Informații dosare ce cuprind 253/1259/2018
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
253/1259/2018
Data înregistrării:
9 iulie 2018, ora 13:06:00
Data ultimei modificări:
20 februarie 2025, ora 11:09:48
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
DANIELA CONSTRUCŢII SRL - Debitor
IMOCREDIT IFN SA - CREANŢĂ NEADMISĂ - Creditor
DANIELA CONSTRUCŢII SRL- PRIN ADMINISTRATOR SPECIAL DIACONU NICOLAE - Debitor
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - CREANŢĂ NEADMISĂ - Creditor
OTP BANK ROMÂNIA SA - Creditor
PATRIA BANK SA - Creditor
CATERPILLAR FINANCIAL SERVICES POLAND SP Z.O.O - SUCURSALA ROMÂNIA IFN - CREANŢĂ NEADMISĂ - Creditor
MERCEDES-BENZ LEASING IFN SA - CREANŢĂ NEADMISĂ - Creditor
FRATEA SEBASTIAN MARIN ŞI MEGHES GEORGETA DENISA - Creditor
MARINESCU MARIN - Creditor
DIACONU NICOLAE - Creditor
PREDA NICOLAE CONSTANTIN - Creditor
POPESCU FLORINA - Creditor
VOICU ILEANA SIMONA - Creditor
NISTOR DORINEL - Creditor
ONICEL Constantin - Creditor
DRAGUŢ ROBERT - Creditor
NECSESCU MARIUS - Creditor
MOIS RODICA - Creditor
GIU D-TRU VIOREL - Creditor
RIZEA NICOLAE - Creditor
AVRAMUTA VASILE - Creditor
TICA AURICA - Creditor
CURUIA DANUT - Creditor
FRANCO DOMENICO - Creditor
RIZEA C-TIN FLORIN - Creditor
ARGINT NICOLETA - Creditor
INQUIETO VICVENZO - Creditor
GRATIANU CORNEL - Creditor
STAN MINEL VIOREL - Creditor
U.A.T. COMUNA CORBENI - Creditor
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PITEŞTI - Creditor
ALVVIMAR COMIMPEX SRL - Creditor
APĂ CANAL 2000 SA - CREANŢĂ NEADMISĂ - Creditor
BT LEASING TRANSILVANIA I.F.N SA- CREANŢĂ NEADMISĂ - Creditor
CONTACT ELECTRIC COM SRL- CREANŢĂ ÎNLĂTURATĂ - Creditor
DAVID GENERAL GLOBAL SRL - Creditor
ENGIE ROMÂNIA SA - Creditor
HIDRO - ARGEŞ SRL - Creditor
HIDROSPEED ARTROM SRL - Creditor
JUST MULTISERV SRL - Creditor
LIVING WELL SRL- CREANŢĂ ÎNLĂTURATĂ - Creditor
MARISTEF RO ELECTRIC SRL - Creditor
NEW TRAVEL MUNTENIA SRL - Creditor
NOVA BUILDING SRL - Creditor
OLY`S CENTER PROIECT SRL - Creditor
ROMSTAL IMEX SRL - Creditor
ŢIRIAC LEASING IFN SA - Creditor
TOTAL DISTRIBUTION GROUP ARGE? SRL - Creditor
TRACTEL NEW CONSTRUCT SRL - Creditor
CABI MOBILA PAL SRL - Creditor
CONFIDEN TRAVEL SRL - Creditor
COMPANIA NAŢIONALĂ PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALAŢIILOR DE RIDICAT ŞI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE SA - Creditor
CEZ VÂNZARE SA - Creditor
LUP COSMIN - CESIONAR AL CRONOS INVEST SRL - Creditor
POPESCU ADRIAN D-TRU - Creditor
ŞTEFAN IONEL - Creditor
FIRESCU ION - Creditor
DOMOKOŞ TEODORA ILONA - Creditor
ILINA SIMONA ELENA - Creditor
FLORESCU ADRIAN GELU - Creditor
MIHĂILESCU GHE MARIUS- CREANŢĂ NEADMISĂ - Creditor
Susnoschi-Tifrea ALEXANDRU RAZVAN - Creditor
BOROVINĂ MARIUS ŞI BOROVINĂ ELENA - Creditor
ŞERBĂNOIU IOANA ANDRFEEA - Creditor
VOILCILĂ LANRENŢIU PETRICĂ - Creditor
COJANU ANA MARIA - Creditor
GOJGAREA OANA GEORGIANA - Creditor
COSTESCU NADIA - Creditor
SIMION IOANA RODICA - Creditor
DANILA DRAGOŞ - Creditor
BULAC CONSTANTIN PRIN APĂRĂTOR ALES - Creditor
BĂLAN IONUŢ STELIAN PRIN APĂRĂTOR ALES - Creditor
OPREA COSTEL IONUŢ ŞI OPREA LOREDANA - Creditor
ONEA ELENA MĂDĂLINA CU DOMICILIU ALES - Creditor
MARINESCU MIHAELA IONELA ŞI UNGUREANU CRISTIAN GEORGE PRIN APĂRĂTOR ALES - Creditor
CONSTANTINESCU VASILE IONUT ŞI CONSTANTINESCU ELENA GABRIELA PRIN APĂRĂTOR ALES - Creditor
BULEARCĂ ELENA DANIELA FOSTĂ CATRINESCU - CREANŢĂ NEADMISĂ - Creditor
BITAN ŞTEFAN CRISTIAN ŞI BITAN CORINA - Creditor
STANCIU ION ALIN PRIN APĂRĂTOR ALES - Creditor
ARSENE MARIAN şi ARSENE ELENA SORINA - Creditor
STANCIU MARIUS ANDREI PRIN APĂRĂTOR ALES - CREANŢĂ NEADMISĂ - Creditor
RUS RODICA ANCA GICUTA - CESIONATA DE LA CHELU ALEXANDRU IONU? - Creditor
BIRTOIU VALENTIN IONUŢ - Creditor
STOICA VASILE ŞI STOICA ANA MARIA - Creditor
TRAŞCU DOINA CU DOM. ALES - Creditor
CODRES ELENA MARIANA - Creditor
MOISE NICULINA RODICA CU DOM. ALES - Creditor
FLOREA DANIELA MARILENA - Creditor
NIŢU RELU - Creditor
ION NICOLETA ALINA CU DOM. ALES - Creditor
IAGĂRU CLAUDIU ŞI IAGĂRU IONELA PRIN APĂRĂTOR ALES - Creditor
NEATA RĂZVAN ADRIAN ŞI COJANU ALINA NICOLETA CU DOM.ALES - Creditor
FĂGĂRĂŞANU MARIUS ALEXANDRU - Creditor
FĂGĂRĂŞANU ADRIAN - Creditor
TIŢA ALINA ŞI TIŢA CRISTIAN TUDOR - Creditor
STRÎMBU ELENA VIORICA - CREANŢĂ ÎNLĂTURATĂ - Creditor
DUMITRACHE PAUL - Creditor
ILEANA MONICA LARISA - CREANŢĂ ÎNLĂTURATĂ - Creditor
Ședințe:
12 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt:
20 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune următoarele:
A. continuarea procedurii, termen administrativ de control – 12.06.2025;
B. lichidatorul judiciar:
- va continua valorificarea bunurilor din averea debitorului;
- va urmări soluţionarea proceselor în care debitorul are calitatea de parte;
- va depune dovada publicării in BPI a raportuluii asupra fondurilor nr. 307/30.01.2025 şi raportului nr. 299/29.01.2025;
- va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în BPI.
