prima zi lucrătoare următoare). Stabileşte în sarcina administratorului judiciar ca în extrasul raportului lunar de activitate publicat în BPI să cuprindă obligatoriu toate menţiunile prevăzute de dispoziţiunile art.5 pct.28 lit.a)-g), respectiv: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art.61, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii insolventei şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute de dispoziţiunile art.117-122 sau la art.169 din Legea nr.85/2014; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul inventarierii, dacă este cazul. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar ca în 60 de zile de la data deschiderii procedurii şi care poate fi prelungit de judecătorul sindic la solicitarea motivată a administratorului judiciar – adică până cel târziu la data de 04.05.2018, să efectueze procedura de inventariere a bunurilor din averea insolventei, în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.101 alin.1-2 din Legea nr.85/2014, adică nu doar pe baza informaţiilor furnizate de debitor, ci şi pe baza oricăror informaţii şi documente relevante, inclusiv cele pe care trebuie să le solicite autorităţilor competente potrivit legii – ale administraţiei publice locale, ale autorităţii fiscale, gestionarilor registrului comerţului, Ministerului Justiţiei şi Judecătoriei Tg.Mureş – gestionari ai registrelor asociaţilor şi fundaţiilor, gestionarilor cărţilor funciare, Ministerului Tineretului şi Sportului şi Federaţiei Române de Handbal (FRH), etc. Stabileşte termenul prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 20 iunie 2018. Fără speze judiciare în această jurisdicţie. Executorie. Cu drept de opoziţie în 10 zile de la notificare pentru creditori (taxa judiciară de 200,oo lei – art.14 din O.U.G.nr.80/2013 – sub sancţiunea anulării opoziţiei). Opoziţiile se depun la Tribunalul Specializat Mureş şi se dezleagă de judecătorul sindic printr-o singură sentinţă, în termen de 5 zile, într-o şedinţă la care vor fi citaţi potrivit dispoziţiunilor art.42 din Legea nr.85/2014 lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii opozanţi. Pronunţată în şedinţă publică din 02 martie 2018, ora 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.

28 februarie 2018, ora 12:30
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 02.03.2018, ora 14:00, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş.

21 februarie 2018, ora 12:30
Complet: C7 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic constată că la data de 13.02.2018 a fost informat cu privire la decizia nr.605/A-05.12.2017 pronunţată în dosarul nr.237/1371/2017*/a1 de Curtea de Apel Tîrgu-Mureş. Stabileşte termen de judecată la data de 28.02.2018, ora 12:30, camera 26 a Tribunalului Specializat Mureş, fără citarea părţilor.

29 noiembrie 2017, ora 12:30
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată că procedura simplificată a falimentului se află sub efectul măsurii suspendării provizorii dispusă prin încheierea nr.518/A-09.10.2017 în dosarul nr.271/43/2017 al instanţei de apel.

11 octombrie 2017, ora 12:30
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiunilor art.412 alin.1 pct.8 C.pr.civ.(2010)-rep., conjugate cu cele ale art.43 alin.5 lit.b) şi în lumina dispoziţiunilor art.342 din Legea nr.85/2014, constatată suspendată de drept judecata opoziţiei înfăţişate sub auspiciile dispoziţiunilor art.71 alin.2 din Legea nr.85/2014 de creditor dl.Ovidiu Marius Vlaicu, cu domiciliul indicat în (...), în contradictoriu cu debitoarea insolventă Asociaţia „Sport Club Mureşul”, cu sediul asociativ în mun.Tg.Mureş, str.Avram Iancu, nr.1/A, jud.Mureş pentru care a fost desemnat lichidator judiciar provizoriu „Mureş Insolvency”S.P.R.L. – practician în insolvenţă cu sediul profesional indicat în mun.Tg.Mureş, str.General Gheorghe Avramescu, nr.4, jud.Mureş, privind încheierea nr.138/c/20.09.2017 pronunţată de judecătorul sindic în dopsarul nr.237/1371/2017* al Tribunalului Specializat Mureş, sub auspiciile dispoziţiunilor art.66 alin.1, conjugate cu cele ale art.43 alin.7 şi ţinând seama de dispoziţiunile art.38 alin.2 lit.d) din Legea nr.85/2014, acestea din urmă în conjuncţie şi cu cele ale art.56 alin.1 lit.d) din O.G.nr.26/2000. Măsura suspendării de drept durează cât timp durează şi măsura suspendării efectelor încheierii nr.138/c/20.09.2017 pronunţată de judecătorul sindic în dosarul nr.237/1371/2017* al Tribunalului Specializat Mureş dispusă prin hotărârea nr.518/09.10.2017 dată în dosarul nr.271/43/2017 de instanţa de apel – Curtea de Apel Tg.Mureş. Admite în parte solicitarea Curţii de apel şi, în consecinţă: În temeiul dispoziţiunilor art.180 alin.3, conjugate cu cele ale art.232 alin.2 şi ale art. 159 a II-a ipoteză C.pr.civ.