Informații dosare ce cuprind 25125/3/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 25125/3/2025
Data înregistrării: 23 iulie 2025, ora 10:57:00
Data ultimei modificări: 12 septembrie 2025, ora 14:21:45
Instanță: Tribunalul București
Secție: Secţia a-VII-a Civilă
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014) rep.manual completului 8CC cf. disp.art.106 al.3 ROIIJ
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC SIMETRIC BUILD SRL - Debitor
ITECO STEEL SERVICE SRL - Creditor
SIMION GEORGE PRIN SCPA DUMITRASCU & ASOCIATII - Creditor
DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 3 - Creditor
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI IN REPREZENTAREA ADMINISTRATIEI SECTOR 3 A FINATELOR PUBLICE - Creditor

Ședințe:
11 decembrie 2025, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

19 august 2025, ora 10:00
Complet: Camera de Consiliu C8
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de societatea debitoare SC SIMETRIC BUILD SRL. În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă deschide procedura generală împotriva debitoarei SC SIMETRIC BUILD SRL. Califică cererea creditorului ITECO STEEL SERVICE SRL, drept declaraţie de creanţă. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare. Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 03.10.2025; b) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 23.10.2025; c) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 17.11.2025; d) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 28.10.2025. Desemnează administrator judiciar provizoriu, la cererea creditorului, pe ROYAL INSOLVENCY S.P.R.L., cu o remuneraţie provizorie de 5.000 lei din averea debitoarei, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr.85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceeaşi lege. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea 85/2014. În acest scop, administratorul judiciar va efectua verificări şi va anexa răspunsurile de la DITL Sector 1, 2, 3, 4, 5 şi 6 Bucureşti, precum şi de la sediile secundare/ punctele de lucru, de la Serviciul Permise Auto, OCPI Bucureşti Sector 1-6, OCPI de la sediile secundare/ punctele de lucru, de la ANCPI – registrul la nivel naţional, REVISAL cu privire la situaţia contractelor de muncă în derulare la data deschiderii procedurii şi AFP Sector sediu debitoare cu privire la documentele contabile înregistrate la aceasta instituţie si situaţia conturilor debitoarei la data deschiderii procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare. Fixează termen pentru continuarea procedurii la 11.12.2025, ora 09.00. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei, astăzi 19.08.2025.



Pagina principală