Informații dosare ce cuprind 258/1259/2025
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
258/1259/2025
Data înregistrării:
11 august 2025, ora 11:52:00
Data ultimei modificări:
5 septembrie 2025, ora 11:02:17
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
PALOMA FOOD DELIVERY S.R.L. - Debitor
Ședințe:
24 noiembrie 2025, ora 10:00
Complet: C15 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
13 august 2025, ora 10:00
Complet: C15CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza a II-a raportat la art. 67 alin. 1 lit. g şi la art. 38 alin. 2 lit. e din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea PALOMA FOOD DELIVERY S.R.L., prin administrator Partenie Mariana.
Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma simplificată a debitoarei.
În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014, dispune dizolvarea debitoarei şi ridicarea dreptului de administrare al acesteia.
În temeiul art. 86 din Legea nr. 85/2014, dă dispozi?ii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgen?ă băncilor instituirea acestei interdic?ii.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, la propunerea debitoarei, desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe C.I.I. DURĂ SERGIU, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1000 lei lunar, dar fără a depăşi 10.000 lei pentru întreaga procedură, la care se adaugă TVA. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014 (să pună la dispozi?ia lichidatorului judiciar toate informa?iile ?i documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea ?i averea sa, precum ?i lista cuprinzând plă?ile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii ?i transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii).
Pune în vedere debitoarei ?i lichidatorului judiciar prevederile art. 83 ?i art. 84 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 96 din Legea nr. 85/2014, lichidatorul judiciar, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, va solicita rela?ii privind sediul principal al societă?ii, punctele de lucru sau alte loca?ii în care se află bunuri ale debitoarei ori se desfă?oară activită?i ale acestuia, precum ?i date privind administra?ia societă?ii, rela?ii privind bunurile patrimoniale ?i documentele privind activitatea societă?ii de la autorită?ile care de?in sau ar putea să de?ină informa?iile solicitate (acestea vor elibera informa?iile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activită?i).
În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014,
Lichidatorul judiciar provizoriu va efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Pe măsura desfă?urării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitoarei.
Dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune lichidatorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolven?ei şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei.
În temeiul art. 71 alin. 2 rap. la art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune lichidatorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii simplificate de insolven?ă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c, de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
1. termenul-limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulări);
2. termenul de soluţionare a opoziţiilor - 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora;
3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 29.09.2025, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe, formulate potrivit art. 104 din Legea nr. 85/2014, se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării);
4. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar de creanţe :cel mult 10 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 10.10.2025;
5. termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolven?ă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor :cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 05.11.2025;
7. prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc în cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 16.10.2025 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia).
8. adresa de e-mail a lichidatorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori
Lichidatorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 22.09.2025, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolven?ă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014. Lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului ?i la registrul comer?ului în care este înregistrat debitoarea ?i va fi comunicată debitoarei.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare/lichidatorul judiciar a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Lichidatorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). Raportul se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Lichidatorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
Lichidatorul judiciar va conduce activitatea debitoarei ?i va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei.
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 24.11.2025.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare. cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 13.08.2025, la Tribunalul Specializat Argeş.
Pagina principală