Informații dosare ce cuprind 243/1259/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 243/1259/2023
Data înregistrării: 27 septembrie 2023, ora 12:41:00
Data ultimei modificări: 9 octombrie 2025, ora 08:29:25
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
AGRICOL ARABELA INTERNATIONAL SRL - Debitor
GARANTI BANK SA - Creditor
LIBRA INTERNET BANK SA - Creditor
MOLDOVA FARMING SRL - Creditor
ANDREI NICOLETA SIMONA - Creditor
BEJAN IONUŢ EUGEN - Creditor
COLLINETTI STEFANO DOMINIQUE GIUSEPPE - Creditor
DOBRIŞOR EUGEN - Creditor
DRĂGOESCU DUMITRU - Creditor
PANITA IULIAN - Creditor
PASCU VERGINICA - Creditor
SIMA MARIAN GELU - Creditor
UŢĂ ELENA STELUŢA - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI-ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
GUASTALDI MARCO CU DOMIC.ALES ÎN BUCUREŞTI - Creditor
SEMROM OLTENIA SA - Creditor

Ședințe:
4 februarie 2026, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

8 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 243/1259/2023 Termen administrativ: 08.10.2025 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AGRICOL ARABELA INTERNATIONAL SRL., reorganizare, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar PRO BUSINESS SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat a9, a dosarului 1099/104/2024* şi 595/213/2025 - să întocmească şi să prezinte spre aprobare comitetului creditorilor rapoarte trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitoarei şi a cheltuielilor; să înregistreze rapoartele la dosar (conform disp. art. 144 din Legea nr. 85/2014); să precizeze în mod expres dacă debitoarea şi-a îndeplinit toate obligaţiile de plată asumate prin planul de reorganizare confirmat; să menţioneze dacă debitoarea desfăşoară activitate; - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să supravegheze activitatea debitoarei şi să urmărească derularea planului de reorganizare şi să întocmească şi să depună raportul asupra situaţiei financiare a averii debitoarei aferent fiecărui trimestru (să menţioneze, în mod expres, dacă s-au achitat corespunzător ratelor aferente trimestrului respectiv); să depună dovezile în acest sens (conform disp. art. 141 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014); - Acordă un termen administrativ de control la data de 04.02.2026. Judecător sindic,

11 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 243/1259/2023 Termen administrativ: 11.06.2025 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AGRICOL ARABELA INTERNATIONAL SRL., reorganizare, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar PRO BUSINESS SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat a9 şi a dosarului 1099/104/2024 - să întocmească şi să prezinte spre aprobare comitetului creditorilor rapoarte trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitoarei şi a cheltuielilor; să înregistreze rapoartele la dosar (conform disp. art. 144 din Legea nr. 85/2014); să precizeze în mod expres dacă debitoarea şi-a îndeplinit toate obligaţiile de plată asumate prin planul de reorganizare confirmat; să menţioneze dacă debitoarea desfăşoară activitate; - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să supravegheze activitatea debitoarei şi să urmărească derularea planului de reorganizare şi să întocmească şi să depună raportul asupra situaţiei financiare a averii debitoarei aferent fiecărui trimestru (să menţioneze, în mod expres, dacă s-au achitat corespunzător ratelor aferente trimestrului respectiv); să depună dovezile în acest sens (conform disp. art. 141 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014); - Acordă un termen administrativ de control la data de 08.10.2025. Judecător sindic,

27 martie 2025, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 45 alin. 1 lit. k rap. la art. 139 alin. 1 lit. C din Legea nr. 85/2014, confirmă planul de reorganizare privind pe debitoarea AGRICOL ARABELA INTERNATIONAL SRL, propus de administratorul special Uţă Elena Steluţa în colaborare cu creditorul majoritar, plan aprobat de Adunarea generală a creditorilor la data 16.01.2025 (procesul-verbal al adunării creditorilor debitoarei AGRICOL ARABELA INTERNATIONAL SRL întocmit de administratorul judiciar PRO BUSINESS SPRL şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 921/20.01.2025 prin care s-a aprobat planul de reorganizare). Respinge cererea de confirmare a planului de reorganizare privind pe debitoarea AGRICOL ARABELA INTERNATIONAL SRL, propus de administratorul judiciar PRO BUSINESS SPRL. Cu cale de atac apelul în termen de 7 zile de la comunicare prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 27.03.2025.