24 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune următoarele:
A. continuarea procedurii, termen administrativ de control – 20.02.2025;
B. lichidatorul judiciar:
- va continua valorificarea bunurilor din averea debitorului;
- va urmări soluţionarea proceselor în care debitorul are calitatea de parte;
- va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în BPI;
C. se vor desprinde filele 90 – 91 din vol. 33 şi se vor ataşa la dosarul nr. 291/1259/2053, fiind acte de procedură emise în dosarul de trimitere.
27 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii, judecătorul sindic dispune următoarele :
A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 24.10.2024.
B. lichidatorul judiciar:
1. va continua valorificarea bunurilor din averea debitorului;
2. va urmări soluţionarea proceselor în care debitorul are calitatea de parte;
3. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
29 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii, judecătorul sindic dispune următoarele :
A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 27.06.2024.
B. lichidatorul judiciar:
1. va continua valorificarea bunurilor din averea debitorului;
2. va urmări soluţionarea proceselor în care debitorul are calitatea de parte;
3. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
2 noiembrie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei, judecătorul sindic,
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
-să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei;
-să urmărească soluţionarea dosarelor asociate, aflate în derulare pe rolul Tribunalului Specializat Argeş, dar şi a dosarelor civile aflate pe rolul instanţelor, în care debitoarea este parte;
Dispune:
- se stabile?te termen administrativ la data de 29.02.2024 pentru continuarea procedurii.
6 iulie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei, judecătorul sindic,
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
-să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei;
-să urmărească soluţionarea dosarelor asociate, aflate în derulare pe rolul Tribunalului Specializat Argeş, dar şi a dosarelor civile aflate pe rolul instanţelor, în care debitoarea este parte;
Dispune:
- se stabile?te termen administrativ la data de 02.11.2023 pentru continuarea procedurii.
9 martie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DANIELA CONSTRUCŢII SRL, în faliment – procedură generală,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar INSOLVENŢA SM SPRL –următoarele măsuri:
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
-să urmărească soluţionarea dosarelor asociate nr.253/1259/2018/a49, nr.253/1259/2018/a50, nr.253/1259/2018/a51 şi nr.253/1259/2018/a52, aflate în derulare pe rolul Tribunalului Specializat Argeş, dar şi a dosarelor civile aflate pe rolul instanţelor, în care debitoarea este parte
2)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 06.07.2023 pentru continuarea procedurii
3 noiembrie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DANIELA CONSTRUCŢII SRL, în faliment – procedură generală,
1) Ia act de întocmirea şi depunerea la dosarul cauzei, de către lichidatorul judiciar, a următoarelor acte, efectuate în procedura insolvenţei debitoarei: tabelul definitiv consolidat de creanţe nr. 3445/02.07.2021, publicat în BPI nr. 11780/06.07.2021; tabelul definitiv consolidat actualizat de creanţe nr. 4618/07.10.2021, publicat în BPI nr. 16874/08.10.2021; tabelul definitiv consolidat actualizat de creanţe nr. 3759/11.08.2022, publicat în BPI nr. 13146/11.08.2022
2)Pune în sarcina lichidatorului judiciar INSOLVENŢA SM SPRL –următoarele măsuri:
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea creditorilor din 12.07.2021 şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
-să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
-să urmărească soluţionarea dosarelor asociate nr.253/1259/2018/a49, nr.253/1259/2018/a50, nr.253/1259/2018/a51 şi nr.253/1259/2018/a52, aflate în derulare pe rolul Tribunalului Specializat Argeş, dar şi a dosarelor civile aflate pe rolul instanţelor, în care debitoarea este parte
3)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 09.03.2023 pentru continuarea procedurii
30 iunie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DANIELA CONSTRUCŢII SRL, în faliment – procedură generală,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar INSOLVENŢA SM SPRL –următoarele măsuri:
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea creditorilor din 12.07.2021 şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
-să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
-să urmărească soluţionarea dosarelor asociate nr.253/1259/2018/a49, nr.253/1259/2018/a50, nr.253/1259/2018/a51 şi nr.253/1259/2018/a52, aflate în derulare pe rolul Tribunalului Specializat Argeş, dar şi a dosarelor civile aflate pe rolul instanţelor, în care debitoarea este parte
3)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 03.11.2022 pentru continuarea procedurii
10 martie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DANIELA CONSTRUCŢII SRL, în faliment – procedură generală,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar INSOLVENŢA SM SPRL –următoarele măsuri:
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea creditorilor din 12.07.2021 şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă
-să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
- -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
-să urmărească soluţionarea definitvă a dosarului asociat 253/1259/2018/a48, aflat în derulare pe rolul Tribunalului Specializat Argeş, dar şi a dosarelor civile aflate pe rolul instanţelor, în care debitoarea este parte
3)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 30.06.2022 pentru continuarea procedurii
25 noiembrie 2021, ora 10:00
Complet: C10CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
Ia act că adunarea creditorilor din 25.01.2021 a confirmat practicianul în insolvenţă Insovenţa SM SPRL numit de instanţă, cu onorariu lunar de 5000 lei + TVA şi onorariu de succes de 5 % din sumele încasate + TVA, conform procesului-verbal al adunării creditorilor nr. 1221/25.01.2021 publicat în BPI nr. 1450/27.012021.
În baza disp. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 menţine termenul administrativ de control stabilit în cauză la data de 10.03.2022, pentru continuarea procedurii.
