Informații dosare ce cuprind 25006/3/2025
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
25006/3/2025
Data înregistrării:
22 iulie 2025, ora 13:18:00
Data ultimei modificări:
22 octombrie 2025, ora 11:13:59
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a-VII-a Civilă
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014) opoziţia creditorului împotriva încheierii de deschidere a procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
NORMA INDUSTRIES SRL - Debitor
BAMESA OTEL SA - Creditor
DEUTSCHE LEASING ROMANIA IFN SA - Creditor
AGRICOVER DISTRIBUTION SA - Creditor
VICTORIA INTERMED SRL - Creditor
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI IN REPREZENTAREA ADMINISTRATIEI SECTOR 6 A FINANTELOR PUBLICE - Creditor
BIZ SOLUTIONS SRL - Creditor
PRODACT METAL COLOR SRL - Creditor
COLOR - METAL SRL - Creditor
NORMA COM IMPEX SRL - Creditor
PHILOSOPHY OF STYLING SRL - Creditor
LA FANTANA SRL - Creditor
VASILE YVE LOGISTIC SRL - Creditor
VASILE YVE SPEED SRL - Creditor
PROCREDIT BANK SA - Creditor
AGRICOVER CREDIT IFN SA - Creditor
AGRII ROMANIA SRL - Creditor
BLICKLE ROMANIA SRL - Creditor
SFIRAIALA ANDREI - Creditor
THYSSENKRUPP MATERIALS BULGARIA OOD - Creditor
ANDREI SFIRAIALA - Creditor
ATLAS COPCO ROMANIA SRL - Creditor
AMEROPA GRAINS SA - Creditor
ALEX TRADING & ENGINEERING SRL - Creditor
LINDE GAZ ROMANIA SRL - Creditor
MELINDA-IMPEX STEEL SA - Creditor
Ședințe:
10 decembrie 2025, ora 09:00
Complet: C14
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
29 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C14
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
15 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C14
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: În temeiul Hotărârii Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti nr. 3/26.08.2025, dispune amânarea judecării prezentei cauze până la data reluării activităţii de judecată.
21 august 2025, ora 10:00
Complet: Camera de Consiliu C14
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitorului NORMA INDUSTRIES SRL.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă deschide procedura generală împotriva debitoarei.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare.
Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii - 10 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 5 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 06.10.2025; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 27.10.2025; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 21.11.2025; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 03.11.2025.
Numeşte administrator judiciar provizoriu pe CIUREA INSOLV EXPERT IPURL cu o remuneraţie de 6.000 lei din averea debitoarei, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr.85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceeaşi lege.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Ordonanţa de Urgenţă nr. 91/2013.
Pune in vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale societă?ii debitoare in conformitate cu dispoziţiile Legii 16/1996 cu modificările ulterioare, respectiv gruparea pe unită?i arhivistice, păstrarea si inventarierea pe durata procedurii reorganizării si lichidării judiciare, iar ulterior de selectare si întocmire a procesului verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 indice 1 cu încuno?tiin?area direcţiilor judeţene ale Arhivelor Naţionale asupra masurilor dispuse.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să convoace, în temeiul art. 53 alin. 1 din legea nr. 85/2014, adunarea generală a acţionarilor, asociaţilor sau membrilor persoanei juridice pentru desemnarea administratorului special, în termen de maximum 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii de către administratorul judiciar provizoriu. Se vor respecta dispoziţiile art. 52 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la 10.12.2025, ora 09:00.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 21.08.2025.
23 iulie 2025, ora 12:00
Complet: Camera de Consiliu C14
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În vederea citării debitorului cu menţiunea de a depune dovada achitării taxei judiciare de timbru în cuantum de 200 RON, sub sancţiunea anulării; împotriva modului de stabilire a taxei se poate face cerere de reexaminare, în termen de 3 zile de la data comunicării, precum şi cerere de acordare a facilităţilor la plata taxei judiciare de timbru, în termen de 5 zile de la primirea comunicării.
Pagina principală