Informații dosare ce cuprind 2396/85/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
2396/85/2022
Data înregistrării:
14 octombrie 2022, ora 09:32:00
Data ultimei modificări:
3 iulie 2025, ora 12:05:11
Instanță:
Tribunalul Sibiu
Secție:
Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE SIBIU - Creditor
SC GREEN VISION TEN SRL - Debitor
SC GREEN VISION TEN SRL PRIN ADMINISTRATOR STATUTAR - Debitor
FAFF JURGEN ANDREAS - Creditor
Ședințe:
3 decembrie 2025, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
11 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: acordă termen la data de 03.12.2025, sala D, ora 9.00 pentru continurea procedurii, îndeplinirea obligaţiilor legale dispuse de către instanţă
12 martie 2025, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: - acordă termen la data de 11.06.2025, sala D, ora 9.00 pentru continurea procedurii, îndeplinirea obligaţiilor legale dispuse de către instanţă
4 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: - acordă termen la data de 12.03.2025, sala D, ora 9.00 pentru continurea procedurii, îndeplinirea obligaţiilor legale dispuse de către instanţă
11 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: acordă termen la data de 04.12.2024, sala D, ora 9.00 pentru continurea procedurii, îndeplinirea obligaţiilor legale dispuse de către instanţă
11 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Hot.
11.04.2024
Admite cererea administratorului judiciar Relco Active SPRL, şi în consecin?ă:
In temeiul art. 145 alin. 1 lit. A pct. b) din Legea insolvenţei nr. 85/2014 dispune intrarea în procedura generală a falimentului a debitorului SC GREEN VISION TEN SRL, In temeiul art.145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 dispune dizolvarea societă?ii debitoare.
In temeiul art.145 alin. 2 litera a) din Legea nr. 85/2014 dispune ridicarea dreptului de administrare al debitorului.
In temeiul art.145 alin. 2 litera b) din Legea nr. 85/2014 desemnează lichidator judiciar provizoriu pe Relco Active SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o retribu?ie de 1000 RON / lunar şi dispune încetarea atribu?iilor administratorului judiciar.
In temeiul art.145 alin. 2 litera f) în aplicarea dispoziţiilor art. 146 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 dispune în sarcina lichidatorului judiciar notificarea deschiderii procedurii generale de faliment debitorului, tuturor creditorilor notificaţi în condiţiile art. 99 din lege (respectiv creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor/administrator judiciar, prevăzută la art. 145 aliniat 2 lit. e) , ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii), debitorului şi ORC de pe lângă Tribunalul SIBIU pentru efectuarea menţiunii, precum şi publicarea în BPI şi într-un ziar de largă circulaţie.
In temeiul art.145 alin. 3 în aplicarea dispozi?iilor art. 146 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 privind procedura insolvenţei:
Stabile?te termenul limită pentru depunerea declara?iilor de crean?ă suplimentară la data de 27.05.2024.
Stabileşte termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi publicarea în BPI a tabelului suplimentar al creanţelor la 27.06.2024.
Fixează termenul pentru depunerea eventualelor contestaţii în 7 zile de la publicarea Tabelului suplimentar în BPI, iar termenul pentru soluţionarea contestaţiilor şi pentru întocmirea tabelului definitiv consolidat al creanţelor la 27.07.2024.
În temeiul art. 145 alin.1 lit. d) din Legea nr. 85/2014 stabileşte termenul maxim de predare a gestiunii averii de la debitor la lichidatorul numit, împreună cu lista cu operaţiunile efectuate după deschiderea procedurii prevăzute la art. 84 alin. 2 în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii generale a falimentului.
În temeiul art. 145 alin.1 lit. e) din Legea nr. 85/2014 instituie în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a întocmi şi preda lichidatorului judiciar lista cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea de procedură, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii, în termen de maxim 5 zile de la intrarea în faliment.