4 noiembrie 2021, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DANIELA CONSTRUCŢII SRL, în faliment – procedură generală,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar INSOLVENŢA SM SPRL –următoarele măsuri:
-să convoace de îndată adunarea creditorilor în vederea confirmării lichidatorului judiciar definitiv şi să depună la dosar procesul-verbal al adunării creditorilor şi extras BPI privind publicarea acestuia, în condiţiile în care, până în acest stadiu procesual, nu a fost confirmat lichidatorul judiciar definitiv
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea creditorilor din 12.07.2021 şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă
-să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
- -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
-să urmărească soluţionarea dosarului asociat 253/1259/2018/a48, aflat în derulare pe rolul Tribunalului Specializat Argeş, dar şi a dosarelor civile aflate pe rolul instanţelor, în care debitoarea este parte
2) Ia act că dosarele asociate nr. 253/1259/2018/a46 şi nr. 253/1259/2018/a47 au fost soluţionate definitiv
3)Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 10.03.2022 pentru continuarea procedurii
8 iulie 2021, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DANIELA CONSTRUCŢII SRL, în faliment – procedură generală,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar INSOLVENŢA SM SPRL –următoarele măsuri:
-să convoace adunarea creditorilor în vederea confirmării lichidatorului judiciar definitiv
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
-în situaţia în care se identifică bunuri în patrimoniul debitorului să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare, să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014),
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă
-să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
- -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
-să urmărească soluţionarea dosarelor asociate nr. 253/1259/2018/a46, nr. 253/1259/2018/a47 şi nr. 253/1259/2018/a48, aflate în derulare
2)Dispune:
-se vor afişa la uşa instanţei raportul asupra fondurilor nr. 2799/14.05.2021 şi planul de distribuţie aferent raportului
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 04.11.2021 pentru continuarea procedurii
25 martie 2021, ora 10:00
Complet: C8 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DANIELA CONSTRUCŢII SRL, în faliment – procedură generală,
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar INSOLVENŢA SM SPRL –următoarele măsuri:
-să îndeplinească toate actele de procedură şi să ia toate măsurile dispuse conform sentinţei nr. 835/09.12.2020 prin care s-a dispus intrarea în faliment prin procedura generală a debitoarei
-să convoace adunarea creditorilor în vederea confirmării lichidatorului judiciar definitiv
-să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate
-în situaţia în care se identifică bunuri în patrimoniul debitorului să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare, să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014),
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă
-să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
-să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
-să urmărească soluţionarea dosarelor asociate cauzei, aflate în derulare
2)Dispune:
-se va proceda la modificarea adreselor de domicilii ale creditorilor Ioana Daniela Cătălina şi Stanciu Marius Andrei, atât în actele dosarului, cât şi în aplicaţia Ecris, astfel: în ceea ce o priveşte pe creditoarea Ioana Daniela Cătălina, se va trece domiciliul procesual ales indicat de aceasta la fila 1, vol.21 al dosarului; în ceea ce îl priveşte pe creditorul Stanciu Marius Andrei, se va trece domiciliul procesual ales indicat de acesta la fila 3, vol.21 al dosarului;
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 08.07.2021 pentru continuarea procedurii
9 decembrie 2020, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea administratorului judiciar Insolvenţa SM SPRL, cu sediul în Satu Mare, str. Crişan nr. 5 ap. 2 judeţul Satu Mare
În temeiul art. 145 alin. 1 lit. B din Legea 85/2014 dispune intrarea în faliment în procedură generală a debitoarei Daniela Construcţii S.R.L., cu sediul în Piteşti, str. Ion Minulescu nr. 9, Spaţiul Comercial 2, Bl. M5, etaj parter, judeţul Argeş, Număr de ordine în Registrul Comerţului: J3/2166/2007 şi Cod unic de înregistrare: 22641200.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu societatea Insolventa SM SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu un onorariu de 1000 lei/lunar, la care se adaugă TVA din sumele atrase în contul unic de lichidare, plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare.
In temeiul art.902 alin.2 pct.16 C.civ. dispune notarea ridicării dreptului de administrare în cartea funciară a debitoarei.
Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidatorul judiciar împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii - de 10 zile - şi dispune predarea în termen de 5 zile de la data pronunţării prezentei sentinţe a listei cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii.
În temeiul art. 146 alin 1 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea privind intrarea în faliment a debitoarei, tuturor creditorilor, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunilor şi publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În temeiul art. 146 alin 2 din Legea nr. 85/2014 fixează:
- termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor la 25.01.2021
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar al acestora la 25.02.2021
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului suplimentar
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat la 29.03.2021.
În temeiul art. 151-153 din Legea nr. 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
În temeiul art. 86 din Legea nr. 85/2014, dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi, să nu dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului judiciar.
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, stabileşte la data de 25.03.2021 termen administrativ de control pentru continuarea procedurii.
În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014, dispune lichidatorului judiciar, întocmirea, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi prezentarea Comitetului creditorilor, a raportului asupra fondurilor obţinute şi a planului de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată în conformitate cu dispoziţiile art.396 alin.(2) din Codul de procedură civilă, astăzi, 09.12.2020.
3 decembrie 2020, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Având nevoie de timp pentru deliberare, amână pronunţarea cauzei la data de 09.12.2020, pentru când stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Cu cale de atac odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 03.12.2020, la Tribunalul Specializat Argeş.
19 noiembrie 2020, ora 10:00
Complet: C8 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DANIELA CONSTRUC?II S.R.L., perioada de observaţie, administratorul judiciar fiind Insolventa SM SPRL.
În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, pentru soluţionarea cererii de intrare în faliment în procedura generală formulată de administratorul judiciar (debitorul şi-a declarat intenţia de reorganizare, dar nu a propus un plan de reorganizare ori planul propus de acesta nu a fost acceptat şi confirmat), în baza disp. art. 145 alin. 1 lit. B din Legea nr. 85/2014,
Dispunem:
- se stabileşte termen de judecată la data de 3 decembrie 2020 ora 10, în sedinţă publică;
- se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, administratorul judiciar, debitoarea şi creditorii, cu menţiunea discutării trecerii la faliment.
Ia act că adunarea generală a asociaţilor a desemnat administrator special pe Diaconu Nicolae (proces-verbal al adunării generale a asociaţilor din 30.10.2020 întocmit de administratorul judiciar sub nr. 4553/30.10.2020).
17 septembrie 2020, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge excepţia lipsei de obiect, ca neîntemeiată.
Respinge cererea formulată de debitoarea DANIELA CONSTRUCŢII SRL, prin administrator special, privind prelungirea cu 60 de zile a termenului de depunere a planului de reorganizare, ca neîntemeiată.
Cu apel în 7 zile de la comunicare,
Cererea de apel se va depune la Tribunalul Specializat Arges,
Pronunţată azi, 17.09.2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.
