Informații dosare ce cuprind 254/1259/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 254/1259/2022
Data înregistrării: 23 septembrie 2022, ora 14:38:00
Data ultimei modificări: 26 septembrie 2025, ora 10:33:23
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ANTONIO TRANSDOB SRL - Debitor
ING BANK NKV AMSTERDAM- SUCURSALA BUCURESTI - Creditor
BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ - Creditor
DGRFP PLOIEŞTI -ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE ARGES - Creditor
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PITESTI - Creditor
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI - Creditor
Dobre Daniel- Ionuţ - Creditor
MINISTERUL FINANŢELOR REPREZENTANT AL STATULUI ROMÂN PENTRU OBLIGAŢII NEACHITATE LA FNGCIMM PRIN D.G.R.F.P. PLOIEŞTI PRIN AJFP ARGEŞ - Creditor
INVESTCAPITAL LTD - Creditor

Ședințe:
22 ianuarie 2026, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt:

25 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii - termen administrativ de control: 22.01.2026; B. lichidatorul judiciar: - va analiza posibilitatea închiderii procedurii; - va prezenta măsurile luate pentru punerea în executare a hotărârii de antrenare a răspunderii pentru intrarea în insolvenţă, pronunţată în dosarul nr. 254/1259/2022/a2; - va depune lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, însoţit de dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.

29 mai 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii, termen administrativ de control – 25.09.2025; B. Lichidatorul judiciar: 1. va continua demersurile pentru valorificarea bunului debitorului; 2. va prezenta măsurile luate pentru punerea în executare a hotărârii de antrenare a răspunderii pentru intrarea în insolvenţă, pronunţată în dosarul nr. 254/1259/2022/a2; 3. va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în BPI.

6 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii, termen administrativ de control – 29.05.2025; B. Lichidatorul judiciar: 1. va analiza şi va răspunde la adresa formulată de Investcapital Ltd, înregistrată la data de 31.01.2025; 2. va continua demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului; 3. va prezenta măsurile luate pentru punerea în executare a hotărârii de antrenare a răspunderii pentru intrarea în insolvenţă, pronunţată în dosarul nr. 254/1259/2022/a2 4. va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în BPI.

26 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii, termen administrativ de control – 6.02.2025; B. Lichidatorul judiciar: 1. va continua demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului,; 2. va urmări soluţionarea definitivă a dosarelor asociate nr. 254/1259/2022/a2, nr. 254/1259/2022/a3, nr. 254/1259/2022/a4, nr. 254/1259/2022/a5; 3. va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în BPI.

30 mai 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 26.09.2024; B. Lichidatorul judiciar: 1. va analiza cererile de admitere a creanţelor şi va întocmi tabelul suplimentar de creanţe; 2. va efectua demersurile pentru valorificarea bunurilor mobile ale debitorului, conform modalităţii şi regulamentului aprobate de adunarea creditorilor; 3. va urmări soluţionarea definitivă a dosarelor asociate nr. 254/1259/2022/a2 şi nr. 254/1259/2022/a3; 4. va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în BPI.

25 martie 2024, ora 09:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar Continuum SPRL privind intrarea în faliment a debitorului Antonio Transdob SRL. Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitorului Antonio Transdob SRL. Dispune dizolvarea debitorului. Ridică dreptul de administrare al debitorului Desemnează practicianul în insolvenţă Continuum SPRL în calitate de lichidator judiciar, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu lunar fix în sumă de 1.500 lei, la care se adaugă TVA şi un onorariu variabil de 2%, la care se adaugă TVA, din recuperare de creanţe, valorificare acrive, precum şi din stingerea datoriilor pe care debitoarea le are faţă de creditori din alte surse decât vânzarea activelor debitorului şi/sau recuperarea de creanţe. Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, de 10 zile. Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii. Dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e), ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Notificarea se comunică creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: 1. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: cel mult 45 de zile de la data intrării în flaiment, respectiv 10.05.2024: cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; 2. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: cel mult 30 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 1, respectiv 10.06.2024; 3. termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor: 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar; 4. termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: cel mult 30 de zile de la epirarea termenului prevăzut la pct. 2, respectiv 11.07.2024. Dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Dispune lichidatorului judiciar să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul prevede şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli. Dispune lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar; lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. Executorie. Doar cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Arge?. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 25.03.2024.

14 martie 2024, ora 09:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 25.03.2024. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 14.03.2024.

6 martie 2024, ora 12:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 14.03.2024. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 06.03.2024.