In temeiul dispoziţiilor art. 151 şi art.153 din Legea nr.85/2014, dispune efectuarea operaţiunilor de inventariere a bunurilor debitorului şi depunerea actului de inventar şi a procesului verbal de preluare în posesie la dosarul cauzei, respectiv dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
În temeiul art. 86 alin.1) din Legea nr. 85/2014 dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului judiciar.
Stabile?te termen în vederea desfă?urării procedurii la 11.09.2024, cu citarea părţilor prin BPI.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 de zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicarea în BPI.
Pronunţată, astăzi, 11.04.2024, soluţia va fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Preşedinte,
3 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt:
Încheiere
03.04.2024
Amână pronunţarea la data de 11.04.2024.
Pronunţată, azi 03.04.2024, prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
PRESEDINTE
6 decembrie 2023, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: . acordă termen la data de 03.04.2024, sala D, ora 9.00 pentru continuarea procedurii,
13 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: acordă termen la data de 06.12.2023, sala D, ora 9.00 pentru continurea procedurii, îndeplinirea obligaţiilor legale dispuse de către instanţă
23 martie 2023, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite, în parte, cererea de chemare în judecată formulată de creditorul Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Sibiu în contradictoriu cu debitorul GREEN VISION TEN SRL, J32/637/2011, CUI 28755811, cu sediul în loc. Mediaş, str. Avram Iancu, nr. 26, jud. Sibiu, prin administrator F.J. A..
Deschide procedura generală de insolvenţă împotriva debitorului, în temeiul art.70 şi 72 al. 6 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenirea insolvenţei şi de insolvenţă.
Desemnează administrator judiciar provizoriu, la cerera creditorului, pe practicianul în insolvenţă RELCO ACTIVE S.P.R.L. care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege şi de către judecătorul sindic, cu o retribuţie de 800 lei lunar, în temeiul art.73 alin.1 teza finală raportat la art. 45 alin.1 lit. d coroborat cu art. 57 alin.1 din Legea nr. 85/2014, până la confirmarea/înlocuirea sa de către adunarea creditorilor şi va fi retribuit pe bază de decont justificativ ce se va achita din averea debitorului sau, în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, din fondul de lichidare prevăzut la art. 39 alin. 4 din legea insolvenţei.
Obligă debitorul, prin administrator/i social/i, să pună la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare de către practician cu privire la activitatea şi averea sa, în special documentele prevăzute de art.67 al.1, lit. c sau după caz art.74 din Legea 85/2014, precum şi lista cuprinzând transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare, în baza art.82 alin.1 din Legea nr. 85/2014.
Pentru această obligaţie fo/stul/ştii administrator/i social/i va/vor fi notificat/ţi de către administratorului judiciar provizoriu şi la domiciliul actual în acest sens, după solicitarea acestor date de la Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor competentă sau verificare directă a actului de identitate în cazul prezentării fo/stului/ştilor administrator/i social/i, inclusiv cu menţiunea că nedepunerea listei cu toţi creditorii societăţii conform prevederilor art.67 al.1, lit. c coroborat cu art. 74 din Legea nr. 85/2014 are drept sancţiune faptul că aceştia sunt consideraţi de drept în termenul de depunere a cererilor de admitere a creanţelor, prin depunerea unei cereri de admitere la masa credală şi vor prelua procedura în stadiul în care se află în momentul înscrierii lor la masa credală, conform prevederilor art. 99 al. 3 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu următoarele atribuţii, urmând a face dovada corespunzătoare la dosar:
- ca în termen de maxim 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii să convoace adunarea generală a acţionarilor, asociaţilor sau membrilor persoanei juridice în vederea desemnării administratorului special, în baza art. 53 alin.1 raportat la art. 52 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special precum şi a faptului că, de la data deschiderii procedurii convocarea, prezidarea şi asigurarea secretariatului şedinţelor adunării acţionarilor/asociaţilor ori membrilor debitorului persoană juridică se face numai de către administratorul judiciar, conform art. 58 alin.1, lit. g coroborat cu art.54 şi 55 din Legea nr. 85/2014;