10 septembrie 2020, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 17.09.2020
9 iulie 2020, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că nu se formulează obiecţiuni la completarea raportului de evaluare bunuri întocmit de NEOCONSULT VALUATION SRL.
Pune în vedere administratorului judiciar Insolvenţa SM SPRL să întocmească şi să depună la dosar rapoarte lunare de activitate conform disp.art. 59 din Legea nr.85/2014 precum şi extrase privind publicarea acestora în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă; să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare în termen legal sau să analizeze îndeplinirea condiţiilor privind formularea cererii de intrare în faliment prin procedură generală a debitoarei; să urmărească soluţionarea dosarelor aflate pe rolul instanţelor în care debitoarea este parte precum şi a dosarelor asociate cauzei, respectiv 253/1259/2018/a36, 253/1259/2018/a39 şi 253/1259/2018/a40.
Pune în vedere administratorului judiciar Insolvenţa SM SPRL să continue demersurile în vederea notării în cartea funciară a promisiunilor de vânzare-cumpărare.
Ia act că dosarele asociate cauzei a1-a35, a37 şi a38 au fost soluţionate definitiv.
În baza disp.art. 59 alin. 3 din Legea nr.85/2014, stabileşte termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 19.11.2020.
Cu cale de atac odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 09.07.2020, la Tribunalul Specializat Argeş.
2 iulie 2020, ora 11:45
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:
18 iunie 2020, ora 12:00
Complet: C8CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea de preschimbare a termenului de judecată la completul C8 din data de 02.07.2020 la data de 09.07.2020, cerere formulată de Insolventa SM SPRL, în calitate de administrator judiciar al societă?ii DANIELA CONSTRUC?II S.R.L.
Admite cererea de preschimbare a termenului de judecată la completul C8 din data de 02.07.2020, cerere formulată de IMOCREDIT IFN S.A., in calitate de creditor si presedinte al Comitetului Creditorilor, prin care s-a solicitat preschimbarea termenului de judecata stabilit la data de 02.07.2020 pentru data de 09.07.2020.
Preschimbă termenul de judecată de la data de 02.07.2020 la data 09.07.2020.
Dispune citarea părţilor, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă: creditoarea, comitetul creditorilor, debitoarea prin administratorul special şi administratorul judiciar, ceilalţi creditori.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 18.06.2020.
9 aprilie 2020, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Suspendat de drept pe durata stării de urgenţă, în temeiul art. 42 alin. (6) din Decretul Preşedintelui României nr. 195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgenţă
16 ianuarie 2020, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere administratorului judiciar Insolvenţa SM SPRL, prin reprezentant legal, să efectueze demersurile necesare în vederea identificării tuturor creditorilor şi de a întocmi un tabel preliminar rectificat al creanţelor, cu depunerea dovezii de publicare a acestuia în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, pentru a fi introduşi în cauză şi a avea posibilitatea de a formula eventuale obiecţiuni cu privire la completarea raportului de expertiză întocmit de NEOCONSULT VALUATION SRL.
Ia act de susţinerile contestatorilor Jinga Tiberiu Dorel şi Jinga Roxana Magdalena, prin apărător ales, prin care se arată că urmează a depune obiecţiuni la completarea raportului de expertiză întocmit de NEOCONSULT VALUATION SRL.
Acordă un nou termen de judecată la data de 09.04.2020, cu citarea părţilor prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
Cu cale de atac odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 16.01.2020, la Tribunalul Specializat Argeş.
19 decembrie 2019, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune formarea dosarului asociat având ca obiect cerere de ridicare a suspendării conform disp.art. 78 din Legea nr.85/2014, formulată de către creditoarea Imocredit IFN SA, sens în care vor fi desprinse filele 1-92 şi, respectiv, 184-186 din vol.XV al cauzei, cu termen de judecată la data de 13.02.2020, cu citarea părţilor.
Ia act că a fost depusă la dovada achitării taxei judiciare de timbru în valoare de 200 lei aferentă cererii de ridicare a suspendării conform disp.art. 78 din Legea nr.85/2014, din partea petentei Imocredit IFN SA.
Pune în vedere administratorului judiciar Insolvenţa SM SPRL, în vederea soluţionării noului dosar asociat format, să depună raportul final de evaluare cu privire la bunurile care fac obiectul măsurii suspendării, în mod expres, având în vedere contestaţiile formulate cu privire la evaluarea bunurilor aflate în patrimoniul debitoarei.
Cale de atac odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 19.12.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
24 octombrie 2019, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:
10 octombrie 2019, ora 10:00
Complet: C8 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic, în conformitate cu disp. art. 59 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar/lichidatorul judiciar să întocmească următoarele acte, conform atribuţiilor stabilite de art. 58 şi art. 64 din lege:
- raportul lunar de activitate
- soluţionarea dosarelor asociate cauzei
- să formuleze eventuale cereri în procedură
Fixează :
- termen de judecată în şedinţă publică la data de : 16 ianuarie 2020
cu citarea părţilor:
Prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
Cu menţiunea: pentru punerea în discuţie a completării raportului de expertiză întocmit de NEOCONSULT VALUATION SRL
Actele vor fi publicate prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă de către administratorul judiciar/lichidatorul judiciar, conform disp.art. 42 alin. 7 din Legea nr. 85/2014, urmând ca dovezile a fi depuse la dosarul cauzei.
31 iulie 2019, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate al administratorului judiciar Insolvenţa SM SPRL.
Ia act de procesele-verbale ale al adunării creditorilor şi a eratelor acestora, astfel cum au fost publicate în BPI şi necontestate, precum şi de hotărârile luate în cadrul acestora pentru desfăşurarea procedurii în cauză.
Desemnează administratorul judiciar Insolvenţa SM SPRL să efectueze demersurile în vederea notării promisiunilor de vânzare-cumpărare la Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară.
Admite solicitarea administratorului judiciar Insolvenţa SM SPRL privind continuarea procedurii de insolvenţă în cauză.
Acordă termen administrativ de control la data de 10.10.2019, în vederea continuării procedurii în cauză.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună rapoarte de activitate lunare şi să formuleze eventuale cereri în procedură.
Cale de atac odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 31.07.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
31 iulie 2019, ora 10:00
Complet: C8CC-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de petenta INSOLVENTA SM SPRL.
