Informații dosare ce cuprind 25851/3/2020

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 25851/3/2020
Data înregistrării: 2 octombrie 2020, ora 10:52:00
Data ultimei modificări: 7 iulie 2025, ora 16:27:22
Instanță: Tribunalul București
Secție: Secţia a-VII-a Civilă
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014) repartizat manual completului 18CC cf. disp.art.142 al.3 din ROIIJ
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC PASSO COMPANY SRL - Debitor
INTERCOM MANAGEMENT SPRL - Lichidator
FIN TES SRL PRIN SCA STANCU, RACHITAN SI ASOCIATII - Creditor
DIRECŢIA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2 - Creditor
ADMINISTRAŢIA FONDULUI PENTRU MEDIU - Creditor
COMPANIA NAŢIONALĂ PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALAŢIILOR DE RIDICAT ŞI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE SA - Creditor
FREUDENBERG PERFORMANCE MATERIALS APPAREL SRL - Creditor
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI ÎN REPREZENTAREA ADMINISTRATIEI SECTORULUI 2 AL FINAN?ELOR PUBLICE - Creditor
EPAU NOVA ROM SRL - Creditor
ENGIE ROMANIA SA CU SEDIUL ALES LA SCP EPURE,LIZAC SI ASOCIATII - Creditor
SC RIMCOTEX SRL PRIN LD EXPERT GRUP IPURL - Creditor
POSTAVARIA ROMANA SA - CU SEDIUL ALES LA SCA FENECHIU, SAVU & ASOCIATII - Creditor

Ședințe:
6 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Aprobă raportul final de activitate întocmit de lichidatorul judiciar INTERCOM MANAGEMENT SPRL. În temeiul art. 175 alin. (2) raportat la art. 167 din Legea nr.85/2014 închide procedura insolvenţei debitoarei S.C. PASSO COMPANY S.R.L. Radiază societatea debitoare din Registrul Comerţului Bucureşti. În temeiul art.180 din Legea nr.85/2014 descarcă lichidatorul judiciar de orice îndatoriri şi responsabilităţi cu privire la procedură. În baza art. 179 din Legea nr. 85/2014, sentinţa de închidere a procedurii va fi notificată Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucureşti şi Oficiului Registrului Comertului Bucureşti de pe lângă Tribunalul Bucureşti, pentru efectuarea menţiunii. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 06.06.2025.

30 mai 2025, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amâna pronunţarea pentru data de 06.06.2025 Pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 30.05.2025

28 februarie 2025, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură şi distribuirea sumelor.

13 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură, transferul sumelor din contul BRD şi distribuirea sumelor

6 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură, transferul sumelor din contul BRD şi distribuirea sumelor

15 martie 2024, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură şi distribuirea sumelor

13 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură şi valorificare active

5 mai 2023, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură şi valorificare active

27 ianuarie 2023, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură şi valorificare active . analizarea cererii AFCMB

23 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură şi valorificare active

13 mai 2022, ora 10:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură şi valorificare active

4 februarie 2022, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură şi valorificare active

15 octombrie 2021, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură şi valorificare active

4 iunie 2021, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură, evaluare şi valorificare active Emite adresa către ANAF pentru exercitarea atribuţiilor prev de lege cu privire la confirmarea/desemnarea lichidatorului judiciar şi stabilirea onorariului

26 februarie 2021, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. A şi B din Legea nr 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune intrarea în faliment prin procedura generală a debitorului. În temeiul art. 145 alin 2 din Legea nr 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, ridică dreptul de administrare al debitorului şi dispune dizolvarea societăţii debitoare. Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei, în sarcina lichidatorului. Stabileşte termen de maxim 10 zile de la data notificării deschiderii procedurii falimentului de predare a gestiunii averii de la debitor către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate până la deschiderea procedurii. Dispune întocmirea şi predarea către lichidator, în termen de maxim 5 zile de la intrarea în faliment, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor menţionate la art. 146 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, în vederea întocmirii tabelului suplimentar 12.04.2021 ; b) termenul de verificare a creanţelor menţionate la art. 146 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar al acestora 12.05.2021; c) termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor – 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului suplimentar; d) termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat 11.06.2021. Numeşte lichidator judiciar provizoriu pe Intercom Management SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o remuneraţie de 3.000 lei din averea debitorului. Pune în vedere lichidatorului prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. În temeiul art. 146 alin 1 şi 2 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune ca lichidatorul să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin 3 din lege, privind intrarea debitorului în procedura falimentului prin procedura generală, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, menţionată la art. 145 alin 2 lit. e), debitorului şi registrului unde debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă . Cererea de apel se va depune la Tribunalul Bucureşti secţia a VII-a civilă. Pronunţată azi, 26.02.2021, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.

12 februarie 2021, ora 11:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amâna pronunţarea pentru data de 26 02 2021 asupra propunerii de deschidere a procedurii falimentului Pronun?area hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 12 02 2021

15 ianuarie 2021, ora 09:00
Complet: C18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor în procedură şi discutarea măsurii ridicării dreptului de administrare

9 octombrie 2020, ora 10:00
Complet: Camera de Consiliu C18
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitorului. Conexează cererea ce face obiectul dosarului nr. 8885/3/2020 şi califică cererile creditorilor ca fiind declaraţii de creanţă . În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, deschide procedura generală de insolvenţă a debitorului. Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la Încheierea de deschidere a procedurii - 10 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului 23.11.2020 ; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe 14.12.2020 ; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor 08.01.2021 ; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor 21.12.2020. Desemnează administrator judiciar provizoriu pe Intercom Management SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 raportat la art. 87 alin. 1 lit. a din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie de 3.000 lei din averea debitorului. În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar să convoace adunarea generala a acţionarilor/asociaţilor sau membrilor persoanei juridice pentru desemnarea administratorului special in termen de maxim 10 de zile de la notificarea deschiderea procedurii. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru după cum urmează: (i) un exemplar care va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) un exemplar destinat practicianului in insolventa care va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare. Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar, raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. Fixează termen pentru continuarea procedurii la 15.01.2021, ora 9, 00 Executorie. Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată azi, 09.10.2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.



Pagina principală