12 martie 2025, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În temeiul art.396 alin.1 C.proc.civ. amână pronunţarea 15 zile calculate potrivit art. 181 alin 1 pct 2 la data de 27.03.2025. Pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 12.03.2025.

12 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea apărătorului creditorului pentru a depune la dosar un răspuns cu privire la opinia specialistului Oprea Barac Lumiţa Tatiana. Amână judecarea cauzei la 12.03.2025, în vederea confirmării planului de reorganizare. Pronunţată în şedinţa publică din 12 Februarie 2025.

5 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 243/1259/2023 Termen administrativ: 05.02.2025 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AGRICOL ARABELA INTERNATIONAL SRL., perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar PRO BUSINESS SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor asociate a1, a2, a3, a4 şi a5 - să urmărească stadiul executării silite în dosarul aflat pe rolul SCPEJ Drăghia - să urmărească soluţia ce se va pronunţa cu privire la cererea de confirmare a planului de reorganizare şi în cazul admiterii să ia măsurile corespunzătoare, respectiv - să întocmească şi să prezinte spre aprobare comitetului creditorilor rapoarte trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitoarei şi a cheltuielilor; să înregistreze rapoartele la dosar (conform disp. art. 144 din Legea nr. 85/2014); să precizeze în mod expres dacă debitoarea şi-a îndeplinit toate obligaţiile de plată asumate prin planul de reorganizare confirmat; să menţioneze dacă debitoarea desfăşoară activitate; - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să supravegheze activitatea debitoarei şi să urmărească derularea planului de reorganizare şi să întocmească şi să depună raportul asupra situaţiei financiare a averii debitoarei aferent fiecărui trimestru (să menţioneze, în mod expres, dacă s-au achitat corespunzător ratelor aferente trimestrului respectiv); să depună dovezile în acest sens (conform disp. art. 141 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014); - Acordă un termen administrativ de control la data de 11.06.2025. Judecător sindic,

20 decembrie 2024, ora 10:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite contestaţia formulată de creditorul Collineti Stefano Dominique Giussepe împotriva procesului verbal al adunării creditorilor din data de 07.11.2024 întocmit de administratorul judiciar PRO BUSINESS SPRL. Respinge contestaţia formulată de creditorul Semrom Oltenia SA împotriva aceluiaşi proces verbal. Anulează în parte procesul verbal al adunării creditorilor procesului verbal al adunării creditorilor din data de 07.11.2024 întocmit de administratorul judiciar PRO BUSINESS SPRL, publicat în BPI nr. 20126/12.11.2024, în ceea ce priveşte consemnarea voturilor de la punctele 2,3,4. Admite contestaţiile formulate de administratorul judiciar PRO BUSINESS SPRL şi creditorul Semrom Oltenia SA împotriva procesului verbal (separat) al adunării creditorilor din data de 07.11.2024 întocmit de creditorul Collineti Stefano Dominique Giussepe. Anulează procesului verbal (separat) al adunării creditorilor din data de 07.11.2024 întocmit de creditorul Collineti Stefano Dominique Giussepe, publicat în BPI n.20375/14.11.2024. Respinge cererea de înlocuire a administratorului judiciar PRO BUSINESS SPRL ca neîntemeiată. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 20.12.2024.

11 decembrie 2024, ora 10:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În temeiul art.396 alin.1 C.proc.civ. amână pronunţarea 15 zile calculate potrivit art. 181 alin 1 pct 2 la data de 20.12.2024. Pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 11.12.2024.

13 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 132 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, Admite cererea formulată de creditorul Collinetti Stefano Dominique Giuseppe şi de administratorul judiciar PRO BUSINESS SPRL. Prelungeşte termenul de întocmire şi depunere a planului de reorganizare cu o perioadă de 30 de zile. Executorie. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 13.11.2024.