Dispune îndreptarea erorii materiale strecurate în cuprinsul Încheierii de şedinţă din data de 11.07.2019, respectiv în partea introductivă acesteia, pronunţată în cauză, în sensul că în loc de :
,, Pe rol, judecarea cererii de preschimbare a termenului de judecată din data de 24.10.2019, formulată de administratorul judiciar Insolvenţa SM SPRL, în derularea procedurii insolvenţei, prevăzută de Legea nr.85/2014, privind debitorul Daniela Construcţii SRL cu sediul în Piteşti, str. Ion Minulescu nr. 9 , Spaţiul Comercial 2, Bl. M5, etaj parter, judeţul Argeş , CUI 22641200, nr. înregistrare J3/2166/2007, prin administrator special Inquieto Petrescu Ioana Andreea din Piteşti, str. Petre Ispirescu nr. 60 A judeţul Argeş, administrator judiciar fiind Insolvenţa SM SPRL cu sediul în Satu Mare, str. Crişan nr. 5 ap. 2 judeţul Satu Mare şi creditori MARGESAL SRL - Brăila, str. Ancorei, nr. 17, ap. BIROUL 2, Judeţ Brăila, PRUTUL SA - Galaţi, str.Ana Ipătescu nr.12, Judeţ Galaţi, PETRISOR ALEXANDRU - com. sat Ţigănenşti, Topoloveni, nr. 83, Judeţ Argeş, PETRISOR A.V. BOGDAN ALEXANDRU Î.I. - Falcoiu, Sat Comuna Str. Principala Nr. 32, Judeţ Olt, RITAK SRL - Sat Mihai Viteazu, Comuna Mihai Viteazu, Str. Izvor Nr. 558, Judeţ Cluj, EMILIANA WEST ROM SRL - cu sediul procesual ales la Chiuariu & Asociaţii SCA cu sediul in Str. Sevastopol Nr. 17C, SC A, Et. 5, Ap. 15, Sector 1, Bucureşti, MAR-TRANS SRL - Bechet, Str. Tudor Arghezi Nr. 6, Jud. Dolj, CEREX GABICOP SRL - Sat Piatra, Comuna Piatra, Birouri CI, Nr. Cadastral 270, Jud. Teleorman, ACVILA SRL - Sediu ales:Comuna Berceni, Str. Cetate Alba Nr. 9B, Jud. Ilfov, SANDOMAR PAN SRL - Lacul Sărat, Lot 1, Comuna Ciscani, Jud. Brăila, PORT ROMANEL SRL - Brăila, Zona Libera, Perimetrul 1, Dana 46, Jud. Brăila, TOMATRANS SRL - Dobrotesti, , Judeţ Teleorman, GEODAN TRANS SRL - Dobrotesti, , Judeţ Teleorman, PFA CONSTANTIN CORNEL OLIMPIU - Comuna Tufeni, Str. Ing. Arh. Vladimir Simu Nr. 26, Jud. Olt, TERRA ES SRL - Sat Ungurei, Comuna Nicolae Titulescu, Judeţ Olt, AGRO STELCRIS SRL - Slatina, B-dul. Nicolae Titulescu Nr. 49, BI.49,Sc. A, Ap. 2, Jud.Olt FERMA FRANCESTL SRL - Comuna Francesti, Clădirea Abator, Et. 1, Camera 7, Nr. 1, Jud. Vâlcea, HOLLEMAN SPECIAL TRANSPORT & PROJECT CARGO SRL - sediul procesual ales la SCA ""Olteanu si Asociaţii"" cu sediul in Bucureşti, Str. Sapientei Nr. 6, Sc. A, Et. 1, Ap. 3, Sector 5, BOG TRANS SRL - Dobrotesti, Judeţ Teleorman, G&V AGROINTERN ATIONALSRL - cu sediul procesual ales la Avocat Patrascu Virgil cu sediul in Targoviste, Str. Mihai Eminescu Nr. 1, Bl. 9,5c. A, Et. 3, Ap. 15, Jud. Dambovita, AGROSTAR PALATCA SRL - sediul procesual ales la Cabinet Avocat Tuluc Calin Marin cu sediul in Loc. Floresti, Str. Stejarului Nr. 18, Ap. 24, Comuna Floresti, Jud. Cluj, Judeţ CLUJ, RICOS AGRAR SRL - Recea, Comuna Recea, Sat Dealul de Sus Nr. 79, Jud. Argeş, CONTACT EAST SRL - Cluj Napoca, Cluj Napoca, Str. Dostoievski Nr. 26, Jud. Cluj, D.G.R.F.P.PLOIEŞTI - Ploieşti, Str. Aurel Vlaicu Nr. 22, Jud. Prahova, BOLINTIS GRUP SRL - Daia, Sat Daia, Comuna Daia, Jud. Giurgiu, AGROEST BERGHIN SRL - Berghin, Berghin Nr. 445, Jud. Alba, PRESTAGRI GRUP SRL - Ghirbom, Nr. 409, Jud. Alba, CHS AGRITRADE ROMÂNIA SRL - cu sediul procesual ales la SPARL DRAGOMIR SI ASOCIAŢII cu sediul in Bucureşti, Bd. Primăverii Nr. 29, Et. 5, Sector 1, MATEMAR ZOOTEC CLAS SRL - Piteşti, Str. Gârlei, Bl. P16A, Sc. A, Ap. 3, Jud. Argeş, INTERCONST 2005 SRL - Constanta, Str. Soveja Nr. 55B, Bl. 18, Sc.A,Ap. 7, Jud. Constanta, PFA ION MARIAN DUMITRU - Stefanesti, Aleea Răsăritului Nr. 30, Jud. Argeş, BALKAN DRINKS SRL - reprezentat prin administrator judiciar CRIS CONSULT SPRL cu sediul in Bucureşti, Aleea Cauzaşi, Nr, 47, Etaj 2, Ap. 3, Sector3, ASTRA BIOPLANT SRL - cu sediul procesual ales la SCA Mărgărit, Florov & Asociaţii cu sediul in Str. Nerva Traian Nr. 3, et. 7, Sector 3, Bucureşti, Compania Naţionala Posta Romana SA - Bucureşti, B-dul Dacia Nr. 140, Sector 2, AGROMEAT TRADING VM SRL - Nicolae Titulescu, Str. Principala Nr. 11, Jud. Olt, EROS NICOLAE TITULESCU SA - Nicolae Titulescu, Judeţ Olt, OLIMEX LTD - cu sediul procesual ales la Av. Daniel Dumitru cu sediul in 5tr. Garoafelor Nr. 2, Bl. M3, Tronson B, Sc. B, Ap. 1, Jud. Argeş, CERCOSMAR SRL - cu sediul procesual ales la Cabinet Avocat Andrada lacob cu sediul în Craiova, Str. Bucovat Nr. 46, Jud. Dolj, LYVTRANS COMPANY SRL - cu sediul procesual ales la Cabinet Avocat Andrada lacob cu sediul în Craiova, Str. Bucovat Nr. 46, Jud. Dolj, VLADMUR TRANS SRL - cu sediul procesual ales la Cabinet Avocat Andrada lacob cu sediul în Craiova, Str. Bucovat Nr. 46, Jud. Dolj, AGRO CARMEN SRL - Loamnes, Sat Armeni Nr. 32, Jud. Sibiu, BOLINTIS AGRO SRL - Giurgiu, Sos Portului Nr. FN, Jud. Giurgiu, ANMABU SPEDITION SRL - Brăila, Str. Fagaras Nr. 42, Jud. Braila, AGRO DASMIOV SRL - Văleni, , Judeţ Olt, VALENTMAR AGRO SRL - cu sediul procesual ales la Cabinet Avocat Andrada lacob cu sediul în Craiova, Str. Bucovat Nr. 46, Jud. Dol, ETINOCEREA L SRL - Bucureşti, B-dul Tudor Vladimirescu Nr. 22, Clădirea Green Gate Office, Et. 5, Biroul Nr. 539, Sector 5.”
