Informații dosare ce cuprind 2378/103/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 2378/103/2022
Data înregistrării: 6 mai 2022, ora 10:20:00
Data ultimei modificări: 10 ianuarie 2023, ora 14:03:27
Instanță: Tribunalul Neamț
Secție: Sectia a II-a Civilă de Contencios Administrativ şi Fiscal
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
AFFINITY TRANSPORT SOLUTIONS S.R.L. - Creditor
PANIUM & CO S.R.L. - Debitor

Ședințe:
15 decembrie 2022, ora 10:00
Complet: F4
Tip soluție: Declinat
Soluția pe scurt: Admite excepţia şi, în consecinţă: Declină competenţa de soluţionare a cauzei în favoarea Tribunalului Bacău. Fără cale de atac. Pronunţată astăzi, 15.12.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.

30 iunie 2022, ora 09:00
Complet: F4v
Tip soluție: 411 NCPC/242 CPC
Soluția pe scurt: Suspendă judecata în temeiul dispoziţiilor art. 411, alin.1, pct. 2 din noul Cod de procedură civilă. Cu drept de recurs pe toată durata suspendării. Cererea de recurs se va depune la Tribunalul Neamţ. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 30.06.2022.



2. Numărul dosarului: 2378/103/2022
Data înregistrării: 10 ianuarie 2023, ora 13:11:00
Data ultimei modificări: 4 februarie 2025, ora 11:01:04
Instanță: Tribunalul Bacău
Secție: Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
AFFINITY TRANSPORT SOLUTIONS S.R.L. - Creditor
PANIUM & CO S.R.L. - Debitor
PANIUM & CO S.R.L., PRIN LICHIDATOR JUDICIAR PROVIZORIU CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ MIHAELA LUPU - Debitor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BACĂU - Creditor
E.ON ENERGIE ROMÂNIA SA - Creditor
ADMINISTRA?IA JUDE?EANA A FINAN?ELOR PUBLICE BIHOR - Creditor

Ședințe:
3 februarie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea lichidatorului judiciar CII MIHAELA LUPU privind închiderea procedurii falimentului. În temeiul art. 174 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedura insolvenţei, închide procedura falimentului împotriva debitoarei P & C SRL, cu sediul în sat jud. Bacău, J, CUI . Dispune radierea debitoarei din Registrul Comerţului. În temeiul art. 180 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei, descarcă lichidatorul judiciar de orice îndatoriri şi responsabilităţi. În temeiul art. 179 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei, dispune notificarea prezentei hotărâri către Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Iaşi, ORC de pe lângă Tribunalul Bacău pentru efectuarea menţiunilor din oficiu şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În baza art. 39 alin 4 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei dispune plata către lichidatorul judiciar CII MIHAELA LUPU din fondul de lichidare a onorariului de lichidator judiciar în sumă de 7000 lei exclusiv TVA, iar cheltuielile de procedura vor fi calculate in baza art. 116 alin 2 din Hot UNPI 3/2007. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal. Pronunţată azi, 03.02.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţii de către grefa instanţei.

20 ianuarie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 03.02.2025, urmând ca pronunţarea să se realizeze prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată, azi, 20.01.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.

9 decembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 20 ianuarie 2025, ora 12.00, CF3 2022 pentru când se vor cita creditorii cf. tabelului definitiv prin BPI cu men?iunile prev. de art. 174 legea insolven?ei...că se solicită de către lichidator închiderea procedurii în acorde cu prev. art. 174 alin. 1 Legea 85/2014, să precizeze dacă sunt obiec?iuni la acest raport cu cel pu?in 5 zile anterioare termenului acordat ?i dacă î?i exprimă acordul de a avansa sumele necesare continuării procedurii. Pune in vedere lichidatorului judiciar să facă dovada publicării raportului final în BPI

30 septembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 09 decembrie 2024, ora 12.00, CF3u 2022 în vederea continuării procedurii ?i în vederea solu?ionării definitive a dosarului de antrenare a răspunderii patrimoniale.

27 mai 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 30 septembrie 2024, ora 12.00, CF3 2022, în vederea continuării procedurii.

4 martie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 27 mai 2024, ora 12.00, CF3 2022, în vederea continuării procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar să depună dovada BPI pentru ultimul raport de activitate.

4 decembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 04.03.2024, ora 12:00, complet CF3 2022 în vederea continuării procedurii, realizării convocării adunării creditorilor în vederea confirmării lichidatorului. Pune în vedere lichidatorului judiciar de a depune dovezile în BPI a înscrisurilor depuse pentru acest termen. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 04.12.2023.

