Informații dosare ce cuprind 2529/110/2016

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 2529/110/2016
Data înregistrării: 22 iulie 2016, ora 14:02:00
Data ultimei modificări: 18 iulie 2025, ora 14:44:23
Instanță: Tribunalul Bacău
Secție: Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
MONADE COMSERV SRL - MEMBRU AL COMITETULUI CREDITORILOR - Creditor
TOY SPEDITION SRL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR CASA DE INSOLVENTA ISTRU S.P.R.L. FILIALA BACAU - Debitor
TOY SPEDITION SRL - Debitor
AJFP BACĂU - PREŞEDINTE AL COMITETULUI CREDITORILOR - Creditor
COMUNA NICOLAE BĂLCESCU - Creditor
MUNICIPIUL BACĂU - Creditor
DUO CRIS S.R.L. - Creditor
FOERCH S.R.L. - MEMBRU AL COMITETULUI CREDITORILOR - Creditor
MONADECONSERV S.R.L. - Creditor
CASA AUTO S.R.L. - Creditor
SAMMILLIS DISTRIBUTION S.R.L. - Creditor
RAPID COM S.R.L. - Creditor
RFG VLATOB S.R.L. - Creditor
MASTACAN ELIZA - Creditor

Ședințe:
29 septembrie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

16 iunie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 29 septembrie 2025, ora 12.00, complet CF3 2022,pentru continuarea procedurii, pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul societătii debitoare.

7 aprilie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 16 iunie 2025, ora 12.00, CF3u 2022 pentru continuarea procedurii, pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul societătii debitoare.

3 februarie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 07 aprilie 2025, ora 12.00, CF3 2022 pentru continuarea procedurii, pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul societătii debitoarea.

25 noiembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 03 februarie 2025, ora 12.00, CF3 2022pentru continuarea procedurii, pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul societătii debitoarea.

16 septembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 25 noiembrie 2024, ora 12.00, CF3 2022 pentru continuarea procedurii, pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul societătii debitoarea.

13 mai 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 16 septembrie 2024, ora 12.00, CF3 2022, pentru continuarea procedurii.

19 februarie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecata cauzei si acordă termen la data de 13.05.2024,ora 12:00,CF3 2022,pentru continuarea procedurii.

20 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 19.02.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, pentru a se continua procedura şi recuperării bunurilor debitoarei, iar conform art.160 alin 4 se vor afişa la uşa instanţei raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi planul de distributie. Pune în vedere lichidatorului judiciar, sub sanctiunea amendării(ultim termen înainte de a fi amendat),de a depune la dosar, dovezile rapoartelor de activitate depuse, inclusiv a raportului asupra fondurilor de lichidare şi planului de distributie, a procesului verbal al creditorilor din 25.10.2023. Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 20.11.2023.

11 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 20.11.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, în vederea continuării procedurii şi recuperarea bunurilor debitoarei. Pronuntată în sedintă publică, astăzi, 11.09.2023.

12 iunie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la data de 11.09.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, în vederea continuării procedurii, pentru încasarea creanţei puse în executare, pentru ca lichidatorul să detalieze în următorul raport de activitate demersurile pe care le-a efectuat în vederea recuperării creanţelor la care face referire, pune în vedere lichidatorului judiciar, sub sanc?iunea amendării, să depună la dosarul cauzei dovada publicării în BPI a raportului de activitate depus pentru termenul trecut, respectiv şi pentru raportul de activitate cu nr.155/07.06.2023. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 12.06.2023.

23 martie 2023, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de contral la data de 12.06.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, în vederea continuării procedurii, pentru încasarea creanţei puse în executare pentru a se depune la dosar dovada publicării în BPI a raportului depus pentru termenul de astăzi, pentru a se detalia în următorul raport de activitate demersurile efectuate în vederea recuperării creanţelor la care se face referire. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 23.03.2023

15 decembrie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la data de 23.03.2023, ora 13:00, complet CF3 2022 în vederea continuării procedurii. Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 15.12.2022.

15 septembrie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen la data de 15.12.2022, ora 13:00 pentru a fi continuată procedura de valorificare a bunurilor. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 15.09.2022.

21 aprilie 2022, ora 14:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru încasarea creantei pusă în executare, pentru a se depune dovada de publicare în BPI a raportului depus pentru termenul de astăzi, se acordă termen la data de 15.09.2022, ora 13:00, complet CF3 2022. Pronuntată în şedinţă publică astăzi, 21.04.2022

14 aprilie 2022, ora 14:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:

28 martie 2022, ora 9:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Admite sesizarea din oficiu de preschimbare a termenului de judecată acordat în prezenta cauză. Preschimbă termenul de judecată fixat, din data de 14.04.2022 în data de 21.04.2022, ora 14:00, complet CF3 2022. Se vor cita părţile pentru noul termen fixat. Fără cale de atac. Pronunţată în camera de consiliu, astăzi, 28.03.2022.