va fi menţionat :
,, Pe rol, judecarea cererii de preschimbare a termenului de judecată din data de 24.10.2019, formulată de administratorul judiciar Insolvenţa SM SPRL, în derularea procedurii insolvenţei, prevăzută de Legea nr.85/2014, privind debitorul Daniela Construcţii SRL cu sediul în Piteşti, str. Ion Minulescu nr. 9 , Spaţiul Comercial 2, Bl. M5, etaj parter, judeţul Argeş , CUI 22641200, nr. înregistrare J3/2166/2007, prin administrator special Inquieto Petrescu Ioana Andreea din Piteşti, str. Petre Ispirescu nr. 60 A judeţul Argeş.”
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare.
Pronunţată conform art.402 NCPC, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, data de 31.07.2019.
11 iulie 2019, ora 10:00
Complet: C8CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea de preschimbare termen, formulată de administratorul judiciar Insolvenţa SM SPRL.
Preschimbă termenul de judecată de la de la 24.10.2019 la data de 31.07.2019, cu citarea părţilor.
Se vor cita părţile.
Cu apel odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 11.07.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
23 mai 2019, ora 10:00
Complet: C8 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic, în conformitate cu disp. art. 59 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar Insolvenţa SM SPRL să întocmească următoarele acte, conform atribuţiilor stabilite de art. 58 şi art. 64 din lege:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească soluţionarea dosarelor asociate cauzelor;
- să urmărească soluţionarea dosarelor în care debitoarea este parte (Tribunalul Argeş: dosar nr. 3436/109/2018 – hotărâre care sa tina loc de act autentic - CONTRACT DE VÂNZARE PT. AP.8 ( PROMISIUNE BILATERALĂ VÂNZARE-CUMPĂRARE NR.99/06.06.2014 - termen de judecată 10.12.2018; dosar nr. 3074/109/2018 – hotărâre care sa tina loc de act autentic - VÂNZARE-CUMPĂRARE – soluţionat prin încheierea din 12 septembrie 2018; dosar nr. 2950/109/2018 – hotărâre care sa tina loc de act autentic - ACT VÂNZARE- CUMPĂRAREPT. IMOBIL PITEŞTI, STR.PETRE ISPIRESCU + ÎNSCRIERE ÎN CARTE FUNCIARĂ - termen de judecată 15.02.2019; Judecătoria Piteşti: dosar nr. 12657/280/2018 - reziliere contract - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 10809/280/2018 - reziliere contract - VANZARE CUMPARARE – PROMISIUNE - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 10810/280/2018 - acţiune în constatare - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 10405/280/2018 - hotărâre care sa tina loc de act autentic - ANTECONTRACT VANZARE CUMPARARE NR.80/28.04.2014 - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 9862/280/2018 - hotărâre care sa tina loc de act autentic - + RADIERE IPOTECA - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 8619/280/2018 - hotărâre care sa tina loc de act autentic - + RADIERE IPOTECA - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 7931/280/2018 - hotărâre care sa tina loc de act autentic – suspendată judecata prin încheierea din 6.11.2018 pronunţată de Judecătoria Piteşti);
- să întocmească corespunzător tabelul definitiv de creanţe, după soluţionarea contestaţiilor împotriva tabelului preliminar de creanţe;
- să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul;
- să urmărească soluţionarea cererii formulate de debitoare în „dosarul nr. 16513/18 RGNR aflat pe rolul Tribunalului Napoli Nord, Secţiunea I, Colegiul A, Con. Dott. Ciampa”;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Fixează :
- termen de judecată la data de : 24 octombrie 2019, cu citarea părţilor, în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, cu menţiunea: pentru discutarea în contradictorialitate a raportului întocmit de către administratorul judiciar Insolvenţa SM SPRL şi a cererilor formulate de acesta.
Actele vor fi publicate prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă de către administratorul judiciar/lichidatorul judiciar, conform disp.art. 42 alin. 7 din Legea nr. 85/2014, urmând ca dovezile a fi depuse la dosarul cauzei.
28 februarie 2019, ora 10:00
Complet: C8 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic, în conformitate cu disp. art. 59 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar Insolvenţa SM SPRL să întocmească următoarele acte, conform atribuţiilor stabilite de art. 58 şi art. 64 din lege:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească finalizarea evaluării bunurilor debitoarei, de către expertul evaluator desemnat de adunarea creditorilor din 12 noiembrie 2018 – conform procesului-verbal întocmit de administratorul judiciar Insolvenţa SM SPRL şi depus la dosar la data de 13 noiembrie 2018.