8 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 30.05.2024; B. administratorul judiciar: 1. va analiza cererea prin care Investcapital Ltd a solicitat să se ia act de transmiterea calităţii procesuale a creditorului TBI Bank EAD Sofia Sucursala Bucureşti; 2. va analiza necesitatea formulării cererii în anularea actelor de înstrăinare frauduloasă a autoturismului Dacia Logan în perioada suspectă; 3. va urmări soluţionarea definitivă a dosarelor asociate nr. 254/1259/2022/a2 şi nr. 254/1259/2022/a3; 4. va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în BPI. C. În vederea soluţionării cererii formulate de administratorul judiciar Continuum SPRL privind deschiderea procedurii de faliment a debitorului Antonio Transdob SRL, stabileşte termen de judecată la data de 06.03.2024, ora 12, în şedinţă publică, cu citarea administratorului judiciar, a debitorului şi creditorilor prin BPI.

5 octombrie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ANTONIO TRANSDOB SRL, în procedura generală – perioada de observaţie: 1)Pune în sarcina administratorului judiciar CONTINUUM SPRL, următoarele măsuri: -să analizeze necesitatea formulării unor cereri în anularea actelor de înstrăinare frauduloasă a autoturismului Dacia Logan în perioada suspectă - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite, - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei -să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat nr. 254/1259/2022/a2 - să întocmească corespunzător tabelul definitiv de creanţe după depunerea raportului de evaluare -să analizeze cererea formulată de DGRFP sub nr. 39040/22.03.2023 şi să prezinte în următorul raport de activitate modul de soluţionare 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 08.02.2024

15 iunie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ANTONIO TRANSDOB SRL, în procedura generală – perioada de observaţie: 1)Pune în sarcina administratorului judiciar CONTINUUM SPRL, următoarele măsuri: -să îndeplinească toate actele de procedură şi să ia toate măsurile dispuse conform încheierii pronunţate în cauză la data de 12.10.2022 prin care s-a dispus deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei -să analizeze transferurile patrimoniale ale autoturismelor aflate în patrimoniul debitoarei şi radiate în perioada suspectă (în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii de insolvenţă), conform relaţiilor emise de DGRPCIV Bucureşti (f.110 dosar) -să indice modalitatea concretă în care autoturismele mai sus menţionate au ieşit din patrimoniul debitoarei (radierile din evidenţele fiscale şi din circulaţie fiind ulterioare înstrăinării), cu depunerea de înscrisuri doveditoare în acest sens (respectiv acte de înstrăinare care au precedat radierile: facturi, contracte de vânzare - cumpărare etc) -să analizeze necesitatea formulării unor cereri în anularea actelor de înstrăinare frauduloasă a autoturismelor radiate în perioada suspectă - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite, - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei -să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat nr. 254/1259/2022/a1 având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe -în baza disp. art. 112 alin. 1 din Legea 85/2014, să întocmească corespunzător tabelul definitiv de creanţe, după soluţionarea dosarului asociat nr. 254/1259/2022/a1 având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe -să analizeze cererea formulată de DGRFP sub nr. 39040/22.03.2023 şi să prezinte în următorul raport de activitate modul de soluţionare Ia act că a fost desemnat administrator special Dobre Daniel Ionuţ ( proces verbal nr. 276/26.10.2022) 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 05.10.2023

15 februarie 2023, ora 10:00
Complet: C10CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 45 alin 1 lit. e, rap. la art. 57 alin. (7) din Legea nr. 85/2014, dispune înlocuirea administratorului judiciar provizoriu CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ MARA MARIA, cu administratorul judiciar CONTINUUM SPRL, desemnat de adunarea creditorilor din data de 22.12.2022, (proces-verbal adunare creditori nr.343/22.12.2022, publicat în BPI nr. 20987/28.12.2022). Numeşte administrator judiciar societatea profesională CONTINUUM SPRL, cu sediul în Bucureşti, str. Pieţei nr.23B, sc.1, parter, ap. 1, sector 1, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu un onorariu fix de 1500 lei lunar plus TVA plătit din averea debitoarei şi un onorariu variabil de 2% plus TVA din recuperarea de creanţe, valorificare active, precum şi din stingerea datoriilor pe care debitoarea le are faţă de creditori din alte surse decât vânzarea activelor şi/sau recuperare de creanţe. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare în ceea ce priveşte onorariul fix, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. Dispune comunicarea numirii, noului administrator judiciar, dar şi administratorului judiciar înlocuit. Dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ MARA MARIA, numit prin încheierea de şedinţă din data de 12.10.2022, pronunţată în cauză. Stabileşte onorariul administratorului judiciar CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ MARA MARIA la cuantumul de 4000 lei, la care se adaugă TVA potrivit legii, plata acestuia urmând a se face, în măsura în care nu s-a încasat onorariul stabilit, din fondurile obţinute în urma valorificării bunurilor debitoarei, cu ocazia întocmirii primului raport asupra fondurilor şi primului plan de distribuire, iar în lipsa disponibilităţilor în contul acesteia, se va utiliza fondul de lichidare, urmând ca în acest caz nivelul, calculul şi plata onorariului să fie făcute în conformitate cu art. 39 alin. 4 din Legea nr. 85/2014 şi OUG nr. 86/2006, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare şi proporţional cu perioada în care a fost numit administrator judiciar provizoriu pe toată perioada desfăşurării procedurii, dar nu mai mult decât cuantumul care ar putea fi încasat din averea debitoarei dacă aceasta ar deţine fonduri. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 15.02.2023, la Tribunalul Specializat Argeş.