- să înregistreze, de îndată după desemnarea administratorului special, la ORC menţiunea privitoare la acesta pentru opozabilitate faţă de terţi, conform art. 190 al.1, lit. e din OMJ nr. 2.594/C*) din 10 octombrie 2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de ţinere a registrelor comerţului, de efectuare a înregistrărilor şi de eliberare a informaţiilor;
- ca în termen de cel mult 20 de zile de la desemnare să examineze situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse conform prevederilor art.67 sau 74 şi să întocmească un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în baza art.92 raportat la art. 58 alin.1 lit. a din Legea nr. 85/2014,
- ca în termen de cel mult 40 de zile de la desemnare să examineze activitatea debitorului şi să întocmească un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, după verificarea persoanele împuternicite la bănci de către debitoare şi a operaţiunile efectuate de acestea, a solicitării de la ANAF a conturilor declarate, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă această stare şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile art.169-173 din Legea nr. 85/2014 precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a societăţii ori a motivelor ce nu permit reorganizarea ce va fi mai întâi prezentat adunării creditorilor spre dezbatere şi apoi supus judecătorului-sindic, în baza art.92 raportat la art. 58 alin.1 lit. b din Legea nr. 85/2014, asigurând totodată posibilitatea de consultare a raportului de cauze la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, o copie a acestuia urmând a o depune la dosarul cauzei şi la registrul comerţului, comunicând-o totodată şi societăţii debitoare,
- notificarea deschiderii procedurii către furnizorii de servicii - electricitate, gaze naturale, apă, servicii telefonice sau altele asemenea, dacă există şi numai în perioada de observaţie şi de reorganizare, debitorului, creditorilor – cu cel puţin 10 zile înainte de îndeplinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor, inclusiv părţilor vătămate constituite părţi civile în procesul penal dacă există şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Sibiu, care se va realiza conform Codului de procedură civilă, prin publicare într-un ziar de largă circulaţie şi prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, creditorii având drept de opoziţie faţă de încheierea/sentinţa de deschidere a procedurii, în termen de 10 zile de la comunicarea notificării, în baza art. 71 alin. 2 raportat la art.77, 99 şi 100 din Legea nr. 85/2014 coroborat cu art.21 al.1,lit. f din Legea nr.26/1990, (această notificare trebuie să menţioneze şi faptul că e necesar ca - cererile de admitere a creanţelor să aibă ataşată dovada calităţii de reprezentant legal al persoanei juridice ca şi condiţie generală a oricărei cereri adresate instanţei - aspect ce va fi verificat de către practicianul în insolvenţă - cu ocazia analizării fiecărei cereri, solicitând această dovadă - documentele suplimentare - în cazul în care nu a fost anexată, raportat la dispoziţiile art.105,106 NCI)
- ca în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii să inventarieze bunurile din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii în temeiul şi condiţiile art. 96 (CF, AEGRM/RNPM [art.18,2.413 C.civ. şi art.1 al.4 coroborat cu art.4 al.1 din Legea nr.297/2018], direcţia fiscală locală/comisia locală de fond funciar sau orice alte autorităţi competente similare) şi să depună actul de inventar la dosarul cauzei, în baza art.58 al.1, lit. o, 101 al. 1 din Legea nr. 85/2014. Totodată ca, în cazul în care există bunuri în averea debitorului, în termen de două zile de la depunerea raportului de evaluare la dosarul cauzei să transmită spre publicare în BPI un anunţ în acest sens cu menţiunea expresă că, împotriva acestuia se pot formula obiecţiuni în termen de maximum 5 zile de la această publicare.
În cazul în care debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune în baza art. 101 al. 2 din Legea nr. 85/2014 coroborat cu art.902, al.2, pct. 16 C. civ.