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a1, având ca obiect apel împotriva încheierii din data de 12 iulie 2018 pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş (termen de judecată la 19 noiembrie 2018 la Curtea de Apel Piteşti - Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal);
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului nr. 253/1259/2018/a2, având ca obiect cerere de executare a promisiunii de vânzare-cumpărare nr. 145/19.03.2018, soluţionat de Tribunalul Specializat Argeş prin sentinţa nr. 770/30 octombrie 2018;
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a3, având ca obiect cerere de repunere în termenul de depunere a declaraţiei de creanţă, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a4, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a5, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a6, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a7, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a8, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a9, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a10, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a11, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a12, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a13, având ca obiect cererea instanţei italiene privind implicarea domnului Scarpa Salvatore în procedura de insolvenţă privind debitorul Daniela Construcţii SRL, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (pronunţare amânată la 16 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului nr. 253/1259/2018/a14, având ca apel împotriva încheierii din 18 septembrie 2018 (desemnare comitet al creditorilor) pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş (fără termen de judecată Curtea de Apel Piteşti - Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal);
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat având ca obiect cererea de prelungire a termenului de depunere a tabelului definitiv de creanţe (cerere formulată de administratorul judiciar prin adresa nr. 4266/5.10.2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a15, având ca obiect cerere de repunere în termenul de înscriere la masa credală, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (în perioada de regularizare a cererii de chemare în judecată);
- să urmărească soluţionarea dosarelor în care debitoarea este parte (Tribunalul Argeş: dosar nr. 3436/109/2018 – hotărâre care sa tina loc de act autentic - CONTRACT DE VÂNZARE PT. AP.8 ( PROMISIUNE BILATERALĂ VÂNZARE-CUMPĂRARE NR.99/06.06.2014 - termen de judecată 10.12.2018; dosar nr. 3074/109/2018 – hotărâre care sa tina loc de act autentic - VÂNZARE-CUMPĂRARE – soluţionat prin încheierea din 12 septembrie 2018; dosar nr. 2950/109/2018 – hotărâre care sa tina loc de act autentic - ACT VÂNZARE- CUMPĂRAREPT. IMOBIL PITEŞTI, STR.PETRE ISPIRESCU + ÎNSCRIERE ÎN CARTE FUNCIARĂ - termen de judecată 15.02.2019; Judecătoria Piteşti: dosar nr. 12657/280/2018 - reziliere contract - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 10809/280/2018 - reziliere contract - VANZARE CUMPARARE – PROMISIUNE - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 10810/280/2018 - acţiune în constatare - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 10405/280/2018 - hotărâre care sa tina loc de act autentic - ANTECONTRACT VANZARE CUMPARARE NR.80/28.04.2014 - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 9862/280/2018 - hotărâre care sa tina loc de act autentic - + RADIERE IPOTECA - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 8619/280/2018 - hotărâre care sa tina loc de act autentic - + RADIERE IPOTECA - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 7931/280/2018 - hotărâre care sa tina loc de act autentic – suspendată judecata prin încheierea din 6.11.2018 pronunţată de Judecătoria Piteşti);
- să întocmească corespunzător tabelul definitiv de creanţe, după soluţionarea contestaţiilor împotriva tabelului preliminar de creanţe;
- să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul;
- să urmărească soluţionarea cererii formulate de debitoare în „dosarul nr. 16513/18 RGNR aflat pe rolul Tribunalului Napoli Nord, Secţiunea I, Colegiul A, Con. Dott. Ciampa”;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
- să analizeze şi să depună la dosar punct de vedere cu privire la cererea formulată de Boteanu Cătălin-Gabriel şi Nenciu Ramona-Andreea, cerere aflată la filele 17-22 din vol.VI dosar
- alte măsuri : aprobă rapoartele de activitate întocmite şi depuse la dosar de administratorul judiciar
Fixează :
- termen administrativ de control la data de : 23 mai 2019
Actele vor fi publicate prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă de către administratorul judiciar/lichidatorul judiciar, conform disp.art. 42 alin. 7 din Legea nr. 85/2014, urmând ca dovezile a fi depuse la dosarul cauzei.
19 februarie 2019, ora 10:00
Complet: C4 MTA
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:
7 februarie 2019, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea petentului de stabilire a onorariului, ca inadmisibilă.
Cu apel odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică azi 07.02.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
7 februarie 2019, ora 10:00
Complet: C8CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea.
Ia act de confirmarea petentului în calitatea de administrator judiciar al societăţii debitoare, conform procesului-verbal al Adunării creditorilor din 12.11.2018. Cu apel odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică azi 07.02.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
23 ianuarie 2019, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 07.02.2019. Cu apel odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 23.01.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
23 ianuarie 2019, ora 10:00
Complet: C8CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 07.02.2019. Cu apel odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 23.01.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
17 ianuarie 2019, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 23.01.2019.
Cu apel odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 17.01.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
17 ianuarie 2019, ora 10:00
Complet: C8CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 23.01.2019.
Cu apel odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 17.01.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
13 decembrie 2018, ora 10:00
Complet: C8CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea.
Preschimbă termenul administrativ de control din data de 19.02.2019 la data de 28.02.2019.
Pronunţată în şedinţa publică de la 13.12.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
26 noiembrie 2018, ora 13:00
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea de abţinere formulată de dl. judecător Tiţa Ciprian în dosarul nr. 253/1259/2018.
Fără cale de atac.
Pronunţată în şedinţa publică, azi, 26 noiembrie 2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
13 noiembrie 2018, ora 10:00
Complet: C4 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DANIELA CONSTRUCŢII S.R.L., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar Insolvenţa SM SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească finalizarea evaluării bunurilor debitoarei, de către expertul evaluator desemnat de adunarea creditorilor din 12 noiembrie 2018 – conform procesului-verbal întocmit de administratorul judiciar Insolvenţa SM SPRL şi depus la dosar la data de 13 noiembrie 2018.
