Informații dosare ce cuprind 241/1259/2025
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
241/1259/2025
Data înregistrării:
23 iulie 2025, ora 13:57:00
Data ultimei modificări:
19 septembrie 2025, ora 13:13:52
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
STEINER ALCOTT INVEST SRL - Debitor
D.G.R.F.P. PLOIEŞTI-A.J.F.P.ARGEŞ - Creditor
Ședințe:
24 noiembrie 2025, ora 10:00
Complet: C15 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
30 iulie 2025, ora 10:00
Complet: C15CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea.
Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma simplificată a debitorului.
Dispune dizolvarea debitorului şi ridicarea dreptului de administrare al acestuia.
Desemnează practicianul în insolvenţă C.I.I. Dură Sergiu-Ionică în calitate de lichidator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei/lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului. În lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat.
Lichidatorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii:
a) notifică deschiderea procedurii simplificate de insolven?ă tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor şi oficiului registrului comer?ului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
1. termenul-limită pentru depunerea de către creditori a opozi?iilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării (opozi?iile se timbrează cu suma de 200 lei);
2. termenul de solu?ionare a opozi?iilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora;
3.termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 15 septembrie 2025; cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (cererile se timbrează cu suma de 200 lei);
4. termenul de verificare a crean?elor, de întocmire şi publicarea în BPI a tabelului preliminar de crean?e: cel mult 10 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 26 septembrie 2025;
5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI (contestaţiile se timbrează cu suma de 200 lei);
6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 22 octombrie 2025;
7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor, care va avea loc în cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 2 octombrie 2025;
8. adresa de e-mail a lichidatorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori.
b) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 9 septembrie 2025;
c) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate;
d) face demersuri pentru identificarea bunurilor debitorului şi depune dovezi în acest sens, respectiv răspunsul la adresele către oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară, primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor;
e) efectuează în termen de cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 29 septembrie 2025, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Pe măsura desfăşurării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar;
f) conduce activitatea debitorului şi urmăreşte încasarea creanţelor, formulează şi susţine acţiunile pentru încasarea creanţelor debitorului;
g) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură;
h) comunică, de urgenţă, tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi interdicţia de a nu dispune de sume fără ordinul lichidatorului judiciar;
i) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune;
j) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI.
După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi coresponden?a emise cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, men?iunea "în faliment", "in bankruptcy", "en faillite".
Debitorul are obligaţia de a pune la dispoziţia lichidatorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar.
Dispune ca suportarea cheltuielilor aferente procedurii să se facă din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti să fie păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Minuta hotărârii se comunică, de îndată, lichidatorului judiciar provizoriu.
Fixează termen administrativ de control la data de 24.11.2025.
Executorie.
Doar cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Arge?.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 30.07.2025.
Pagina principală