În baza art. 100 alin. 1 lit. b din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitorului la 08.05.2023, care trebuie să cuprindă pe lângă aspectele generale ale oricărei cereri adresate instanţei (art.148 coroborat cu art.194 C.pr.civ.) şi menţiunile speciale prevăzute de art.104 din acelaşi act normativ şi să se refere la creanţe anterioare datei de deschidere de insolvenţă,
În baza art. 100 alin. 1 lit. c coroborat cu 105 al.1 şi 2 şi respectiv 106 raportat la art. 58 al.2 din Legea nr. 85/2014, art.1222 al. 1 din OUG nr.92/2003/art. 180 al.1 din Legea nr. 207/2015 şi ţinând cont de HP nr.11/2016 şi 53/2018 a ÎCCJ, fixează termenul limită pentru verificarea fiecărei creanţe şi a documentelor depuse, (cu excepţia dispoziţiilor art.102 al.1 NCI, sens în care - la nevoie – administratorul judiciar va efectua din oficiu verificări inclusiv la ITM, în îndeplinirea atribuţiilor legale cu luarea în considerare a dispoziţiilor art.19 din Legea nr. 200/2006 privind constituirea şi utilizarea Fondului de garantare pentru plata creanţelor salariale), inclusiv sub aspectul existenţei dovezii de timbrare a acestora cu suma de 200 lei iar în cazul cererilor de repunere în termen cu 20 lei, precum şi al intervenirii sau nu a prescripţiei extinctive a creanţei, întocmirea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor cu menţionarea ponderii fiecărei creanţe din categorie dar şi din totalul valoric al masei credale la 29.05.2023.
În baza art. 100 alin. 1 lit. e din Legea nr. 85/2014 stabileşte prima şedinţă a Adunării Creditorilor la data de 07.06.2023, ora urmând a fi stabilită de către practicianul în insolvenţă ce va avea loc la sediul acestuia având ca ordine de zi alegerea Comitetului de Creditori şi confirmarea/înlocuirea administratorului judiciar provizoriu, stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu privire la cauzele şi împrejurările care au dus la apariţia insolvenţei debitorului şi care va fi convocată şi prezidată de administratorul judiciar provizoriu ce va depune totodată la dosarul cauzei procesul-verbal şi hotărârea Adunării creditorilor aferentă, precum şi dovada publicării acesteia în Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în BPI.
În anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe administratorul judiciar va menţiona în mod expres că termenul de depunere Tribunalul Sibiu a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicare în BPI şi va indica cerinţele prevăzute la art.111 alin.3-5 din legea insolvenţei pentru depunerea contestaţiilor,inclusiv necesitatea achitării taxei judiciare de timbru în sumă de 200 lei, sub sancţiunea anulării. Odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele iar în cazul contestării acestui tabel să anexeze la raportul ce-l va depune la dosarul asociat dovada comunicării acestei notificări, precum şi a motivelor avute în vedere pentru această măsură iar la dosarul de bază să depună odată cu tabelul preliminar un raport detaliat privind analizarea fiecărei declaraţii de creanţă atât în ce priveşte cele admise, cât şi cu privire la cele respinse.
În baza art. 100 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 111 alin.6 din Legea nr. 85/2014 fixează termenul de definitivare a tabelului creanţelor cu menţionarea ponderii fiecărei creanţe din categorie dar şi din totalul valoric al masei credale la 27.06.2023
Întocmirea şi publicarea în BPI a tabelului definitiv al tuturor creanţelor împotriva averii debitorului se va face de către administratorul judiciar numai după ce s-a predat raportul de evaluare a bunurilor debitorului inclusiv a garanţiilor, dacă există (cu respectarea termenului prevăzut de art.58, al.1, lit. p din Legea nr. 85/2014 aspect ce presupune că practicianul în insolvenţă, în îndeplinirea atribuţiilor sale, conform art. 61 din acelaşi act normativ încheierea contractelor cu experţii etc. trebuie să corespundă celerităţii procedurii şi în acord cu termenele stabilite de către judecătorul sindic, obligaţia punerii la dispoziţia expertului a documentelor necesare fiind în sarcina sa) şi toate contestaţiile la creanţe au fost soluţionate, tabel în care se va arăta suma, prioritatea şi situaţia fiecărei creanţe, beneficiară sau nu a unei cauze de preferinţă, conform art.112 din Legea nr. 85/2014.