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a1, având ca obiect apel împotriva încheierii din data de 12 iulie 2018 pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş (termen de judecată la 19 noiembrie 2018 la Curtea de Apel Piteşti - Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal);
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului nr. 253/1259/2018/a2, având ca obiect cerere de executare a promisiunii de vânzare-cumpărare nr. 145/19.03.2018, soluţionat de Tribunalul Specializat Argeş prin sentinţa nr. 770/30 octombrie 2018;
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a3, având ca obiect cerere de repunere în termenul de depunere a declaraţiei de creanţă, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a4, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a5, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a6, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a7, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a8, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a9, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a10, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a11, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a12, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (termen de judecată la 27 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a13, având ca obiect cererea instanţei italiene privind implicarea domnului Scarpa Salvatore în procedura de insolvenţă privind debitorul Daniela Construcţii SRL, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (pronunţare amânată la 16 noiembrie 2018);
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului nr. 253/1259/2018/a14, având ca apel împotriva încheierii din 18 septembrie 2018 (desemnare comitet al creditorilor) pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş (fără termen de judecată Curtea de Apel Piteşti - Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal);
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat având ca obiect cererea de prelungire a termenului de depunere a tabelului definitiv de creanţe (cerere formulată de administratorul judiciar prin adresa nr. 4266/5.10.2018);
- să urmărească soluţionarea dosarului nr. 253/1259/2018/a15, având ca obiect cerere de repunere în termenul de înscriere la masa credală, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Argeş (în perioada de regularizare a cererii de chemare în judecată);
- să urmărească soluţionarea dosarelor în care debitoarea este parte (Tribunalul Argeş: dosar nr. 3436/109/2018 – hotărâre care sa tina loc de act autentic - CONTRACT DE VÂNZARE PT. AP.8 ( PROMISIUNE BILATERALĂ VÂNZARE-CUMPĂRARE NR.99/06.06.2014 - termen de judecată 10.12.2018; dosar nr. 3074/109/2018 – hotărâre care sa tina loc de act autentic - VÂNZARE-CUMPĂRARE – soluţionat prin încheierea din 12 septembrie 2018; dosar nr. 2950/109/2018 – hotărâre care sa tina loc de act autentic - ACT VÂNZARE- CUMPĂRAREPT. IMOBIL PITEŞTI, STR.PETRE ISPIRESCU + ÎNSCRIERE ÎN CARTE FUNCIARĂ - termen de judecată 15.02.2019; Judecătoria Piteşti: dosar nr. 12657/280/2018 - reziliere contract - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 10809/280/2018 - reziliere contract - VANZARE CUMPARARE – PROMISIUNE - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 10810/280/2018 - acţiune în constatare - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 10405/280/2018 - hotărâre care sa tina loc de act autentic - ANTECONTRACT VANZARE CUMPARARE NR.80/28.04.2014 - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 9862/280/2018 - hotărâre care sa tina loc de act autentic - + RADIERE IPOTECA - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 8619/280/2018 - hotărâre care sa tina loc de act autentic - + RADIERE IPOTECA - în etapa regularizării cererii de chemare în judecată, dosar nr. 7931/280/2018 - hotărâre care sa tina loc de act autentic – suspendată judecata prin încheierea din 6.11.2018 pronunţată de Judecătoria Piteşti);
- să întocmească corespunzător tabelul definitiv de creanţe, după soluţionarea contestaţiilor împotriva tabelului preliminar de creanţe;
- să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul;
- să urmărească soluţionarea cererii formulate de debitoare în „dosarul nr. 16513/18 RGNR aflat pe rolul Tribunalului Napoli Nord, Secţiunea I, Colegiul A, Con. Dott. Ciampa”;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Ia act că prin hotărârea Comitetului creditorilor din 27 septembrie 2018 a fost desemnat preşedinte al comitetului creditorilor: creditoarea IMOCREDIT IFN S.A. (proces-verbal întocmit de administratorul judiciar Insolvenţa SM SPRL sub nr. 4175/27.09.2018 şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 18413/3.10.2018).
Ia act că prin hotărârea adunării creditorilor din 12 noiembrie 2018 a fost desemnat comitetului creditorilor, cu următoarea componenţă: IMOCREDIT IFN S.A., OTP Bank România S.A., Primăria municipiului Piteşti, Just Multiserv S.R.L. şi Hidro – Argeş S.R.L. şi a fost confirmat administratorul judiciar Insolvenţa SM SPRL (desemnat provizoriu prin hotărârea de deschidere a procedurii insolvenţei) – conform procesului-verbal întocmit de administratorul judiciar Insolvenţa SM SPRL şi depus la dosar la data de 13 noiembrie 2018.
Acordă un termen administrativ de control la data de 19 februarie 2019.
9 octombrie 2018, ora 10:00
Complet: C4CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere lipsa de temeinicie a cererii creditorului persoană fizică, judecătorul sindic nu se va sesiza cu cererea de înlocuire a administratorului judiciar provizoriu.
Cu drept de apel, odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţă publică azi: 09.10.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
18 septembrie 2018, ora 10:00
Complet: C4CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea administratorului judiciar , în parte.
În temeiul art. 50 alin. 1 din Legesa nr. 85/2014.
Desemnează , în mod provizoriu , un comitet al creditorilor format din 5 membri , respectiv Imocredit IFNM SA, OTP Bank Romania SA, DGRFP Ploieşti- AJFP Argeş, Just Multiserv SRL şi Hidro Argeş SRL.
Respinge propunerea de desemnare a preşedintelui comitetului.
Cu apel în 7 zile de la publicarea în BPI.
Pronunţată în şedinţă publică azi: 18.09.2018 , la Tribunalul Specializat Argeş.
12 iulie 2018, ora 10:00
Complet: C4CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea debitorului Daniela Construcţii SRL şi
În temeiul art. 71 alin.1 teza a I-a din Legea nr. 85/2014
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva sa.
În temeiul art.66 alin.7 din lege califică cererea creditorului Imocredit IFN SA drept declaraţie de creanţă.
În temeiul art.57 alin.1 cu referire la art. 45 alin. 1 lit. d din lege desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe practicianul în insolvenţă Insolvenţa SM SPRL , căruia îi stabileşte atribuţiile prevăzute la art. 58 cu o retribuţie lunară fixă în sumă de 1000 lei, fără TVA, plătită din averea debitorului .
În lipsa disponibilităţilor în contul debitorului se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitorului dreptul de administrare.
În temeiul art.902, alin.2, pct.16 Cod civil
Dispune notarea în cartea funciară a deschiderii procedurii de insolvenţă. Dovada notării se va depune la dosar de către OCPI Argeş.
În temeiul art. 76 dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti din municipiul Piteşti şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi în vederea aplicării prevederilor art.75.
Pune în vedere administratorului special prevederile art. 82 şi art.84 din lege.
Pune în vedere debitorului şi administratorului judiciar provizoriu prevederile art. 83 şi art.84 alin.3.
Administratorul judiciar provizoriu va inventaria bunurile debitorului până la data de 13.09.2018, iar procesul verbal se va depune la dosar în termen de 48 ore.
În temeiul art. 99 din lege administratorul judiciar va notifica deschiderea procedurii generale de insolvenţă creditorilor cunoscuţi.
În temeiul art. 100 alin.1 din lege notificarea va cuprinde:
- termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţe – 24.08.2018. Declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei sub sancţiunea anulării.
- termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire, afişare şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe – 12.09.2018. Dovada de publicare se va depune la dosar.
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI.
- termenul de soluţionare a contestaţiilor sau întocmire a tabelului definitiv de creanţe – 08.10.2018.
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 17.09.2018, orele 1000, la sediul filialei Argeş a UNPIR.
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi la data de 17.08.2018 raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.1 din lege, iar la data de 02.08.2018 va întocmi raportul prevăzut la art.92 din lege.
Stabileşte termen administrativ la data de 13.11.2018 în vederea analizării stadiului continuării procedurii.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicarea în BPI.
Pronunţată în şedinţa publică de la 12 Iulie 2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
Pagina principală