20 ianuarie 2022, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen administrativ la data de 14.04.2022, ora 14:00, complet CF3 2022, în vederea recuperării creantelor obtinute de debitoare în urma solutionării litigiilor şi pentru a se detalia în următorul raport demersurile efectuate pentru recuperarea creantelor, pentru a se întocmi raport asupra fondurilor şi plan de distributie ca urmare a încasărilor. Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 20.01.2022.

14 octombrie 2021, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: SE acordă termen administrativ în data de 20.01.2022, ora 14:00, complet CF3 în vederea recuperării creantelor obtinute de debitoare în urma solutionării litigiilor, pentru a se detalia în următorul raport demersurile efectuate pentru recuperarea creantelor, pentru a se depune dovoda publicării în BPI a raportului de activitate din 12.10.2021. Pronuntată în sedintă publică, astăzi, 14.10.2021.

17 iunie 2021, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se recupera creantele obţinute de debitoare în urma solutionării litigiilor, pentru a se detalia în următorul raport de activitate demersurile efectuate pentru recuperarea creantelor, acordă termen la data de 14.10.2021, ora 14.00.

11 martie 2021, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se soluţiona definitiv litigiile în care este implicată debitoarea, acordă termen la data de 17.06.2021, ora 14.00.

17 decembrie 2020, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se soluţiona definitiv acţiunea în atragerea răspunderii şi litigiile în care este implicată debitoarea, pentru a se depune la dosar dovada publicării în BPI a raportului asupra fondurilor şi a planului de distribuţie din 09.12.2020, acordă termen la data de 11.03.2021, ora 14.00.

10 septembrie 2020, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se soluţiona definitiv acţiunea în atragerea răspunderii şi litigiile în care este implicată debitoarea, acordă termen administrativ la data de 17 decembrie 2020, ora 14.00.

28 mai 2020, ora 15:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se soluţiona definitiv acţiunea în atragerea răspunderii şi litigiile în care este implicată debitoarea, urmând a se depune pentru termenul următor certificate de grefă sau extrase portal cu privire la stadiul acestor litigii, pentru a se depune de lichidatorul judiciar dovezi privind efectuarea distribuţiei, respectiv extras al contului de lichidare din care să rezulte distribuţiile efectuate, acordă termen administrativ la data de 10.09.2020, ora 14.00.

9 aprilie 2020, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 42 alin. 6 din Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 195 din 16 martie 2020, „în temeiul prezentului decret, judecarea proceselor civile, altele decât cele prevăzute la alin. (1) se suspendă de plin drept pe durata stării de urgen?ă instituite prin acesta, fără a fi necesară efectuarea vreunui act de procedură în acest scop”, în perioada 16 martie – 16 aprilie urmând a se soluţiona numai cauzele de urgenţă deosebită stabilite prin Hotărârea Colegiului de Conducere al Curţii de Apel Bacău nr. 12 din 18 martie 2020, respectiv următoarele cauze din materia falimentului: suspendarea executării silite, poprire asigurătorie, sechestru asigurător, sechestru judiciar, ordonanţele preşedinţiale având ca obiect măsuri care justifică urgenţa deosebită în contextul declarării stării de urgenţă, măsuri asigurătorii, categorii de cereri (conflict negativ de competenţă, îndreptare eroare materială, ajutor public judiciar, reexaminare ajutor public judiciar, reexaminare taxă de timbru judiciar, reexaminare anulare acţiune introductivă, abţinere şi recuzare) care se judecă fără citarea părţilor formulate strict în cauzele enumerate anterior, cauze a căror suspendare ar fi de natură să cauzeze reclamantului o pagubă iminentă, însemnată şi care nu s-ar putea repara ori a cărei reparare ar fi dificilă în viitor, cauzele generate de aplicarea măsurilor prevăzute de Decretul 195/2020 al Preşedintelui României, prezenta cauză neîncadrându-se în această categorie. Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 42 alin. 8 din Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 195 din 16 martie 2020, „după încetarea stării de urgen?ă, judecarea proceselor prevăzute la alin. (6) se reia din oficiu. În termen de 10 zile de la încetarea stării de urgen?ă, instan?a de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată ?i citarea păr?ilor” dispoziţii în aplicarea cărora instanţa, în 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, va lua măsuri pentru fixarea unui nou termen de judecată şi citarea părţilor.

16 ianuarie 2020, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere dispoziţiile art. 59 alin 3 din Legea nr. 85/2014, pentru soluţionarea definitivă a acţiunii în atragerea răspunderii şi a litigiilor în care este implicată debitoarea,urmând a se depune pentru termenul următor certificate de grefă sau extrase de pe portal, pentru a se depune dovada efectuării distribuţiei potrivit raportului de la termenul anterior, respectiv un extras al contului de lichidare din care să rezulte distribuţiile efectuate, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen administrativ în data de 09.04. 2020.

10 octombrie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere dispoziţiile art. 59 alin 3 din Legea nr. 85/2014, pentru soluţionarea definitivă a acţiunii în atragerea răspunderii, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen administrativ în data de 16.01. 2020.

6 iunie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 10 oct. 2019, pentru valorificare bunuri, recuperarea creanţelor, pentru a se depune un listing cu dovezile de publicare în BPI a actelor de procedură.