9 februarie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei ANTONIO TRANSDOB SRL, în procedura generală – perioada de observaţie: 1)Pune în sarcina administratorului judiciar CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ MARA MARIA, următoarele măsuri: -să îndeplinească toate actele de procedură şi să ia toate măsurile dispuse conform încheierii pronunţate în cauză la data de 12.10.2022 prin care s-a dispus deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei - să întocmească procesul-verbal de inventariere bunuri şi să-l depună la dosar -să analizeze transferurile patrimoniale ale autoturismelor aflate în patrimoniul debitoarei şi radiate în perioada suspectă (în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii de insolvenţă), conform relaţiilor emise de DGRPCIV Bucureşti (f.110 dosar) -să indice modalitatea concretă în care autoturismele mai sus menţionate au ieşit din patrimoniul debitoarei (radierile din evidenţele fiscale şi din circulaţie fiind ulterioare înstrăinării), cu depunerea de înscrisuri doveditoare în acest sens (respectiv acte de înstrăinare care au precedat radierile: facturi, contracte de vânzare - cumpărare etc) -să analizeze necesitatea formulării unor cereri în anularea actelor de înstrăinare frauduloasă a autoturismelor radiate în perioada suspectă - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite, - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei -să convoace adunarea generală a asociaţilor în vederea desemnării unui administrator special -să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 254/1259/2022/a1 având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe -în baza disp. art. 112 alin. 1 din Legea 85/2014, să întocmească corespunzător tabelul definitiv de creanţe, după soluţionarea dosarului asociat nr. 254/1259/2022/a1 având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar de creanţe 2)Dispune: -se emite adresă către OCPI Argeş pentru a se comunica dacă pe numele debitoarei sunt deschise cărţi funciare pentru înscrieri active -se stabileşte termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 15.06.2023

2 februarie 2023, ora 09:00
Complet: C10CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Având nevoie de timp pentru deliberare, amână pronunţarea cauzei la data de 15.02.2023, pentru când stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Cu cale de atac odată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 02.02.2023, la Tribunalul Specializat Argeş.

12 octombrie 2022, ora 10:00
Complet: C10CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I raportat la art. 67 al.1 lit. g) din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea ANTONIO TRANSDOB SRL – prin reprezentant legal Dobre Daniel - Ionuţ. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în formă generală a debitoarei ANTONIO TRANSDOB SRL, cu sediul în mun. Piteşti, B-dul Petrochimiştilor nr.28, Biroul 1, jud. Argeş, înregistrată în Registrul Comerţului sub nr. J3/123/2017, CUI 38129151. În temeiul art. 73 din lege, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu CABINETUL INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ MARA MARIA, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu un onorariu lunar de 1000 lei, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. Menţine debitorului dreptul de administrare. În temeiul art.99 cu referire la art.100 din lege: Dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă. În temeiul art.100 din lege notificarea va cuprinde: - termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii – 10 zile de la primirea notificării; - termenul de soluţionare a opoziţiilor- 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora, - termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţă: 28.11.2022; declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei, sub sancţiunea anulării; - termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului preliminar de creanţe: 19.12.2022; Tabelul preliminar va fi publicat în B.P.I.; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în B.P.I.; - termenul de întocmire a tabelului definitiv de creanţe şi soluţionare a contestaţiilor – 13.01.2023. Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 22.12.2022. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 02.11.2022, raportul prev. de art.92 din lege, şi până la 22.11.2022, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.1 din lege. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să depună lunar raportul prevăzut de art. 59 din Legea nr. 85/2014 şi să publice un extras al acestuia în BPI. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii insolventei, iar conform art.58 lit.p din lege, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, 84 şi 96 din lege. În temeiul art. 77 alin. (3) din Legea nr.85/2014, pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să notifice furnizorilor de servicii deschiderea procedurii insolventei. Pune în vedere debitorului prevederile art. 82, 84 din lege. În temeiul art. 101 alin. 2 din legea 85/2014 raportat la art.902 alin.2 pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75. În baza disp. art. 59 alin.3 din Legea 85/2014, stabileşte termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 09.02.2023. Minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolventei se comunică, de îndată, administratorului judiciar numit provizoriu. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 12.10.2022, la Tribunalul Specializat Argeş.

29 septembrie 2022, ora 10:00
Complet: C10CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Având nevoie de timp pentru deliberare, amână pronunţarea cauzei la data de 12.10.2022, pentru când stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Cu cale de atac odată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 29.09.2022, la Tribunalul Specializat Argeş.



Pagina principală