(2010)-rep., socotite deplin compatibile în urma testului cerut de dispoziţiunile art.342 din Legea nr.85/2014 scurtează termenul de 3 zile pentru întocmirea prezentei încheieri la 20 de ore, adică până la 12.10.2017, ora 09,oo. În temeiul dispoziţiunilor art.43 alin.2 ultima ipoteză din Legea nr.85/2014 dispune înaintarea dosarului nr.237/1371/2017* al Tribunalului Specializat Mureş, după întocmirea încheierii pronunţate în şedinţa publică din 11.10.2017, ora, 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, dar nu mai târziu de data de 12.10.2017, ora 09,oo, instanţei de apel, cu referire la dosarul nr.271/43/2017 al Curţii de Apel Tg.Mureş. În temeiul dispoziţiunilor art.46 alin.1, dimpreună cu cele ale art.43 alin.2 din Legea nr.85/2014, executorie şi cu cale de atac separată numai cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea efectuată în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.42 alin.1 prima ipoteză şi alin.10 din Legea nr.85/2014, adică prin publicarea hotărârii judecătoreşti de faţă în BPI. Pronunţată în şedinţa publică din 11 octombrie 2017, ora 14,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.

20 septembrie 2017, ora 12:30
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Admite cererea judiciară specială întemeiată pe dispoziţiunile art.66 alin.1 din Legea nr.85/2014 înfăţişată de debitoarea „Asociaţia Sport Club Mureşul”, cu sediul asociativ în mun.Tg.Mureş, str.Avram Iancu, nr.1/A, ap.3, jud.Mureş, înregistrată registrul asociaţiilor şi fundaţiilor aflat la grefa Judecătoriei Tg.Mureş sub nr.7/17.07.2001, CIF 13915595, prin mijlocirea d-lui Teodor Dorel Rad –preşedinte al asociaţiei, cu domiciliul indicat (...). În temeiul art.56 alin.1 lit.d) din O.G.nr.26/2000 constatată că debitoarea „Asociaţia Sport Club Mureşul” se află în stare de insolvabilitate, astfel cum această noţiune este conturată de dispoziţiunile art.265 dinb Legea nr.207/2015. În temeiul dispoziţiunilor art.38 alin.2 lit.d) din Legea nr.85/2014, dispune deschiderea procedurii simplificate a falimentului faţă de debitoarea „Asociaţia Sport Club Mureşul”, cu sediul asociativ în mun.Tg.Mureş, str.Avram Iancu, nr.1/A, jud.Mureş, înregistrată registrul asociaţiilor şi fundaţiilor aflat la grefa Judecătoriei Tg.Mureş sub nr.7/17.07.2001, CIF 13915595. Constată ridicarea „ope legis” a dreptului de administrare a debitoarei, constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea. Constată suspendarea de drept cu privire la toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale, în condiţiile art.75 din Legea nr.85/2014. Dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii simplificate a falimentului Judecătoriei Tg.Mureş, Tribunalului Mureş, Curţii de Apel Tg.Mureş, precum şi intituţiei de credit partenere, respectiv: „Banca Comercială Română”S.A.Bucureşti. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a depune toate actele şi informaţiile prevăzute de art.67 alin.1 din Legea nr.85/2014, în termen de 10 zile de la primirea notificării. Desemnează provizoriu în calitate de lichidator practicianul în insolvenţă agreat de debitoare, respectiv „Mureş Insolvency”S.P.R.L. – practician în insolvenţă cu sediul profesional declarat în mun.Tg.Mureş, str.General Gheorghe Avramescu, nr.4, jud.Mureş. Constată că practicianul în insolvenţă a alăturat deja dovezile atât în privinţa calităţii, dar şi a subscrierii unei poliţe de asigurare valabile având ca risc asigurat consecinţa activităţii sale pe perioada exercitării calităţii de lichidator judiciar, potrivit dispoziţiunilor art.57 alin.8-9 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art.64 alin.1 din Legea 85/2014, dar şi corelativ un onorariu provizoriu de 1.000,oo lei (plus eventualele taxe) cuvenită în cazul în care lipsesc disponibilităţile din averea insolventei, pentru întreaga procedură. În prima şedinţă a adunării generale, prin negociere, se stabileşte remuneraţia lichidatorului judiciar ce va fi suportată din averea debitoarei, cât şi desemnarea acestuia, potrivit dispoziţiunilor art.57, conjugate cu cele ale art.63 alin.1 din Legea nr.85/2014. În vederea asigurării fondurilor necesare acoperirii spezelor procedurale, în situaţia în care debitoarea nu dispune de acestea, stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar aplicarea mecanismelor alternative prescrise de dispoziţiunile art.39 alin.4-6 din Legea nr.85/2014, cu excluderea posibilităţii finanţării acestora din fondurile sale proprii. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu atribuţia de a trimite o copie de pe sentinţa de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitorului, instanţelor judecătoreşti (Judecătoria Tg.Mureş, Tribunalul Mureş şi Curtea de Apel Tg.Mureş) şi instituţiei de credit partenere pomenită deja cărora, potrivit art.86 al.1 din Legea nr.85/2014, le dă dispoziţie să nu dispună de sumele debitoarei fără un ordin al lichidatorului judiciar. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a trimite o notificare tuturor creditorilor, debitorului şi gestionarului registrului comerţului pentru efectuarea cuvenitelor menţiuni, în conformitate cu prevederile art.100, coroborate cu cele ale art.147 din Legea nr.85/2014, notificarea către creditori trebuind a cuprinde cel puţin următoarele menţiuni: -termenul limită de depunere a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii este de 10 zile de la primirea notificării, sub sancţiunea anulării opoziţiei – art.197 C.pr.civ.(2010)-rep., coroborat cu art.342 din Legea nr.85/2014, taxa judiciară de timbru fiind de 200,oo lei, potrivit dispoziţiunilor art.14 alin.1 din O.U.G.nr.80/2013; -termenele stabilite prin această hotărâre judecătorească pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, termenul de verificare a creanţelor, de afişare a tabelului preliminar, precum şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor când se vor soluţiona contestaţiile, cu atenţionarea că acestea din urmă trebuie depuse în termen de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (prescurtat BPI), cu respectarea condiţiilor speciale prevăzute de art.111 al.3-4 din Legea nr.85/2014 ; - locul, data şi ora primei adunări generale a creditorilor, având pe ordinea de zi cel puţin următoarele: confirmarea lichidatorului desemnat de judecătorul sindic/desemnarea unui alt lichidator judiciar şi a remuneraţiei negociate cu acesta, alegerea comitetului creditorilor. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a publica de îndată în Buletinul procedurilor de insolvenţă (BPI) această hotărâre a adunării creditorilor, cu menţiunea că poate fi contestată de către creditori pentru motive de nelegalitate în 5 zile de la publicare; - cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art.102 din Legea nr.85/2014 şi taxa judiciară de timbru – 200,oo lei, potrivit dispoziţiunilor art.14 alin.1 din OUG nr.80/2013; - termenul de depunere a raportului privind cauzele ajungerii în insolvenţă, precum şi posibilitatea studierii acestuia la sediul lichidatorului judiciar, gestionarului registrul comerţului sau la arhiva Tribunalului Specializat Mureş. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, în conformitate cu prevederile art.87 din Legea nr.85/2014, luând totodată măsurile ce decurg din aplicarea dispoziţiilor art.53 raportate la cele ale art.5 pct.4 din Legea nr.85/2014 privind desemnarea unui administrator special. În acest sens, stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a convoca în maxim 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii simplificate a falimentului, adică până cel târziu la data de 06 octombrie 2017 adunarea asociaţilor debitoarei pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special. Până la data de 03 noiembrie 2017 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a înfăţişa un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, raport care va cuprinde menţiunile cuvenite conform dispoziţiilor art.97 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a aduce la cunoştinţa judecătorului sindic şi a creditorilor, dacă constată din verificarea activităţii debitorului existenţa unor transferuri frauduloase încheiate de debitor în dauna creditorilor, precum şi cea de a promova corespunzător potrivitele acţiuni judiciare pentru anularea lor, în virtutea dispoziţiunilor art.117-122 din Legea nr.85/2014. Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 03 noiembrie 2017 – data certă a poştei (taxa judiciară de 200,oo lei – art.14 din O.U.G.nr.80/2013). Stabileşte termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare, comunicare şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI) a tabelului preliminar al creanţelor la data de 10 noiembrie 2017. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar ca, în anunţul de publicare în BPI, să menţioneze în mod expres că termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicare, dar şi următoarele reguli speciale edictate de legiuitor prin dispoziţiunile art.111 alin.2-6 din Legea nr.85/2014: - sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru de 200,oo lei – art.14 alin.1 din O.U.G.nr.80/2013, precum şi de toate înscrisurile de care înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excepţia celor care nu s-ar afla în posesisa sa sau care nu sunt cunoscute la momentul promovării contestaţiei; - mai mult, eventualul contestator are obligaţia de a trimite, putând utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ataşate lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special (în cazul în care a fost desemnat regulamentar), sub sancţiunea aplicării, din oficiu, a unei amenzi judiciare (de la 50,oo lei la 700,oo lei) în condiţiile prevăzute de dispoziţiunile art.187 pct.2 lit.h) C.pr.civ.