Informații dosare ce cuprind 2435/108/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
2435/108/2022
Data înregistrării:
12 septembrie 2022, ora 14:00:00
Data ultimei modificări:
12 septembrie 2025, ora 13:52:13
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014) extraneitate/Italia/
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ABRO ECO BAGS SRL - Debitor
CABINET DE INSOLVENTA KIRSCH SIMONA - Lichidator
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
ORC ARAD - Intimat
CEC BANK SA - Creditor
DGFP TIMISOARA - AJFP ARAD - Creditor
PRIMĂRIA ARAD - DIRECŢIA VENITURI - Creditor
EON ENERGIE ROMANIA SA - Creditor
ENEL ENERGIE SA - Creditor
AME SRLS - Creditor
COMPANIA DE APĂ ARAD - Creditor
Ședințe:
17 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: termen administrativ de control
28 mai 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC ABRO ECO BAGS SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în vedere administratorului judiciar:
- să întocmească şi să publice în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor;
- să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului;
- să urmărească finalizarea vânzării imobilului, recuperarea sumei depuse ca şi garanţie de participare la licitaţie şi a cauţiunii din dosarul de executare silită;
- că procedeze la evaluarea celui de al doilea apartament al debitorului şi să depună la dosar raportul de evaluare;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2 Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 17.09.2025 pentru continuarea procedurii
29 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC ABRO ECO BAGS SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în vedere administratorului judiciar:
- să întocmească şi să publice în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor;
- să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului;
- să urmărească finalizarea vânzării imobilului, recuperarea sumei depuse ca şi garanţie de participare la licitaţie şi a cauţiunii din dosarul de executare silită;
- că procedeze la evaluarea celui de al doilea apartament al debitorului şi să depună la dosar raportul de evaluare;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2 Dispune:
- stabileşte termen administrativ de
2 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC ABRO ECO BAGS SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în vedere administratorului judiciar:
- să întocmească şi să publice în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor;
- să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului;
- să urmărească finalizarea vânzării imobilului, recuperarea sumei depuse ca şi garanţie de participare la licitaţie şi a cauţiunii din dosarul de executare silită;
- că procedeze la evaluarea celui de al doilea apartament al debitorului şi să depună la dosar raportul de evaluare;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
1) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 29.01.2025 pentru continuarea procedurii
3 iulie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen administrativ de control la data de 02.10.2024.
25 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art. 60 alin. 2 din L. nr. 85/2014, aplică administratorului judicair Cabinet Individual de Insolventa Kirsch Simona, o amendă judiciară în cuantum de 2 500 lei.
Cu drept de reexaminare în termen de 15 zile de la comunicare, în privinţa măsurii sancţionării cu amendă judiciară a administratorului judiciar Cabinet Individual de Insolventa Kirsch Simona.
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii de insolvenţă la data de 3.07.2024.
Pronunţată azi, 25 aprilie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
24 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC ABRO ECO BAGS SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Dispune:
- stabileşte termen în camera de consiliu la data de 25 aprilie 2024.
31 ianuarie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC ABRO ECO BAGS SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri,
- urmărirea soluţionării dos. nr. 2435/108/2022/a4;
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor;
- să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 24 aprilie 2024, pentru continuarea procedurii.
6 decembrie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: termen administrativ de control
13 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC ABRO ECO BAGS SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri,
- precizarea solicitării referitoare la dos. ex. nr. 330/2021 al BEJ Gagea Hadrian Dacian, inclusiv cu indicarea temeiului legal;
- urmărirea soluţionării dos. nr. 2435/108/2022/a2 al Curţii de Apel Timişoara;
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor;
- să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului;
- să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 6.12.2023, pentru continuarea procedurii.
7 iunie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC ABRO ECO BAGS SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să-şi precizeze solicitarea referitoare la dos. ex. nr. 330/2021 al BEJ Gagea Hadrian Dacian, inclusiv cu indicarea temeiului legal;
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor;
- să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului;
- să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei;
- să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- stabileşte termen de judecată la data de 13.09.2023, pentru continuarea procedurii.
5 aprilie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC ABRO ECO BAGS SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să-şi precizeze solicitarea referitoare la dos. ex. nr. 330/2021 al BEJ Gagea Hadrian Dacian;
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor;
- să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului;
- să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei;
- să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 7.06.2023, pentru continuarea procedurii.
8 martie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC ABRO ECO BAGS SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor;
- să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului;
- să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei;
- să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 05.04.2023, pentru continuarea procedurii.
14 decembrie 2022, ora 09:00
Complet: C7-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată confirmat administratorul judiciar Cabinet Individual de Insolventa Kirsch Simona, cu un onorariu fix în cuantum de 3.000 lei lunar şi un onorariu de succes în cuantum de 5% din sumele rezultate în urma recuperării creanţelor societăţii, din eventualele valorificări de bunuri din averea debitorului, precum şi cele rezultate în urma eventualelor anulări a actelor frauduloase.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Dată în şedinţa camerei de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 14.12.2022.
14 decembrie 2022, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC ABRO ECO BAGS SRL, - în procedura generală, în observaţie:
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor;
- să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 08.03.2023, pentru continuarea procedurii.
- Fixează termen de judecată la data de 14.12.2022, cameră de consiliu, fără citarea părţilor pentru a se lua act de confirmarea administratorului judiciar.
21 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: C7-sindicD
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul S.C. ABRO ECO BAGS S.R.L.
Dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului.
Numeşte administrator judiciar provizoriu pe Cabinet Individual de Insolventa Kirsch Simona care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă cu un onorariu provizoriu de 4.000 lei.
Califică cererea de deschidere a procedurii formulată de AME SRL ca şi declaraţie de creanţă.
În baza art. 85 din Legea nr.85/2014 constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare.
În temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului: asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar.
Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 28.10.2022.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 11.11.2022.
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi definitivarea tabelului de creanţe la data de 14.12.2022.
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 16.11.2022 ora 11 la sediul debitorului şi convoacă creditorii debitorului. În imposibilitatea luări unei hotărâri cu privire la desemnarea practicianului în insolvenţă, prin prezenta hotărâre se convocă a doua adunare a creditorilor la data de 18.11.2022 la aceeaşi oră şi locaţie cu acest punct pe ordinea de zi.
Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 04.11.2022.
Fixează termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 la data de 21 a fiecărei luni, pentru luna anterioară, şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare :
- prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată,
astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art. 45, lit. o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp. art. 60, al. 2 şi 3, respectiv art. 57, al. 4 din Legea nr. 85/2014.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
Dispune administratorului judiciar să convoace adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării.
Dispune administratorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitorului, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, conform art. 60 din Legea nr. 85/2014.
In temeiul art. 39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse conform art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea procedurii de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la desemnare, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorului care a depus cererea introductivă şi debitorului, prin administrator special, depunând la instanţă, odată cu cererea dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen administrativ de control la data de 14.12.2022.
Dispune citarea debitorul şi a administratorul judiciar desemnat în cauză, cu menţiunea de a se face dovada înregistrării la dosar, în termen de 10 zile de la data deschiderii procedurii, a declaraţiei debitorului privitoare la intenţia acestuia de a intra sa nu în procedura de reorganizare, sub sancţiunea prevăzută de art. 85, al. 1 din Legea nr. 85/2014.
Fără cheltuieli de judecată.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad
Pronun?ată azi, 21 septembrie 2022, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei.
Creditorii notificaţi conform art. 100 din Legea nr. 85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei în termen de 10 zile de la comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art. 100, al.1, lit. a din Legea nr. 85/2014.
În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar.
Pagina principală