Informații dosare ce cuprind 2498/108/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
2498/108/2024
Data înregistrării:
29 mai 2024, ora 13:00:00
Data ultimei modificări:
15 octombrie 2025, ora 13:02:43
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SPD SMART ADVISOR SRL - Debitor
OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DE PE LANGA TRIBUNALUL ARAD - Intimat
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
JEOWASH SRL - Creditor
REGIA AUTONOMA REGISTRUL AUTO ROMAN - Creditor
RETIM ECOLOGIC SERVICE SA - Creditor
AJFP ARAD - Creditor
OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DE PE LANGA TRIBUNALUL ARAD - Intimat
Ședințe:
4 februarie 2026, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
15 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze activitatea debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 04.02.2026, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
11 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze activitatea debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 15.10.2025, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
2 aprilie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze activitatea debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 11.06.2025, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
22 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic-2024
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare al debitorului SPD Smart Advisor SRL, plan ce a fost votat în adunarea generală a creditorilor din data de 04.12.2024.
Stabileşte termen administrativ pentru continuarea procedurii la data de 02.04.2025.
Executorie.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin B.P.I., apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Pronunţată la data de 22.01.2025 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
22 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control anulat
7 noiembrie 2024, ora 11:00
Complet: C8-sindic-2024
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: Ia act de hotărârea adoptată în adunarea generală a creditorilor din data de 17.09.2024 cu privire la desemnarea în calitate de administrator judiciar a consorţiului format din CII Cojocaru Nicolae şi CII Cojocaru Elena – Emilia cu un onorariu lunar de 100 lei şi onorariu de succes de 1% exclusiv TVA.
Dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar provizoriu Casa de Insolvenţă RAVA SPRL.
Stabileşte în favoarea administratorului numit iniţial, Casa de Insolvenţă RAVA SPRL, onorariul pentru activitatea depusă la nivelul sumei de 4.000 lei.
Dispune predarea în termen de 5 zile de la data prezentei, a gestiunii averii către noul administrator judiciar, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii.
Constată că nu a fost ales Comitet al Creditorilor.
Executorie de drept.
Cu apel, care se depune la Tribunalul Arad, în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.
Pronunţată la data de 07.11.2024 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.
30 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului;
-să îndeplinească atribuţiile stabilite de art.58 din Legea nr.85/2014
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile şi dovada publicării acestuia în BPI
2) Dispune:
- Faţă de Raportul de activitate nr.3 depus în data de 29.10.2024, stabileşte termen administrativ de control la data de 22.01.2025, pentru continuarea procedurii
- Stabileşte termen de judecată, în data de 07.11.2024, ora 11,00, cameră de consiliu, fără citare, având în vedere cele dispuse prin hotărârea AGC/17.09.2024, publicată în BPI nr.19108/29.10.2024.
18 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor;
- să convoace adunarea creditorilor în vederea confirmării administratorului judiciar definitiv şi stabilirii onorariului acestuia sau să depună procesul verbal al AGC în situaţia în care aceasta a avut loc;
- să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului;
- să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să îndeplinească în continuare atribuţiile stabilite de legea nr.85/2024
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 30.10.2024 , pentru continuarea procedurii.
10 iulie 2024, ora 10:00
Complet: C8-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: TA:18.09.2024, pentru continuarea perioadei de observaţie.
5 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C8-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul SC SPD Smart Advisor SRL.În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului SC SPD Smart Advisor SRL.
În temeiul art. 73 şi art. 45 lit. d) din Legea nr. 85/2014, numeşte administrator judiciar provizoriu pe SCP Casa de Insolvenţă RAVA SRPL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie de 4.000 lei, până la prima adunare generală a creditorilor.
În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014, constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare.
În temeiul art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului, asociaţilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad şi alte registre, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată, şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar.
Fixează termenul-limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 16.07.2024.
Fixează termenul pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 05.08.2024.
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 18.09.2024.
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 12.08.2024, la ora şi locul comunicat de administrator, şi convoacă creditorii debitorului.
Fixează termenul pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 16.07.2024.
Fixează la data de 05 ale fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare:
- prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor la prima şedinţă convocată,
astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul-sindic, conform art. 45 lit. o) din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a dispoziţiilor art. 60 alin. 2 şi 3, respectiv art. 57 alin. 4 din Legea nr. 85/2014.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
Dispune administratorului judiciar să convoace adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul-verbal al adunării.
Dispune administratorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului, precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitorului, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei contul urmând a fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 92 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse, conform art. 67 sau art. 74, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la desemnare, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport la data de 10.07.2024, ora 10,00.
Executorie.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin B.P.I., apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Creditorii notificaţi conform art. 100 din Legea 85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei, în termen de 10 zile de la comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art. 100 alin. 1 lit. a) din Legea nr. 85/2014. În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 05.06.2024.
Pagina principală