4 aprilie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen la 06.06.2018, pentru a se depune dovada publicării în BPI a pr. verbal al adunării creditorilor din 15.01.2019, să facă dovada lichidatorul judiciar a demersurilor efectuate pentru a asigura publicitatea licitaţiilor. Pentru continuarea valorificării bunurilor debitoarei conform deciziei adunării generale a creditorilor.

17 ianuarie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 04.04.2018, pentru a se depune dovada publicării în BPI a pr. verbal al adunării creditorilor din 15.01.2019, pentru afişarea publicaţiilor de vânzare depuse la dosar, să facă dovada lichidatorul judiciar a demersurilor efectuate pentru a asigura publicitatea licitaţiilor. Pentru continuarea valorificării bunurilor debitoarei conform deciziei adunării generale a creditorilor din 29.09.2017.

13 septembrie 2018, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 17.01.2019, pentru a se depune înscrisuri, extras al contului de lichidare, dovezi de publicare în BPI.

10 mai 2018, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, valorificare bunuri termen la 13.09.2018.

11 ianuarie 2018, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: termen la 10.05.2018, pentru continuarea procedurii.

5 octombrie 2017, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 11.01.2018, pentru continuarea procedurii, să se depună adresele de la Instituţia prefectului şi OCPI cu privire la bunuri.

8 iunie 2017, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii acordă termen administrativ de control la data de 5.10.2017.

16 martie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art. 92 alin. 5 din Legea 85/2014 aprobă raportul întocmit de către administratorul judiciar CASA DE INSOLVENŢĂ ISTRU SPRL(urmare a reorganizării Cabinetelor Asociate Anghel Emil Dan – Todică Constantin Eugen). În temeiul art. 145 alin.1 lit. D din Legea 85/2014, dispune intrarea în faliment în procedura simplificată a debitoarei TOY SPEDITION SRL. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei dispune dizolvarea societăţii. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. c din Legea 85/2014 confirmă în calitate de lichidator judiciar pe CASA DE INSOLVENŢĂ ISTRU SPRL, acesta având atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea 85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 147 alin. 1 şi 2 din Legea 85/2014 tuturor creditorilor notificaţi conform art. 99, debitoarei şi ORC Bacău, publicând totodată notificarea într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Pune in vedere lichidatorului judiciar necesitatea respectării prevederilor art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. Pune în vedere debitoarei ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar documentele prevăzute de art. 67 din Legea 85/2014, precum şi toate informaţiile şi documentele solicitate de lichidator sub sancţiunea prevăzută de art. 82 din Legea 85/2006. Spre această finalitate lichidatorul judiciar va notifica debitoarea prin administrator special conform art. 42 alin. 1 şi 9 din Legea 85/2014, precum şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, la sediul debitoarei şi al domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art. 59 alin. 1 din lege. Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2006. Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special, conform art. 42 alin.1 şi 9 din Legea 85/2014, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art. 59 alin. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar. După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului. După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptăţiţi vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014. Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin. 1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, precum şi justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, cu menţionarea onorariului încasat şi a modalităţii de calcul a acestuia. Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin.1 lit. c) din Lg. 85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să publice în BPI toate actele de procedură pe care le va întocmi, în extras sau integral, după caz, ?i să depună la instan?ă dovada publicării acestora. După rămânerea irevocabilă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”. Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996. Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii în data de: 08.06.2017. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ, azi, 16.03.2017.

2 martie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 16.03.2017, pronunţarea urmând a fi făcută potrivit art. 396 alin. 2 C.proc.civ. prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 02.03.2017.

8 decembrie 2016, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei MONADE COMSERV SRL prin lichidator judiciar SIERRA QUADRANT SPRL, cu sediul în Bacău. În temeiul art. 72 alin. 6 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei TOY SPEDITION SRL, pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege. Ridică în totalitate dreptul de administrare al debitoarei. În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe Cabinete Asociate de Practicieni în Insolvenţă Anghel Emil Dan – Todică Constantin Eugen, cu sediul în Mun. Brăila, str. Al. I. Cuza, nr. 84, jud. Brăila, sediul ales pentru comunicarea actelor de procedură în Bacău, str. 9 Mai, nr. 82-84, tronson A, jud. Bacău, care va avea atribuţii de conducere şi supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Lg.85/2014. Stabileşte provizoriu un onorariu de 3000 lei pe toată durata procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor. Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită: • termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 22 ianuarie 2017; • cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; • termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 11 februarie 2017; • termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 08 martie 2017; • locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 16 februarie 2017. În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic în maxim 20 de zile de la desemnare un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale. Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei. În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special. Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi: - prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment; - în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014 - alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege; - desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. - probleme diverse. Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei. Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează. Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014: • căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului; • acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi. • acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii. În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”. Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia. Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996. În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta hotărârii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată, de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu desemnat de către judecătorul-sindic. În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen de judecată pentru analiza stadiului procedurii la data de 02.03.2017, CF 3 Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ. astăzi 08.12.2016.

24 noiembrie 2016, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 08.12.2016, pronunţarea urmând a se realiza conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ. prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 24.11.2016.



Pagina principală