9 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 243/1259/2023 Termen administrativ: 09.10.2024 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AGRICOL ARABELA INTERNATIONAL SRL., perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar PRO BUSINESS SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să depună răspunsul la adresa către primaria de la sediul debitoarei şi de la punctul de lucru - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor asociate a1, a2, a3, a4 şi a5 - să urmărească stadiul executării silite în dosarul aflat pe rolul SCPEJ Drăghia - să întocmească tabelul definitiv - să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul; - în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare - în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului. - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 05.02.2025. Judecător sindic,

5 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 243/1259/2023 Termen administrativ: 05.06.2024 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AGRICOL ARABELA INTERNATIONAL SRL., perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar PRO BUSINESS SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să depună răspunsul la adresa către primaria de la sediul debitoarei şi de la punctul de lucru - să urmărească soluţionarea dosarelor asociate a1, a2 şi a3 - să întocmească tabelul definitiv - să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014 - să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul; - în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare - în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului. - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 09.10.2024. Judecător sindic,

14 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 243/1259/2023 Termen administrativ: 14.02.2024 Rezoluţie În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AGRICOL ARABELA INTERNATIONAL SRL., perioada de observaţie, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar PRO BUSINESS SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să depună răspunsul la adresa către primaria de la sediul debitoarei şi de la punctul de lucru - să urmărească soluţionarea dosarului asociat a1 - să întocmească tabelul definitiv - să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014 - să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul; - în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare - în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului. - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Ia act că adunarea generală a creditorilor a confirmat administratorul PRO BUSINESS SPRL, cu un onorariu fix lunar de 2.200 euro +TVA şi un onorariu variabil de 5% + TVA din valoarea bunurilor valorificate în cadrul procedurii şi din valoarea sumelor recuperate în cadrul procedurii, inclusiv din compensările de creanţe (proces-verbal al adunării creditorilor din data de 18.12.2023). Ia act că adunarea generală a hotărât constituirea unui comitet al creditorilor format din LIBRA INTERNET BANK – preşedinte, SEMROM OLTENIA SA, DGRFP Ploieşti – AJFP ARGEŞ (proces verbal al adunării creditorilor din data de 18.12.2023). Ia act că adunarea generală a asociaţilor a desemnat administrator special pe Uţă Elena Steluţa ( proces verbal al adunării generale a asociaţilor din 23.10.2023) Acordă un termen administrativ de control la data de 05.06.2024. Judecător sindic,

29 noiembrie 2023, ora 10:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea. Prelungeşte termenul de efectuare a inventarierii cu o perioadă de 60 de zile. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 29.11.2023.

18 octombrie 2023, ora 10:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea. Dispune îndreptarea erorii materiale strecurată în minuta şi dispozitivul Încheierii din 04.10.2023 pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş în dosarul nr. 243/1259/2023, în sensul că se va menţiona „prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc pe data de 18 decembrie 2023” în loc de „prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc pe data de 18 decembrie 2024”. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 18.10.2023.

4 octombrie 2023, ora 10:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I din Legea 85/2014 admite cererea formulată de debitoarea AGRICOL ARABELA INTERNATIONAL SRL, prin reprezentant legal, Collinetti Stefano Dominique Giuseppe. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei AGRICOL ARABELA INTERNATIONAL SRL. În temeiul disp. art. 66 alin. 7 din Legea nr. 85/2014, cererea formulată de creditorul SEMROM OLTENIA va fi calificată drept declaraţie de creanţă. În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu PRO BUSINESS SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Menţine debitoarei dreptul de administrare. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, respectiv până la data de 04 decembrie 2023, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe. În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune administratorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei. În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 20 noiembrie 2023; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 11 decembrie 2023; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru); - termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 02 ianuarie 2024; - prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 18 decembrie 2024. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 25 octombrie 2023, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 14 noiembrie 2023, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 59 şi art. 5 pct. 28 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate. De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”; În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 14 februarie 2023. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 04.10.2023.



Pagina principală