În baza art. 58 al.2 coroborat cu art. 40, 105 şi 146 din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului/lichidatorului judiciar sau a celui provizoriu ca organ al procedurii obligaţia:
- de a proceda, pe parcursul procedurii, la solicitarea şi verificarea integrală şi fără ştersături a tuturor documentelor ce privesc eventuale cesiuni de creanţă etc., în sensul de a verifica şi conţinutul contractelor de cesiune care reprezintă raportul substanţial dintre cedent şi cesionar prin raportare la dispoziţiile art. 1566 şi următoarele C.civ., inclusiv sub aspectul prevederii preţului, ca element esenţial/constitutiv al unei asemenea operaţiuni juridice atunci când sunt cu titlu oneros (art.1650 şi următoarele C.civ.) şi care trebuie să rezulte cu certitudine din actul întocmit în condiţiile legii şi nu dedus din acest act sau din altul la care se face trimitere şi care nu este depus spre verificare, sau eventual cu titlu gratuit (act autentic, art.1011 C.civ.),
- în cazul în care se invocă faptul că, aceste solicitări ar reprezenta un secret comercial/secret bancar/act confidenţial, acest aspect trebuie să aibă la bază o cerere temeinic argumentată în fapt şi drept a celui care o invocă, de ce anume sunt astfel apreciate/calificate de către aceste terţe persoane faţă de procedură sau chiar eventuali participanţi la procedură şi care să implice secretizarea/confidenţialitatea acestora sub aspectul preţului cesiunii etc. şi păstrarea integrală a acestora în condiţii specifice (confidenţiale) de către instanţă, la sediul căreia urmează a fi depuse şi verificate de către lichidatorul judiciar sau prin verificarea personală a acestor documente de către practicianul în insolvenţă şi consemnarea verificării lor în raportul întocmit şi depus la dosarul cauzei sub aspectul existenţei preţului (onerozităţii) cesiunii,
- de a studia în timp util toate documentele care se depun la dosarul cauzei între termene astfel încât să fie în măsură să întocmească rapoarte cu precizarea numărului acest/uia şi a datei întocmirii sale, să formuleze opinii etc. în cunoştinţă de cauză cu cel puţin cinci zile calendaristice înainte de următorul termen de judecată stabilit,
- de a convoca adunarea creditorilor pentru întregirea (alegerea) comitetului creditorilor în cazul în care creanţa unuia dintre membrii a fost satisfăcută, precum şi atunci când unul dintre membrii comitetului cesionează etc. creanţa sa,
- de a depune la dosar în timp util, pentru cazurile prevăzute de lege şi cele stabilite de judecătorul sindic, dovada publicării actelor întocmite de către acesta în BPI (extras, raport lunar etc.), în vederea curgerii termenelor prevăzute de lege.
În baza art. 39 din Legea nr. 85/2014 dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de două zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar provizoriu.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În baza art. 76 din Legea nr. 85/2014 dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii insolvenţei către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În baza art. 71 din Legea nr. 85/2014 dispune comunicarea, de îndată, a prezentei minute administratorului judiciar provizoriu.
Respinge cererea de deschidere a procedurii simplificate formulată de aceeaşi creditoare.
Executorie.
Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii.
Cererea de apel se depune la Tribunalul Sibiu.
Stabileşte termen în vederea desfăşurării procedurii la 13.09.2023.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei azi, 23.03.2023.
8 martie 2023, ora 09:00
Complet: C4 Fond Litigii Profesionisti
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: amână pronun?area pentru data de 23.03.2023
Pagina principală