Informații dosare ce cuprind 257/1259/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 257/1259/2024
Data înregistrării: 16 septembrie 2024, ora 15:34:00
Data ultimei modificări: 9 mai 2025, ora 08:52:49
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
GRIDES PROD & DISTRIBUTION SRL, REPREZENTATĂ LEGAL PRIN ADMINISTRATOR GRIGORESCU VIOLETA - Debitor
CHIORNITA PAVEL - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
MUNICIPIUL PITEŞTI - Creditor
Cazan Mădălina Constanţa creanţă respinsă - Creditor
MERCEDES SERVICE CARD GMBH&CO. KG - Creditor
SC SCANIA ROMANIA SRL - Creditor
SC SCANIA CREDIT ROMANIA IFN SA - Creditor
DKV EURO SERVICE GMBH+CO.KG - Creditor
SC ARCOPLAST ANVELOPE SRL - Creditor
SC INTERCAMION SRL - Creditor
SC EYE MALL SRL - Creditor
SC TINMAR ENERGY SA - Creditor
SHELLHUNGARY ZRT - Creditor
ENGIE ROMANIA SA - Creditor
EXIM BANK ROMANIA - Creditor
OTP BANK ROMANIA SA - Creditor
DAIMLER TRUCK &BUS ROMANIA SRL - Creditor
Grigorescu Răzvan - Creditor
IACOB EMANUELA CLEMENTINA - Creditor
AS 24 TANKSERVICE SRL - Creditor
BRD SOGELEASE IFN SA - Creditor
UNICREDIT LEASING CORPORTATION IFN SA - Creditor
FIRST TRUCK SERVICE SRL - Creditor
BCR LEASING IFN SA - Creditor
CAB. AV. GRAURE IONUT ALEXANDRU - Creditor
SC FINANCIAR BUSINESS BPK IFN SRL - Creditor
Grigorescu Violeta - Creditor
Gheonea Adel - Creditor
Sarbu Ionuţ - Creditor
Vlad Radut - Creditor
Ciocan Grigore - Creditor
Teodorescu Octavian - Creditor
Diaconu Ion - Creditor
Stefan Marin - Creditor
Giurgiu Adrian - Creditor
Moise Aura - Creditor
Cazan Marian - Creditor
BANCA TRANSILVANIA - Creditor
CAZAN MARIAN COSTIN PRIN MOŞTENITOR SEZINAR CAZAN MĂDĂLINA CONSTANŢA - Creditor

Ședințe:
15 mai 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt:

23 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune: A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 15.05.2025; B. administratorul judiciar: 1. va urmări soluţionarea definitivă a dosarelor asociate nr. 257/1259/2024/a1, nr. 257/1259/2024/a2, nr. 257/1259/2024/a3, nr. 257/1259/2024/a4, nr. 257/1259/2024/a5; 2. va depune procesul-verbal al adunării creditorilor din data de 14.01.2025; 3. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă. C. se vor desprinde filele 140-141 din vol. 33 şi se vor ataşa la dosarul nr. 256/1259/2024, fiind acte de procedură emise în dosarul de trimitere.

19 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către debitorul Grides Prod & Distribution SRL. Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma generală a debitorului Grides Prod & Distribution SRL. Menţine debitorului dreptul de administrare. Desemnează practicianul în insolvenţă Mit Insolv SPRL în calitate de administrator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei/lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat. Administratorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii: a) notifică deschiderea procedurii generale de insolven?ă tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comer?ului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi cuprinde: 1. termenul-limită pentru depunerea, de către creditori, a opozi?iilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării (opozi?iile se vor timbra cu suma de 200 lei, conform art. 14 din OUG nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru); 2. termenul de solu?ionare a opozi?iilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; 3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 4.11.2024 (cererile se timbrează cu suma de 200 le); cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; 4. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe: cel mult 20 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 25.11.2024; 5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI (contestaţiile se timbrează cu suma de 200 lei); 6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 23.12.2024; 7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor: cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 2.12.2024; 8. adresa de e-mail a administratorului judiciar provizoriu, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. b) întocmeşte şi depune raportul prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în termen de cel mult 20 de zile de la data desemnării, respectiv 10.10.2024; c) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 30.10.2024; d) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii, inclusiv conturile bancare, de la autorităţile şi instituţiile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate (oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, administraţia judeţeană a finanţelor publice, primăria unde societatea are sediul/punct de lucru ş.a.); e) efectuează procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, în termen de cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 19.11.2024; f) dispune evaluarea bunurilor debitorului, astfel încât această să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor şi transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere g) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune; h) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură; i) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI. Administratorul judiciar îndeplineşte obligaţiile prevăzute de art. 18 din Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 şi art. 3, art. 4 din Normele metodologice privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, aprobate prin Ordinul M.A.I. nr. 151/2023. După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi coresponden?a emise de debitor sau administratorul judiciar cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, men?iunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective". Debitorul are obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Suportarea cheltuielilor aferente procedurii se face din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti se păstrează într-un cont special de depozit bancar. Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. Minuta încheierii se comunică, de îndată, administratorului judiciar provizoriu. Fixează termen administrativ de control la data de 23.01.2025. Executorie. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Arge?. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 19.09.2024.



Pagina principală