23 octombrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În baza art. 92 alin. 5 din Legea 85/2014 aprobă raportul întocmit de către administratorul judiciar În temeiul art. 145 alin.1 lit. D din Legea 85/2014, dispune intrarea în faliment în procedura simplificată a debitoarei PANIUM & CO SRL. În temeiul art.145 alin.2 lit. a din Legea nr.85/2014, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al debitorului. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. c din Legea 85/2014 confirmă în calitate de lichidator judiciar pe Cabinet Individual de Insolven?ă Mihaela Lupu, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014. Dispune întocmirea de către lichidatorul judiciar Cabinet Individual de Insolven?ă Mihaela Lupu în termen de maxim 5 zile de la intrarea în faliment a debitoarei a unei liste cuprinzând numele/denumirile şi adresele/sediile creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii. Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 147 alin. 1 şi 2 din Legea 85/2014 tuturor creditorilor notificaţi conform art. 99, debitoarei şi ORC Bacău, publicând totodată notificarea într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Pune in vedere lichidatorului judiciar necesitatea respectării prevederilor art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. Pune în vedere debitoarei ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar documentele prevăzute de art. 67 din Legea 85/2014, precum şi toate informaţiile şi documentele solicitate de lichidator sub sancţiunea prevăzută de art. 82 din Legea 85/2006. Spre această finalitate lichidatorul judiciar va notifica debitoarea prin administrator special conform art. 42 alin. 1 şi 9 din Legea 85/2014, precum şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, la sediul debitoarei şi al domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art. 59 alin. 1 din lege. Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2006. Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special, conform art. 42 alin.1 şi 9 din Legea 85/2014, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art. 59 alin. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar. După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului. După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptăţiţi vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014. Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin. 1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, precum şi justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, cu menţionarea onorariului încasat şi a modalităţii de calcul a acestuia. Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin.1 lit. c) din Lg. 85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să publice în BPI toate actele de procedură pe care le va întocmi, în extras sau integral, după caz, ?i să depună la instan?ă dovada publicării acestora. După rămânerea irevocabilă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”. Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996. Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii la data de: 04.12.2023 ora 12.00. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal. Pronunţată, azi 23.10.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

9 octombrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 23.10.2023, urmând ca pronunţarea să se realizeze prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată, azi, 09.10.2023, orele 15.55, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.

11 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 09.10.2023, ora 12:00, complet CF3 2022 pentru a se cita toti creditorii, cu mentiunea că se va pune în discutie deschiderea procedurii falimentului, administratorul să ducă la îndeplinire toate obligatiile trasate, de asemenea să depună la dosar un raport de activitate detaliat prin care să indice în mod clar activitătile pe care le-a desfăşurat de la numirea sa în calitate de administrator în conformitate cu cele trasate în sentinţa civilă de deschidere a procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar, sub sanc?iunea amendării, să depună dovada publicării în BPI a raportului privind cauzele şi împrejurările aparitiei stării de insolventă, dovada publicării în BPI a rapoartelor de activitate care au fost depuse la dosar inclusiv al celui depus pentru acest termen, de asemenea, să depună proces verbal al adunării creditorilor şi dovada în BPI astfel cum i s-a trasat în sentinţa de deschidere a procedurii, dovada deschiderii contului bancar, de realizare a inventarului, dovada publicării averii debitorului într-un ziar de largă circulatie şi-n BPI a notificării deschiderii procedurii, să convoace adunarea generală a actionarilor, membrilor pentru a desemna un administrator special în termen de 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri, cu atragerea atenţiei debitoarei, în cazul în care nu se desemnează adminstrator special i se va ridica dreptul de administrare, să întocmească acel raport prin care să precizeze dacă solicită continuarea procedurii perioadei de observaţie sau solicită intrarea în faliment a societătii,inclusiv dacă a fost confirmat sau nu calitatea de administrator, dovada îndeplinirii obligatiilor trasate prin sentinţa, conform art.53 din Legea 85/2014. Pronuntată în sedintă publică, astăzi, 11.09.2023

12 iunie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de control administrativ la data de 11.09.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, pentru continuarea procedurii, pentru ca lichidatorul judiciar, sub sanc?iunea amendării, să îndeplinească toate aspectele precizate în dispozitivul de deschidere a procedurii a insolventei. Având în vedere că s-au primit, la dosarul cauzei, după şedinţa de judecată, înscrisuri privind modalitatea de îndeplinire a atribuţiilor în perioada 02.03.2023-08.06.2023, se constată că lichidatorul judiciar şi-a îndeplinit aspectele precizate în dispozitivul de deschidere a procedurii a insolventei. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 12.06.2023

5 iunie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:

16 martie 2023, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Preschimbă, din oficiu, termenul de judecată de la data de 05.06.2023, ora 12.00, la data de 12.06.2023, ora 12:00, completul CF3, pentru când vor fi citate păr?ile prin BPI şi cf. Codului de procedură civilă, cu men?iunea că termenul din data de 05.06.2023, a fost preschimbat. Pronun?ată astăzi, 16.03.2023, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei.

2 martie 2023, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei AFFINITY TRANSPORT SOLUTIONS SRL şi în consecinţă: În temeiul art. 72 alin. 6 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei PANIUM & CO SRL, pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculată de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege. În baza dispoziţiilor art. 85 din Legea nr. 85/2014, pastreaza dreptul de administrare al debitoarei. În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe Cabinet Individual de Insolven?ă Mihaela Lupu, care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Lg.85/2014. Stabileşte provizoriu un onorariu de 7000 lei pe toată durata procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor. Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită: • termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 14.04.2023; • cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; • termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 03.05.2023; • termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 26.05.2023; • locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 08.05.2023. În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic în maxim 20 de zile de la desemnare un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale. Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei. În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special. Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi: - prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment; - în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propunere în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014 - alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege; - desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. - probleme diverse. Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei. Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează. Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014: • căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului; • acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi. • acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii. În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”. Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia. Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996. În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În baza art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic. În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen administrativ de control pentru analiza stadiului procedurii la data de 05.06.2023 ora 12.00. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în BPI, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată conform art 396 alin. 2 C.proc.civ, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 02.03.2023.

16 februarie 2023, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 02.03.2023, urmând ca pronunţarea să se realizeze prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată, azi, 16.02.2023, orele 15.55, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.



Pagina principală