(2010)-rep.; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc, un exemplar al întâmpinării comunicându-se, în acest sens putându-se utiliza şi mijloacele de comunicare rapidă potrivit dispoziţiunilor art.154 alin.6 C.pr.civ.(2010)-rep., cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea şi contestatorului, lichidatorului judiciar şi debitorului (prin administrator special – dacă a fost desemnat regulamentar), sub sancţiunea circumscrisă dispoziţiunilor art.208 alin.2 C.pr.civ.(2010)-rep. – cea a decăderii din dreptul de a mai propune probe şi a ridica excepţiuni, altele decât cele de ordine publică; - toate contestaţiile vor fi dezlegate la termenul stabilit pentru definitivarea tabelului preliminar. Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 29 noiembrie 2017, ora 12,3o, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş, atunci când, potrivit dispoziţiunilor art.111 alin.6 din Legea nr.85/2014, este stabilit şi termen de judecată pentru soluţionarea deodată, printr-o singură sentinţă, a tuturor contestaţiilor întemeiate pe dispoziţiunile art.111 alin.2 din Legea nr.85/2014, chiar dacă pentru dezlegarea unora ar fi nevoie de administrare de probe – caz în care judecătorul sindic are posibilitatea de a admite în tot sau în parte înscrierea creanţelor respective contestate în mod provizoriu în tabelul definitiv, acestea având toate drepturile prevăzute de legiuitor, cu excepţia celui de a încasa sume propuse spre distribuire, valoarea respectivă consemnându-se în contul unic până la defintivarea creanţei. Stabileşte obligaţia lichidatorului judiciar de a deschide un cont la o instituţie de credit din care se suportă cheltuielile aferente procedurii potrivit dispoziţiilor art.39 din Legea 85/2014, eventualele disponibilităţi băneşti urmând a fi păstrate într-un cont special de depozit. Stabileşte prima zi de luni a fiecărei luni ca fiind data depunerii raportului prevăzut de art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 pentru luna precedentă în vederea transmiterii spre publicare în BPI (în extras), informaţie care va fi cuprinsă şi în notificarea către creditori în temeiul art.100 din Legea nr.85/2014. Data publicării în BPI a raportului corespunzător activităţii desfăşurate în perioada cuprinsă de la deschiderea procedurii simplificate pendinte şi în luna octombrie 2017 este aceea de 06.11.2017. Pentru termenul periodic prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.1 din Legea nr.85/2014 stabileşte obligaţia de a înfăţişa rapoartele de activitate lunară însoţite întotdeauna de dovezile de publicare în BPI a acestora, evident, că la o dată ulterioară. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar ca în extrasul raportului lunar de activitate să cuprindă obligatoriu toate menţiunile prevăzute de dispoziţiunile art.5 pct.28 lit.a)-g), respectiv: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art.61, precum şi onorariul acestora; b) actele de dispoziţie asupra averii insolventei şi documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situaţia încasărilor şi plăţilor, în sinteză; e) promovarea unor acţiuni prevăzute de dispoziţiunile art.117-122 sau la art.169 din Legea nr.85/2014; f) măsuri privind acordarea unei protecţii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferinţă; g) stadiul inventarierii, dacă este cazul. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar ca în 60 de zile de la data deschiderii procedurii – adică până cel târziu la data de 24 noiembrie 2017, să efectueze procedura de inventariere a bunurilor din averea insolventei, în condiţiunile prescrise de dispoziţiunile art.101 alin.1-2 din Legea nr.85/2014. Stabileşte termenul prevăzut de dispoziţiunile art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014 la data de 21 februarie 2018, în camera de consiliu, fără citarea părţilor. Fără alte speze judiciare în această jurisdicţie. Executorie. Cu drept de opoziţie în 10 zile de la notificare pentru creditori (taxa judiciară de 200,oo lei – art.14 din O.U.G.nr.80/2013 – sub sancţiunea anulării opoziţiei). Opoziţiile se depun la Tribunalul Specializat Mureş şi se dezleagă de judecătorul sindic printr-o singură sentinţă, în termen de 5 zile, într-o şedinţă la care vor fi citaţi potrivit dispoziţiunilor art.42 din Legea nr.85/2014 lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii opozanţi. Pronunţată în şedinţă publică din 20 septembrie 2017, ora 16,oo, sala 26 a Tribunalului Specializat Mureş.



Pagina principală